Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 123 [ 3067 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 123  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mode 'blunders'

 
Profiel   

Rebecca schreef
Marjoow schreef
The Sting heeft hele leuke tshirts tegenwoordig! Wel een print maar geen teksten. Van het merk Revelation!

Ik ben van kaliber maat 52 :+

XL is het grootste :P
Primark? :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:50 



 
Profiel   

Ik ben zelf een modeflater op het moment. Alle positiemode is óf tenterig of zonder leuke stijl, uitzonderingen daargelaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:51 



 
Profiel   

Rijkleren voor het net, blazer, beige broek met kniestukken en van die rubber 'rijlaarzen' met ST erop -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:51 



 
Profiel   

LadyMadonna schreef
Ik lees ook van alkes waarvan ik denk :?
Muffintops :?
Space leggings :?


[ img ]

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:51 



 

Marjoow schreef
[naam] schreef
Ik ben van kaliber maat 52 :+

XL is het grootste :P
Primark? :)

Dan heb ik een blote vetrol en buik :') ,dat doe ik de wereld niet aan _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:52 



 
Profiel   

Apple, gewoon echt amen met die lijst van jou :')
Alleen ik vind broeken met gaten er in soms wel gaaf, niet van die mensen die zeggen 'ik ben mezelf, ik ben origineel' en dan gewoon het zelfde dragen als 90% van de mensen trouwens ;p.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:53 



 
Profiel   

Petjes indien gedragen door iemand die ouder is dan zes.

Lente schreef
Kunnen shirtjes met tekst niet meer vanaf een bepaalde leeftijd? :=

Nee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:54 



 
Profiel   

Ik ken een man die zo af en toe compleet, maar dan echt compleet in één tint rood gekleed gaat. Schoenen dezelfde kleur rood, sokken, broek, overhemd, trui, bril, hoedje... ik heb hem ook wel eens gevraagd of het nog een betekenis had oid maar het antwoord was echt 'neehoor ik vind het gewoon mooi'
Zegmaar zoiets, maar dan echt ALLES in dezelfde tint
http://couturezilla.com/wp-content/uplo ... rsan-9.jpg

Lillian__ schreef
Rijkleren voor het net, blazer, beige broek met kniestukken en van die rubber 'rijlaarzen' met ST erop

Die herken ik niet wat moet ik mij daarbij voorstellen?

Maat xl van de Sting komt misschien overeen met kledingmaat 42 ofzo, grote maten ga je er niet vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:54 



 
Profiel   

Koper schreef
Petjes indien gedragen door iemand die ouder is dan zes.

Lente schreef
Kunnen shirtjes met tekst niet meer vanaf een bepaalde leeftijd? :=

Nee.

Vanaf welke leeftijd dan? :P Enne... Alle soorten tekst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:55 



 
Profiel   

Koper schreef
Petjes indien gedragen door iemand die ouder is dan zes.

Lente schreef
Kunnen shirtjes met tekst niet meer vanaf een bepaalde leeftijd? :=

Nee.

Bepaald wie? :')

Ik trek overigens gewoon aan wat ik leuk vind/waar ik me lekker bij voel. Of het dan in of uit de mode is.... Lekker belangrijk....

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:56 



 
Profiel   

Ik heb dus bijna alleen maar tshirts met teksten erop. Sommige met grappige teksten, sommige met een woord... Kan me niet zoveel schelen idd :P

Hoorde ook al eens dat iemand die de middelbare school af is geen korte broek meer hoort te dragen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:57 



 
Profiel   

Kleding van de markt :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:58 



 
Profiel   

Ik vind die los zittende verticale streepjesbroeken echt een mode flater. Afgelopen weekend zag ik bosjes meiden met zo'n broek op het festival waar ik was. Allemaal los, wijde pijpen en brede strepen. In één klap geen figuur meer in het lichaam van de meeste dames. Niet mooi..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:58 



 
Profiel   

Ik heb echt verschillende stijlen en bij een ervan hoort toch wel tekst op de shirtjes :')

Vroegahh had ik een shirtje met de tekst: "If you think I am a bitch, you should meet my mother!"

_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:59 



 
Profiel   

Ik werk op Schiphol en zie dagelijks flinke modeblunders :')
Wat me opvalt is dat veel zakemannen of twee verschillende sokken aanhebben, of gaten in hun sokken hebben :') maar dan dus wel in een heel sjiek pak lopen.

Verder zie ik te veel mensen die zich te strak kleden en idd leggings als broek-zijnde dragen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 17:59 



 
Profiel   

xApple schreef
Ik vind veel dingen die creatief zijn juist leuk maar veel ook snel ordinair en écht niet kunnen :o

- Witte legging
- Capri leggings in alle kleuren
- Space leggings (andere prints kan ik nog wel waarderen ongeacht je figuur want dat vind ik dan weer bullsh*t)
- Uggs
- Sandalen..met sokken, met hakje, met bling bling, gladiator sandalen enz enz.
- Jeans met open knieën :')
- Sportleggings als broek.. Nouja sowieso leggings als broek.
- Afritsbroek
- Van die 'gewaden' voor vrouwen vanaf 40 jaar. Vaak icm kort pittig kapsel.
- Shirtjes met tekst erop als je boven de 10 bent.
- Bandshirts bij mensen die totaal geen idee hebben wat erop hun shirt staat en al helemaal geen fan zijn van de band.

Moet ik doorgaan ?! :+ Er is zoveel lelijks te koop _O-


Kom maar naar Gothenburg zo veel vrouwen lopen hier dagelijks in :')

Wat ik trouwens heerlijk vind is dat de meeste mensen net zulke melkflessen hebben als ik haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 18:01 



 
Profiel   

Leggings of jeggings waarbij je nog eens een cameltoe ziet.

Sokken met sandalen, afschuwelijk inderdaad...Maar goed zo modieus ben ik zelf ook niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 18:04 



 

Ik heb altijd 2 verschillende sokken aan :') , 2 dezelfden voelt niet goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 18:05 



 
Profiel   

LadyMadonna schreef
Ik lees ook van alkes waarvan ik denk :?
Muffintops :?
Space leggings :?


Ik moest ook googelen wat deze dingen betekenden :+ Bij space leggings krijg ik gewoon plaatjes van een legging met de print van het heelal... En bij muffintops kreeg ik dit:

[ img ]


Dus ik denk vrouwen met strakke broeken en korte topjes waardoor de rollen eroverheen hangen ofzo? :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 18:10 



 
Profiel   

Dreamy schreef
Ik werk op Schiphol en zie dagelijks flinke modeblunders :')
Wat me opvalt is dat veel zakemannen of twee verschillende sokken aanhebben, of gaten in hun sokken hebben :') maar dan dus wel in een heel sjiek pak lopen.

Verder zie ik te veel mensen die zich te strak kleden en idd leggings als broek-zijnde dragen :+


Mijn vent loopt vandaag (niet op Schiphol overigens) rond MET sjiek pak, MET twee dezelfde sokken, MET schoon overhemd

en MET blauw oog _O-

ook niet helemaal modebewust

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 18:12 



 
Profiel   

Een 'mode' blunder van mezelf. Thuis doe ik altijd áltijd mijn broek ik m'n sokken, dat vind ik lekker zitten, lekker warm, doe het zonder erbij na te denken. Toen kwam ik dus op school aan, hele dag beetje rondgelopen, totdat ik een vriend tegenkwam die zei: "Heb je het koud ofzo?" Ik zei, "Nee, hoezo?" Had ik mijn broek nog bij mijn sokken in :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 18:14 



 
Profiel   

Als het om kledingmode gaat, dan zijn er wel dingen waarvan ik denk dat dat anders kan. Maar ja, aangezien ik ook niet voldoe aan de richtlijnen van de kledingmode (uit dwarsheid en vanuit lichamelijk ongemak), vind ik dat ik daar niet over mag klagen. Hoewel... witte sokken in open sandalen... :r

Als 'mode' ook in de vorm van 'trend' gelezen mag worden, dan vind ik die Bert & Ernie-wenkbrauwen van tegenwoordig echt de flater van de eeuw. De een nog dikker gezet dan de ander, alsof men op oorlogspad gaat. Ik moet dan zo mijn best doen om niet in een schaterlach uit te barsten. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 18:15 



 
Profiel   

Ik loop echt totaal niet met de mode mee, ik draag gewoon wat ik fijn vind en net zal me een worst wezen wat iemand anders daar van vind, dus op die manier ben ik misschien ook wel een beetje een modeflater...
Kleding die ik persoonlijk echt lelijk vind:
-Jumpsuits (of broekpakken) voor vrouwen, hélemaal hot geloof ik, maar ik vind het echt niet mooi :n
-Sandalen met sokken
-Van die halve capes (of soepjurken á la ma flodder) die sommige gezettere vrouwen dragen om hun vetrolletjes te verbergen, word er wat mij betreft niet heel veel beter op
-Hotpants (kom op, dat zijn meer uit de kluiten gewassen onderbroeken...)
-Birkenstocks (of hoe die dingen ook maar mogen heten)
-Croptops (ik hou niet van blote buiken, ongeacht of die plat of blubberig zijn)
-Leggings of van die slobber sportbroeken als gewone broek (mijn moeder noemt ze verslaafdenbroeken)
-van die overdreven grote accessoires (een riem zo breed als mijn bovenbeen, een ketting van 100 kilo of oorbellen die de oren tot de grond uitrekken)
-Clutches (ook nog steeds in? Van die pieperdepiepkleine handtasjes waar net niks in past)


Ik ben me er van bewust dat misschien niet al deze dingen als moderamp worden gezien door anderen, maar ik vind het in elk geval niet mooi en zou het ook nooit dragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 18:18 



 
Profiel   

Te strakke korte broeken die dan een beetje de bovenbenen afknijpen of dat de pijpjes heel charmant omhoog kruipen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 18:22 



 
Profiel   

Hahaha Bert en Ernie wenkbrauwen, die kende ik nog niet maar inderdaad te erg _O-

Verder inderdaad die gewaden, verschrikkelijk en broeken met gaten dat kan ik echt niet begrijpen. Betaal je 160 euro voor een kapotte broek := Vraag me altijd af wat degenen die de gaten erin moeten maken er wel niet van denken...

Wat ik ook vreselijk vind zijn te korte rokjes/jurkjes vanaf een bepaalde leeftijd...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 18:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 123 [ 3067 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 123  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen