Mode 'blunders'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:28

Koper schreef:
Petjes indien gedragen door iemand die ouder is dan zes.

Lente schreef:
Kunnen shirtjes met tekst niet meer vanaf een bepaalde leeftijd? :=

Nee.


Hoezo is een petje een mode blunder? :Y)

germie

Berichten: 25949
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:28

sokken in sandalen vind ik vreselijk.

Wat voor een vrouw juist wel kan zijn de zgn. typische mannenshirts met grappige teksten. Ik heb net 'Installing Muscles please wait' als tekst besteld. Ik heb al born to dive, forced to work.

Broeken met gaten kan ik ook niets mee, zonde van je geld.

maras

Berichten: 2344
Geregistreerd: 04-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:28

Het vervelende van capri leggings is dat ze zo verrukkelijk zitten onder een stoere rok tijdens je wandelvakantie……….helaas bega ik me dus tijdens elke wandelvakantie aan deze modeblunder. Een rok zonder legging zit gewoon niet lekker en die outdoorrokken met overal zakken en handige lussen waaraan de hondenriemen kunnen hangen zijn heerlijk om mee door de bossen te trekken. Kortom ik doe mee aan de modeblunders tijdens vakanties :o

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:32

Nouna nu loop ik ook niet mee met de mode, en boeit het mij ook totaal niet.

had vandaag mn dag niet. Resulteerde in een veel te grote trainingsbroek met een hoodie van mn vriend op pad naar de AH om eten te halen :')

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:34

Mensen die in hun Onesie naar de winkel/school gaan... Vaak zijn het dan ook nog van die gore dingen, mensen zien er onverzorgd uit, en vaak rijden ze ook nog op een scootmobiel rond. Verschrikkelijk!

Maargoed, het zijn ook niet echt kledingstukken die voor outdoors zijn...

Rocamor

Berichten: 10871
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:35

Moet wel zeggen, dit topic is wel goed voor mijn algemene ontwikkeling --> ben constant aan het googlen

Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:36

Ik kan me in elke opmerking van ladymadonna vinden.

Maar over Bert en Ernie wenkbrauwen gesproken....Het ziet er niet uit nee, maar weggeschoren wenkbrauwen en dan een potloodstreepje is net zo erg...zie ik ook regelmatig :D

Stybba

Berichten: 3016
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:39

Een grove net-panty bij een niet mager persoon *kuch*rollade*kuch*.
Een oud klasgenoot van mij vond het nogal leuk om lekker provocerende kleding aan te trekken :D

Laatst zag ik een meisje fietsen met een heel kort broekje en een lang T-shirt. Het leek net of ze er niks onder droeg onder haar shirt >;)

En niet te vergeten van die jongens die hun broek onder hun kont dragen. Gelukkig zijn ze wel zo aardig dat ze hun boxer normaal aan te trekken...

Broeken met een laag (voor vrouwen) kruis heb ik ook nooit begrepen. Net alsof je in je broek gepoept hebt :+

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:44

Booooh, wat worden hier veel mensen tegen de schenen geschopt := :')

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:46

Van die leggings tot net onder je knieeën met een 'tuniekje boven, bah.

Of t-shirts en truien met in het groot belachelijke 'teksten' op zoals jaartallen, merknamen, plaatsnamen, enz... en die kosten dan vaak ook nog veel :+ onbegrijpelijk.

Laurora

Berichten: 2641
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:48

Stybba schreef:
Broeken met een laag (voor vrouwen) kruis heb ik ook nooit begrepen. Net alsof je in je broek gepoept hebt :+


Ah, zo een ben ik :Y)
Broeken die ik lekker vind zitten vind ik eigenlijk alleen bij de herenafdelingen, en die hebben over het algemeen een beetje meer ruimte in het kruis, wat ik helemaal niet erg vind want ik word serieus gék als een broek te dicht op mn kruis zit.
Ik begrijp overigens heel goed dat dat er echt verschrikkelijk uit kan zien, mn moeder roept altijd dat ik er uit zie alsof ik een plastuitje heb _O- (om het maar even netjes te houden)

I don't care though :)

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:49

Ladybird schreef:
Hotter than my daughter is ook een complete modeblunder...

voorzover dat mode is :=


Dat is echt over The top :').

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:49

xniieeenke schreef:
Apple, gewoon echt amen met die lijst van jou :')
Alleen ik vind broeken met gaten er in soms wel gaaf, niet van die mensen die zeggen 'ik ben mezelf, ik ben origineel' en dan gewoon het zelfde dragen als 90% van de mensen trouwens ;p.

Hahahaha alto's! Wij zijn anders en hebben eigen stijl en dan allemaal precies hetzelfde aan hebben :')
maras schreef:
Het vervelende van capri leggings is dat ze zo verrukkelijk zitten onder een stoere rok tijdens je wandelvakantie……….helaas bega ik me dus tijdens elke wandelvakantie aan deze modeblunder. Een rok zonder legging zit gewoon niet lekker en die outdoorrokken met overal zakken en handige lussen waaraan de hondenriemen kunnen hangen zijn heerlijk om mee door de bossen te trekken. Kortom ik doe mee aan de modeblunders tijdens vakanties :o

Oei die rokken vind ik sowieso verschrikkelijk!

Ik loop zelf in m'n vrije tijd vaak rond met sokken in slippers, zo'n joggingbroek die aan de onderkant van de pijpen strak is met een knot boven op m'n kop. Ook te verschrikkelijk voor woorden dus O:)

Net panty's vind ik ook afschuwelijk. Zelfs met carnaval kan dat niet.

Oja en korte broeken tot net boven de knie voor vrouwen :=

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:52

Sokken in slippers/sandalen zijn ook een modeblunder :')

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:54

- Sokken in slippers
- Sokken in sandalen
- Leggings als broek
- Stevigere mensen met te strakke kleren
- Driekwarts-broek
- De witte legging
- Print, op print, op print en dan bij voorkeur ook totaal niet bij elkaar passend

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:55

- Driekwartbroeken, en dan het liefst wit
- Leggings met van die outdates spijkerrokjes, het liefst met een totaal niet passende top en afgetrapte birkenstocks eronder :r
- Sowieso leggings (al dan niet driekwart) in de meest foeilelijke kleuren, die door de dragers vrijwel nooit fatsoenlijk gecombineerd worden ;(
- Alles wat een gigantische cameltoe oplevert |( |(
- Shirts met stomme 'grappige' teksten
- Bandshirts dragen als je niks met desbetreffend band hebt
- Shirt in de broek als je daar het figuur niet voor hebt
- Geen topje of neutrale/mooie/bijpassende bh dragen onder doorschijnende topjes
- Kleding dragen met giga inkijk op momenten waar het niet gepast is (school, werk, formele dingen)
- Glimmende huidkleurige panty's ;( ;(
- Kitten heels (oftewel hele lage hakjes van een paar cm), als er iets godallemachtig lelijk is :r
- Shortjes waar de onderkant van je reet uitpuilt, ongeacht wat voor kont het is
- Hele dagen sportkleding/active wear dragen als je niet aan het sporten bent

En zo kan ik nog wel even doorgaan := Vind het wel leuk hoe er in het topic toch heel wat dingen genoemd worden die door anderen dan weer totaal niet als modeblunder worden gezien en andersom.
Stijl en smaak is zo heerlijk persoonlijk :D

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:57

deksel schreef:
Mijn vader .. :(

ik vind panterprint echt heel lelijk, net zoals leggings onder shortjes. Of in het algemeen gewoon leggings. En sandalen, vooral met sokken. Please, don't...

Bijzondere kerel die vader van je. Zie je niet iedere dag een man in een panterprint legging onder een short op sandalen en sokken....

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:57

ik heb altijd een enorme mening over mensen die er (imo.. ) 'gek' bijlopen, maar aan de andere kant heb ik dus een vent die het liefst hele dagen in zijn sbroek+jasje (australian, je weet wel, zo'n rare gabber dus) loopt, met een petje (ook van australian) achterstevoren.
en savonds, in het donker, met gemak z'n teenslippers aan met sokken erin |o en toch... <3

gelukkig heb ik em nu al zover dat als 'ie met mij samen naar familie ofzo moet (boodschappen oid ala, dat beslis je zelf maar) dat ie dan geen heel spak aan doet *\o/*

en toch, alhoewel ik het nogaltijd heerlijk vindt om mensen te bekijken, heb ik er ook wel weer respect voor dat je het durft; gewoon lekker jezelf zijn of aandoen wat je wilt, zonder erom te geven of je voor andere mensen er gek uitziet.

uitzonderingen daargelaten; van die broeken die tot je oksels komen waardoor niet meer zichtbaar is of je ook nog een kont hebt, of leggings als broek gebruiken maar wel zo hard opgetrokken dat ik kan liplezen... nee sorry dat gaat toch echt te ver :x

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:59

Toch fijn dat smaken verschillen en dat er voor iedereen wat wils is

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:00

Dit topic doet me denken aan een stelletje dat ik pas in de Efteling tegen kwam,

Zij: was niet echt slank zullen we maar zeggen, en dan had ze een onwijs strakke jurk aan, met inkijk tot bijna aan haar navel, het jurkje had korte mauwen, en dan zat ze helemaal onder de tattoo's (heb er niks tegen hoor) Maar ze was ook geen 18 meer.. Dus t was niet bepaald mooi..

En dan haar partner, hij was een heel stuk kleiner, hij kwam een beetje op me over als een Indonesische man, met grijs grijs haar, incl grijs borsthaar, een nette broek, en een blouse die hij voor de helft open hangen had..
Ook had hij echt een foute snor erbij..

Laurora

Berichten: 2641
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:01

Dimphyl schreef:
ik heb altijd een enorme mening over mensen die er (imo.. ) 'gek' bijlopen, maar aan de andere kant heb ik dus een vent die het liefst hele dagen in zijn sbroek+jasje (australian, je weet wel, zo'n rare gabber dus) loopt, met een petje (ook van australian) achterstevoren.
en savonds, in het donker, met gemak z'n teenslippers aan met sokken erin |o en toch... <3

gelukkig heb ik em nu al zover dat als 'ie met mij samen naar familie ofzo moet (boodschappen oid ala, dat beslis je zelf maar) dat ie dan geen heel spak aan doet *\o/*

en toch, alhoewel ik het nogaltijd heerlijk vindt om mensen te bekijken, heb ik er ook wel weer respect voor dat je het durft; gewoon lekker jezelf zijn of aandoen wat je wilt, zonder erom te geven of je voor andere mensen er gek uitziet.

uitzonderingen daargelaten; van die broeken die tot je oksels komen waardoor niet meer zichtbaar is of je ook nog een kont hebt, of leggings als broek gebruiken maar wel zo hard opgetrokken dat ik kan liplezen... nee sorry dat gaat toch echt te ver :x



Liplezen *proest* daar ging mijn cola _O-

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:04

Sandalen zijn op zich al erg, maar..... als er dan ook nog van die vieze, onverzorgde voeten in zitten met kalknagels enzovoort. Gruwel.

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:06

Mensen die een rok of jurk dragen, die na toiletbezoek niet gecontroleerd hebben of ze niet per ongeluk hun rok of jurk in hun onderbroek gestopt hebben. Brrr

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:06

alle grote maten kleding momenteel.
draag het zelf omdat ik ook breder ben en iets leuk vinden is er niet bij, want het is of te kort.., of een tent model..,

Vrdr toch de leggings als broek en te strakke kleding bij bepaalde figuren.
(maak me toch wel iets schuldig aan als ik in me sportlegging snel na het sporten de super in moet, maar beter dan 3 keer op een dag heen en weer sjeezen)

germie

Berichten: 25949
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:14

BAdpakken met voering zijn ook een ramp. Ik snap niet dat je daar in wilt zwemmen. Niet snel, te zwaar en niet gestroomlijnd.