Mode 'blunders'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 10:44

Ach, wat nu een modeflater is kan over een paar maanden ineens zwaar 'in' zijn.
Iets kan mijn smaak niet zijn, maar dan vind ik het nog geen modeflater. De enige 'modeflaters' vind ik kleding aanhebben die echt niet past qua maat. In die zin dat het je figuur negatief beïnvloed.

Verder boeit het me niks wat betreft 'foute' kleurencombi's enzo. Tegenwoordig kan zo'n beetje alles..
Mensen moeten vooral gewoon doen waar ze zelf blij van worden.

Gruis

Berichten: 1310
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 11:19

LadyMadonna schreef:
Waarom gaar dit topic steeds over germie :?


Misschien omdat germie nogal nadrukkelijk aanwezig is en soms nogal... aparte opmerkingen maakt. B-)

Lous

Berichten: 24248
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 11:33

germie schreef:
Vroeger had ik oorbellen. Al jaren niet meer. Te lastig.
Best mooi, maar niet te doen.


Wat is daar eigenlijk lastig en te moeilijk aan? Knopjes kun je gewoon makkelijk laten zitten en mee slapen. Hoef je niks aan te doen ;)
Althans zo doen de meeste dat volgens mij.

Tenzij je heel gevoelige oren hebt, dat kan natuurlijk ook.

germie

Berichten: 25995
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 12:55

Lous schreef:
germie schreef:
Vroeger had ik oorbellen. Al jaren niet meer. Te lastig.
Best mooi, maar niet te doen.


Wat is daar eigenlijk lastig en te moeilijk aan? Knopjes kun je gewoon makkelijk laten zitten en mee slapen. Hoef je niks aan te doen ;)
Althans zo doen de meeste dat volgens mij.

Tenzij je heel gevoelige oren hebt, dat kan natuurlijk ook.

Zedoen pijn met slapen ja. En er zijn sporten waar ze uitmoeten. Geen zin meer in dus. Ook knopjes gaan niet. Prikt steeds. Maar ik vind zonder ook prima.

Tribunals

Berichten: 2682
Geregistreerd: 22-06-10
Woonplaats: Steenwijk

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:06

Dit topic wordt steeds raarder.

germie

Berichten: 25995
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:13

Konpjes prikken ja. Gaat dus niet. En met sporten uit. Te veelgedoe. Nee ik mis oorbellen niet. Maar zo kanikook geen flaterslaanmet oorbellen. Lol.

Verder ben ik niet dik. Maar lang. Je hoeft me niet te overtuigen dat ik wel dameskleding kan vinden. Het is er gewoon niet, shirts soms, maar broeken niet. Is gelukkig niet erg. Ik draag echt leuke kleding. Maar probeer me gewoon niet te overtuigen, het is alleen een bevinding die ik meld en niet iedereen heeft dus keus zat. Unisex is er wel. En betaalbaar. Misschien beinvloed het je smaak? Geen idee. Maar ik was nooit een poppenmeisje, maar een automeisje. Ik ben er trots op dat ik me fijn voel in een mannenwereld. Ik doe dingen die niet veel vrouwen doen. Dat heeft niets met mode te maken, maar heeft mogelijk invloed.
Laatst bijgewerkt door germie op 24-07-17 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Berichten: 20546
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:17


germie

Berichten: 25995
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:18

Kinke schreef:
Dat is natuurlijk dikke onzin germie, er is genoeg mooie dameskleding voor langere maten.
Bijvoorbeeld: http://www.prettytall.com/kleding-voor-lange-dames.html

Nee dat vind ik niet mooi. Ik wil niet overgehaald worden. Het is er gewoon niet. Amen. Ik betaal in geen 85 jaar 85 euro voor een stom broekje. Het is er niet en overtuig me niet. Als een broek 15 kost wil ik wel passen maar modellen zijn niet mooi genoeg voor 85 euro. Amen.

Kinke

Berichten: 20546
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:20

Welk kledingstuk van al die kledingstukken op die site vind je niet mooi?
Het is er dus zeker wel, alleen niet jouw smaak, dat is heel iets anders. Ik ben ook echt geen modepopje, maar ik ga echt niet in mannenkleding lopen, zo maak je jezelf alleen maar extra mannelijk.

germie

Berichten: 25995
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:23

Het is niet in de buurt. Online koop ik geen kleding. En de website staat me niet aan. Ik zie tuttige leggings. Broeken van 85 dus te duur. Dus nee, het is niets. Ik hoef niet overtuigd te worden. Ik moet me continu verdedigen. Neem het eens gewoon aan. Als het zo moet wil ik ook niet meer.
Laatst bijgewerkt door germie op 24-07-17 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

ontherun
Berichten: 4966
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:23

Nou Germie... Zo stellig dat het er niet is, het is wel, maar het is je smaak niet. Oké, soit, maakt verder niet uit. Maar zeg niet dat het er niet is, want dat is gewoon niet zo. Jouw smaak zit er alleen niet tussen.
Verkondig nou gewoon niet telkens jouw mening en jouw opinie als een voldongen feit, dat zal ook een hoop schelen met de reacties...

germie

Berichten: 25995
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:26

Santigo_ schreef:
Nou Germie... Zo stellig dat het er niet is, het is wel, maar het is je smaak niet. Oké, soit, maakt verder niet uit. Maar zeg niet dat het er niet is, want dat is gewoon niet zo. Jouw smaak zit er alleen niet tussen.
Verkondig nou gewoon niet telkens jouw mening en jouw opinie als een voldongen feit, dat zal ook een hoop schelen met de reacties...

Ho, ik schrijf zo vaak dat ik het niets vind. Dat mag dus niet want eenanderleest het als feit. En dan ga ik erop doorlogisch want ikheb net zo goed gelijk. Dus dat laat ik wel weten. Een anderdoetdat ook. Ik vind gewoon geen dameskleding in mijnlengte. En dat is een absolute waarheid. Ik reis geen 170 km hoor om te passen en ik wil liever unisex omdat dat mij beter staat. Dus laat het maar rusten.erisvoor mij geen dameskleding in mijn lengte wat bij mij past. Punt. Amen. Ik vindhet niet erg. Dus wat is er mis? Ikke blij.
Laatst bijgewerkt door germie op 24-07-17 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Berichten: 20546
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:26

sorry Germie, maar nu maak je jezelf wel heel ongeloofwaardig. Omdat op deze site 'tuttige leggings' staan is niks meer goed? Er staan namelijk ook gewoon hele moderne jeans op bijvoorbeeld. En voor de jurken/tuniek liefhebbers echt prachtige dingen. En ik ben je niet aan het overtuigen, ik toon gewoon aan dat er ook voor lange dames genoeg moderne en hippe kleding te vinden is. Overigens is deze website het eerste resultaat van mijn simpele zoekopdracht op Google. Er zullen tig meer adressen zijn, ook echte winkels en ook vast kleding die jij wel mooi vindt.
Laatst bijgewerkt door Kinke op 24-07-17 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:27

Germie, het lijkt erop dat je feiten en jouw mening nog weleens door mekaar haalt.

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:28

Maar draag je wel een vrouwelijke bh dan ...


Vreemde 'discussie'

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:29

germie schreef:
Het is niet in de buurt. Online koop ik geen kleding. En de website staat me niet aan. Ik zie tuttige leggings. Broeken van 85 dus te duur. Dus nee, het is niets. Ik hoef niet overtuigd te worden. Ik moet me continu verdedigen. Neem het eens gewoon aan. Als het zo moet wil ik ook niet meer.

Stop dan ook met de mensen aan de andere kant van de lijn te overtuigen. Jij mag best jouw mening hebben, maar dan moet je ook de mening van een ander respecteren en dat zie ik bar weinig gebeuren.

Zo. Over op MODEblunders op het gebied van kleding, gister zag ik een man met eeb korte broek van de Decathlon, tot ver in zijn achterste opgetrokken, een wit basic shirt en schoenen met daarin witte sportsokken opgetrokken tot net onder de knie...
Damn... :n

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:29

Tribunals schreef:
Dit topic wordt steeds raarder.


:=

Pretty Tall is favowinkel van mijn vriend. Een lange slungel van bijna 2 meter, hij koopt er in de uitverkoop zijn broeken.
15,00 voor een broek? Hoop dat er geen kinderhandjes aan te pas zijn gekomen...

Skessa_
Berichten: 10648
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:30

Laat het gaan dames. Germie wijkt toch niet af van haar mening. En als zij zich prima voelt in mannen kleding, lekker laten doen.

ontherun
Berichten: 4966
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:30

Jolien87 schreef:
Germie, het lijkt erop dat je feiten en jouw mening nog weleens door mekaar haalt.


Dit bedoel dus ja... En _O_ Amy.

Sowieso witte sokken in sandalen, en dan ook nog hoog opgetrokken. Brrrr

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:30

Rebecca schreef:
Maar draag je wel een vrouwelijke bh dan ...


Vreemde 'discussie'


Germie heeft eerder laten weten geen beha's te dragen.

germie

Berichten: 25995
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:31

Ik wil geen modetips, ik wil gewoon dat mij. Mening die correct is net als die van een ander gerespecteerd wordt. En dat lijkt niet tekunnen dus moet ik hdt wel als feit en absilite waarheid verduidelijken. Laat mij eens in mijn waarde. Ik mag elkekeerbeledigd worden. Dan blijf ik reageren. Ptobeer ik bia gotic het een juiste draai te geven begint een ander weer. Negeerme dan. Maar ik wens niet beledigd te worden. Ik nag eroik zijn. En ben gelukkig een lange vrouw. Met leuke kleding

Sokken in sandalen. No way.

Kinke

Berichten: 20546
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:31

tuurlijk, moet ze helemaal zelf weten, maar niet roepen dat er iets niet te vinden is, tegenwoordig is er voor iedereen wel wat te vinden.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:32

Kinke schreef:
sorry Germie, maar nu maak je jezelf wel heel ongeloofwaardig. Omdat op deze site 'tuttige leggings' staan is niks meer goed? Er staan namelijk ook gewoon hele moderne jeans op bijvoorbeeld. En voor de jurken/tuniek liefhebbers echt prachtige dingen. En ik ben je niet aan het overtuigen, ik toon gewoon aan dat er ook voor lange dames genoeg moderne en hippe kleding te vinden is. Overigens is deze website het eerste resultaat van mijn simpele zoekopdracht op Google. Er zullen tig meer adressen zijn, ook echte winkels en ook vast kleding die jij wel mooi vindt.

Precies, leuke spijkerbroeken.
Maar wel duidelijk dames.
http://www.prettytall.com/webshop/?wid= ... sc&sizeid=
En rond de 50 euro vind ik geen mega bedrag, daar hoef je het ook niet voor te laten.

Kinke

Berichten: 20546
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:32

ik beledig je niet germie. Ik laat gewoon feiten zien. Als je nou een foto van jezelf zou plaatsen en ik daar iets over zou zeggen, dan beledig ik je. En wie zegt dat jij 'er niet mag zijn'?

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:33

Afritsbroek in kaki kleur met bruine sandalen en grijze wollen sokken _/-\o_

Laat Germie toch gaan, ze wil graag geloven dat er geen broeken zijn. Is er wel maar wil ze niet. Prima.