Gekke supermarkt-taferelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:00

Vanmiddag heb ik heerlijke Jumbo-calippo's gehaald, maak ik de doos open... zie ik dat er een ijsje al open is! Ook zat er maar de helft ijs in van wat er in hoorde te zitten.

Omdat ik nu dus zit te wachten op de reactie van de Jumbo vroeg ik me af of er meer mensen zijn die dit soort gekke dingen meemaken. Je hoort wel eens over kikkers in de spinazie etc...

Wie maakt me aan het lachen (of huilen).. met de gekste dingen!

Moderatoropmerking:
Lees alvorens te reageren even de moderator opmerking op pagina 15

FriesWytske
Berichten: 9907
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:04

Dan ga je toch naar de winkel terug met het pak ipv via internet bij de Jumbo om een reactie vragen. :? Want dan kun je tot morgen wachten.

Anoniem

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:09

Ja, als ik nu de mogelijkheid had om naar de winkel te gaan dan had ik dat zeker gedaan, maar helaas!

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:13

Ik heb inderdaad eens een kikker in een pot augurken gevonden. Heb er overigens niets mee gedaan.

FriesWytske
Berichten: 9907
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:20

Danique schreef:
Ja, als ik nu de mogelijkheid had om naar de winkel te gaan dan had ik dat zeker gedaan, maar helaas!


Dan bel je naar de winkel toe.

nine1987

Berichten: 8346
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:21

Ook bij jumbo..

Tor in mijn zakje boonjes..

Heb een nieuw zakje boontjes gekregen, eem bos bloemen van jumbo en een excuusbrief van de leverancier.. (moset mijn gegevens achterlaten..)

Anoniem

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:24

Joh, dat is aardig zeg Nine1987!

Ik heb net ook reactie gehad en ik mag een nieuw pak ijsjes op komen halen, vind ik ook erg sympathiek :j Gaat me er niet om dat ik iets wil hebben maar is wel een beetje raar als er onverpakte ijsjes verkocht worden...

Jojoju

Berichten: 3795
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:30

Dat is wel apart ja, een half lege (of volle) doos ijsjes kopen!

Ik kocht een hele tijd de gezouten zonnebloempitten in schil van Baktat bij de Jumbo. Dus ik zit op de bank lekker te knagen op mijn zonnebloempitten.. zie ik een soort draadje aan het pitje zitten. Niks aan het handje zou je denken.. Totdat ik weer een draadje zie.. :o?

Dus ik gooi alle pitten op het aanrecht, zie ik dat er een bonk SPINNENWEB in zit! :wow: :wow: :wow: :wow:

Blijkbaar zat er in de pitten een spin die meeverpakt was.. ik heb echt moeten kótsen! De reactie van Jumbo: 'Wij kopen ze ook maar van de leverancier en kunnen er niks aan doen' -O-

Heb een klachtenbrief naar leverancier gestuurd met een foto, kreeg een doos met was blikjes drinken..en een excuus.

Anoniem

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:35

Nou ja :oo Gatverdamme!

Mijn moeder heeft wel eens van die pinda-flippie's gekocht (chipjes) en daar zat een stuk (ongebruikt) WC papier in... Bah!

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:38

Wij hebben een keer kattenvoer in een blik vruchten gehad :D Dit gemeld aan de producent omdat het mogelijk een hele serie betrof. Volgende dag stond er een vertegenwoordiger op de stoep met excuses, nieuwe blikken en de vraag of we het asjeblieft stil wilden houden. :+

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:49

Ik heb wel eens een nep nagel in het gehakt gehad, tja de nagel teruggebracht met foto....en het gehakt gebruikt om de katten en honden te ontwormen.
wel 100x excuzes gehad en nieuw gehakt wat tartaar was meegekregen van de slager, nog steeds moeten we er om lachen als er weer wat gekocht word zelfs na jaren :+

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:54

Heb je het ook stilgehouden? XD wij weten het nu XD

Bleh.. Die spin.. Spin ook gevonden? Of gegeten?

Ik kan me nu niet herrinneren wat ik meegemaakt heb..

Maar rare dingen kun je meemajen zeg!

Anoniem

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:55

Iew een nagel?! Je zou toch denken dat ze handschoenen aan hebben?

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:56

Arashah schreef:
Heb je het ook stilgehouden? XD wij weten het nu XD

Bleh.. Die spin.. Spin ook gevonden? Of gegeten?

Ik kan me nu niet herrinneren wat ik meegemaakt heb..

Maar rare dingen kun je meemajen zeg!


Dat was nog in de tijd dat facebook niet bestond, dus echt wereldkundig maken ging ook niet.

Enne, je weet de fabrikant toch niet :D

moyra

Berichten: 9659
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:08

Wij hebben heel veel jaren terug een stuk glas in een mars gevonden.
Dit uiteraard bij de producent gemeld en een hele doos vol (hele luxe doos ook) met mars, bounty, twix etc thuis bezorgd gekregen.

Riemke
Berichten: 475
Geregistreerd: 19-12-05
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:12

En ik die klachten maar afhandelen :Y) Werk op het hoofdkantoor en krijg deze meldingen dus doorgestuurd

Anoniem

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:13

Glas :oo Geen pijn gedaan?

Ohhh Riemke, wat voor gekke dingen kom je tegen?

Aranel
Berichten: 20207
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:13

Wij hebben een keer een kogeltje in de hamblokjes gevonden. Zou er haast mij kies op stuk bijten :+
Daar kregen we een waardebon voor ter compensatie van de Albert Heijn.

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:13

Ik kocht een blik tomaten blokjes, draai ik m open, zijn het hele ontvelde tomaten en kon ik de blokjes er zelf nog van snijden :')

Mocht gratis een nieuw blikje halen :)

En een keer een zak chips die bij open maken helemaal verkruimelt bleek te zijn. Mijn moeder heeft toen een brief met foto gestuurd en een week later stond er een enorme doos vol met zakken chips op de stoep :)) (en in het flippo tijdperk waren wij daar enorm blij mee :)) )

Benfan

Berichten: 4008
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:16

Wij hadden in het begin toen Lidl in Nederland was, en de eerste in Emmen kwam, bij hun gehakt gekocht. Lidl stond er al vrij vlot over bekend dat hun groente en vlees van goed kwaliteit was.

Behalve deze keer...

Er was blijkbaar iets fout gegaan met het maken van het gehakt, en is er een bot mee gekomen. Elke fiets hap die je nam had je naast gehakt botgruis tussen je tanden.. Hebben we nooit wat mee gedaan, maar lekker was anders kan ik je vertellen.

Sannens
Berichten: 1429
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:16

Ik weet dat mn ouders jaren geleden een krat grolsch of heineken hadden gekocht, maar dat de helft van de flesjes gevuld was met water in plaats van bier.
Toen hebben ze inderdaad van de leverancier twee nieuwe kratten een een heel pakket met goodies gekregen, kwamen ze nog thuisbezorgen ook. :)

Riemke
Berichten: 475
Geregistreerd: 19-12-05
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:17

De meest gekke dingen, vooral omdat tegenwoordig het zo makkelijk is om te klagen via social media.
Neemt niet weg dat we blij zijn met de opmerkingen hoor, daar kunnen we ons huismerk en de leveranciers daarvan alleen maar mee verbeteren.
Ik had laatst een klacht over de shag, dat degene er steeds van moest hoesten :+

Anoniem

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:20

:') Ja gek is dat, steek er nog een op...!

Wat een gekke dingen zeg, een kogeltje? Water ipv bier? _O-

Jojoju

Berichten: 3795
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:24

Arashah schreef:
Heb je het ook stilgehouden? XD wij weten het nu XD

Bleh.. Die spin.. Spin ook gevonden? Of gegeten?

Ik kan me nu niet herrinneren wat ik meegemaakt heb..

Maar rare dingen kun je meemajen zeg!



ik wil het niet weten... gatver! Spin niet gevonden volgens mij.. heb er ook niet echt naar gezocht

fjordjes

Berichten: 12066
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:32

- bedorven maïs terwijl het blikje dicht zat en niet over de datum was. Stinken joh! Ging over mijn nek. Heb daarna heel lang geen blikjes maïs meer durven kopen.
Kreeg overigens een waardebon om een nieuw blikje te halen.

- Slakkenhuis in een zak groenten. Kreeg ook een waardebon om een nieuwe te halen.

Je wilt niet weten wat er allemaal meegaat als groentes geoogst worden :P
(En ik kan het weten, mijn vriend is oogstmedewerker van diverse bedrijven waar groentes worden geoogst)