[Volg] Het zoveelste leuke jongen topic..!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SweetVanille
Berichten: 1771
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

[Volg] Het zoveelste leuke jongen topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 14:02

Ja Bokkers...!

Lang getwijfeld, maar al is het alleen maar om het even van me af te schrijven...

Ongeveer een maand geleden, op Kingsnight, heb ik in de club een leuke jongen leren kennen. Hij kwam naar me toe en bood me een drankje aan.
Even ergens waar het rustiger was gaan zitten voor een praatje.
Onder andere gehad over een evenement waar we allebei bij zouden zijn een paar weken later.
Klikte dus wel, alleen ik schrok een beetje van het verschil in leeftijd (Hij is een heel stuk jonger, maar in zowel gedrag als uiterlijk merk je dit niet, hij is erg volwassen voor zijn leeftijd)

Iets later ging de club dicht, en waren er met mijn vrienden plannen gemaakt om nog een borrel bij iemand thuis te doen.

Was verder wel gezellig, niks gebeurd, alleen hij schrok me wat af, door o.a. mijn haar te gaan strelen, ik vond dat nogal awkward, als je nog even gezellig met mensen ergens thuis zit, en elkaar net een half uur kent...

Hij moest daarna naar huis, ik bleef nog even (mede omdat ik niet zo goed wist wat ik ervan moest denken en dus nog liever even bij mijn vrienden bleef)
Hij gaf me een knuffel en ik voelde dat hij mij eigenlijk wou zoenen, maar ik draaide me weg... Het ging me even wat te snel zo...

Wel nummers uitgewisseld, en we zouden binnenkort een drankje doen.
Een dag later kreeg ik een appje of ik langs wou komen filmpje kijken. Ik heb ervoor bedankt, omdat ik hem nog maar 1x heb gezien, en hem liever eerst beter wil leren kennen (drankje in het openbaar bijvoorbeeld) Daarbij vind ik afspreken met nieuwe mensen ont-zet-tend eng. :(:)

Beetje over en weer geappt, hij zei dat hij niet op stap ging dat weekend (3 weken geleden), nou prima. Een paar dagen later stuurde ik hem iets in de trant van "En, heb je je nog niet bedacht?" met een smiley.
Nou, ik kreeg me toch een botte reactie terug, zo bot dat ik dacht, nou, als het zo moet, hoeft het ook niet... Dus ik heb, heel kort door de bocht, hem verwijderd. :')

In de weken erna niks meer gehoord, en ik heb ook niks laten horen. Wel af en toe aan hem gedacht maar verder niet.


Tot...

Ik afgelopen vrijdagavond een appje kreeg van hem.
Of ik die avond ook op het evenement was, waar we beide heen zouden.

Ik heb geantwoord dat ik er inderdaad was, waarna hij me op is komen zoeken. Hij was met een vriend, ik met vrienden, maar hij is niet meer van mijn zijde geweken... :+
Gezellig gekletst beetje gedanst, drankje gedaan.
Op een gegeven moment moest ik weg en toen....Hebben we gezoend.

Die avond erna was hetzelfde evenement, weer zouden wij hier 's avonds bij zijn, hij maar heel even, hij moest daarna werken.
Weer was ik met vrienden, hij was alleen, en is weer mij op komen zoeken. Weer gekletst geknuffeld, gezoend :+

Toen hij weg moest hand in hand naar zijn fiets gelopen. Hij bekende dat hij mij leuk vindt...

Hij wil heel graag dat ik eens langskom, maar het punt is dus... ik DURF niet. Ik moet er namelijk bijzeggen, dat ik de 3 keren dat ik hem gezien heb, ik onder invloed was... Dan ben ik niet op mijn mondje gevallen en redelijk brutaal. Als ik nuchter ben daarintegen, ben ik superverlegen

En het grootste issue is misschien nog wel mijn gevoelens. Ik heb vaak genoeg iemand leuk gevonden die gezegd heeft mij ook leuk te vinden... Maar zodra ik me openstel...Is de jongen gevlogen. En ik denk dat ik mezelf daar nu heel erg tegen bescherm, dat ik bang ben straks WEER keihard afgewezen te worden terwijl ik hem net leuk ga vinden.

En dan nog een beetje het leeftijdsverschil, hij is 8 jaar jonger dan dat ik ben, en ik denk dat mensen mij/hem/ons daar heel erg op aan gaan kijken....

Momenteel appen we iedere dag wel even, maar ik weet niet zo goed wat ik er verder mee aan moet... Ik heb het gevoel dat ik het veel te veel opblaas en te moeilijk doe, maar ik en gevoelens gaan niet heel goed samen :Y)


Reactie is leuk, maar ik ben ook blij dat ik mijn ei even kwijt ben! :j

Mochten jullie vervolg willen, plaats ik updates zodra er weer iets gebeurt, of wanneer ik hem weer zie :+

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Re: [Volg] Het zoveelste leuke jongen topic...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:06

Leeftijd vind in niet boeiend, hoe oud ben je zelf?
Kan je er niet gewoon lekker van genieten? Gewoon lol hebben samen, en ja als het meer is super leuk en zo niet heb je gewoon een hele leuke tijd gehad?

SweetVanille
Berichten: 1771
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 14:15

ilayda schreef:
Leeftijd vind in niet boeiend, hoe oud ben je zelf?
Kan je er niet gewoon lekker van genieten? Gewoon lol hebben samen, en ja als het meer is super leuk en zo niet heb je gewoon een hele leuke tijd gehad?



Hij is 18 en ik ben 26 :x

Ik heb altijd zelf gezegd dat ik het heel raar vond, zulke leeftijdsverschillen... Tja totdat je het dan zelf meemaakt... :o

Genieten vind ik heel moeilijk, ik ga altijd teveel piekeren :(

minikatje

Berichten: 8965
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: sprookjesland

Re: [Volg] Het zoveelste leuke jongen topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:26

Ach, mijn opa was 7 jaar jonger dan mijn oma.
Nooit een gelukkiger stel gezien dan die twee, zelfs toen oma dement werd.
Ze vond hem in het begin niks, maar hij hield vol.

Het hoeft geen relatie te worden, kijk maar eens waar het schip strand ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:28

Als je nu al zo veel gezeik en botte reacties en onzekerheid hebt zou ik hem lekker vergeten...

SweetVanille
Berichten: 1771
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 14:29

Danique schreef:
Als je nu al zo veel gezeik en botte reacties en onzekerheid hebt zou ik hem lekker vergeten...



Waar lees jij dat ik gezeik en botte reacties heb?

Anoniem

Re: [Volg] Het zoveelste leuke jongen topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:33

Ik citeer: "Nou, ik kreeg me toch een botte reactie terug, zo bot dat ik dacht, nou, als het zo moet, hoeft het ook niet... Dus ik heb, heel kort door de bocht, hem verwijderd."

SweetVanille
Berichten: 1771
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 14:35

Danique schreef:
Ik citeer: "Nou, ik kreeg me toch een botte reactie terug, zo bot dat ik dacht, nou, als het zo moet, hoeft het ook niet... Dus ik heb, heel kort door de bocht, hem verwijderd."



1 botte reactie van hem ja, waar hij zijn excuses voor aangeboden heeft :j

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:40

Gewoon kijken waar het schip strandt. Zo had ik ook een botte tindermatch. Kon er wel om lachen... was wel lekker direct en niet zo meegaand, iemand die me tegenhield...

Uiteindelijk bleek het echt een gigantische eikel :wave: Hoop hem nooit meer tegen te komen.

CharleyT
Berichten: 3988
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:41

Ach, 18 en 26, waar heb je het over. En jullie vinden elkaar leuk, dus heb je met wat anderen vinden niets te maken lijkt me. Als men er wat van vind zegt het wat over hen en niet over jullie.
Ohja, 8 jaar verschil is niks, wij hebben 15 jaar verschil en een top relatie.

SweetVanille
Berichten: 1771
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 14:43

vibabu schreef:
Gewoon kijken waar het schip strandt. Zo had ik ook een botte tindermatch. Kon er wel om lachen... was wel lekker direct en niet zo meegaand, iemand die me tegenhield...

Uiteindelijk bleek het echt een gigantische eikel :wave: Hoop hem nooit meer tegen te komen.




Hij zelf is niet echt bot, het is volgens mij (en volgens sommige van mijn vrienden die hem kennen die ik uitgehoord heb :+ ), een ontzettend lieve jongen...

Ben benieuwd :P

Donnaa_

Berichten: 370
Geregistreerd: 10-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:46

minikatje schreef:
Ach, mijn opa was 7 jaar jonger dan mijn oma.
Nooit een gelukkiger stel gezien dan die twee, zelfs toen oma dement werd.
Ze vond hem in het begin niks, maar hij hield vol.

Het hoeft geen relatie te worden, kijk maar eens waar het schip strand ;)


Hier ga ik in mee. Zelf ben ik 19 en mijn vriend 25, beiden merken wij niets van het leeftijdsverschil.
Inderdaad gewoon kijken hoe het loopt!

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:47

SweetVanille schreef:
vibabu schreef:
Gewoon kijken waar het schip strandt. Zo had ik ook een botte tindermatch. Kon er wel om lachen... was wel lekker direct en niet zo meegaand, iemand die me tegenhield...

Uiteindelijk bleek het echt een gigantische eikel :wave: Hoop hem nooit meer tegen te komen.




Hij zelf is niet echt bot, het is volgens mij (en volgens sommige van mijn vrienden die hem kennen die ik uitgehoord heb :+ ), een ontzettend lieve jongen...

Ben benieuwd :P


Dat zeiden de vrienden van hem ook _O- Zo'n ontzettend lieve jongen... eigenlijk te lief.

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: [Volg] Het zoveelste leuke jongen topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:51

whahaha was dat evenement toevallig in pesse ;)

SweetVanille
Berichten: 1771
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 14:55

Alja schreef:
whahaha was dat evenement toevallig in pesse ;)



Nee ;)

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6631
Geregistreerd: 28-08-12

Re: [Volg] Het zoveelste leuke jongen topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 15:06

Gewoon zeggen dat je het spannend vindt en eventueel uitleggen waarom. Een beetje kerel heeft daar respect voor en zal je de tijd en ruimte geven. En vergeet vooral niet te genieten!

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [Volg] Het zoveelste leuke jongen topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 16:50

Gewoon een keertje met hem afspreken. Je hoeft niet meteen een relatie met hem te beginnen :D Gewoon open-minded wat leuks samen doen, is mijn advies.

Snap overigens wel dat je twijfelt over het leeftijdsverschil en dan met name dat hij degene is die jonger is, wat anderen daar van vinden. Op de een of andere manier vinden mensen dat nog veel 'erger' als de man jonger is. Niks aan aantrekken meid!

Yunomi
Berichten: 3112
Geregistreerd: 04-12-06

Re: [Volg] Het zoveelste leuke jongen topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:03

Ik zou wel met hem afspreken, maar niet bij hem thuis denk ik.
Vind het een beetje vaag van zijn kant dat hij eerst dus al vrij aanrakerig is, vervolgens bot en je hoort 3 weken niks meer. En dan zie je m weer en zegt ie je leuk te vinden?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:12

Ik vind het ook een vaag verhaal van zijn kant en alleen al om die reden zou ik niet bij hem thuis afspreken. Zeg gewoon dat je nog niet thuis wilt afspreken omdat je je daar nog niet goed bij voelt. In mijn ervaring pakken jongens dat juist goed op (de juiste dan).

En van het leeftijdsverschil moet je je niks van aantrekken. :)

Muga

Berichten: 2067
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: [Volg] Het zoveelste leuke jongen topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:20

Gewoon doen! Beginnen op het terras, nu toch mooi weer voor!

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 18:26

Yunomi schreef:
Ik zou wel met hem afspreken, maar niet bij hem thuis denk ik.
Vind het een beetje vaag van zijn kant dat hij eerst dus al vrij aanrakerig is, vervolgens bot en je hoort 3 weken niks meer. En dan zie je m weer en zegt ie je leuk te vinden?

Krijg er ook een gek gevoel bij. Ofwel is het een alles-of-niets-jongen, ofwel verwacht hij meer en wel direct..
Een paar keer afspreken op neutraal terrein en gewoon leuke dingen doen. Als hij dan begint te zeuren over thuis afspreken, weet je ook genoeg..

SweetVanille
Berichten: 1771
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 18:28

Rebel_Jits schreef:
Yunomi schreef:
Ik zou wel met hem afspreken, maar niet bij hem thuis denk ik.
Vind het een beetje vaag van zijn kant dat hij eerst dus al vrij aanrakerig is, vervolgens bot en je hoort 3 weken niks meer. En dan zie je m weer en zegt ie je leuk te vinden?

Krijg er ook een gek gevoel bij. Ofwel is het een alles-of-niets-jongen, ofwel verwacht hij meer en wel direct..
Een paar keer afspreken op neutraal terrein en gewoon leuke dingen doen. Als hij dan begint te zeuren over thuis afspreken, weet je ook genoeg..



Dat laatste niet...Het is totaal geen player en vrij verlegen, beetje hetzelfde als ik, als er wat drank in zit zijn we allebei wat opener :Y)

Ik denk dat eerder het eerste, en ik weet nog lang niet of ik dat wil... We zullen zien of hij mij daar de tijd voor geeft :)

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: [Volg] Het zoveelste leuke jongen topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 18:33

Tsja ik ben 27 en als ik een leuke vent zie kan ik ook bot reageren en later spijt hebben. Gewoon omdat het wellicht net te dichtbij komt.
Heb hetzelfde probleem als jou ts, met wat drank op prima te doen maar zodra het meer "moet" worden word je bang. Wellicht was dat bij hem ook.

Leg gewoon uit aan hem hoe je je voelt en ga openbaar iets leuks doen. Als hij jou leuk vind dan begrijpt hij dat. Na een tijdje komt dat dan echt wel goed

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:06

Yunomi schreef:
Ik zou wel met hem afspreken, maar niet bij hem thuis denk ik.
Vind het een beetje vaag van zijn kant dat hij eerst dus al vrij aanrakerig is, vervolgens bot en je hoort 3 weken niks meer. En dan zie je m weer en zegt ie je leuk te vinden?


Ik ga hier helemaal in mee!

SweetVanille
Berichten: 1771
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Re: [Volg] Het zoveelste leuke jongen topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 22:10

Hij vroeg me vanavond om langs te komen.....Heb maar gezegd "Andere keer.."

Hij vraagt elke dag even hoe mijn dag was enzo, wel lief en geinteresseerd.

Moet ook eerlijk zeggen dat hij de hele dag wel een beetje in mijn hoofd zit... O:-)