Auto ongeluk gehad vandaag.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TamaraFloor
Berichten: 830
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 23:37

Zoals de titel al zegt heb ik vandaag voor het eerst in mijn leven een auto ongeluk gehad.
Ik was met mijn vader op weg naar het strand. Ik voelde mij weer wat beter na mijn neusoperatie dus dacht lekker relaxen op het strand!
Waren op 5 minuten van het strand. Het was natuurlijk erg druk op de weg.
Ik reed ruim achter mijn voorganger zo een 50km per uur. Er was een ander ongeluk gebeurt en ik kijk 1 seconden opzij... Ik kijk weer terug en toen stond het stil!
Ik kon nooit meer op tijd remmen en klapte er boven op.
Airbags uit en andere auto stond op andere baan dus best flinke klap!
Gelukkig waren we er al snel achter dat we lichamelijk weinig ernstigs hadden vooral erg geschrokken.
Politie kwam al snel en er werd ambulance opgeroepen omdat de airbags uitgeklapt waren. Ik riep nog is nergens voor nodig! Maar kwamen toch.
Auto waarschijnlijk total loss en die andere ook al lijkt die op de foto weinig schade te hebben. Achter deuren gaan niet meer open.
Dat regelt de verzekering verder maar mijne was uiteraard niet all risk verzekerd...
Wou even me verhaal kwijt! Erg geschrokken en beurs en dat zal morgen nog wel erger zijn.
Gelukkig had hij een trekhaak die de ergste klap heeft opgevangen!
Mijn arme autootje! En mijn arme papa! Voel me erg schuldig ook al is het een ongeluk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door TamaraFloor op 03-08-15 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamara_089

Berichten: 1026
Geregistreerd: 12-04-12

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:43

Jeetje zeg dat zal wel flink schrikken zijn geweest

Sterkte en let er toch nog even op dat je geen last krijgt als de "zenuwen" zijn weggetrokken

wel zal je waarschijnlijk morgen wat spierpijn hebben

mala26

Berichten: 5002
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:43

oeh dat ziet er niet fijn uit. Gelukkig dat jullie lichamelijk geen ernstige dingen hebben.
Morgen zal je idd wel beurs zijn, straks voordat je gaat slapen een aspirientje of ibu lijkt mij niet onverstandig (zeg ik uit ervaring..) en veel water drinken. Sterkte met de (waarschijnlijke) spierpijn.

BeeMed
Berichten: 3030
Geregistreerd: 29-09-08

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:48

Dat is flink schrikken. Wat zonde van je auto. Probeer je niet al te schuldig te voelen want zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren.

TamaraFloor
Berichten: 830
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 23:57

Ik probeer me niet schuldig te voelen maar is best lastig.
Als ik maar niet opzij had gekeken enz...
Nu proberen mijn hoofd uit te zetten zodat ik kan slapen!

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 00:02

Daarom hou ik dus altijd een flinke afstand van mijn voorganger, je weet nooit als diegene voor je plots stopt of wat dan ook. Maar mensen zijn nu eenmaal niet perfect, zo'n dingen kunnen gebeuren, probeer je vooral niet te schuldig te voelen!

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 00:05

Je gaat hier nog"last" van hebben dat je daar aan terug denkt en je ***voelen. Mijn advies, gewoon laten komen en niet boos worden op jezelf dat je er over bezig blijft. Je hebt gewoon een paar dagen nodig om het allemaal te laten bezinken.
Jammer van je autotje. En niet zo streng zijn voor jezelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 00:10

Dat is schrikken zeg!
Gelukkig valt het voor jullie mee, al zal de schrik er goed inzitten!

Succes met de spierpijn morgen en ook even aan jezelf denken :) Foutjes en ongelukken gebeuren nou eenmaal, en de grote schade is gelukkig alleen maar aan de auto's.

Stay strong
Xx

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 00:28

Ik denk al niet blij terug aan een bijna-ongeluk, om dezelfde oorzaak, maar ik reed ongeveer 130 ;) maar kon gelukkig net op tijd de berm in duiken, anders waren er wel wat gewonden gevallen.
Maar kan me idd voorstellen dat als het wel raak is dat het ook niet fijn is.

Wees vooral blij dat je zelf, je vader en de andere bestuurder niets hebben, die auto is wel te vervangen.

AniiQue
Berichten: 955
Geregistreerd: 20-06-06

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 01:09

Dat is zeker even schrikken. Ik krijg bijna direct een flashback naar mijn auto ongelukken.
Zo zat ik bij een vriendin in de auto op weg naar stage en had een auto niet zien stil staan, ze klapt er met 65 achterop en sloegen om naar de andere weghelft en werden weer geraakt door een andere auto met 80. en toen spinde we een paar rondjes. Maar ook wonderbaarlijk geen letsel bij niemand.
En zelf een keer een auto niet gezien bij het oversteken, werd van rechts geramd met 80 en het complete kruispunt over geduwd, (dan te bedenken dat ik de auto pas anderhalve dag had). En nogmaals geen letsel.

Ik zal je zo zeggen, ik snap je schuld gevoel. Maar dat word ook minder hoor! Gewoon jezelf en je pap natuurlijk goed in de gaten houden. En bij twijfel nogmaals na laten kijken een auto is te vervangen.

kensha

Berichten: 3915
Geregistreerd: 11-10-07
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 01:10

Jeetje, sterkte dit is altijd schrikken en dan bij zo een grote.

Ik had een zijdelingse botsing gehad.
Auto was total los verklaard maar met ander voor bumper is die volledig gemaakt en reed hij weer.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 01:56

Wat rot voor je. Gelukkig hebben jullie niks. En de auto is maar blik.
Ik hoop dat je toch lekker slaapt nu.
En probeer geen schuldgevoel te hebben. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Maar we zijn allemaal mens en geen robotjes en maken daardoor onze "fouten".

Jolliegirl

Berichten: 32970
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 05:44

Snollygoster schreef:
Daarom hou ik dus altijd een flinke afstand van mijn voorganger, je weet nooit als diegene voor je plots stopt of wat dan ook. Maar mensen zijn nu eenmaal niet perfect, zo'n dingen kunnen gebeuren, probeer je vooral niet te schuldig te voelen!


T vervelende is..dat al hou je afstand.. Mensen altijd met inhalen hun auto drvoor gooien.. Waardoor die afstand weg is.


Sterkte! En let ff heeeel goed op jezelf qua pijn e.d

mnnkhfsgh
Berichten: 226
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 07:18

Niet leuk sterkte ermee! Is altijd oppassen als het druk is, vooral als er een ander ongeluk is gebeurd dan heb je altijd kijkers. Ik vind het wel jouw schuld maar je doet het niet expres natuurlijk en daarbij kan dit iedereen overkomen !

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 08:23

balen joh, maar wees inderdaad blij dat er geen gewonden zijn, maar ik snap je wel, sterkte

TamaraFloor
Berichten: 830
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 12:13

Schuldgevoel valt nu mee maar erg verdrietig.
Bedankt voor de lieve reacties!
Ik had echt genoeg afstand en reed niet te hard. Was paar honderd meter voor de rotonde waar de rechter baan rechtdoor gaat en linker links. Rechtsaf is daar niet.
Mensen weten opeens niet meer wat te doen bij een rotonde denk...
Stond dus vanuit het niets stil.
Had nog een seconde of minder om te reageren en dat is te kort.
Nu weet ik het allemaal ff niet meer.
Alles tegelijk, auto net aan alle kanten nieuwe dingen erin, ik geopereerd, en nog veel meer aan mij hoofd!

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:21

Je reactie is helemaal niet gek hoor.
Dit spookt nog wel een aantal dagen door je hoofd. Gun jezelf wel even dat gespook. Klinkt gek, maar werkt het beste en geeft de minste frustraties. Vandaag spierpijn? Hoe is je vader eronder? Want je zei dat je je heel schuldig voelde tegenover hem..

Kesje

Berichten: 659
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:24

TamaraFloor schreef:
Schuldgevoel valt nu mee maar erg verdrietig.
Bedankt voor de lieve reacties!
Ik had echt genoeg afstand en reed niet te hard. Was paar honderd meter voor de rotonde waar de rechter baan rechtdoor gaat en linker links. Rechtsaf is daar niet.
Mensen weten opeens niet meer wat te doen bij een rotonde denk...
Stond dus vanuit het niets stil.
Had nog een seconde of minder om te reageren en dat is te kort.
Nu weet ik het allemaal ff niet meer.
Alles tegelijk, auto net aan alle kanten nieuwe dingen erin, ik geopereerd, en nog veel meer aan mij hoofd!


Ze noemen het niet voor niets een ongelukje hè....Als je dit had kunnen voorkomen had je dat wel gedaan, dus probeer je niet al te schuldig te voelen.

TuttiFrutti_

Berichten: 709
Geregistreerd: 02-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:26

Joh schuldgevoel is nergens voor nodig. Tijdens autorijden moet je goed om je heen kijken. Als je in je achteruitkijkspiegel had gekeken was het waarschijnlijk ook gebeurt.

Ik heb al een aantal ongelukken gehad... ofja 2... 1 vrouw van de fiets gereden en 1 x gaf iemand me geen voorrang... auto ook totaal kapoet.

TamaraFloor
Berichten: 830
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 12:56

Met mijn vader gaat het gelukkig goed en zegt ook dat ik me niet schuldig moet voelen.

Maar voel me alsnog super verdrietig. Net mijn baas gebeld en moest meteen huilen.
Qua pijn is nog wel goed te toen. Ik zou vandaag weer gaan rijden eindelijk na mijn operatie maar sla nog maar even over.

En wachten tot garage belt. Of het waard is te laten maken. Ik zie het somber in!

Ja dat is waar als ik inderdaad in mijn spiegel gekeken had had ik er ook opgezeten.

'fijn' te horen dat er meerdere zijn met ongelukken. Gebeurt helaas toch te vaak!

magriet

Berichten: 2808
Geregistreerd: 04-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:08

Balen van de blikschade maar gelukkig is het alleen maar blikschade en zijn er geen mensen gewond geraakt. Raar dat de ambu kwam of had iemand 112 gebeld. Ik heb ook wel eens een ongeluk gehad maar daar kwam alleen de politie op af ook al waren mijn airbags uitgeklapt.
Probeer wel zo snel mogelijk weer in de auto te stappen en een stukje te rijden anders kijk je er steeds meer tegenop en durf je straks niet meer

TamaraFloor
Berichten: 830
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 13:28

Politie ging ambulance laten komen.
Ik zei nog nee dat hoeft niet!
Kwamen er zelfs 2... Toen werden die andere van ongeluk ervoor ook maar nagekeken. Die waar ik 1 seconde naar keek...
Die man die in auto voor me zei ook ja ik keek ook dus had hem ook kunnen gebeuren.
Waren zelfs nieuws.

Afbeelding

Afbeelding

Jolliegirl

Berichten: 32970
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 08:47

Wat een ongelooflijke onproffesionele berichttitel van de VID!!!
" kon er ook nog wel bij"

Evelienepien

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:49

Probeer jezelf aub niet schuldig te voelen...
Iedereen kijkt eens 1 sec weg, knippert met z'n ogen oid & in die slit second kan er om je heen veel gebeuren waardoor je te laat bent ;(

Tis nie voor niets een ongeluk ...

Overigens mocht ik 3 x de pineut zijn, waarbij ik ze alle 3 zag aankomen maar zelfs dan ben je te laat met reageren :')
Ik herken wel je ontdaanheid door het gebeurene :(:)

Ik hoop voor je dat schade auto meevalt maar het allerbelangrijkste is dat er niemand gewond is geraakt.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Auto ongeluk gehad vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:58

Jeetje TS, gelukkig hebben jij en je vader geen schade. Ik herken je gevoel helemaal, een paar weken terug een soortgelijk ongelukje gehad maar dan met ongeveer 30km/u en gelukkig had de auto voor ons geen trekhaak, hierdoor is de onze nog te maken geweest. Als onze voorganger wel een trekhaak had gehad dan was er vanalles binnenin beschadigt geraakt en mijn auto is zo oud dat er voor €800 aan sleutelen niet meer waard is zeg maar.

Ik herken je verdrietige gevoel helemaal, ik kon na het ongeluk ook wel huilen en ik ben er echt een paar dagen door van slag geweest.

Maar onthou dit: het heet niet voor niets een ongeluk en zoals het gebeurde kan het de beste overkomen. Hopelijk voel je je gauw weer beter :).