Mode 'blunders'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:16

Omdat badpakken ook voor het "mooi" gedragen worden en wanneer je het koud heb niet iedereen dat hoeft te zien. Ze zijn weer helemaal in deze zomer.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:18

Kleding die niet goed past vind ik een afknapper. En alles met klittenband en 'grappige' teksten.

Lente
Berichten: 27774
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:23

Wat ik niet snap... De een of andere vage hype van witte t-shirts met een heel groot logo van Levi's erop :?

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:30

Lente schreef:
Wat ik niet snap... De een of andere vage hype van witte t-shirts met een heel groot logo van Levi's erop :?

JA wat is dit? :')

Floor_x

Berichten: 2945
Geregistreerd: 19-03-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:34

Levi's, Adidas, Vans je hebt ze allemaal. :D Ik vind ze wel leuk.
Verder ben ik ook de legging als broek gaan waarderen, haha. In Nederland wordt het als gek gezien, in Australie zie je niks anders :+ En als je er het lichaam voor hebt, lekker doen :P Zelf draag ik het niet, maar vriendinnen van mij uit Australie wel, en vind het eigenlijk niet zo'n heel gek gezicht, dus dat zal wennen zijn.

Eigenlijk vind ik de enige blunder die je kan begaan is inderdaad het kleden naar het lichaam wat je wil, niet het lichaam wat je hebt :D
Laatst bijgewerkt door Floor_x op 07-06-17 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:38

Ik vind heel veel dingen modeblunder, maar goed, kennelijk dragen veel mensen desbetreffende kleding omdat zij denken er op die manier hip en modieus uit te zien.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:44

Dizzy505 schreef:
Omdat badpakken ook voor het "mooi" gedragen worden en wanneer je het koud heb niet iedereen dat hoeft te zien. Ze zijn weer helemaal in deze zomer.

Ik had vorig jaar een badpak online gekocht, blijkt er een voering in te zitten. Die heb ik er geheel vakkundig uitgeknipt. Verder zat het badpak goed. En je mag best harde knopjes zien als je het koud hebt. Schaam ik me echt niet voor met zwemmen.

Grappige teksten zijn op dit moment echt mijn ding. Vorig jaar niet. Ik heb net 2 oliebol op Ali besteld, hopelijk zijn ze ook van goede kwaliteit en passen ze.

Leggings vind ik niet echt mooi. En vooral omdat er geen zakken inzitten. Ik ben iemand die grote zakken in broeken moet hebben want geld, telefoon, enz gaat in de zakken. Vinden sommigen weer mannelijk, maar ik juist prima vrouwelijk. Je zult mij nooit maar dan ook nooit met een schoudertas zien. Altijd zakken. Zelfs in pantalons. Grote zakken. En zelfs in broeken waar de zakken te klein waren, ik zet er zelf zo grotere in. Hele handen moeten er in passen.

Afritsbroeken zouden meer geaccepteerd moeten worden. Die zijn zo mooi, en reuzehandig. Ik heb nu een afritspantalon en loop daar ook voor 'net' in. Het is niet allemaal lomp hoor.

Love_Mirra
Berichten: 1250
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:47

Twilight schreef:
alle grote maten kleding momenteel.
draag het zelf omdat ik ook breder ben en iets leuk vinden is er niet bij, want het is of te kort.., of een tent model..,
)

Dit inderdaad.. ik ben ook breed en nog eens groot bovendien. Iets passends vinden is al moeilijk. Maar als het dan ook nog in de mode moet zijn, is het praktisch onmogelijk voor mij om wat te vinden. Ikzelf ben dus een grote modeblunder

Stybba

Berichten: 3016
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:56

Laurora schreef:
Stybba schreef:
Broeken met een laag (voor vrouwen) kruis heb ik ook nooit begrepen. Net alsof je in je broek gepoept hebt :+


Ah, zo een ben ik :Y)
Broeken die ik lekker vind zitten vind ik eigenlijk alleen bij de herenafdelingen, en die hebben over het algemeen een beetje meer ruimte in het kruis, wat ik helemaal niet erg vind want ik word serieus gék als een broek te dicht op mn kruis zit.
Ik begrijp overigens heel goed dat dat er echt verschrikkelijk uit kan zien, mn moeder roept altijd dat ik er uit zie alsof ik een plastuitje heb _O- (om het maar even netjes te houden)

I don't care though :)

Ik ben er na wat googelen achter gekomen dat wat ik bedoel een harembroek heet. Ook wel de poo-catcher genoemd volgens deze blog :')

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2639
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:06

Stybba schreef:
Ik ben er na wat googelen achter gekomen dat wat ik bedoel een harembroek heet. Ook wel de poo-catcher genoemd volgens deze blog :')


Ohhh die nee die vind ik ook echt verschrikkelijk! Wel een briljante naam voor zo'n ding trouwens _/-\o_

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:09

veel te strakke skinny jeans zo ongeveer over je navel heen opgetrokken :n
of van die push-up bh's zonder bandjes, die met plakspul blijven zitten en je flink kan aantrekken aan een touwjte :n :n

Stybba

Berichten: 3016
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:10

germie schreef:
Leggings vind ik niet echt mooi. En vooral omdat er geen zakken inzitten. Ik ben iemand die grote zakken in broeken moet hebben want geld, telefoon, enz gaat in de zakken. Vinden sommigen weer mannelijk, maar ik juist prima vrouwelijk. Je zult mij nooit maar dan ook nooit met een schoudertas zien. Altijd zakken. Zelfs in pantalons. Grote zakken. En zelfs in broeken waar de zakken te klein waren, ik zet er zelf zo grotere in. Hele handen moeten er in passen.

Ik stop ook altijd mijn telefoon en pasjes (bankpas/id kaart/rijbewijs/ov kaart/klantenpasjes) in mijn broek. Eerst vergat ik altijd mijn portemonnee omdat die weer in de verkeerde tas zat. Zonder broek ga ik niet naar buiten, dus heb ik altijd alles bij :D

chevax schreef:
Sandalen zijn op zich al erg, maar..... als er dan ook nog van die vieze, onverzorgde voeten in zitten met kalknagels enzovoort. Gruwel.

Ja idd! Dat is de enige reden die ik me kan bedenken om met sokken in sandalen rond te lopen... vanaf nu moet ik echt elke keer denken aan vieze gele kalknagels als ik weer iemand zie lopen met sokken in sandalen... Bedankt >;)

Leviosa
Berichten: 229
Geregistreerd: 09-04-15

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:16

Broeken met gaten vind ik ook echt vreselijk

LiannePuthzy

Berichten: 6971
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:21

Ik verga elke keer als ik met de auto op vakantie ga een modeblunder
Namelijk: een joggingsbroek/sportlegging dan van die fancy badslippers (geen teenslippers) met sokken, en dan nog een t shirt en afhankelijk van de temp. Een trui
(Maar ik snap nooit dat meiden opgemaakt en al in de auto gaan zitten voor een langs vakantie rit)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:22

Ik hang momenteel zo op de bank :')
Afbeelding

Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:23

LiannePuthzy schreef:
Ik verga elke keer als ik met de auto op vakantie ga een modeblunder
Namelijk: een joggingsbroek/sportlegging dan van die fancy badslippers (geen teenslippers) met sokken, en dan nog een t shirt en afhankelijk van de temp. Een trui
(Maar ik snap nooit dat meiden opgemaakt en al in de auto gaan zitten voor een langs vakantie rit)


Omdat ik ook tijdens de vakantie serieus genomen wil worden als vrouw.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:25

En dat kan niet zonder makeup?

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:26

LadyMadonna schreef:
En dat kan niet zonder makeup?

Nou idd. Ik heb nooit make-up op :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:27

Ik houd van make up, ieder het zijne meiden. Ik vind het belangrijk om me altijd verzorgd en vrouwelijk te voelen. Dus in de make up met een kek jurkie an.

LiannePuthzy

Berichten: 6971
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:28

LadyMadonna schreef:
En dat kan niet zonder makeup?


Wou net zeggen, als ik meer als 6/7u lang in de auto moet zitten ga ik geen make-up opdoen

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:29

Ik leef make up loos... bevalt me prima eigenlijk :=

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:29

Dat is ook helemaal prima lieveli, ieder z'n ding idd. Maar ik vind het bericht van goof insinueren dat je zonder makeup dus niet serieus genomen wordt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:29

Als ik 1600 km in de auto zit gaat hier alleen een likje mascara op....
En verder een makkelijke losse broek, topje/ hemdje/ shirtje en slippers ofzo.

Rocamor

Berichten: 10848
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:29

Goof schreef:
LiannePuthzy schreef:
Ik verga elke keer als ik met de auto op vakantie ga een modeblunder
Namelijk: een joggingsbroek/sportlegging dan van die fancy badslippers (geen teenslippers) met sokken, en dan nog een t shirt en afhankelijk van de temp. Een trui
(Maar ik snap nooit dat meiden opgemaakt en al in de auto gaan zitten voor een langs vakantie rit)


Omdat ik ook tijdens de vakantie serieus genomen wil worden als vrouw.


En hoe bedoel je dat?
O:)

Stybba

Berichten: 3016
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:30

Ik draag ook geen make-up...
Maar op vakantie kleed ik me niet anders dan normaal eigenlijk. Ik heb een nette spijkerbroek die zit heerlijk zit. Het is een 'modieuze' spijkerbroek (zo'n vrij strakke met smalle pijpen aan de onderkant), maar het voelt alsof ik een pyjama broek aan heb <3 Verder geen oude tshirts en joggingbroeken, maar een normaal shirt en een verst/blazer. Oude tshirts heb ik aan met paardrijden en joggingbroeken na de actie op wintersport :')