Help! Moeilijke maat BH

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Help! Moeilijke maat BH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 21:51

Ja zoals de titel al zegt heb ik al jaren een probleem met een goed passende BH te vinden.
Hier in spanje lijkt mijn maat helemaal niet te bestaan 75 E.
Daar mijn moeder volgende maand komt wilde ik haar dus een aantal BH´s voor mij mee laten nemen.
Maar ze zegt dat ze niet te vinden zijn in mijn maat.
Vroeger kocht ik ze altijd in Nederland. -O-
Nou denk ik dat ik meer kans van slagen moet hebben in Nederland en denk dan moeten de bokkers mij maar helpen.
In welke winkel of evt via internet kan mijn moeder enkele goede stevige (met beugel) BH´s in mijn maat kopen.

RoodZonnetje

Berichten: 10858
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Help! Moeilijke maat BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 21:55

Da's toch geen lastige maat??
Ik heb 65G, da's pas een rotmaat :+
Jouw maat is gewoon te koop bij de Hunkemöller, V&D, Livera, Bijenkorf etc.

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 21:59

Geen idee of ze in Spanje of Nederland te verkrijgen zijn, maar in Engeland sowieso.
Ik heb BH's van La Senza in 34DD Amerikaanse maat, volgens het label is dat 75E in Europese maat.
Had vroeger altijd een hekel aan beugel BH's omdat ze zo in mijn vel prikten, maar ik vind deze zeer comfortabel. Ze zijn ook fijn ontlastend voor mijn rug.
Victoria Secret heeft ook BH's in de grotere maten, maar de ervaringen zijn per persoon verschillend, ik vind ze op zich ook wel fijn. Ze zijn helaas wel duur, maar als ze hebben 2x per jaar een grote uitverkoop en dan gaat het wel, de grote cupmaten bij een kleine omtrek zijn namelijk nooit uitverkocht :+

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:00


Eunomia

Berichten: 7957
Geregistreerd: 29-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:02


_Nikita

Berichten: 276
Geregistreerd: 26-06-08
Woonplaats: Breda

Re: Help! Moeilijke maat BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:06

@ Roodzonnetje Waar koop jij omtrek maat 65? Ik draag altijd maar 70 omdat ik 65 niet kan vinden...

Blacky94

Berichten: 3478
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:07

_Snow_White schreef:
Geen idee of ze in Spanje of Nederland te verkrijgen zijn, maar in Engeland sowieso.
Ik heb BH's van La Senza in 34DD Amerikaanse maat, volgens het label is dat 75E in Europese maat.
Had vroeger altijd een hekel aan beugel BH's omdat ze zo in mijn vel prikten, maar ik vind deze zeer comfortabel. Ze zijn ook fijn ontlastend voor mijn rug.
Victoria Secret heeft ook BH's in de grotere maten, maar de ervaringen zijn per persoon verschillend, ik vind ze op zich ook wel fijn. Ze zijn helaas wel duur, maar als ze hebben 2x per jaar een grote uitverkoop en dan gaat het wel, de grote cupmaten bij een kleine omtrek zijn namelijk nooit uitverkocht :+

Ik heb van meerdere gehoord dat Victoria Secret helemaal niet zo goed schijnt te zijn en snel kapot schijnt te gaan terwijl La Senza idd wel goed is. Verder heb ik een paar magneet BHs van La Vie En Rose die ik erg fijn vind maar kan me niet herrineren grote maten daarvan gezien te hebben.

Uit Nederland vind ik Hunkemoller heel fijn en vooral Sapph heeft als het goed is veel grote maten. Vriendin van mij heeft ook een grote maat en die haalt ze daar vaak.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 22:09

Oke Roodzonnetje dank je wel ik heb echt geen idee.
Dacht ook dat het niet zo moeilijk was kocht ze voorheen altijd bij C&A.
Geloof wel dat de mensen iets steviger zijn van boven tegenwoordig en dan heb jij helemaal een probleem inderdaad.
Ik ga het aan mijn moeder doorgeven, en probeerzelf even via de internet site´s van jouw genoemde winkels te kijken.

SW ik heb nog nooit van die merken gehoord maar bedankt voor je tip!

Avelien, stoort dat bandje niet, heb het idee dat je dan een bult krijgt in een t-shirt hihi of zit het bandje los en valt alles gewoon in de cup om het maar even plat te zeggen.
Verder vind ik het wel een leuke BH is in mijn maat en nog goedvan prijs ook.

Cowgirl bedankt voor je link, super dames hier kan ik iets mee.

Ravel13

Berichten: 204
Geregistreerd: 18-03-11
Woonplaats: Brabant

Re: Help! Moeilijke maat BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:12

Victoria secret heeft elke maat

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Help! Moeilijke maat BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:18

Ik draag ook altijd die basic van sapph, met dat bandje. Dat extra bandje zie je niet echt, zit gewoon tegen je huid aan zegmaar.
Heb veel bh's geprobeert, maar sapph zit me toch het best! Zou alleen niet voor zo'n glad bikini stofje gaan, die rekken heel erg uit!
Ik heb ook 75E :j

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 22:25

Die sapphs vind ik geweldig maardenk toch dat ik iets stevigers nodig heb van achter, dan zo´n dun bandje.
Helaas zie ik op de pagina die Cowgirl gestuurt heeft hele mooie en leuke lingerie, maar ook weer met zo´n dun bandje van achteren.
Het nadeel daarvan is, is dat na een paar keer wassen dat dunne bandje naar boven gaat en dus de borsten gaan hangen. :oo
Het hoeft niet persé een mooie bh te zijn maar wel heel stevig.

RoodZonnetje

Berichten: 10858
Geregistreerd: 17-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:26

_Nikita schreef:
@ Roodzonnetje Waar koop jij omtrek maat 65? Ik draag altijd maar 70 omdat ik 65 niet kan vinden...

Bij Sandrabra in Utrecht :)
En soms gok ik er op en koop ik Freya online uit Engeland.

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:29

Ik heb er een aantal van Hunkemoller, stevige bhs in 75E.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 22:40

Yes ik geloof dat ik hem gevonden heb bij Hunkemoller en kan zelfs hier on-line bestellen.
Enorm bedankt allemaal, super!

Oh nee te vroeg gejuicht weer niet in mijn maat.................................. -O-
Laatst bijgewerkt door blensink op 20-11-14 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nikita

Berichten: 276
Geregistreerd: 26-06-08
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:42

@ Ravel, dat is dus niet helemaal waar. Ze verkopen geen 30 ;)

@ Roodzonnetje, bedankt! Ik vrees wel wat buiten mijn budget...

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Re: Help! Moeilijke maat BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:46

Ik slaag altijd bij bonprix. Betaalbaar en zitten prima. Stuur ze met plezier naar je op hoor.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 22:48

Lief van je Hit <3 , bonprix heb ik nog nooit van gehoord.
Denk dat Hunkelmoller ook wel heeft wat ik zoek, ben zoeven verder wezen kijken.

robbie88

Berichten: 2087
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:50

Ik heb 70 e is de laatste jaren zat in te vinden... 75 e nog makkelijker.. zelfs primark heeft ze haha.. maar sapph zit fijn, dyanne ( livera) zit bij mij ook fijn

Prince

Berichten: 2451
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:55

Mooie bh's in 75 E heb ik van Freya, Fantasy en Prima Donna gekocht bij Rosa's underwear in Nieuwkoop.
Geven ook echt goed advies !
Vd hunkemoller pas ik de 75E niet.

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Help! Moeilijke maat BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:59

Ik heb er sinds gister ook een vap sapph, hele stevige met dikke banden, wel zo fijn met een grote cupmaat! En ze hadden werkelijk elke maat, was alleen niet via internet maar bij livera. Bij Hunkermoller hadden ze dus echt niks in grotere maten.

Beauty26
Berichten: 2036
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:00

Ik weet niet in welke prijscategorie je zoekt, maar ik heb deze site een keer gehad van de vriendin van mijn schoonvader : http://www.farfallina.nl/ ( zijn niet de goedkoopste) maar wel jou maat

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 23:01

Prince je wilt dus zeggen dat de maten van hunkermoller niet echt de juiste maat is?
Dat is handig om te weten want dan bestel ik ze liever hier dan dat ik mijn moeder ze mee laat nemen.

Hit heb gekeken op de site van bonprix, kan het zijn dat hetzelfde gebeurd als met hunkermoller?

Beauty 26 dank je wel, ga kijken.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:04

Hunkemöller vind ik niet zo geslaagd met grotere maten, zij zijn meer van de lager uitgesneden beha's.
Welke ik echt fantastisch vind zijn die van Prima Donna, je hebt zo ook met 3 haakjes achter. Nadeel is wel dat er een flink prijskaartje aanhangt (€70). Sapph schijnt ook wel goed te zijn.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:06

Van de hunkemoller zitten de 75e mij ook voor geen meter :n

Beauty26
Berichten: 2036
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:06

Graag gedaan... Hoop dat je er wat aan hebt