Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 39 [ 969 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Als je vriend vreemd gaat..

 
Profiel   

Als iemand tips heeft waar je het beste vacatures kan vinden in het onderwijs (breda, Den Bosch, Eindhoven, Nijmegen, Utrecht, Rotterdam, Delft & omstreken) houd ik me aangeraden.
Ik kan me vaag herinneren dat het via stichtingen en omwegen gaat in Limburg...

Geen Amsterdam, daar wil ik niet naar toe. En ook Gelderland/Friesland/Groningen/Zeeland liever niet.

Het klinkt misschien overhaast, maar ik moet hier mee bezig zijn. Vooruit, vooruit.. ik kan niet denken aan niets hebben en in het kleine dorp vast te zitten waar m'n ouders wonen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:15 



 
Profiel   

Heel veel sterkte wat supernaar! Je leventje pik je wel weer op met de tijd. En liever zo'n vent kwijt, dan rijk toch?! Je hebt het geprobeerd en hij heeft daar misbruik van gemaakt, hij zal spijt krijgen dat weet ik zeker! Heel veel sterkte met alles in NL! Hele dikke knuf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:17 



 
Profiel   

Nee, dit kan niet waar zijn... Ik heb ook je topics (als stille meelezer) altijd gevolgd. De stap die je maakte om richting Australië te gaan. Grenzeloos verliefd en grenzeloze liefde; het spatte van mijn beeldscherm als ik jouw topics las.

Ik zou willen dat ik nu in het vliegtuig kon stappen, je een knuffel kon geven en de rampzalige vlucht die eraan komt samen te doen. Lieve TS, dikke knuffel voor jou. Huil maar goed uit, de zorgen komen later! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:17 



 
Profiel   

Hoe ben je erachter gekomen dat ie vreemd gegaan is? Klote ook dat je nu op hem moet wachten. Hij is nog nietsvermoedend?

Antwoord op je vraag: Indeed.nl?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:19 



 

Wat een verschrikkelijke situatie... ik wens je heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:23 



 
Profiel   

Jildau schreef
Hoe ben je erachter gekomen dat ie vreemd gegaan is? Klote ook dat je nu op hem moet wachten. Hij is nog nietsvermoedend?


Heel fout van mij.. maar ik heb het gezien in z'n facebook.

En ik ben de eerste die zegt; je hebt elkanders privacy te respecteren en vind ook heel erg dat ik dat niet gedaan heb..
1e x was in November... Toen had ie zn laptop aanstaan gewoon op fb en ging pizza halen en toen ik had een vermoeden. Vermoede klopte.
2x was vorige week maandag (5 juni), toen was ie in Perth voor werk. Maar z'n inlog stond nog op de ipad.
Bingo.

Heb 'm geconfronteerd en hij zweerde hoog bij laag dat ie het niet meer zou doen en blabla depressief en reactie uitlokken blabla waren z'n excuses (weer!)

En nu ben ik dus al de hele week panisch want ik ben giga onzeker er door.. de telefoonrekening kwam binnen ook met 200 smsjes erop.. nummers gechecked.. 1 gebeld --> vrouw.

En vandaag toen ik zei dat ik naar bed ging (via fb) 10 minuten later was het raak hoor.. heb de ipad hier dus kon het allemaal live volgen hoe die ''hard werd'' en ''graag aan dr haren wilt trekken en kontje omhoog.. want zo'n lekkere kont'' ''I'll tease you with the tip first and will f.uck the daylights out of you''.

Heb er fotos van gemaakt.. en toen hij klaar was 10 - 15 min later was alles verwijderd.. alsof niets is gebeurd.

Schijnheilig he.

Ik bedoel er zullen vast mensen zijn die giga over mij heen gaan vallen dat ik dit gedaan heb.. dat ik in z'n privacy heb gekeken.. maar m'n vermoedens klopte dus wel. Dat krijg je als je geheimzinnig doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:24 



 
Profiel   

Gets zeg! Zo in één klap je dromen in duigen.
Vergeet niet dat jij niet de mislukkeling bent hè... hij is dat, jij bent de survivor.

Ps. Hier een vacature in Breda. Weet niet of het wat voor je is maar is het minste wat ik voor je kan doen.
https://vacaturewijzer-bao.nl/vacature/ ... nds-breda/
Sterkte!!

Remember... komt wel goed schatje O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:25 



 
Profiel   

yvje86 schreef
Gets zeg! Zo in één klap je dromen in duigen.
Vergeet niet dat jij niet de mislukkeling bent hè... hij is dat, jij bent de survivor.

Ps. Hier een vacature in Breda. Weet niet of het wat voor je is maar is het minste wat ik voor je kan doen.
https://vacaturewijzer-bao.nl/vacature/ ... nds-breda/
Sterkte!!

Remember... komt wel goed schatje O:)



Dankje <3

klinkt interessant. Ga er straks als een deel van m'n hoofd weer werkt eens voor zitten.
Kijken of ik een NLse sollicitatie brief in elkaar geflansd krijg ook. :=

Ben zo aan het engels gewend dat NLs soms ongemakkeijk voelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:27 



 
Profiel   

Oh wauw. Die is flink de mist ingegaan zo te lezen.
Wat erg dat je dit zo bent tegen gekomen :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:27 



 
Profiel   

Wat een hoop poep is die vent, wat een kneus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:28 



 
Profiel   

Is hij daadwerkelijk vreemd gegaan of alleen digitaal? Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten, vandaar mijn vraag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:29 



 
Profiel   

Nagini schreef
yvje86 schreef
Gets zeg! Zo in één klap je dromen in duigen.
Vergeet niet dat jij niet de mislukkeling bent hè... hij is dat, jij bent de survivor.

Ps. Hier een vacature in Breda. Weet niet of het wat voor je is maar is het minste wat ik voor je kan doen.
https://vacaturewijzer-bao.nl/vacature/ ... nds-breda/
Sterkte!!

Remember... komt wel goed schatje O:)



Dankje <3

klinkt interessant. Ga er straks als een deel van m'n hoofd weer werkt eens voor zitten.
Kijken of ik een NLse sollicitatie brief in elkaar geflansd krijg ook. :=

Ben zo aan het engels gewend dat NLs soms ongemakkeijk voelt.


Ze vragen een Engels docent.... dan stuur je hem toch lekker in het Engels? }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:30 



 
Profiel   

F.uck z'n privacy...

Als je dit niet had bekeken had hij je misschien wel jaren zo bedrogen. Dat verdien je niet.

Dit is gewoon smerig.. :(:)

Ik wens je heel veel succes en sterkte, maar kies alsjeblieft voor jezelf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:30 



 
Profiel   

Meissie wat rot :(
Je konijntjes kunnen wel meevliegen al kost dat natuurlijk geld.
Heel veel sterkte, hou vast aan het idee dat je over een half jaar er veel beter voor staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:30 



 

Weet je zeker dat je echt terug wil naar Nederland? ( En dan bedoel ik wonen natuurlijk nu even terug naar je familie).
Je kan ook blijven en daar je weg vinden.

Heel veel sterkte, wat je ook gaat doen het komt uiteindelijk allemaal goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:31 



 
Profiel   

Weet niet of je een basisschool of middelbare school zoekt (en welk vak dan?
Eventueel in Noord Holland http://www.wiringherlant.nl/personeel/vacatures/

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:31 



 
Profiel   

Jeetje wat een zak zeg..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:31 



 
Profiel   

oh poep zeg....
Dat zijn behoorlijke teksten!!

Je komt vast op je pootjes terecht, ook al lijkt dat nu moeilijk... Je bent iemand die niet bij de pakken neer gaat zitten, je komt er wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:32 



 
Profiel   

Ik had echt exact hetzelfde gedaan.. Je hebt vind ik echt niks verkeerd gedaan door op z'n Facebook te kijken.

Er is vast een Bokker die goed is in Nederlands en brieven die even mee wil kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:32 



 
Profiel   

Ohh pff wat heftig :(
Hij moet jou ook waard zijn!
Je bent een leuke knappe meid die een man verdient die al zijn aandacht en tijd aan je geeft!
Ik zal hier in de buurt wel is rond vragen! (Tilburg)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:33 



 
Profiel   

Nagini schreef
Jildau schreef
Hoe ben je erachter gekomen dat ie vreemd gegaan is? Klote ook dat je nu op hem moet wachten. Hij is nog nietsvermoedend?


Heel fout van mij.. maar ik heb het gezien in z'n facebook.

En ik ben de eerste die zegt; je hebt elkanders privacy te respecteren en vind ook heel erg dat ik dat niet gedaan heb..
1e x was in November... Toen had ie zn laptop aanstaan gewoon op fb en ging pizza halen en toen ik had een vermoeden. Vermoede klopte.
2x was vorige week maandag (5 juni), toen was ie in Perth voor werk. Maar z'n inlog stond nog op de ipad.
Bingo.

Heb 'm geconfronteerd en hij zweerde hoog bij laag dat ie het niet meer zou doen en blabla depressief en reactie uitlokken blabla waren z'n excuses (weer!)

En nu ben ik dus al de hele week panisch want ik ben giga onzeker er door.. de telefoonrekening kwam binnen ook met 200 smsjes erop.. nummers gechecked.. 1 gebeld --> vrouw.

En vandaag toen ik zei dat ik naar bed ging (via fb) 10 minuten later was het raak hoor.. heb de ipad hier dus kon het allemaal live volgen hoe die ''hard werd'' en ''graag aan dr haren wilt trekken en kontje omhoog.. want zo'n lekkere kont'' ''I'll tease you with the tip first and will f.uck the daylights out of you''.

Heb er fotos van gemaakt.. en toen hij klaar was 10 - 15 min later was alles verwijderd.. alsof niets is gebeurd.

Schijnheilig he.

Ik bedoel er zullen vast mensen zijn die giga over mij heen gaan vallen dat ik dit gedaan heb.. dat ik in z'n privacy heb gekeken.. maar m'n vermoedens klopte dus wel. Dat krijg je als je geheimzinnig doet.


Wat een Kl**tzak zeg, ik vind het meer dan terecht dat je hebt gekeken.
Had je het niet gedaan, dan was je nu onwetend bedonderd geweest en was het veel later misschien pas aan het licht gekomen.... 'gelukkig' kan je nu zelf de keuze maken om hem te laten vallen.

Sommige vrouwen worden helaas én bedonderd én out of the blue aan de kant gezet, omdat ze krampachtig vasthouden aan die sms/app/facebook privacy ondanks vermoedens...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:33 



 
Profiel   

Wat een sukkel. Blijft het alleen bij facebook of is hij daadwerkelijk ook al eens vreemdgegaan?

Hij is je niet waard, wat een zonde na jullie leuke begin samen Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:33 



 
Profiel   

Wat moet dat enorm pijnlijk zijn geweest om mee te lezen.. :( sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:34 



 
Profiel   

Ja en zover ik weet.. met sowieso 4 verschillende meiden. Ik wed dat het er veel meer zijn en dat ie het doet om zich weet ik veel.. bijzonder te voelen ofzo. 'Dat ie het nog kan'.

Ben er echt stuk van. Vind het zo kwetsends. Zo berekend. Als je nu straalbezopen bent en je gaat 1x fysiek vreemd vind ik bijna minder erg dan dit. Dit is gewoon moedwillig, herhaaldelijk (bijna systematisch??) emotioneel vreemdgaan.

In November was ik vooral heel verdrietig en ze ik waarom ben ik niet goed genoeg.. maar ik weet dat ik wel goed genoeg ben en het aan hem ligt.. maar het maakt de pijn er niet minder op.
Kon ik verdriet maar loslaten en puur en alleen boos zijn. Dat zou alles zoveel makkelijker maken.

@Nabster; alleen zo denk ik. Beweert hij.. (vorige week gevraagd) maarja, hij liegt hier ook over.. dus ik weet het niet?

@Kiki; basisschool :j

@MariekeB; ja ik wil echt terug naar Europa.. Australie zelf ben ik niet kapot van, en de enige reden dat ik hier ben is voor hem..

@hannanas; ik heb daar het geld niet voor... en m'n ouders willen het niet betalen. Ook weet ik niet waar ik terecht ga komen. In NL? Maar ik heb vorige week ook in een opwelling gesolliciteerd op banen in spanje & italie.. en dan kunnen ze ook niet mee. Bovendien vind ik 30 uur vliegen (incl transit) voor konijntjes best heel heftig. Ik wil ze heel graag meenemen, maar weet niet of hun kleine hartjes dat aankunnen. Als ze dood aankomen voel ik me nog waardelozer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:34 



 
Profiel   

Er waren afgelopen weken meerdere nieuwsberichten over het grote tekort aan leerkrachten in het basisonderwijs in de Randstad, zoals http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2176881 ... -klas.html dus hopelijk biedt dat jou voldoende kansen in deze nare situatie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 39 [ 969 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen