Gekke supermarkt-taferelen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DebGizmo

Berichten: 1955
Geregistreerd: 16-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:34

fjordjes schreef:
- bedorven maïs terwijl het blikje dicht zat en niet over de datum was. Stinken joh! Ging over mijn nek. Heb daarna heel lang geen blikjes maïs meer durven kopen.
Kreeg overigens een waardebon om een nieuw blikje te halen.

- Slakkenhuis in een zak groenten. Kreeg ook een waardebon om een nieuwe te halen.

Je wilt niet weten wat er allemaal meegaat als groentes geoogst worden :P
(En ik kan het weten, mijn vriend is oogstmedewerker van diverse bedrijven waar groentes worden geoogst)


Je maakt me nieuwschierig O:)

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:34

Wij hebben een keer grote stukken afgebroken plastic gevonden in een zak kattenbrokken, dit hebben we uiteraard niet gevoerd omdat er misschien ook nog splinters in zouden zitten. We hebben hier eerst niks mee gedaan, maar toen er in de volgende zak ook plastic en zelfs stukken metaal zaten, zijn we toch maar even terug gegaan naar de jumbo. Ze zouden er een melding van gaan maken bij de fabriek, ik hoop dat ze dit ook echt hebben gedaan.
Deze soort kopen we nu dus ook nooit meer, omdat ik het niet meer vertrouw :+ . Mijn vader had deze perrongeluk toch nog een keer meegenomen, en ik heb dit niet aan de katten gevoerd voordat ik een grondige inspectie had uitgevoerd, maar gelukkig zat er niks in die keer :D



Ik kan me ook nog ergens herinneren dat ik een jaren geleden broccoli van de C1000 aan het eten was, en dat daar nog een rups tussen zat (die dus ook meegekookt was). Ik ben daar als kind zo van geschrokken, dat ik toen bijna 2 jaar geen broccoli meer hebt gegeten _O-

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:37

DebGizmo schreef:
fjordjes schreef:
- bedorven maïs terwijl het blikje dicht zat en niet over de datum was. Stinken joh! Ging over mijn nek. Heb daarna heel lang geen blikjes maïs meer durven kopen.
Kreeg overigens een waardebon om een nieuw blikje te halen.

- Slakkenhuis in een zak groenten. Kreeg ook een waardebon om een nieuwe te halen.

Je wilt niet weten wat er allemaal meegaat als groentes geoogst worden :P
(En ik kan het weten, mijn vriend is oogstmedewerker van diverse bedrijven waar groentes worden geoogst)


Je maakt me nieuwschierig O:)


Mijn vriend heeft onder andere erwten gedorst en daarin gingen de muizen kikkers en zelfs reeën mee de oogstmachine in.

DebGizmo

Berichten: 1955
Geregistreerd: 16-06-06

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:38

Ieuw ieuw ieuw... Hoe halen ze dat er dan weer uit..?

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:40

Ik ga er vanuit dat de erwten die in de potjes terecht komen eerst gewassen en gekookt worden dus de grootste rotzooi zal er dan wel tussen uit zijn.

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:41

Een worm in m'n pan waar ik net de slavinken in had gegooid :r
Ik mocht na het bellen mijn Aankoopbedrag komen ophalen bij de balie ja pfff nooit gedaan. Kon gebeuren zeiden ze, in de fabriek kwam een heleboel van de dieren voor en ook de inhoud van de darmen. Brrr bedankt AH
Ook nooit meer slavinken gegeten overigens

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:54

wiebke schreef:
Dat is wel apart ja, een half lege (of volle) doos ijsjes kopen!

Ik kocht een hele tijd de gezouten zonnebloempitten in schil van Baktat bij de Jumbo. Dus ik zit op de bank lekker te knagen op mijn zonnebloempitten.. zie ik een soort draadje aan het pitje zitten. Niks aan het handje zou je denken.. Totdat ik weer een draadje zie.. :o?

Dus ik gooi alle pitten op het aanrecht, zie ik dat er een bonk SPINNENWEB in zit! :wow: :wow: :wow: :wow:

Blijkbaar zat er in de pitten een spin die meeverpakt was.. ik heb echt moeten kótsen! De reactie van Jumbo: 'Wij kopen ze ook maar van de leverancier en kunnen er niks aan doen' -O-

Heb een klachtenbrief naar leverancier gestuurd met een foto, kreeg een doos met was blikjes drinken..en een excuus.

*kijkt naast zich naar de zak zonnebloem pitten*
-O-
Nu durf ik niet meer te eten voorlopig :')

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:57

Gatver, wat een verhalen komen hier voorbij. _O-

Ik vertrouw de verse munt van de supermarkt niet meer. Maakt niet uit waar ik het haal, zelfs nadat ik het grondig heb gewassen zitten er áltijd kleine insectjes in, die ik vervolgens in mijn muntthee terug vind. ^)

Christiene
Berichten: 7737
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:04

zelf niks maar een vriendin had een keer een slak in de pak vla.. die at dus geen vla meer toen.
ik keek sindsdien ook elk pak goed na. :roll:

luuntje

Berichten: 14005
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:05

Wat een vieze dingen.

Wel beschimmelde pitabroodjes gehad.
En brood met in het midden een gat, na brood 2 ben ik terug gegaan naar de Hoogvliet.

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:14

Een keer een schroef in een gebakje....

Berdien

Berichten: 64561
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:17

Wij hebben wel eens een enorme tor in een potje groente gehad. Gemeld en toen kregen we ook een enorme doos vol potjes en blikjes.

Laatst kwam ik blij thuis met twee dozen kiwi's van de AH. Eindeloze smoothies *\%/* Totdat ik erachter kwam dat de halve doos al een heel eind op weg was richting... de kiwihemel :') No way dat ik die zooi terug mee naar de AH ging slepen, bleh. Dus foto's gemaakt, weer op de fiets naar de AH naar de foto's en toen kreeg ik zonder problemen een nieuwe doos kiwi's. Zelfde toen mijn avocado zwart van binnen bleek (zonder dat hij squishy aanvoelde), foto gemaakt en er mee terug naar de AH. Mocht een nieuwe avocado meenemen. Fijne service!

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:17

UMayDream schreef:
Gatver, wat een verhalen komen hier voorbij. _O-

Ik vertrouw de verse munt van de supermarkt niet meer. Maakt niet uit waar ik het haal, zelfs nadat ik het grondig heb gewassen zitten er áltijd kleine insectjes in, die ik vervolgens in mijn muntthee terug vind. ^)


Ja vies he.. Ik heb het zelfs een keer in een café gehad, echt vol met kleine bladluisjes (of wat zijn het voor beestjes?). Was toen te onzeker om er iets van te zeggen, maar dat was echt niet meer normaal.

Toen ik nog bij de AH werkte kwam er eens een gigantische tropische spin tussen de bananen vandaan, dat was deze:
Afbeelding

Anoniem

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:21

Wij vonden een keer een groot stuk plastic in een stel braadworstjes! Niet opgegeten gelukkig. Hadden daarna alleen geen zin meer :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34760
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:22

Dikke rups onder de bloemkoolbladeren. Hij leefde ook nog. Wij hadden geen zin meer in bloemkool die avond :')

Anoniem

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:30

Lang geleden besloten wij om de kat van mijn ouders eens te verwennen met een blikje. Ik open 's ochtends vroeg het blikje en doe het op een schoteltje, kwam er een complete vissenkop met oog uit... :r
Die nam in zijn eentje zo'n beetje het complete blikje in beslag. Dan word je wel even lekker wakker. :Y)

Lady24
Berichten: 1545
Geregistreerd: 28-04-10

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:34

Mijn moeder had eens een flesje bier, nog niet opengemaakt en daar dreef een wesp in. Ze heeft de wesp eruit gevist en opgedronken onder het mom van: kan gebeuren haha.

En ergens dit jaar heb ik samen met mn vriend brownies gemaakt. Mn vriend ging lekker eten en heeft meerdere stukken plastic eruit gevist.. we weten zeker dat dit niet tijdens het bereiden is gebeurd dus het had er al in moeten zitten..
Ook niets mee gedaan, maar de brownies helaas wel weg kunnen gooien :P

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:39

Fles tomatenketchup waar curry inzat. Had toen de fabriek gebeld, waren meer klachten over geweest. Had daarna een doos met verschillende sauzen gekregen. :)

Jet_Joey
Berichten: 255
Geregistreerd: 15-09-08
Woonplaats: Castricum

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:45

Ijzerdraad in een paardenkoekje...
Heel toevallig brak ik het doormidden omdat het koekje zo lang was. Stak er zeker 3 cm Ijzerdraad uit. Hij zal het maar opgegeten hebben...
Foto van gemaakt. Opgestuurd naar winkel. Na een paar weken werd er ineens een enorme doos afgeleverd. Daar zat een mega emmer paardensnoepjes in.

Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:49

Dit soort topics moet ik eigenlijk niet lezen hahaha. Wat vies sommige dingen!

Ik heb een keer gehad dat in mijn zeezout caramel chocolade reep Geen zeezout en caramel zat :+
Even een foto gestuurd en ik kreeg een nieuwe thuis gestuurd met een aardig kaartje.

En ook een keer een zak snoep waar drop en gumsnoep in hoorde te zitten. Maar daar zat alleen maar drop en 2 stukken plastic in. Toen kreeg ik een waardebon. :P

Oh en een keer een groene brie. :') was nog lang niet over datum. Toen kreeg ik ook weer een nieuwe mee.

Berdien

Berichten: 64561
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:50

Mijn god Maanlicht, ik was gillend door de winkel dwars door het glas gegaan. Er zijn grenzen :')

Overigens heb ik eens een keer in het Hilton in Amerika een stuk loeischerp ijzerdraad in mijn omelet gevonden. Gemeld bij de bediening, manager erbij en mams en ik kregen uitvoerige excuses en een gratis ontbijt.

Lady24
Berichten: 1545
Geregistreerd: 28-04-10

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:52

Sommige dingen die ik lees hier kunnen echt gevaarlijk zijn ook nog! Geluk dat je het dan op tijd doorhebt.

xDenies

Berichten: 13504
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:53

Veren in mijn frikandel. Sindsdien eet ik nooit meer frikandellen. Helaas niets meer geeaan toen. Gekocht bij bas van der heijden.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:58

Wij vonden vroeger regelmatig rupsen in de (biologische) broccoli, die hielden we dan in een grote glazen pot tot ze gingen verpoppen en vlinders/motten werden. Was altijd erg leuk om te zien.

malih

Berichten: 4668
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:58

Ooit eens frietsaus light gehad toen het uit de tube kwam leek het wel bedorven heel korrelig. Als of het was gaan schiften.

klacht in gediend moest te tube op sturen zodat ze het konden onderzoeken. Dit vond ik te veel werk. 2 weken later kregen we een doos met verschillende sausen thuis gestuurd.