Gekke supermarkt-taferelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verootjoo
Berichten: 35665
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 08:48

Volgens mij lopen de luiers bij de supermarkt voor geen meter, want je betaalt daar 3x zoveel als op internet :x

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen klagen over beestjes in de verse groenten. In weet niet beter dan dat die erop zitten...

xReetch

Berichten: 349
Geregistreerd: 28-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 09:17

Ik ben best wel wat dingen tegengekomen maar deze vond ik toch wel de raarste:

- Een tandenborstel in een doos met slaatjes. Gelukkig niet in de slaatjes zelf.
- Klonten schimmel in een pak vruchtensap
- En een pak pannenkoekenmix dat vol zat met honderden kleine beestjes die door het karton en de mix krioelden :\
En van allemaal was de tht gewoon nog goed.

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 09:18

Nou ja dit was niet de schuld van de supermarkt. Maar was wel een vies momentje. Ik ws rijst met kerrie aan het maken en mijn kerrie saus was bijna klaar zit ik opeens een spin voor mijn neus naar beneden zakken. Ik schrik mij dood en spring maar achteren en die spin laat zich zo in mijn kerrie vallen. -O- hij spartelde nog een beetje en was toen ook dood gekookt...

We hebben natuurlijk ook wel rupsen en slakken op de sla gevonden. Ook kitkats waar geen chocola om zit of de hele reep uit chocola bestaat :')

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 10:32

sanso schreef:
NathalietjeB schreef:
Haha als je aan productie werk zit qua salades maken, en dan ziet wat er voor smerige dingen mee gaan in de gesneden salades...

Sindsdien geen voor gepakte salades en groentes meer...


Ohno... Ik houd van die salades... %)


Dr kan rustig schoonmaak middelen, beestjes, stukjes blik, stenen, etc in zitten... T smerigste wat ik ooit ben tegen gekomen in t productie bedrijf, was een gebruikte condoom tussen een fruit zakje :r.
Waarschijnlijk vanuit een ingooi bak boven bij de sorteer machine mee gekomen :r

_Alarm_wlkp

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-04-09

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 10:50

Ohja en van die broodkevers in een zakje rijst met gevolg dat heel de voorraadkast VOL zat van die beestjes en we haast alles hebben kunnen weggooien...

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 11:48

Ik heb wel twee keer (met een paar jaar ertussen) gehad dat er stukjes in een fles sinas zaten. Beide keren had mijn moeder dat niet in de gaten en was ze bezig dat voor visite in een glas te schenken en zei ik "Hé, die is niet goed meer". De visite zou het maar gedronken hebben..

DebGizmo

Berichten: 1954
Geregistreerd: 16-06-06

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 11:53

Oohh ja dat is ook inderdaad zo smerig, als je een stukje vlees eet en je dan op iets hards kauwt.. Ben dan gelijk voor een paar dagen vegetariër :')

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 11:55

Fish_n_Chips schreef:
Ik heb wel twee keer (met een paar jaar ertussen) gehad dat er stukjes in een fles sinas zaten. Beide keren had mijn moeder dat niet in de gaten en was ze bezig dat voor visite in een glas te schenken en zei ik "Hé, die is niet goed meer". De visite zou het maar gedronken hebben..

Vanwege die reden drink ik nooit meer sinas...

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 23:28

Oja idd een kipschnitzel in een verpakking van varkensvlees. We kwamen er pas achter toen we het proefden.

& bij Aldi een zak groene sinaasappels die ik wilde kopen, zag het bij de kassa pas. Ik zei het tegen die caissiere en haar reactie "o, oke" :+

Anoniem

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 23:40

Zat vandaag achter de kassa.
Er was op de kassaband een pak hagelslag kapot gegaan (viel een fles op), maar moest voordat ik het opruimde toch even kijken of er geen nijptangen/oorwurmen in zaten :=

En de sla steeds voorzichtig gepakt..


Dit topic heeft geen goede invloed op mij :')

xxrossiexx
Berichten: 922
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 02:11

Joaltijd schreef:
Zat vandaag achter de kassa.
Er was op de kassaband een pak hagelslag kapot gegaan (viel een fles op), maar moest voordat ik het opruimde toch even kijken of er geen nijptangen/oorwurmen in zaten :=

Dit topic heeft geen goede invloed op mij :')


Graag gedaan! :D
Nu ben ik in ieder geval niet meer de enige die eerst zijn broodje hagelslag nauwkeurig bestudeerd voor er een hap wordt genomen.

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 08:36

Wil ik net mn zak muesli open maken die ik gister had gekocht, zie ik er een paar maden tussen kruipen :oo dan maar opvoeren aan de kipjes

MelissaV

Berichten: 3602
Geregistreerd: 31-05-09

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 08:38

Wij hebben ook wel eens schiftende mayonaise gehad, kreeg een leuk pakket van Remia toegestuurd.
Maar ook wel eens notenkaas gekocht, die bij openen van de verpakking gewoon 5cm haren er op had staan en 1,5 week over de datum was.. Goed opgelost overigens door Jumbo, nieuwe kaas, geld terug en een bos bloemen :)

Isabel

Berichten: 2271
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 08:48

Gelukkig heb ik nooit echt iets echt smerigs gehad.. Wel een keertje dat er een groot stuk plastic middenin mijn kipschnitzel zat, maar dat is gelukkig het enige

Angelaa2
Berichten: 4229
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 09:31

xFioon schreef:
Bij de albert heijn bij mijn ouders in het dorp ook, moet je altijd goed zoeken naar iets wat nog houdbaar is. Yoghurt die al 3 weken over de datum is enzo.
Maar bij mijn oma komt 1x in de week een boodschappen wagen voor de flat, en die verkoopt ook rustig veel producten zoals melk die al dagen/week over datum zijn. En als je er wat van zegt dat zegt hij dat hij het weet, maar dat hij het anders weg moet gooien dus dat hij het nog gewoon blijft verkopen. Lekker dan, zeker met al die oudjes die daar niet op letten en vaak al een mindere weerstand hebben...

Hier wel eens een meelworm in een blikje bonen gehad.
Vast ook wel eens iets in verse groenten, maar daar ga ik echt niet voor terug hoor.
Ik maak wel vaak foto's als er een haar ofzo iets geks in mijn verpakte eten zit, maar uiteindelijk doe ik er toch nooit wat mee. Vroeger hebben we wel een keer in het flippo tijdperk en brief gestuurd, we aten niet veel chips dus als er eens een zak open ging was het op jacht naar de flippo. Toen zat die er niet in -O- Toen kregen we dus een zak flippos of een doos chips, ik weet het niet precies meer, maar dat was echt super haha


Ik zou een klacht indienen bij het hoofdkantoor of is het een franchiser? Dan nog zou ik daar een klacht indienen (evt met foto's)
Dit kan echt niet!! Ik heb als caissiere ook zo vaak producten uit de winkel getrokken of andere caissieres erop gewezen dat ze op een bepaald product moeten letten (ik was overigens geen teamleider) en zorgde altijd als er een klacht was dat het vak nagekeken werd door een teamleider vanuit de winkel. Het kan echt wel eens gebeuren (kleine winkel) maar dat er na de melding niets mee gedaan wordt zakt mijn broek van af... :(

bridgetF
Berichten: 2176
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 09:55

Ik had een keer een contact lens in de vla.

Ik ontdekte hem pas in mijn mond, gatver, moest gelijk overgeven door het idee en heb me zeker wel een half uur misselijk gevoeld. Het heeft jaren geduurd voor ik weer vla at en zelfs nu nog, loop ik het heel moeilijk te eten en te proeven.

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 10:08

Ik heb eens een sinaasappel die bijna volledig gevuld was met maden voor de helft opgegeten :') Ik stond les te geven en had geen tijd om naar die sinaasappel te kijken. Op een gegeven moment vond ik de sinaasappel toch wat bewegelijk in de mond.

Niets mee gedaan, kan gebeuren :)

Kipje39
Berichten: 3868
Geregistreerd: 03-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 10:40

phormicola schreef:
Ik heb eens een sinaasappel die bijna volledig gevuld was met maden voor de helft opgegeten :') Ik stond les te geven en had geen tijd om naar die sinaasappel te kijken. Op een gegeven moment vond ik de sinaasappel toch wat bewegelijk in de mond.

Niets mee gedaan, kan gebeuren :)


Neeeeeeeee :r

Deze spant echt de kroon... Ik snap dat het kan gebeuren maar het idee dat er al een paar in je maag zwemmen...

Ik had kunnen rennen naar de wc..

MarjanB

Berichten: 16545
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 11:10

phormicola schreef:
Ik heb eens een sinaasappel die bijna volledig gevuld was met maden voor de helft opgegeten :') Ik stond les te geven en had geen tijd om naar die sinaasappel te kijken. Op een gegeven moment vond ik de sinaasappel toch wat bewegelijk in de mond.

Niets mee gedaan, kan gebeuren :)


Extra eiwitten :') zie het al voor me dat je een paar dagen later een boer laat en er vliegen meekomen hihi

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 11:14

Ik had laatst stukken glas in mijn pasta zitten. Dat was ook echt niet tof... Waren best grote stukken glas, dus het had nog best wat schade kunnen aanbrengen ook.
Mijn moeder heeft ook eens een klein italiaans - noors woordenboekje in een grote zak sinaasappels gevonden :')

Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 11:32

Ik heb ooit een pissebed in een potje doperwtjes gevonden ( opgerold en meegekookt). We hebben de fabrikant op de hoogte gebracht en kregen een doos nieuwe potjes. Ik check nog steeds mijn doperwtjes voor ik ze eet.

Taartje

Berichten: 1284
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Boskoop

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 12:13

Ik heb een keer een zak spekkies (snoep variant) open gemaakt en pak een spekje en steek deze in mn mond, terwijl ik dat deed hoor ik iets vallen op tafel.
Ik kijk naar beneden, ligt er een made...
Heb nog nooit zo snel een zak spekkies weggegooid, volgens mij heb ik t spekje uit schrik nog wel doorgeslikt...

miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 13:58

Ik heb een keer in een zak doppinda's maden gehad. Had het niet door tot ik dus een pinda openmaakte waar een made uit kwam kruipen. Hele zak in zijn geheel weg gekieperd.

roosje2003
Berichten: 308
Geregistreerd: 09-05-16

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 17:55

Erg ranzige dingen %) :r

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 15:42

Wij een keer een zak creusly waar een hele bos haren in zaten. Mee naar de winkel kregen we nieuwe.

Slagroom (opklapbare) datum was goed maar was Helemaal bedorven.

Verder pas nog een pak koek die 1,5 over de datum was. Melding gemaakt en we moesten langs komen kregen we excuses en een zak met allerlei producten.