Als je vriend vreemd gaat..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 00:09

Ik weet niet hoeveel het kost.. ga vandaag wel even bellen met jetsetpet ofzoiets.. of ze uberhaupt konijnen doen.

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:11

Nagini schreef:
Nou ik haal 'm op van het werk.. en we zouden eigenlijk met vrienden gaan poolen.

Dus wanneer hij naar de auto loopt kan die gaan zitten en dan schuif ik de papieren onder zn neus en vraag ik of ie een leuke avond heeft gehad.
Dan scheld ik 'm even uit voor alles wat los en vast zit (terwijl ik tranen met tuiten huil) en vertel ik dat we financieel moeten zien te proberen elkaar te vergoeden m.b.t. meubilair wat ik heb gekocht (en de auto + de borg die in het huurhuis zit) en dan kan ik hopelijk bij een vriendin terecht voor de rest?? van het weekend. Wacht nog op respons.

Heb 'm net verteld dat ik de hele nacht ziek ben geweest (misselijk) en dat ik maar 3 uur heb geslapen. Dus dat ik kort af ben.

Hij maakt ondertussen grapjes en stuurt een goedemorgen selfie. Vraag me af of hij zich schuldig voelt.



Heel eerlijk? Ik denk niet dat hij zich schuldig voelt. Hij weet niet beter als dat jij van niks weet.. De hufter.

AnnetteFlame

Berichten: 1442
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:13

Ik ben ook wel voor een red Nagini's konijnenactie!

Kim

Berichten: 1210
Geregistreerd: 08-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:13

Nagini schreef:
Ik weet niet hoeveel het kost.. ga vandaag wel even bellen met jetsetpet ofzoiets.. of ze uberhaupt konijnen doen.



Ik weet niet hoe dat met buiten-europa vluchten gaat maar in Griekenland ontmoette ik een meisje die haar kat overal mee naar toe nam, die zei dat ze die gewoon mee op schoot mocht nemen onder bepaalde voorwaarden. Is het proberen waard!

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:14

lieveli schreef:
Jolien87 schreef:
Kunnen we de konijnenvlucht niet sponsoren?


Omg meid, jij moet waarzegster worden! Helemaal mijn idee!


Kan niet, ik word je nanny al. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:17

Grote knuffel voor jou TS, wat een rotsituatie. Ik hoop dat je vanavond bij een vriendin terecht kan :(:)


AnnetteFlame schreef:
Ik ben ook wel voor een red Nagini's konijnenactie!


Ik ook :j

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:19

Jeetje meid, ten eerste héél veel sterkte!!!
Of hij het in het echt heeft gedaan of alleen via FB zou mij 'niks' meer kunnen schelen, in de zin van: ook als het alleen via FB was is hij al 10 keer verder dan de grens gegaan. Zulke teksten bah, dat is al puur vreemdgaan, maar dan misschien via chat.

Ik vind dat je alles nog heel duidelijk en realistisch kunt verwoorden ondanks de situatie waarin je in verkeert. Ik zou denk ik echt helemaal gek worden.

Goed dat je besluit om terug te gaan! Hopelijk gaat hij zich er flink slecht door voelen.

Tips die hier worden aangedragen m.b.t. werk zijn al erg goed! Engelstalige basisschool o.i.d.? Nogmaals veel sterkte meid! You can do it!

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:21

Kim schreef:
Nagini schreef:
Ik weet niet hoeveel het kost.. ga vandaag wel even bellen met jetsetpet ofzoiets.. of ze uberhaupt konijnen doen.



Ik weet niet hoe dat met buiten-europa vluchten gaat maar in Griekenland ontmoette ik een meisje die haar kat overal mee naar toe nam, die zei dat ze die gewoon mee op schoot mocht nemen onder bepaalde voorwaarden. Is het proberen waard!

Vanuit de canarische eilanden weet ik dat onder de 10 kg (totaal gewicht met reistas/bench) gewoon meemag in de cabine. In ken een nederlands stel die dat met hun kleine hondje doet als ze op vakantie gaan.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 00:21

Dat is trouwens heel lief van jullie.

Bunnies zeggen ook thanks.


Afbeelding

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:22

Bah bah wat misselijkmakend. Wat moet jij je klote voelen meid :( Je kiest het juiste voor jezelf, echt waar, al voelt het nu misschien anders. Luister niet naar zn mooie goedmaak praatjes, als hij er zoeentje is. Sterkte.

Over het werk, dat komt wel goed joh. Basisschool onderwijs is genoeg werk in, en denk dat het juist een goeie extra is om ook in het engels ervaring te hebben.

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:24

Wat een droppies TS.

Heel veel sterkte vandaag.

Littera

Berichten: 2053
Geregistreerd: 11-04-12
Woonplaats: Onder de zon en boven de grond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:25

Wat ben jij sterk, ik heb heel veel bewondering voor je.

Ik weet niet of het al is gezegd, maar je hebt kans dat je vriend na de confrontatie heel zielig gaat doen, je smeekt om niet weg te gaan en zegt dat hij zo'n spijt heeft.

Hij heeft inderdaad spijt - dat hij betrapt is, niet dat hij is vreemdgegaan. Als hij daar spijt van zou hebben, zou hij het meteen hebben opgebiecht in plaats van het geheim te houden (en zou hij sowieso niet binnen anderhalve week hetzelfde kunstje hebben geflikt).

Iemand die je twee keer zo behandelt, zal dat altijd blijven doen. Denk daaraan als hij zielig gaat lopen doen. Hij is niet zielig.

Heel veel succes met alles regelen en houd ons op de hoogte. Je verdient veel beter dan dit.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:27

ongelooflijk zeg.

ik weet niet wat ik moet zeggen.

wil je wel heel veel sterkte wensen :(:) :(:) :(:)

Maik79

Berichten: 1257
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:28

Jemig wat een rotstreek. Ook ik herkende je van je enthousiaste verhalen uit het begin van jullie relatie. Sterkte!

Mocht het je wat verlichting geven: bij een aantal maatschappijen kan een hond (en een konijn dan vast ook) voor relatief weinig geld mee. Zie bijvoorbeeld https://www.skyscanner.nl/nieuws/kosten ... d-te-nemen.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 00:33

Op schoot mogen ze zeker niet. Ik weet dat ze vervoerd kunnen worden maar ik moet bellen voor een offerte. Ga het toch even proberen straks (na 9 uur hier) en zien hoeveel de kosten zijn.

Ga zo even wat spullen pakken (laptop, ereader, chargers, paspoort (just in case)) voor het geval ik niet naar huis kom en gelijk ergens anders terecht kan.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 00:34

Littera schreef:
Wat ben jij sterk, ik heb heel veel bewondering voor je.

Ik weet niet of het al is gezegd, maar je hebt kans dat je vriend na de confrontatie heel zielig gaat doen, je smeekt om niet weg te gaan en zegt dat hij zo'n spijt heeft.

Hij heeft inderdaad spijt - dat hij betrapt is, niet dat hij is vreemdgegaan. Als hij daar spijt van zou hebben, zou hij het meteen hebben opgebiecht in plaats van het geheim te houden (en zou hij sowieso niet binnen anderhalve week hetzelfde kunstje hebben geflikt).

Iemand die je twee keer zo behandelt, zal dat altijd blijven doen. Denk daaraan als hij zielig gaat lopen doen. Hij is niet zielig.

Heel veel succes met alles regelen en houd ons op de hoogte. Je verdient veel beter dan dit.


Ja daar ben ik ook wel bang voor.. vandaar dat het hier al staat.. en mn familie er vanaf weet zodat ik niet terugkrabbelen kan.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:35

heb je hem inmiddels al geconfronteerd hiermee en hoe reageren "jullie"vrienden erop?
kunnen zij nog wat betekenen voor jouw, in de tussentijd?

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 00:38

Nee ik confronteer hem pas face to face.. over 9 uur.. Dus om jullie tijd half 10 sochtends.

Vriendinnen die het weten reageren hetzelfde als jullie. Verder dan familie en close friends (van mij) weet niemand het nog.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 00:39

Maik79 schreef:
Jemig wat een rotstreek. Ook ik herkende je van je enthousiaste verhalen uit het begin van jullie relatie. Sterkte!

Mocht het je wat verlichting geven: bij een aantal maatschappijen kan een hond (en een konijn dan vast ook) voor relatief weinig geld mee. Zie bijvoorbeeld https://www.skyscanner.nl/nieuws/kosten ... d-te-nemen.



Thanks! Ik vlieg waarschijnlijk met Qatar, Emirates, Virgin of Qantas en die staan niet op de lijst (behalve emirates haha peper duur!)

Ga er vandaag even in googlen, hopelijk vind ik een optie die past.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:40

misschien handig om dat een vriend/ vriendin erbij te hebben ( die het al weet natuurlijk ),
zodat ie je kan opvangen, voor hij raar zou kunnen doen. :) :)
sommigen kunnen dan ineens flippen, je weet maar nooit

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:42

Hoi, ik kan je verder inhoudelijk niet zo goed helpen maar weet dat er een site is... meesterbaan uit mijn hoofd? met allemaal onderwijs vacatures.. iig voor middelbare school.. ik ga even zoeken voor je

(heb m gevonden: https://www.meesterbaan.nl/onderwijs/va ... unctie=102 je moet zoeken op groepsleerkracht en kan ook nog per regio zoeken.. heel veel succes!)
Laatst bijgewerkt door theadora99 op 16-06-17 00:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 00:42

Nah ik weet bijna zeker dat ie helemaal dichtslaat.. is namelijk de vorige 2x ook zo gebeurd. Bovendien zijn we in het openbaar.. dus veel kan ie niet doen.

Ondanks dat ie slechte dingen gedaan heeft.. is het geen slecht persoon.

Hoe moeilijk is het om je beste vriend los te laten.. en gelijk ook je liefde. Pfft... round and round.. die gedachtes.

Wat een klote situatie.

Arme bokkers, ik houd jullie wakker! :=

@Theadora; dankje!

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:45

:D :D :D :D Nagini, scheelt weer, dat het nog geen bedtijd voor mij is.
ik begin pas om 12:00 nederlandse tijd met werken :Y) :Y) :Y)

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:47

Ketaki schreef:
:D :D :D :D Nagini, scheelt weer, dat het nog geen bedtijd voor mij is.
ik begin pas om 12:00 nederlandse tijd met werken :Y) :Y) :Y)


Dit snap ik even niet.. Wat maakt dat uit?

jokari

Berichten: 8763
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:49

oh god Nagini, ik weet nog hoe geweldig ik je topic vond over je Australische liefde. Meisje, dat dit zo verkeerd moet lopen...

Heel veel sterkte en doorzettingsvermogen.
En het is zeker een kl¨te situatie... :(

Jildau : dat ze ons wakker houdt. Dat maakt niet uit. :D