Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 39 [ 969 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 39  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Als je vriend vreemd gaat..

 
Profiel   

Malenka schreef
Er zijn ontzettend veel interessante TED-talks te vinden die gaan over vreemdgaan. Het komt zo veel genuanceerder dan veel van de mensen hier beweren. Als ik het goed begrijp hebben jullie dat zelf gelukkig ook al ingezien. Maar ik wilde het toch lezen. Zelf heb ik heel veel aan dit soort video's gehad.
Bijvoorbeeld:
[ Video ]


Jemig, ik ging eerste instantie erin denkende ja, het zal wel.
Maar jemig, dit ik denk echt dat dit best wel de spijker op z'n kop slaat.

Dankje daarvoor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 02:03 



 
Profiel   

Graag gedaan. :)
Ik hoop dat jullie beide er beter uitkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 02:07 



 
Profiel   

Ik vind het heel goed dat jullie er samen op deze manier uit komen qua huis/ financiën. Ik ben zelf ook niet van het 'zijn probleem, hij zoekt het maar uit '. Het spreekt voor je karakter TS! Je bent dit ten slotte ook samen aangegaan ooit.

Hoe voel je je? Iets minder heftig allemaal nu de 'Regeldingen' geregeld zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 03:08 



 
Profiel   

Ja het gaat. Ik word door de dag heen meestal rustiger.. maar 's ochtends nog wakker met een WAT NU en heel veel zenuwen.

Komt wel.

27 juli is hier m'n laatste werkdag, dus iig heb ik tijd genoeg om dingen te regelen enzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 03:31 



 
Profiel   

Wat een zorgen... Gelukkig gaat het wat beter met je. Even een Hollandse knuffel vanaf hier! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 03:33 



 
Profiel   

Ik denk dat wat er ook gebeurd en hoe je dan ook zal voelen, je in ieder geval ontzettend trots op jezelf kunt zijn.

Zes maanden is denk ik ook wel een goed timeframe, als het niks wordt kun je ouders iig wel nog met de kerst zien :j

Veel succes met de toekomst en veel geluk in Melbourne!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 03:44 



 
Profiel   

Nagini schreef
Ja het gaat. Ik word door de dag heen meestal rustiger.. maar 's ochtends nog wakker met een WAT NU en heel veel zenuwen.

Komt wel.

27 juli is hier m'n laatste werkdag, dus iig heb ik tijd genoeg om dingen te regelen enzo.


Dat kan ik me heel erg voorstellen. Dat wakker worden in paniek, heel herkenbaar. Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik pak dan mijn matje en ga dan ff yoga en stretching doen ofzo, zo'n rustig muziekje op... daarna voel ik me dan al zoveel beter. Maar ik kan me voorstellen dat het lastig is zo met alles wat je nog moet doen. Het is ook niet niks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 03:56 



 
Profiel   

Kanp hoe je niet alle bruggen achter je verbrand _/-\o_
Ook een knuffel vanaf hier :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 05:43 



 
Profiel   

Je pakt het echt super aan allemaal, kan me voorstellen dat hij iemand met zo'n top-karakter niet kwijt wil +:)+

Maar ik moet zeggen dat hij toch ook wel als een hele fijne vent overkomt hoor... bvb. dat hij ondanks dat hij je natuurlijk absoluut niet kwijt wil, meteen aanbiedt dat hij een manier zal vinden om de "bunnies" met je mee te laten vliegen waar die zo te horen zelf ook gek op is... dat is toch onbetaalbaar als iemand zo aan je denkt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 08:46 



 
Profiel   

Je doet het top Sanne, dikke knuffel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 09:29 



 
Profiel   

pmarena schreef
Je pakt het echt super aan allemaal, kan me voorstellen dat hij iemand met zo'n top-karakter niet kwijt wil +:)+

Maar ik moet zeggen dat hij toch ook wel als een hele fijne vent overkomt hoor... bvb. dat hij ondanks dat hij je natuurlijk absoluut niet kwijt wil, meteen aanbiedt dat hij een manier zal vinden om de "bunnies" met je mee te laten vliegen waar die zo te horen zelf ook gek op is... dat is toch onbetaalbaar als iemand zo aan je denkt :)


Ik vind zo'n dingen niet meer dan normaal als je op zo'n manier afscheid van elkaar moet nemen. :=

Je doet het hartstikke goed TS! Dikke knuffel vanaf hier. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 09:36 



 
Profiel   

Je doet het echt super, Sanne. Zet jezelf op een!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 09:49 



 
Profiel   

Ik vind het ook normaal, maar de haatdragendheid spat er toch vaak vanaf met elkaar helemaal niks gunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 09:54 



 
Profiel   

pmarena schreef
Ik vind het ook normaal, maar de haatdragendheid spat er toch vaak vanaf met elkaar helemaal niks gunnen.


Wat ik ergens ook wel weer zou kunnen begrijpen als ik de berichten lees die hij naar vrouwen gestuurd heeft..

Dus extra knap dat TS het zo goed aanpakt allemaal! Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 10:04 



 
Profiel   

Jeetje wat een heftige situatie en wat knap hoe je het allemaal doet.
Ik hoop dat je snel weer in rustiger vaarwater komt en kan kijken of jullie samen nog een toekomst kunnen hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 10:30 



 
Profiel   

Ik lees elke keer bij Sanne. Volgens mij heb je een hele goede keuze gemaakt. Goed overwogen en verstandig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 11:49 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
De privéberichten van TS haar vriend zijn verwijderd, omdat het plaatsen van privécommunicatie niet mag op Bokt. Hoewel ik best begrijp dat TS even niet bezig was met die Boktregel, kunnen wij als moderators die niet negeren. Alle reacties erop heb ik wel laten staan, ook als ze flarden van de quotes bevatten. Dit zodat er geen gaten in het topic vallen en TS al jullie steun en lieve reacties nog terug kan lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 08:59 



 
Profiel   

Toch maar een reactie eraan wagen, vaag had ik het gevoel door de reacties heen dat je ook nog helemaal niet uit Australië weg wilde. Tuurlijk Adelaide vond je niks, maar Australië is zo groot. Fijn dat je ouders meteen aangaven dat je terug kon komen, dat ze het voor je wilde betalen e.d. maar ze hebben ook wel een beetje misbruik gemaakt van dat aanbod en je gevoel op dat moment. Door je voor die keuze te stellen, maar he.. zo zijn ouders, het liefst hun kindjes zo dichtbij mogelijk. Zeker als ze het moeilijk hebben :Y)

Super dat je naar Melbourne gaat, jezelf én Australië nog een kans te geven om daar je plek te vinden!
Ik ben ervan overtuigd dat het allemaal goed gaat komen, wat de uitkomst ook gaat zijn. Het enige wat ik zou zeggen en wat je nu ook heb gedaan is Australië niet verlaten tot je het gevoel hebt dat het goed afgesloten is voor jezelf en in het verhaal met Matt, dat je weg kan gaan zonder de drang om om te keren.

Over het feit dat Matt (misschien) niet bereid is om uit Australië weg te gaan, ik snap het ook wel, ik zou ook mijn hebben en houden achter laten en naar Australië gaan voor de "liefde van mijn leven" (komt misschien ook omdat ik Australië geweldig vind). Maar neem heel simpelweg een dat programma Grenzeloos Verliefd. Hoeveel Nederlanders verhuizen naar Gambia, Marokko, Amerika, Azië, noem wat. Maar hoeveel van die mannen/vrouwen zijn bereid om richting Nederland te komen? mijn in ziens vrij weinig, en als dat de reden moet zijn dat je dan maar met iemand niet door moet gaan? nee daar geloof ik niet in. Ik kan het me best voorstellen dat, in dit spreekwoordelijk geval, de "liefde van míjn leven" niet naar Nederland zou willen. Nagini heeft toen de keuze gemaakt naar Australië te gaan voor hem, tuurlijk is de kans er dat hij straks toch achter haar aan wilt reizen en richting UK verhuizen, maar het kan ook heel goed zijn dat hij dat nooit zal willen. Nu weet ik de reden niet waarom zij náár hem is geëmigreerd en hij niet naar haar, maar ik vind dat opzich ook niet zoveel uitmaken. Het zijn keuzes die je maakt.

Nu ken ik lang niet het hele verhaal, en als het totaal onlogisch is wat ik hierboven heb neer gezet dan mijn excuses. Dit is enigszins mijn "gevoel".

Lang verhaal kort! Heel veel succes Nagini!! Je hebt een hoop mensen en een zoot op bokt achter je staan, ongeacht welke keuzes je de komende maanden gaat maken!

Ik zou het hoe dan ook leuk vinden als je een beetje blijft updaten, of je werk vind en hoe je het in Melbourne gaat vinden! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 10:40 



 
Profiel   

Hè Sanne, hoe gaat het nu?

Jullie leven nu nog onder een dak? Hoe gaat dat? En hoe voel je je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 19:31 



 
Profiel   

Jeetje ts ik heb stil je topic vanaf begin meegelezen en wat ontzettend klote voor jou. Goede keuze maak je en wat kan jij je hoofd helder houden. Diep respect .
Het lijkt wel een hype, lees meerdere topics, op het zelfde moment op bokt.
En gister knapte mijn eigen bubble op de zelfde manier..
Ik wil je veel sterkte wensen met je keuzes en ik neem jou als grote inspiratie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 06:26 



 
Profiel   

Jemig echt Czerina?

Om eerlijk te zijn verbaas ik me er ook over hoeveel het voorkomt!

@roos het gaat best goed. We wonen idd gewoon samen.
Zijn vrijdag samen terug naar dokter gegaan. Psycholoog doorverwijzing nu gehad en de 1e week of anti depressants zitten erop.

We hebben heel veel gepraat. Veel openheid en communicatie
Brengt op zich wel een nieuwe dimensie aan de relatie.

Mn laatste werkdag is 27 juli :)

Heb 31 juli en 2 augustus een sollicitatie bij 2 teaching agencies en de school van de vriendin waar ik zal verblijven had me van de week al.gebeld.of ik kon komen vervangen.

Apart wonen ga ik wel moeilijk vinden maar ik kijk er ook wel naar uit. Even helemaal mezelf. Ik vind het best erg te zien hoe ik mezelf heb weggecijferd onder het mom van "lekker gezellig alles samen doen". Kijk echt uit naar meer vriendinnen activities en wil ook weer op salsa lessen gaan. Dat soort dingen.

Denk dat het niet samenwonen wel even goed zal zijn. We krijgen dan eigenlijk de mogelijkheid om de stap in te halen die we nooit gehad hebben (van lange afstand relatie naar direct samemwonen).

Ik sta er positief in.

Moet zeggen dat het youtube filmpje dat hier wers gedeeld wel heel erg benadrukt wat ik nu voel en hoe ik het hele gebeuren in de relatie nu ervaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 06:53 



 
Profiel   

Klinkt alsof je er eigenlijk heel positief in staat nu....met alle deuren open +:)+

Hoe is het met hem...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 08:05 



 

Wat een fijn bericht om te lezen TS :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 10:17 



 
Profiel   

Nagini schreef
Als iemand tips heeft waar je het beste vacatures kan vinden in het onderwijs (breda, Den Bosch, Eindhoven, Nijmegen, Utrecht, Rotterdam, Delft & omstreken) houd ik me aangeraden.
Ik kan me vaag herinneren dat het via stichtingen en omwegen gaat in Limburg...

Geen Amsterdam, daar wil ik niet naar toe. En ook Gelderland/Friesland/Groningen/Zeeland liever niet.

Het klinkt misschien overhaast, maar ik moet hier mee bezig zijn. Vooruit, vooruit.. ik kan niet denken aan niets hebben en in het kleine dorp vast te zitten waar m'n ouders wonen.


Www.meesterbaan.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 10:20 



 
Profiel   

Lily-fee. Misschien even topic lezen. Ts gaat naar Melbourne.

Super bezig Ts! Hoop dat Melbourne je biedt wat je nodig hebt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 10:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 39 [ 969 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 39  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen