Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 39 [ 969 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 39  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Als je vriend vreemd gaat..

 
Profiel   

jokari schreef
oh god Nagini, ik weet nog hoe geweldig ik je topic vond over je Australische liefde. Meisje, dat dit zo verkeerd moet lopen...

Heel veel sterkte en doorzettingsvermogen.
En het is zeker een kl¨te situatie... :(

Jildau : dat ze ons wakker houdt. Dat maakt niet uit. :D

jup, jij snapt het :j :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 00:52 



 
Profiel   

Ketaki schreef
:D :D :D :D Nagini, scheelt weer, dat het nog geen bedtijd voor mij is.
ik begin pas om 12:00 nederlandse tijd met werken :Y) :Y) :Y)


haha dat is handig!

Ik ga nu naar m'n werk rijden. Ik ben alleen op kantoor vandaag.. dus bel m'n baas zodra ik aankom.. kijk er niet naar uit.
Matt vliegt over 'n half uur en land dan over anderhalf uur dus heb ik even een tijdje ''rust''.

Verder vandaag
- vrachtschip-shipping uitzoeken, als het niet te duur is zou ideaal zijn.
- bunny arrangements
- financien spreadsheet maken
- proberen te eten....
- iemand proberen te vinden waar ik kan crashen..?
- Breathe.


Positieve dingen om naar vooruit te kijken:
- Het is zomer in NL
- Familie en vrienden
- Mn verjaardag met familie
- Paardrijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 00:58 



 
Profiel   

Nagini schreef
Hoe moeilijk is het om je beste vriend los te laten.. en gelijk ook je liefde. Pfft... round and round.. die gedachtes.

Wat een klote situatie.

Van die gedachtes zul je echt nog wel even last houden. :(:) Je hebt nogal je leven op z'n kop gegooid voor hem.
Je hebt dromen gehad en die liggen nu in stukken. Dit is nét wat meer dan een gemiddeld vreemdgaan geval. Je verliest veel meer.
En je komt er ook wel weer bovenop, maar dat heeft zijn tijd nodig. Tot die tijd zullen de gedachtes je treiteren, zet ze niet uit, dan kom je jezelf later tegen omdat je het niet verwerkt hebt. Dan blokeer je je nieuwe toekomst.
Die treiterende gedachtes heb je nodig, ondanks dat ze nu ongewenst zijn. Je bent sterk, je hebt hulp van je familie en je krijgt echt je leven weer op orde. Dan verdwijnen die treiteraars langzaamaan. :(:)

Edit: en hou je vast aan je positieve lijstje. Het komt goed. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 00:59 



 
Profiel   

Wat Palmera zegt, Nagini. Het lijkt nu misschien niet zo, maar je geraakt hier door. *spreekt een ervaringsdeskundige* :D

Blijven ademen. :(:) En schreeuw gerust maar, als je wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 01:08 



 

Dikke vette knuffel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 01:10 



 
Profiel   

Jeetje wat ontzettend "poedersuiker".... :x
Ik ben absoluut voor een red Naginis konijnen actie!!!

Wat verschrikkelijk voor je meid, maar ik wil je wel meegeven dat ik je ontzettend dapper vind. Je bent nu al meermaals opnieuw begonnen in een nieuw land, je hebt al zoveel sprongen in het diepe gewaagd, hoe verschrikkelijk naar nu ook, jij gaat het redden, écht!!!
Er is de laatste tijd steeds in het nieuws dat er zo'n leraren tekort is en met jou ervaring? Dat komt echt wel goed! Ik wil je boven al heel veel kracht, moed, steun, knuffels en duidelijkheid wensen Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 01:11 



 
Profiel   

Jeetje Sanne!!! Ik zit met open mond je verhaal te lezen, wat een drama zeg! Ik had in het andere topic een tip gegeven voor verscheping naar Nederland. Hoop dat je er wat aan hebt.
Als je soms ff wilt kletsen ofzo; ik kan je mijn nummer PB-en als je wilt? Ik zou bijna willen dat we dichterbij zitten, maar Sydney ben je niet zomaar even. Als ik op de een of andere manier wat kan doen, laat maar horen he!
Heb je inmiddels al onderdak gevonden voor de komende tijd? Een maatje van mij woont (volgens mij) in de buurt van Adelaide, ik kan hem vragen of hij evt plek heeft voor je, maar ik weet natuurlijk niet of je erop zit te wachten om bij een (voor jou) wildvreemde vent te gaan logeren.

Anywayz: Chin up mate!!! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 01:43 



 
Profiel   

Thanks Barra :) Dat waardeer ik.

Moeilijk momentje.. heb net alle agencies gemaild dat ik hun service niet meer nodig heb.. en dus nooit zal lesgeven in Melbourne. Had eigenlijk een sollicitatie gesprek over een uurtje. (via skype)
En ik had iemand ook al die me terug belde vanochtend voor ik ging douchen.

Slikken en weer doorgaan.. toch.

Heb zojuist m'n baas ook geschreven en mijn notice gegeven (even uitzoeken of we 2 of 3 weken doen). Even kijken hoe dat verloopt.
Nu is er geen weg meer terug.

Die was er al niet. Maar het word definitiever en definitiever.

*edit: hoor net van een vriendin terug dat ik iig daar kan zijn vannacht.. dus dat is goed. '
Gelukkig had ik mn spullen al gepakt.


Laatst bijgewerkt door Nagini op 16-06-17 02:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 02:06 



 
Profiel   

Wat een oliebol, wens je sterkte!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 02:13 



 
Profiel   

Jeetje, wat schrik ik hiervan, voorheen je vorig topic ook helemaal mee gevolgd..

fijn dat je bij een vriendin terrecht kan voor de komende nacht alvast,
Ergens ben ik toch wel benieuwd hoe hij reageerde toen je met de kei harde bewijzen aan kwam.

Ik wil je ongelofelijk veel sterkte wensen voor de komende tijd! Het is niet makkelijk zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 02:22 



 
Profiel   

Ik zal het je vertellen zodra het gebeurd is.. heb net de fotos uitgeprint die ik heb gemaakt.
Word er echt misselijk van elke keer als ik het lees.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 02:23 



 
Profiel   

Bah, wat een eikel.

En verder zou ik niet zo somber zijn over je nieuwe situatie. Je hebt een schat aan waardevolle ervaring waarmee je vast snel weer een baan vind. En eenmaal een baan komt dat huisje ook wel weer op je pad. Tot die tijd even lekker genieten van het weerzien met je familie en vrienden. En even goed bedenken wat je gecompenseerd wilt zien van je ex en hoe je dat op dit moment het beste kunt besteden.

Ik heb je emigratie topic niet gevolgd, maar had je het naar je zin in Australië? Misschien heel nieuwsgierig maar vanwaar je keus om terug te keren ipv daar wat voor jezelf op te bouwen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 02:24 



 
Profiel   

Nagini schreef
Ik zal het je vertellen zodra het gebeurd is.. heb net de fotos uitgeprint die ik heb gemaakt.
Word er echt misselijk van elke keer als ik het lees.


Snap ik zeker, vooral als het van de gene af komt van wie je toch wel echt gehouden hebt, of ergens nog van houd.

Het is gewoon echt vreselijk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 02:25 



 
Profiel   

@Mavelle; mwa.. Australie is duur en erg lastig als niet australier.. dus nee, wil hier niet blijven. Wilde al wel een tijdje terug naar Europa (UK) maar Matt wilde niet (echt).

Ja ga dat zo allemaal op een rij zetten.

@aMomentLT.. ja ik haat wat ie gedaan heeft, maar ik zou hem graag als persoon nu ook al willen haten (??) gewoon omdat dan misschien het verdriet minder is.

Waarom appte hij mij niet gewoon? Waarom was ik niet genoeg voor hem. Alles.. ik heb alles gegeven. Me weg gecijferd voor een jaar.. mn gevoelens soms aan de kant gezet.. door heimwee gebikkeld, een baan zwaar onder m'n niveau ALLES.

En dan nog is het niet genoeg? Hoezo dan? Dat zou ik zo graag willen weten. WAarom???

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 02:29 



 
Profiel   

Ook nog even een dikke knuffel :(:)

Superondankbaar is het na alles wat je voor hem over hebt gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 02:34 



 
Profiel   

Ik kan je niet anders dan een dikke knuffel geven. Ik vind het verschrikkelijk voor je. Ik had je vorige topic gevolgd en nu dit. Ik wens je veel sterkte. Ps je houd mij niet wakker hoor ik heb nachtdienst. Succes om 17 uur, gooi alles er lekker uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 02:35 



 
Profiel   

Wat betreft het doen of alles oke is via de app, ik denk dat het ook gewoon prima is om vandaag niet te appen en 'm lekker in z'n sop gaar te laten koken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 02:37 



 
Profiel   

Ja hij zit nu in het vliegtuig.

Ik zal idd minder appen.. maar wil niet te afwezig zijn. Wil echt dat het 'm rauw op het dak valt.. 0% vermoedens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 02:38 



 
Profiel   

Omg Sanne neee!!!

Ik zag de topic titel en had noooit verwacht dat dit van jou zou zijn. Ik vind dit zo ontzettend poedersuiker voor je...

Weet dat er hier altijd een plekje voor je is! Mocht je niet direct naar Nederland willen.


Jezus meid,.. ik ben er echt stil van..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 03:45 



 
Profiel   

Jeetje meid, wat een nachtmerrie %) Je ziet zo je toekomst het raam uitvliegen door de acties van zo'n eikel.
En voor jou voelt het natuurlijk enorm dubbel. Jij hebt hier niet voor gekozen en zult uiteraard nog van hem houden, ook al heeft hij jouw gevoel en vertrouwen zo beschaamd.

Blijf sterk, luister naar je gevoel en zet jezelf voorop. Luister niet naar zijn smeekbedes en excuses.
Wanneer je echt van iemand houd, dan doe je dit niet. Punt.

Heel veel sterkte meid :(:) Ik hoop dat alles snel voor je op de pootjes terecht komt.
Zijn er geen vriendinnen of bokkers in Australië waar je konijntjes even zouden kunnen blijven zodat ze eventueel later naar NL vliegen? Dat geeft je misschien iets meer lucht om dingen goed uit te zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 03:57 



 
Profiel   

@Sanne.. ja surprise surprise.. ik had graag gewild dat het niet mijn topic was.

@Cayenne, thanks voor je lieve woorden. Ze slaan echt de spijker op z'n kop ook. Want idd het houden van is niet weg. Het is er nog steeds.

Mijn vriend zal waarschijnlijk zelf dolgraag de konijnen willen houden. Ik heb net met 5! verschillende pet transport aan de telefoon gehangen.. en 4 nemen ze niet mee.. en 1tje zegt dat het in de duizenden gaat lopen. ;( ;(

Overigens kan ik nu bij 2 vriendinnen blijven. Ga sowieso naar 1tje vannacht en morgen ovedag.. en dan even zien hoe het verder gaat dit weekend.

M'n baas nam het super goed op. Zei dat ik ook bij hem en zijn vrouw kon blijven tot dinsdag als ik wilde.. en dat zn vrouw een vriend had waar ik dan vanaf de dinsdag zou kunnen blijven.

M'n vakantie geld word gauw uitbetaald (mn vakantie dagen) en ik ga vragen of m'n laatste loon + vakantie geld zwart kan worden betaald zodat ik geen belasting hoef te betalen want kan het wel even gebruiken.

M'n pensioenfonds hier zat ook meer in dan ik dacht, en zodra ik het land uit ben (stempel in paspoort) dan krijg ik dat ook uitbetaald.. Dus ook dat is goed.

En dan ga ik voorwaarts, voorwaarts, voorwaarts als ik maar regelen kan en opeens denk ik weer aan weggaan en ik ben weer een snotterende bende.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 04:07 



 
Profiel   

:(:)

Zo ontzettend veel dingen om te regelen.. Vind het zo verschrikkelijk naar voor je. Wat een gedoe ook voor je konijntjes. Snap dat je ze super graag mee wilt nemen.

Wat lief dat je baas het zo goed opneemt. Lief ook dat hij probeert te helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 04:14 



 
Profiel   

Wat verschrikkelijk, heel heel veel sterkte.
Zo snel mogelijk terug naar Nederland.
Zou wel nog een kleine verrassing in petto hebben voor je vriendje..... sneaky verdwijnen zonder opgaaf van reden..... laat hem maar een tijdje in de rats zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 05:41 



 
Profiel   

Wat vreselijk!
Zou ook zo snel mogelijk terug gaan.

Pff sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 05:45 



 
Profiel   

Wat een k** situatie! Een troost.. het basisonderwijs staat om invallers te springen. Bij ons in de buurt zijn ze bijna niet te krijgen.

Qua konijnen, mijn zus heeft twee jaar geleden haar kat vanuit mozambique meegenomen, dat kostte haar helemaal niet zoveel maar ze moest wel goed alle entingen en dergelijke op orde hebben.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 05:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 39 [ 969 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 39  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen