Relatie en werken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goof

Berichten: 28853
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:19

Hoe is het nu TS? Al iets besproken of veranderd?

Anoniem

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:49

Ik toon weinig initiatief meer. Sindsdien komt er veel van zijn kant, hij appt meer, komt zelf dat hij af wil spreken.
Ik heb het er nog heel even met hem over gehad. Hij zegt dat hij het hele relatie gebeuren gewoon lastig vindt, nog niet weet of hij dat wil omdat hij al zo lang vrijgezel is.
Het ligt niet aan mij of aan "ons".
Ik heb wel aan gegeven dat ik dat lastig vind en hij snapt dat.
Voorlopig laat ik het stukje relatie ook even liggen. Ik ga hem niet onder druk zetten.
En eigenlijk, wat is het verschil... het gaat eigenlijk alleen om een naam die je er aan geeft...

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 14:30

amoj schreef:
Ik toon weinig initiatief meer. Sindsdien komt er veel van zijn kant, hij appt meer, komt zelf dat hij af wil spreken.
Ik heb het er nog heel even met hem over gehad. Hij zegt dat hij het hele relatie gebeuren gewoon lastig vindt, nog niet weet of hij dat wil omdat hij al zo lang vrijgezel is.
Het ligt niet aan mij of aan "ons".
Ik heb wel aan gegeven dat ik dat lastig vind en hij snapt dat.
Voorlopig laat ik het stukje relatie ook even liggen. Ik ga hem niet onder druk zetten.
En eigenlijk, wat is het verschil... het gaat eigenlijk alleen om een naam die je er aan geeft...


Ik ben daar niet helemaal mee eens. ik vind, in een "relatie" spreek je dingen met elkaar af.. bijv. geen dingen doen met een anders etc... nu lijkt het meer friends with benefits

Azara71
Berichten: 756
Geregistreerd: 21-03-14
Woonplaats: ................

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 14:38

Ik zou oppassen dat hij je niet aan de kant zet zo gauw een beter iemand in beeld komt. Zo lijkt mij het in iedergeval, zoals jij het omschrijft...

Mijn vriend is ook 29, militair dus doordeweeks altijd weg. En in de weekenden zat hij altijd bij mijn ouders en mij dus. Niks geen familie, nu heeft hij daar niet zo'n super relatie mee, maar ook zijn vrienden kon hij makkelijk missen.

We wonen nu alweer 6 maanden samen, doordeweeks is hij nog steeds van huis, maar familie zien we nu samen en vrienden komen of bij ons of wij gaan naar hun.

Je bent ook nog "maar" 20 en dus nog zat tijd om je zorgen te gaan zitten maken om iemand die amper naar je omkijkt ;)

Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 14:40

Jouw vriend klinkt als mij :+ ik kan er ook niet tegen als iemand te veel pusht en (zeker in het begin) al zo vaak wil afspreken. Ik vind 3 keer in de week veel :=

Sommige mensen zijn graag alleen en dan is het na een lange tijd van vrijgezel zijn gewoon erg wennen om iemand toe te laten in je leven en je eigen tijd voor andere dingen daarvoor op te geven. En tuurlijk, als je iemand echt leuk vindt maak je er wel tijd voor, maar het is ook niet zo dat hij geen tijd voor je maakt toch?

Goed te horen iig dat hij nu meer initiatief neemt nu jij het meer van hem af laat hangen. Laat hem er maar voor werken :j

Het woordje 'relatie' kan mij ook beangstigen en tegelijkertijd is de grens tussen relatie/scharrelen heel vaag bij mij. In beide gevallen verwacht ik van de andere partij dat er bijv. geen anderen in beeld zijn naast mij, maar toch voelt het nog niet zo definitief ofzo. En dat kan prettig zijn, op één of andere manier.

Anoniem

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 20:15

Bedankt voor de reacties.

Ik snap dat het snel gaat voor hem en respecteer dat ook. Ik vind het echter wel lastig om mee om te gaan en op het moment weet ik echt even niet meer hoe of wat...
We zouden misschien samen naar een feest maar nu ik zijn appjes van vanmiddag lees vraag ik me af of hij me alleen meeneemt omdat ik dat wil of omdat hij dat nou leuk vindt... Ik denk het eerste... :(

Het is ondertussen nog steeds niet duidelijk of we heen gaan, heel irritant. Maar ik begin er niet meer over.

Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 20:17

Lijkt mij ook heel lastig mee om te gaan... Hopelijk komt het gewoon goed met jullie. Succes in ieder geval!

Goof

Berichten: 28853
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 20:54

amoj schreef:
Bedankt voor de reacties.

Ik snap dat het snel gaat voor hem en respecteer dat ook. Ik vind het echter wel lastig om mee om te gaan en op het moment weet ik echt even niet meer hoe of wat...
We zouden misschien samen naar een feest maar nu ik zijn appjes van vanmiddag lees vraag ik me af of hij me alleen meeneemt omdat ik dat wil of omdat hij dat nou leuk vindt... Ik denk het eerste... :(

Het is ondertussen nog steeds niet duidelijk of we heen gaan, heel irritant. Maar ik begin er niet meer over.


He wat jammer die onduidelijkheid. Ik zou er wel over beginnen, heel duidelijk zelfs; 'joh ik krijg niet de indruk dat het van harte gaat allemaal, wil je wel of niet gaan en wil je wel of niet met mij gaan?"

Alja

Berichten: 25624
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:14

met zo iemand zou ik helemaal niet meer heen willen...
waar is je zelfrespect?

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:17

Lekker gaan als je zin hebt en je niet (meer) druk maken of ie wel of niet mee gaat. Zo'n draaikont waar je niet van op aan kunt ... Rennen!

Anoniem

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:33

Ga ik idd nog wel doen Goof, goed idee, dankje!

Tja ik weet het gewoon niet goed... :/
Ik ga niet alleen heen, het is een dorpsfeest in zijn dorp waar ik verder niemand ken en wat ook nog eens vrij ver weg is om heen te fietsen (heb nog geen auto...).

Zit me nu af te vragen wat ik het beste kan doen... Heel droog appen: is het gezellig daar? Het zou mij niks verbazen als hij alleen heen is. Hij heeft niks meer van zich laten horen sinds vanmiddag.
Of gewoon niet meer reageren...

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:36

Niet meer reageren. Graag of niet ...

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:39

Reageer maar niet meis... want als hij er wel is doet het jou dubbel verdriet.. plus, het zet op hem weer extra druk, wat je, als hij wel serieus is, juist niet wil..

Wat jammer joh, dat het zo moeilijk gaat, terwijl je hem juist wel erg leuk vind.. lastige situatie! Als ik dit zo lees gun ik je echt iemand die 100% voor je gaat, in plaats van deze onduidelijkheid..

Goof

Berichten: 28853
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:54

He wat sneu dat je al sinds vanmiddag wacht. In dat geval zou ik echt helemaal niets meer laten horen, ik denk dat zijn intentie wel duidelijk is zo.
Het is nu bijna 22.00 uur, hij gaat je echt niets meer laten horen.

Anoniem

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 22:16

Hij stuurt me net een bericht dat hij in slaap is gevallen....

Hmm...

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 22:21

Ik zou lekker op zoek gaan naar iemand die beter bij je past. Dit klinkt ee beetje als trekken aan een dood paard. :) :(:)

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 23:00

amoj schreef:
Hij stuurt me net een bericht dat hij in slaap is gevallen....

Hmm...

had je hem nog iets gestuurd dan, of deed hij dit uit zichzelf?

Anoniem

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 23:35

Uit zichzelf....

Hij is nu heen, hij zei ik ga even een uurtje heen en dan naar bed.

Heb alleen; oké teruggestuurd.

Mioux

Berichten: 10077
Geregistreerd: 06-07-10
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 23:42

Ik heb even de 4 pagina's door gelezen TS. Het komt een beetje erop neer dat het lijkt dat jij vele malen meer wilt als hij. Hij is (lijkt het) zo van ik zie het allemaal wel, geen haast. En bij jouw (lijkt het) liever gisteren als morgen. Doe je ook dingen buiten hem zien of focus je je teveel op hem? Kan zijn dat hij daar angstig van raakt en dat je overkomt als iemand die morgen per see wilt trouwen. Dat hem dat bang maakt omdat hij het rustig aan wilt doen maar niet durft te zeggen?

Als je serieus met hem verder wilt, al vind ik dat na 1,5 maand erg vroeg om over te hebben...vraag dan eens aan hem wat hij vind van waar jullie mee bezig zijn, en welke naam hij eraan geeft en of hij eventueel een toekomst hierin ziet. Dat je gewoon wilt weten wat dit is... is het "leuk" als in voor nu even, of is het "leuk" als in mogelijk een toekomst.

Zelf zou ik het na 1,5 maand erg snel vinden om te serieus te verwachten, dat kan bijna niet na zo korte tijd over je gehele toekomst denken.. maar je kan altijd vragen hoe hij over "dit" denkt.

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 00:04

Jeetje wat balen dat het nu zo gaat! Ik zal zeggen, probeer het los te laten, en over laten gaan..

IrishCold
Berichten: 1238
Geregistreerd: 11-03-10

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:04

En hoe is het nu?

Anoniem

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:16

We hebben gisteravond een gesprek gehad. Hij is niet verliefd en twijfelt te veel. Hij heeft aangegeven mij niet aan het lijntje te willen houden.
Maar ik ben er nu nog steeds niet uit wat hij wil. Hij zegt dat hij er best wel meer tijd in wil steken. Misschien volgende week wel met hangende pootjes terug komt...

Ik weet het allemaal niet. Ik ben zo verdrietig, ik was stapelgek op hem... :(

Goof

Berichten: 28853
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:37

He wat jammer amoj. Logisch dat je verdrietig bent.
Als iemand zegt dat hij niet verliefd is en je niet aan het lijntje wil houden bedoelt hij dat het niets gaat worden tussen jullie. Daarin is hij wel duidelijk.

troi
Berichten: 17017
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:39

Das flink klote!

Aan de positieve kant, je intuïtie heeft je niet in de steek gelaten. Je 'niet pluis' gevoel klopte als een bus. Hoe klote het ook is

Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 17:07

amoj schreef:
We hebben gisteravond een gesprek gehad. Hij is niet verliefd en twijfelt te veel. Hij heeft aangegeven mij niet aan het lijntje te willen houden.
Maar ik ben er nu nog steeds niet uit wat hij wil. Hij zegt dat hij er best wel meer tijd in wil steken. Misschien volgende week wel met hangende pootjes terug komt...

Ik weet het allemaal niet. Ik ben zo verdrietig, ik was stapelgek op hem... :(


Lieve TS, laat hem gaan. Laat je niet als jojo gebruiken. Dat ben je niet waard. Ban hem maar minstens een maand uit je leven, niet meer afspreken als hij dat wil. Alleen zo kom je over liefdesverdriet. Kan hij die maand gebruiken om nu eens na te denken wat hij wil. Lieve TS, jij verdient een leuke vent die voor je wil gaan, geen twijfelaar, daar ben je veel te leuk voor :(:)