Mode 'blunders'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:31

LadyMadonna schreef:
Dat is ook helemaal prima lieveli, ieder z'n ding idd. Maar ik vind het bericht van goof insinueren dat je zonder makeup dus niet serieus genomen wordt...


Nou en voor sommige mensen zal dat zeker gelden. C'est la vie et voulez vous coucher avec moi.

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:32

Waarom zou je niet opgemaakt in de auto gaan zitten als je dat normaal gesproken ook doet? Het is niet alsof het daar ineens oncomfortabel van wordt :+ Op een normale dag heb je toch ook uren achter elkaar make up op?
Ieder z'n eigen ding hoor maar ik voel me echt niet lekker verzorgd en vrouwelijk zonder. Er zijn echt wel degelijk momenten waarop ik dan een heel stuk serieuzer genomen wordt hoor, maar ook zeer zeker andersom := of dat leuk/eerlijk is kun je over twisten.

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:34

Hoe iedereen op reis gaat en zich kleed op reis al dan niet met of zonder make-up moet die persoon zelf weten.

De insinuatie van Goof dat je niet serieus genomen word als vrouw zonder make-up schiet mij een beetje verkeerd. Ik hoop dat ze hier verduidelijking op kan geven want ik kan me niet voorstellen dat dit letterlijk zo bedoeld word.

LiannePuthzy

Berichten: 6967
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:36

K draag vaak alleen mascara, met uitgaan wel meer, maar bij mij loopt alles uit ect als ik ga slapen en dat doe ik nog wel eens tijdens een lange rit :') maar goed dit topic gaat niet over make-up tijdens lange autoritte

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:44

Onesies, croptops, witte leggings (verschrikkelijk)...

En ik weet niet echt of het mode is, maar ik zie de laatste tijd telkens meer moeders met een soort sjaal waar hun kind/baby in hangt. Dat vind ik ook zo raar... dat is toch niet goed voor je schouders en rug. :')

Verder doe ik ook mee aan modeblunders hoor.
Eerst een broek aan doen en dan m'n sokken waardoor vervolgens m'n sokken de hele dag over m'n broekspijpen zitten.

Of iets wat ik heeeeeel vaak doe.

Echt wekelijks.

In een nette outfit (lees: skinny, opgemaakt, net shirtje en bijvoorbeeld een spijkerjasje) met geitenwollen sokken en klompen naar de supermarkt gaan... :')

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:47

Esaqar schreef:
En ik weet niet echt of het mode is, maar ik zie de laatste tijd telkens meer moeders met een soort sjaal waar hun kind/baby in hangt. Dat vind ik ook zo raar... dat is toch niet goed voor je schouders en rug. :')


Jawel, draagt heel fijn en je hebt je handen vrij.

Enige wat ik echt, echt, echt niet snap, is waarom je in vredesnaam witte driekwartleggings onder een rok of jurkje zou dragen :r

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:51

JudithGigi schreef:
FatCat schreef:
Ik ben zelf 1 grote mode blunder. telt dat ook?


Same :')

Hier ook :D

Joaltijd schreef:
xApple schreef:
- Bandshirts bij mensen die totaal geen idee hebben wat erop hun shirt staat en al helemaal geen fan zijn van de band.

'Hey! Leuk shirt van *band*!, wat is jouwn favo nummer?' en dat er dan twee geschrokken ogen naar je kijken _O-

Ik zeg er niks meer van tegen mensen die er niet als de typische mensen uit zien :') (al ben ik zelf ook niet typisch, maar ik heb ook weinig bandshirts...)

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:51

Zelf heb ik niet zo'n moeite als mensen een legging als broek dragen, mits daar wel iets overheen gedragen wordt in de vorm van bijvoorbeeld een Betty Skirt of een heueueueul lang shirt. Kan me wel voorstellen dat het voor veel mensen prettig(er) dragen is dan bijvoorbeeld een spijkerbroek. Maar als het zonder iets er overheen als broek wordt gedragen... nee, dat is niet altijd even appetijtelijk om te zien (als ik de woorden van mijn man mag gebruiken :D ). En wat veel vrouwen niet weten is dat je zelfs in een zwarte legging nog alles ziet zitten - ongeveer net zoveel als in een witte. Als het zonnetje namelijk op zo'n zwarte legging staat, zie je werkelijk ALLES. Een Betty Skirt - om die maar weer even als voorbeeld te nemen - verhult dat heel mooi (ook eventuele putjes of vetjes die fungeren als ongeleide projectielen). :j

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:53

Kaka schreef:
Esaqar schreef:
En ik weet niet echt of het mode is, maar ik zie de laatste tijd telkens meer moeders met een soort sjaal waar hun kind/baby in hangt. Dat vind ik ook zo raar... dat is toch niet goed voor je schouders en rug. :')


Jawel, draagt heel fijn en je hebt je handen vrij.

Enige wat ik echt, echt, echt niet snap, is waarom je in vredesnaam witte driekwartleggings onder een rok of jurkje zou dragen :r

Dat schijnt typisch Nederlands te zijn. Mensen van over de grens herkennen de Nederlandse vrouw aan de driekwartlegging onder een rokje. :Y)

Ropa

Berichten: 648
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:55

Ik heb 2 jaar geleden voor het eerst een modellen casting gedaan dit zat bij de beurs 'Vrouw'
Eerst keer, geen ervaring, veel meiden en allemaal op hakken.. kom ik aan met mijn grote Uggs aka sloffen. Dit was toch wel erg gênant haha.

Arianaaaa
Berichten: 536
Geregistreerd: 04-01-14
Woonplaats: In a galaxy far, far away

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:57

Neon shirts of whatever vind ik maar niks.

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:57

Shenavallie schreef:
Kaka schreef:


Jawel, draagt heel fijn en je hebt je handen vrij.

Enige wat ik echt, echt, echt niet snap, is waarom je in vredesnaam witte driekwartleggings onder een rok of jurkje zou dragen :r

Dat schijnt typisch Nederlands te zijn. Mensen van over de grens herkennen de Nederlandse vrouw aan de driekwartlegging onder een rokje. :Y)

Aanvulling: toen ik erop ging letten, bleek het nog te kloppen ook. Je pikt ze er zó uit! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:57

Koper schreef:
Petjes indien gedragen door iemand die ouder is dan zes.

Lente schreef:
Kunnen shirtjes met tekst niet meer vanaf een bepaalde leeftijd? :=

Nee.


Wat een onzin, wat is er mis met T-shirts met teksten? En petjes, serieus? Wat is daar nou weer mis mee?

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:59

Esaqar: die sjaal is een draagdoek, en als je die goed knoopt voel je juist het gewicht niet zo op je schouders en rug. Ik kon zelfs met mijn slechte lijf en vroeger gebroken rug dragen :)

Modeblunders.. tja.. vooral te strakke kleding op te grote lijven vind ik echt een no go.. prima als je je daar lekker in voelt natuurlijk.. maar zoals iemand al aanhaalde, de, even heel oneerbiedig gezegd, rollade look... :+

Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:08

LiannePuthzy schreef:
LadyMadonna schreef:
En dat kan niet zonder makeup?


Wou net zeggen, als ik meer als 6/7u lang in de auto moet zitten ga ik geen make-up opdoen


Och ik ga in het dagelijks leven al met niet veel meer dan enkel mascara door het leven.
Ik ga iig niet in mijn bankhangkloffie en badslippers met sokken erin naar buiten, ook niet op vakantie

Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:09

Marjoow schreef:
De insinuatie van Goof dat je niet serieus genomen word als vrouw zonder make-up schiet mij een beetje verkeerd. Ik hoop dat ze hier verduidelijking op kan geven want ik kan me niet voorstellen dat dit letterlijk zo bedoeld word.


Oh gosh. Neem het leven niet zo serieus joh ;)

En verder, zie hierboven.

melanie0906

Berichten: 1135
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:13

Anoniem schreef:
Als ik 1600 km in de auto zit gaat hier alleen een likje mascara op....
En verder een makkelijke losse broek, topje/ hemdje/ shirtje en slippers ofzo.


Met of zonder sokken? :')

-Het meest verschrikkelijke vind ik tegenwoordig die flaired jeans met wijde onderkant dat vind ik zoo lelijk.
-Birkenstocks vind ik ook echt lelijk maar ze lopen te fijn..
-indd een legging als broek waarbij je kan liplezen en daar een shirt op waarbij je vetkwabbels kan tellen
-indd mensen die bandshirts dragen en geen benul hebben van de band.
-of mensen die makeup dragen die totaal niet bij ze past alsin te witte foundation of juist een sinaasappel.
-oh bijna vergeten teensokken zijn ook verschrikkelijk
Laatst bijgewerkt door melanie0906 op 07-06-17 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Koia

Berichten: 583
Geregistreerd: 07-05-10
Woonplaats: Hoogstraten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:14

Als ik kijk naar het foto topic van wat mensen vandaag dragen denk ik alleen maar 'jezus wat een saaie eenheidsworst..' en diezelfde mensen lopen hier anderen af te zeiken over wat éeeeeeeecht niet kan. Stap eens af van die eeuwige 'skinny met sneakers en shirtje'..probeer eens iets anders..een spacelegging met muffintop ofzo :D

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:17

Goof schreef:
Marjoow schreef:
De insinuatie van Goof dat je niet serieus genomen word als vrouw zonder make-up schiet mij een beetje verkeerd. Ik hoop dat ze hier verduidelijking op kan geven want ik kan me niet voorstellen dat dit letterlijk zo bedoeld word.


Oh gosh. Neem het leven niet zo serieus joh ;)

En verder, zie hierboven.


Typisch dat je de gestelde vragen ontwijkt. Misschien even wat serieuzer worden?

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-17 22:21

Ik ga stuk hierom _O-

Moest weer denken wat je nu veel op festivals ziet! Decolleté tot de navel.. zonder bh... zonder de borsten ervoor te hebben (hangers) :')

Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:23

Als je had gelezen had je gezien dat ik al had geantwoord em had gezegd dat ik zelf alles behalve een make up popje ben.
Verder ga ik er niet op in want het is vreselijk offtopic en nutteloos.

Thincla
Berichten: 525
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:27

- gekleurde driekwart legging dat gecombineerd word met een jurkje met dezelfde kleur zodat het erin 'terugkomt" :+
- te korte broeken
- van die coltruien waarbij er zon driehoek is uitgesneden zodat de decollete zichtbaar is
- spijkerrokjes
- van die tommy hiflinger shirts etc

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:31

Gianti schreef:
Ik ga stuk hierom _O-

Moest weer denken wat je nu veel op festivals ziet! Decolleté tot de navel.. zonder bh... zonder de borsten ervoor te hebben (hangers) :')


Sowieso, een diep decolleté kan, als het stijlvol is. Maar zodra je tieten eruit vallen is het niet meer spannend of smaakvol.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:37

Okee, ik durf nu nooit meer mijn wandelsandalen met sokken aan... Naja tot morgen dan. Sommige dingen zijn gewoon te lekker en daarom verheven boven mode.

Grootste 'mode blunder'. Mannen die zonder t-shirt lopen... Juk.

LiannePuthzy

Berichten: 6967
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:41

Dit vind ik ook vreselijk, kwam ik laatst tegen toen ik ff kleding aan t bestellen was Afbeelding