Mode 'blunders'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:35

Mijn man heeft zo'n joggingbroek met korte pijpen. Zo. Lelijk.

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:36

Ik voel me nu een modeblunder :').
Ben ongeveer 5/7 kilo kwijt en wou graag een blousje aan. Alleen was ik even vergeten dat ik die had gekocht toen ik iets dikker was, dus nu is ie te groot :').

Gelukkig bijna salaris dus reden om te shoppen!

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:36

Germie, ik loop ook niet in jurkjes rond, ben daar de type vrouw niet naar.
Ben ook wat blij dat het werk bedrijfskleding is, hoef ik geen uitpuilende kast te hebben.

Ben helaas niet slank, dus daar zit mijn zoekprobleem wil ik toch het en en ander wat verstoppen, de mooie getailleerde vrouwenkleding, is dus ook geen porum. Wat dat betreft zit mannen dan ook beter.
Toch weiger ik dat te kopen.
En ook dan is er weer genoeg te vinden.
Alleen niet alles wat in is.

germie

Berichten: 25968
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:37

Kinke schreef:
ik beledig je niet germie. Ik laat gewoon feiten zien. Als je nou een foto van jezelf zou plaatsen en ik daar iets over zou zeggen, dan beledig ik je. En wie zegt dat jij 'er niet mag zijn'?

Ik heb nog niet zo lang geleden een foto geplaatst. Niemand volgde dus dan is het onzin dat ik juist fotos plaats.
Ik ben echt leuk gekleed. Dus klaar. Niet dames, maar unisex. Dat kan ook mooi zijn. Net als gotic. Ik vind dameskleding zoals rokken en hakken en jurken gewoon lelijk. Bij sommigen staat het wel, maar bij de meesten niet. Voor mij zou het dragen van zoiets een modeblunder zijn. Ikben anders netjes. Maar wel netjes.

De joggingbroek voor in het weekend? Het zit heerlijk en als ikhetdraag geef ik graag mijn modeblunder toe. Maar het zit heerlijk.

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:39

lieveli schreef:
Mijn man heeft zo'n joggingbroek met korte pijpen. Zo. Lelijk.

Mijn vriend ook.. hij wou me er gister mee naar t station brengen! Heb gezegd dat ik daar echt niet mee gezien wil worden :').

Memories

Berichten: 2632
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:40

Ik blijf er bij dat germie 'niet kunnen vinden' en 'niet willen dragen' door elkaar haalt of denkt een excuus te moeten hebben. Maar goed, de discussie draait hier elke keer weer op uit.

Wat vinden de dames hier eigenlijk van kledingstukken met wietplant printjes erop? Modeblunder of wel grappig? Ik zie het hier in de stad namelijk echt ontzettend vaak voorbij komen en weet nooit zo goed wat ik er nou van moet vinden.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:40

Es_ther schreef:
lieveli schreef:
Mijn man heeft zo'n joggingbroek met korte pijpen. Zo. Lelijk.

Mijn vriend ook.. hij wou me er gister mee naar t station brengen! Heb gezegd dat ik daar echt niet mee gezien wil worden :').


Het is erg hé? Ik hoop op een koude zomer.

ontherun
Berichten: 4963
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:41

Afschuwelijk memories. Ik vraag me elke keer als ik zoiets voorbij zie komen weer af waarom :?

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:42

Germie als jij je goed voelt in mannenkleding gewoon doen! Niemand kan jou verplichten om een bepaald soort kleding mooi te vinden of te dragen, lekker dichtbij jezelf blijven :j

@ Esther, volgens mij is oversized juist in. Je kan er zelfs een overhemdjurkje van maken, schijnt heel erg hip te zijn :D

germie

Berichten: 25968
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:42

Memories schreef:
Ik blijf er bij dat germie 'niet kunnen vinden' en 'niet willen dragen' door elkaar haalt of denkt een excuus te moeten hebben. Maar goed, de discussie draait hier elke keer weer op uit.

Wat vinden de dames hier eigenlijk van kledingstukken met wietplant printjes erop? Modeblunder of wel grappig? Ik zie het hier in de stad namelijk echt ontzettend vaak voorbij komen en weet nooit zo goed wat ik er nou van moet vinden.

Nee, het is er echt niet. Geloof het eens. Kleding moet ook bij je passen immers.

Wietplantjes nogo. Ooit had ik een shirt met spermacellen. Onwijs grappig, toen kon het nog, ik was16, maar zou nu een modeblunder zijn. Zo ook met die wietplantjes denk ik. Bepaalde leeftijd kan het. Andrrs niet. Maar mooi? Nee
Laatst bijgewerkt door germie op 24-07-17 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:43

Ja Lieveli. Zal vast heerlijk zitten, maar hij mag er niet mee over straat van mij :+.

@Memories, ik vind ze stom. Kan er niks anders van maken haha

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:43

laetitia schreef:
Germie als jij je goed voelt in mannenkleding gewoon doen! Niemand kan jou verplichten om een bepaald soort kleding mooi te vinden of te dragen, lekker dichtbij jezelf blijven :j

@ Esther, volgens mij is oversized juist in. Je kan er zelfs een overhemdjurkje van maken, schijnt heel erg hip te zijn :D


Doe maar niet, hij schijnt een beetje door.. en m'n ondergoed hoeven ze niet te zien :').

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:43

Het ergste was nog (ik weet eigenlijk noet wat ik erger vind) dat de sokken niet in sandalen zaten maar in platte afgetrapte schoentjes die ooit wandelschoenen hadden moeten zijn...

Memories, mij zal je er niet in zien. Ik vind het niet erg stijlvol ogen en ik werk in het onderwijs.. Als ik het naar mijn werk zou dragen vind ik het niet getuigen van professionaliteit zegmaar :=

Een korte trainingsbroek.. Brr.. Vl heeft er heel kort eentje gehad. Héél kort, want ik had ineens een poetsdoek nodig voor de auto :')

Herenkleding komt mijn garderobe niet in. Ik heb 1 hoody en die is voor bij het paard.
Verder moet ik toegeven dat ik wel wat moeite heb met het vinden van leuke vestjes (veel zitten snel te strak in de oksels) en ik ben op zoek naar een mooie zomerjas, want ik loop nu in een anwb'tje rond.. Tips zijn welkom! Zeker mbt de vestjes, ik zou zoooo graag weer een of twee mooie, vrouwelijke vestjes willen hebben die niet meteen een uur in de wind ruiken omdat de oksel te strak is...

Telpeva

Berichten: 14739
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:45

Vorige week kwam ik een kudde anwb oudjes tegen, een stuk of 14? Denk ik, allemaal netjes in een rijtje met 2 naast elkaar (en binnen de lijntjes van hun eigen baan) met bijbehorende fietstassen en matching outfits. Ik vind dat zó schattig <3

Ik zou alleen voor geen goud met ze mee willen fietsen :') bleeeh veel te zoet!

Wietplantjes heb ik nooit leuk gevonden

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:45

Ik heb herenkleding in mijn bevaltas zitten. Grote shirts, boxers en een joggingbroek met extra laaghangend kruis.

They see me rollin'...

germie

Berichten: 25968
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:45

Unisex is wat anders dan mannenkleding al hangt het soms bij de herenafdeling. Maar beter dan dameskleding ja. Lol.

Ik vind mijn pink hoody uit Jacksonville erg gaaf. Maar daar zit een herinnering aan vast. Daarom ben ik er extra blij mee.

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:47

Ik heb vaak wel heren vesten aangehad , zit net wat lekkerder


En met schoenmaat 43 vaak heren modellen sneakers die wel voor vrouwen ermee door konden

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:50

Mocht ik ooit een bevaltas (vluchtkoffer noemen ze dat geloof ik? ;) ) nodig hebben komt er ook wel herenkleding in hoor... Paar jaar terug ben ik geopereerd aan mijn enkel en toen al verdroeg ik alleen maar wijd, warm en zacht... Kun je nagaan als je net een bevalling achter de rug hebt.

ANWB oudjes zijn wel heel koddig ja <3 maar inderdaad, zelf zou ik niet mee willen rijden met ze haha. Mijn moeder heeft zichzelf heel lang als ANWB dametje gedragen, dezelfde jas en schoenen als mijn vader enzo... Toen viel ze 15Kg af en sindsdien kleedt ze zich ontzettend stijlvol, heel leuk om te zien!

Rebecca, bij mij is het qua sneakers anders: ik draag vaak de kinderschoenen maar wel die ook voor een volwassene doorkunnen.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:52

Jaaa vluchtkoffer inderdaad. Maar het is gewoon een weekendtas vol met lelijke spullen :')

Mijn man en ik hebben op Texel hetzelfde windjack gekocht. We gingen wadlopen, dan moet je ook wel in stijl gaan :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33808
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:54

Nee als je 1.83 bent is er echt geen nette, stoere vrouwenkleding te vinden hoor... :n

Afbeelding
Afbeelding

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:59

Lieveli, wadlopen hoort in stijl... en dus in kleding die wind- en waterdicht is en functioneel ;)

Oh Marlinde, wat een afschuwelijke nette, stoere vrouwenkleding bij jouw enorm lange lijf!!! :oo
Je begrijpt hoop ik dat dit een grapje is? Je ziet er gaaf uit, leuke stijl, ik zou er zomaar zo bij kunnen lopen. :j

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:01

germie schreef:
Kinke schreef:
Dat is natuurlijk dikke onzin germie, er is genoeg mooie dameskleding voor langere maten.
Bijvoorbeeld: http://www.prettytall.com/kleding-voor-lange-dames.html

Nee dat vind ik niet mooi. Ik wil niet overgehaald worden. Het is er gewoon niet. Amen. Ik betaal in geen 85 jaar 85 euro voor een stom broekje. Het is er niet en overtuig me niet. Als een broek 15 kost wil ik wel passen maar modellen zijn niet mooi genoeg voor 85 euro. Amen.


Het is er dus wel. Je bent alleen niet bereid er voor te betalen.

Skessa_
Berichten: 10639
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:04

Hartstikke leuk marlinde. Maar ik snap best dat iemand als germie niet in zo'n skinny gaat lopen :o

Wietplantjes vind ik vreselijk

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:07

Wietplantjes vind ik triestig. Net als mannen met een afbeelding van een naakte vrouw op hun shirt.

Cer

Berichten: 30167
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:10

nou die kleding uit die webshop voor lange mensen vind ik persoonlijk ook niks :n