Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 39 [ 969 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Als je vriend vreemd gaat..

 
Profiel   

Dan zit je met tranen in bed...

Ik ben op het moment zo gebroken. M'n vriend is een serie-sexter naar andere meiden. En niet zo zuinig ook. Vorige week maandag (!) zijn 2e kans gegeven, en vandaag alweer verprutst.
Ik ben voor m'n vriend naar Australie verhuisd.. heb m'n baan in London opgegeven.. familie achtergelaten..
En nu dit.

Hij weet het nog niet, hij is momenteel weg van werk. Dus ik moet er nog een hele dag mee rondlopen, totdat ik 'm straks zie.

Alles kapot.. ik moet mijn konijntjes, die net m'n kinderen zijn, hier achter laten.. m'n spullen.. behalve wat in 2? koffers past.. en geen cent te makken.
Het hele financiele plaatje proberen rond te krijgen en te zien of we dingen kunnen verdelen.

Gelukkig staan m'n ouders klaar. Betalen m'n ticket om terug te vliegen.. maar wat dan?
Ik ben 26.. woon al 4 jaar niet meer in NL.. heb geen recht op uitkering, kan geen huur of zorgverzekering betalen, heb geen werk.

Ik ben leerkracht basisonderwijs en heb vooral ervaring in London maar waar moet ik nu heen? M'n broer woont in Rotterdam.. en daar is werk.. dus misschien die kant op.. m'n ouders wonen in Limburg waar een lerarenoverschot is..

Ik ben gewoon helemaal kapot en voel me ontzettend alleen en kan wel wat opbeurende reacties gebruiken.
Er zijn er vast meer die over liefdesverdriet heen moeten komen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 21:53 



 
Profiel   

Oh jeetje, meis... Niet alleen een emotionele klap maar dus praktisch ook een hoop gezeik.
Mag ik even? Wat een EIKEL! Hij verdient jou niet!!
Dikke knuffel... :(:) :(:) :(:) :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 21:55 



 
Profiel   

Op dit moment kan ik geen enkele goede tip of advies bedenken. Dit is gewoon heel heel heel erg klote. Maar wat ik wel tegen je kan zeggen, en wat ik ook daadwerkelijk meen:
Het komt goed :(:)

En onwijs dapper dat je de stap neemt om terug naar Nederland te gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 21:55 



 
Profiel   

Jeetje dat is heftig! Sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 21:57 



 
Profiel   

Oh nee... Wat een k*t situatie zeg... Wat lijkt me dit moeilijk om mee te dealen zeg. Heel knap van je dat je sterk bent en niet over je heen laat lopen, dat je deze keuze hebt kunnen en durven maken.
Ooit gaat het goed komen, maar daar heb je op dit moment natuurlijk helemaal niks aan.
Ik wens je heel veel sterkte toe in deze zware tijd, mijn PB staat altijd open voor je. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 21:59 



 
Profiel   

Dapper dat je voor jezelf kiest en ervoor kiest om terug te komen! Wat een streken van je ex... Gadverdamme...

Dikke knuffel! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 21:59 



 
Profiel   

Pff meiske wat klote voor je.
Ik heb geen tips voor je maar wil je wel veel sterkte wensen.
Hoe lang moet je nog wachten totdat je hem ziet ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:00 



 
Profiel   

Wow heftig.. ik heb zo geen tip voor je. Kan je alleen veel sterkte wensen!
Zo te lezen ben je een sterk persoon; alles komt goed :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:00 



 
Profiel   

Jeetje nagini, wat heftig :oo

Ik kan verder ook geen oplossing bieden, maar in elk geval een dikke knuffel :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:00 



 
Profiel   

Wat ontzettend rot :(:) uit elkaar gaan is al zwaar genoeg, laat staan als je aan de andere kant van de wereld zit. Ik heb je verhaal destijds meegelezen en ik vond het zo gaaf dat je dit hebt gedaan... Maar wat zuur dat er op deze manier een einde aan moet komen.

Ik woon zelf ook in Limburg, als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag. Sterkte met alles TS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:00 



 
Profiel   

Wat een enorme klootzak zeg!
Meid, kop op! Dikke knuffel en laat hem zien wat 'ie gaat missen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:01 



 
Profiel   

Wat een eikel..
Eerst naar huis. Neem even de tijd bij je ouders, als die kans er is, en kijk vanuit daar verder.
Stap voor stap. Het komt goed! Kan alleen maqr beter gaan.

Veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:01 



 

Jeetje.. ik heb geen tips voor je, maar ik wil je wel heel erg veel sterkte en moed toe wensen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:02 



 
Profiel   

Ik zag je avatar en dacht; hee jij was toch in verweggistan gaan wonen voor je vriend? En dan dit!! Wauw... Ik weet even niet wat ik moet zeggen, behalve sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:02 



 

Oh nee toch ;( dikke knuffel voor jou, dit is zo onwijs rot, wat een ass.. ;( wat zijn jouw ouders helden in deze, eerst daar even lekker bij komen. :*

Ik denk dat je in Nederland vrij snel wel weer aan de gang kan als docent basisonderwijs, juist omdat Engels ook steeds belangrijker wordt en je daar natuurlijk de ervaring in op gedaan hebt!

En anders kan je misschien hier ook de kaarsen verder uitbouwen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:03 



 
Profiel   

Bah, wat ontzettend erg rot nieuws is dit :(:)
Ik zou je geen advies kunnen geven maar wil je heel veel goede moed en sterkte wensen hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:04 



 
Profiel   

Kun je nergens in een internationale school terecht als leerkracht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:04 



 
Profiel   

Tjeempie wat een klote situatie zeg!
Heb je geen Australische vriend of vriendin in in de buurt waar je heel even op adem kan komen en een inpak plan kunt maken voor je naar Nederland toe komt?
Geef je zelf in ieder geval even tijd om flink verdrietig te zijn en afscheid te nemen.

Met een lerarenopleiding kom je in NL echt wel aan de bak op het moment, dus daar zou ik me nu nog even geen zorgen over maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:05 



 
Profiel   

Dikke vette fiets. Ik heb jullie verhaal helemaal gevolgd, wat ontzettend klote! Ik woon in Alkmaar, misschien kan ik iets voor je betekenen?

Verder, honderdduizend knuffels. Je bent veel te goed voor die eikel, veel te goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:06 



 
Profiel   

KM_Ris schreef
Pff meiske wat klote voor je.
Ik heb geen tips voor je maar wil je wel veel sterkte wensen.
Hoe lang moet je nog wachten totdat je hem ziet ?


Het is hier nu half 7 's ochtends.. en ik zie 'm pas om 5 uur 's avonds..


Ondanks dat ik weet dat ie zo ontzettend fout is.. hoe zeg ik nu vaarwel.. als ik de deur uit loop zie ik 'm nooit meer terug. Al m'n herinneringen bedoezeld en met hem verkleefd, al m'n dromen de deur uit.
Back to square one... 23 uur lang in m'n eentje in het vliegtuig.
Ik moet nog zeker 2 of 3 weken hier blijven om m'n baas tijd te geven iemand anders te vinden. Hoe moet ik die nu uitzitten?
Ik wou dat ik kon slapen en dat ik wakker werd in Nederland..

Het was de bedoeling dat hij de liefde van m'n leven was. ALLES. En nu heb ik niets.

Alle mensen thuis onder ogen komen dat het mislukt is... dingen uitleggen... ik zie er echt ontzettend tegen op.

M'n beste vriend woont nu samen met z'n vriendin maar heeft zn appartement nog waar ik zou kunnen blijven als ik het zat ben bij m'n ouders thuis. Dat is ook wel heel lief. En m'n ouders en broer staan 200% voor me klaar. (Net met beide geskyped... m'n arme ouders zijn vandaag net op vakantie vertrokken.)

@Maxximus, ik heb gesolliciteerd op de internationale school in Den Haag.. 22 juni is sluitingsdatum. Fingers crossed.

@Qerty, ik heb een paar NLse vriendinnen. Ik heb 1tje nu geappt die van alles af weet om te vragen of ik daar het weekend kan blijven.

@Lieveli & alle anderen... thanks :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:07 



 
Profiel   

Wauw.. Ik herken jouw naam en avatar altijd omdat ik je topic over de ontmoeting met je vriend en later het emigreren heb gevolgd.

Wat verschrikkelijk dit.. Ik weet gewoon niet wat te zeggen. Je moet je niet te druk maken over werk want dat vind je wel. Desnoods ga je eerst even iets anders doen en kun je vanuit die positie rustig op zoek naar een baan in het onderwijs. Dat is het laatste waar je je druk om moet maken hoor!

Je komt op mij altijd over als zelfstandig en sterk, het komt weer helemaal goed, echt. Maar onwijs veel sterkte voor nu..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:07 



 
Profiel   

Wauw! Ik heb toen stil je topic meegelezen dat je naar Australië ging, maar wat is dit poedersuiker zeg!
heeel veel sterkte te komende tijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:08 



 
Profiel   

Acht wat erg zeg... ik meende me inderdaad ook topics te herinneren over grenzeloze liefde en dat je uiteindelijk speciaal voor hem bent verhuisd... en dan dit, wat een stank voor dank moet dat zijn zeg |(
Ik hoop voor je dat je het praktische deel allemaal een beetje op de rit kan krijgen met hulp van familie... En wat betreft emotioneel: het kan lang duren, maar ooit op een goeie dag wordt je ineens wakker en besef je je dat het voorgoed over is en dat die vent je verdriet nooit waard is geweest :(:) Laat het je vertrouwen in jezelf en in dat in anderen alsjeblieft niet te erg beïnvloeden. :n Je hebt er zoveel voor over gehad. Ik gun je echt ontzettend erg dat je op z'n tijd weer iemand gaat tegen komen die dat echt ook voor jou heeft, onvoorwaardelijk :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:11 



 
Profiel   

Jeetje meis wat een kl*te situatie zit je nu zeg. Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:12 



 
Profiel   

Ook ik heb je topic gevolgd toentertijd.. Wat ontzettend kl*te dat het zo is gelopen :( die banketstaaf verdient jou niet! Heel veel sterkte met alles en maak je niet druk over een baan... Die vind je wel in Nederland :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-17 22:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 39 [ 969 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen