Post NL frustratie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Froukje
Forever young

Berichten: 10847
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 23:39

MarlindeRooz schreef:
Ik ben maar verhuisd... die postbode deed niet aan traplopen en pleurde alles op de begane grond bij 1 iemand.

Ligt er aan hoe hoog ze moeten. Tot 2 hoog moeten bezorgers met de trap, hoger is het of een lift of mogen ze weigeren en moet je geluk hebben dat de bezorger verder loopt als er geen lift is. En ik kan je vertellen, als je 3 flats gehad hebt ben je die trappen wel beu want meestal ben je niet de enige in een flat/appartement die iets besteld.

PostNL hebben we gelukkig geen problemen mee maar we hebben ook wel een hele fijne bezorger. Hij stopt zelfs onderweg als je hem tegen komt om het pakketje af te leveren als je niet thuis bent. +:)+ Al kunnen de vervangers in zijn vakantie/ziekte er wel eens een potje van maken. Het is maar net welke bezorger je treft, en nu het drukker word worden er veel externe bezorgers in gehuurd en die werken net wat minder nauwkeurig dan kun eigen bezorgers vaak.

Kmbrly

Berichten: 1846
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 23:44

Tja mijn nieuwe ipad is zo verdwenen.
Enigste keer dat hier niemand thuis was... melding is geleverd maar niets te vinden. Dag later moest hij een ander pakje leveren. En zei hij ik heb het aan de deur gezet. Uhhh niks gezien ... en bedrijf ligt ook aan huis. En aan die deur komen klanten binnen. Ook aangegeven het niet gezien te hebben.
Ook zo doorgegeven aan de verkoper en deze kreeg feedback van postnl. Dat deze was geleverd aan een oudere dame.
Vriend mijn schoonmoeder was toen op vakantie. Dus dat kon helemaal niet. En moet je niet tegen mij zeggen dat je het aan de deur hebt gezet :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 23:48

Froukje schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ben maar verhuisd... die postbode deed niet aan traplopen en pleurde alles op de begane grond bij 1 iemand.

Ligt er aan hoe hoog ze moeten. Tot 2 hoog moeten bezorgers met de trap, hoger is het of een lift of mogen ze weigeren en moet je geluk hebben dat de bezorger verder loopt als er geen lift is. En ik kan je vertellen, als je 3 flats gehad hebt ben je die trappen wel beu want meestal ben je niet de enige in een flat/appartement die iets besteld.

PostNL hebben we gelukkig geen problemen mee maar we hebben ook wel een hele fijne bezorger. Hij stopt zelfs onderweg als je hem tegen komt om het pakketje af te leveren als je niet thuis bent. +:)+ Al kunnen de vervangers in zijn vakantie/ziekte er wel eens een potje van maken. Het is maar net welke bezorger je treft, en nu het drukker word worden er veel externe bezorgers in gehuurd en die werken net wat minder nauwkeurig dan kun eigen bezorgers vaak.

Dit is niet waar, heb vandaag nog de regels erbij gepakt. Vanaf 3 hoog (dus hoger dan 3) is een lift in het gebouw verplicht. Wanneer er geen lift is en wel een intercom (was er niet, open complex) dan mogen ze je vragen om beneden te komen. Wil je dat niet dan moeten ze omhoog. Maar deze man deed geen moeite voor ook maar 1 trap. En als je niet wilt traplopen moet je geen pakketten gaan bezorgen.

Froukje
Forever young

Berichten: 10847
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 23:56

Blij dat mijn baas daar anders over denkt dan _O- Als je 6 flats hebt met meerdere pakketten in 1 complex dan ben je die trappen heel gauw beu. En met 2 minuten per adres redden we dat ook niet, en dan gaan mensen weer zeuren dat je te laat bent enzo.

magda_90
Berichten: 32282
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 08:30

Zelfs aanbellen om te vragen of je naar beneden komt is al te veel werk, liever wordt er meteen een bericht geschreven dat je niet thuis was. :roll:

Froukje
Forever young

Berichten: 10847
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 08:37

O ik bel wel aan en in die portiek woningen zonder intercom loop ik ook wel omhoog maar dan lopen ze wel kans dat die doos met 30 kg dierenvoer beneden blijft staan en ze die zelf mogen gaan halen..

Overigens verschilt dat echt per bezorger. En als je dan net een vaste hebt die er een potje van maakt dan is dat waardeloos, dat ben ik met jullie eens.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 09:44

Froukje schreef:
Blij dat mijn baas daar anders over denkt dan _O- Als je 6 flats hebt met meerdere pakketten in 1 complex dan ben je die trappen heel gauw beu. En met 2 minuten per adres redden we dat ook niet, en dan gaan mensen weer zeuren dat je te laat bent enzo.

Met meer dan 3 verdiepingen moeten gebouwen een lift hebben. En jammer dat je het dan niet redt. Ik blijf ook thuis er voor. Dan ga je niet vertikken om naar boven te komen. Ik bestel daarom ook nooit meer iets met DPD want dat is nog vreselijker dan POSTNL. En blijf gewoon klachten indienen als je dat niet doet. Heel leuk als je iets nodig hebt en bestelt omdat je alleen bent en heel ziek. Dus kon mijn huis niet eens uit. Laat staan 3 trappen af en op. :+

capopjekop

Berichten: 30677
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 09:50

MarlindeRooz schreef:
Ik ben maar verhuisd... die postbode deed niet aan traplopen en pleurde alles op de begane grond bij 1 iemand.


Als het echt een postbode is dan kan dat kloppen. Wij mogen, in tegenstelling tot pakketbezorgers, onze fiets met post niet uit het oog verliezen en mogen dus geen complexen in. Dat leidt weleens tot irritatie als ik aanbel omdat een pakje niet past. Want die andere van postnl komt wel naar boven

ElinaSK

Berichten: 2663
Geregistreerd: 07-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 09:52

Niet alleen met postnl problemen, maar zij laten 100% van de keren de pakketjes onbeheerd achter bij ons. We proberen altijd op een afhaalpunt te laten bezorgen maar dat kan helaas niet overal. Denk dat zo'n mini dorp als dit niet de moeite is ofzo terwijl er altijd buren thuis zijn..

Wij hebben een keer iets online besteld wat bezorgd werd met ups oid. Die brutale bezorger heeft gewoon dat pakket in onze AFGESLOTEN tuin gezet, was gewoon over de schutting geklommen. Heeft zelfs geprobeerd de achterdeur open te doen. Volgens ups was het een service ik vond het ergens anders naar neigen :+

Memories

Berichten: 2633
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 10:05

Ik woon op de 4e etage zonder lift, geen intercom in het gebouw en daar kan ik zelf ook weinig aan doen. Verwacht dan wel gewoon dat de bezorger met mijn pakket naar boven komt lopen ja, en anders op z'n minst zonder pakket boven naar de deur komt om aan te geven dat hij het zelf niet naar boven kan/wil tillen. Daar kan ik ook echt wel mee leven hoor. Maar geen gehoor briefjes in m'n bus doen en niet eens aanbellen terwijl ik gewoon thuis ben, mij aan de deur uitschelden als ze naar boven zijn gelopen of het voor m'n voeten neerflikkeren, pakketten zonder aanbellen of bij geen gehoor gewoon in de portiek neerflikkeren waar iedereen vanaf de straat zo naar binnen kan kijken en lopen? Dat gaat er bij mij niet in hoor, de groeten.

Hier dus ook vaak drama. Als ik iets zeker weten de volgende dag in huis wil hebben laat ik het bij het dichtstbijzijnde pakketpunt bezorgen, daar kunnen ze tenminste wel normaal doen :o
Had gehoopt dat het beter zou zijn dan mijn vorige adres, woonde toen in een studentenflat. Waren 18 verdiepingen en dus wel een lift, maar ook toen werd het door 1 bezorger standaard gewoon ergens op de 1e etage in de openbare ruimte gedumpt waar het een soort free-for-all werd en dagelijks pakketjes verdwenen. Met zo'n grote 'anonieme' flat weet je dan ook echt niet waar het heen is en kun je fluiten naar je bestelling. :=

Bij een vriend van mij is laatst een pakketje gewoon door een raam wat op kiepstand stond heen geforceerd. Terwijl ze gewoon thuis waren. En er niet is aangebeld. Hoorden ineens een harde klap en toen lag het pakketje daar binnen op de vloer. Pakketinhoud was gelukkig heel maar wel het raam beschadigd :+
Er werken echt een boel halve garen bij PostNL is iig mijn indruk :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 10:12

capopjekop schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ben maar verhuisd... die postbode deed niet aan traplopen en pleurde alles op de begane grond bij 1 iemand.


Als het echt een postbode is dan kan dat kloppen. Wij mogen, in tegenstelling tot pakketbezorgers, onze fiets met post niet uit het oog verliezen en mogen dus geen complexen in. Dat leidt weleens tot irritatie als ik aanbel omdat een pakje niet past. Want die andere van postnl komt wel naar boven

Ik bedoelde een pakketbezorger ja. :)

Bij dat complex en mijn huidige zitten de brievenbussen naast elkaar en beneden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110783
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 10:19

Jeetje, bij sommige situaties hier hoop ik toch wel dat er een klacht is neergelegd.

ryukapple

Berichten: 1786
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 10:24

capopjekop schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ben maar verhuisd... die postbode deed niet aan traplopen en pleurde alles op de begane grond bij 1 iemand.


Als het echt een postbode is dan kan dat kloppen. Wij mogen, in tegenstelling tot pakketbezorgers, onze fiets met post niet uit het oog verliezen en mogen dus geen complexen in. Dat leidt weleens tot irritatie als ik aanbel omdat een pakje niet past. Want die andere van postnl komt wel naar boven


Ik moet als postbode gewoon omhoog. Letterlijk pas nog een brief over geweest (in de app) dat indien he een complex in moet je dan je fiets op slot moet zetten. Moet ook zeggen dat je regelmatig hier geen keuze hebt. Veel flats met brievenbussen en intercom binnen en heb zelfs een flat van 3 verdiepingen waar de voor de eerste 2 verdiepingen geen brievenbussen beneden zijn dus je gewoon alle deuren langs moet en voor de derde verdieping zijn beneden wel brievenbussen maar de intercom zit op de 3de verdieping zelf (gedeeltelijk gesloten verdieping voor mensen met een beperking die wel zelfstandig wonen) Dus dan kan je gewoon je fiets niet in het oog houden.

BigOne
Berichten: 38399
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 10:26

Wat heel goed kan helpen is gewoon op de Facebook van PostNL openbaar een bericht schrijven. Niet tekeer gaan maar gewoon netjes en dan heb je binnen de kortste keer een privé bericht. Want ze zijn nogal allergisch voor slechte reclame. Echt het helpt.

Morganlefay

Berichten: 8707
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 10:35

Memories schreef:
Ik woon op de 4e etage zonder lift, geen intercom in het gebouw en daar kan ik zelf ook weinig aan doen. Verwacht dan wel gewoon dat de bezorger met mijn pakket naar boven komt lopen ja, en anders op z'n minst zonder pakket boven naar de deur komt om aan te geven dat hij het zelf niet naar boven kan/wil tillen. Daar kan ik ook echt wel mee leven hoor. Maar geen gehoor briefjes in m'n bus doen en niet eens aanbellen terwijl ik gewoon thuis ben, mij aan de deur uitschelden als ze naar boven zijn gelopen of het voor m'n voeten neerflikkeren, pakketten zonder aanbellen of bij geen gehoor gewoon in de portiek neerflikkeren waar iedereen vanaf de straat zo naar binnen kan kijken en lopen? Dat gaat er bij mij niet in hoor, de groeten.

Hier dus ook vaak drama. Als ik iets zeker weten de volgende dag in huis wil hebben laat ik het bij het dichtstbijzijnde pakketpunt bezorgen, daar kunnen ze tenminste wel normaal doen :o
Had gehoopt dat het beter zou zijn dan mijn vorige adres, woonde toen in een studentenflat. Waren 18 verdiepingen en dus wel een lift, maar ook toen werd het door 1 bezorger standaard gewoon ergens op de 1e etage in de openbare ruimte gedumpt waar het een soort free-for-all werd en dagelijks pakketjes verdwenen. Met zo'n grote 'anonieme' flat weet je dan ook echt niet waar het heen is en kun je fluiten naar je bestelling. :=

Bij een vriend van mij is laatst een pakketje gewoon door een raam wat op kiepstand stond heen geforceerd. Terwijl ze gewoon thuis waren. En er niet is aangebeld. Hoorden ineens een harde klap en toen lag het pakketje daar binnen op de vloer. Pakketinhoud was gelukkig heel maar wel het raam beschadigd :+
Er werken echt een boel halve garen bij PostNL is iig mijn indruk :+


In your dreams. In de tijd van mijn grootvader was dat inderdaad heel gewoon dat de postbode aangetekende stukken of pakketjes aan de deur vierhoog kwam afleveren. Nu wordt een postbode/pakketbezorger per stuk/pakket betaald. Misschien dat wij met zijn allen eens wat gewone tarieven voor dit soort services moeten gaan betalen. Pakket laten afleveren op het postkantoor of afhaalpunt is nog altijd een beter alternatief.
https://www.rtlz.nl/beurs/bedrijven/art ... aling-post

capopjekop

Berichten: 30677
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 10:36

ryukapple schreef:
capopjekop schreef:

Als het echt een postbode is dan kan dat kloppen. Wij mogen, in tegenstelling tot pakketbezorgers, onze fiets met post niet uit het oog verliezen en mogen dus geen complexen in. Dat leidt weleens tot irritatie als ik aanbel omdat een pakje niet past. Want die andere van postnl komt wel naar boven


Ik moet als postbode gewoon omhoog. Letterlijk pas nog een brief over geweest (in de app) dat indien he een complex in moet je dan je fiets op slot moet zetten. Moet ook zeggen dat je regelmatig hier geen keuze hebt. Veel flats met brievenbussen en intercom binnen en heb zelfs een flat van 3 verdiepingen waar de voor de eerste 2 verdiepingen geen brievenbussen beneden zijn dus je gewoon alle deuren langs moet en voor de derde verdieping zijn beneden wel brievenbussen maar de intercom zit op de 3de verdieping zelf (gedeeltelijk gesloten verdieping voor mensen met een beperking die wel zelfstandig wonen) Dus dan kan je gewoon je fiets niet in het oog houden.


Als het veilig is wel. Ik zit niet in een beste buurt en tijdens mijn inwerken is er op gehamerd niet naar boven te gaan tenzij het niet anders kan. Dus ik ging er even vanuit dat dat standaart was.

Memories

Berichten: 2633
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 10:39

Morganlefay schreef:
In your dreams. In de tijd van mijn grootvader was dat inderdaad heel gewoon dat de postbode aangetekende stukken of pakketjes aan de deur vierhoog kwam afleveren. Nu wordt een postbode/pakketbezorger per stuk/pakket betaald. Misschien dat wij met zijn allen eens wat gewone tarieven voor dit soort services moeten gaan betalen. Pakket laten afleveren op het postkantoor of afhaalpunt is nog altijd een beter alternatief.
https://www.rtlz.nl/beurs/bedrijven/art ... aling-post


Kan ik er wat aan doen dat er geen lift of intercom is dan? Wat voor optie heb ik dan bij die paar webshops die geen aflevering op pakketpunt aanbieden? De postbode beneden opwachten zeker :')
Ik heb er geen moeite mee om meer te betalen hoor als er tenminste normaal word geleverd.

Morganlefay

Berichten: 8707
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 12:46

Meestal kan je met track&trace aardig inschatten wanneer de pakketdienst langskomt.

Memories

Berichten: 2633
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 12:50

Tijdsvak van 2 uur heb ik niet heel veel aan :o Vaak wordt er ook (ruim) buiten bezorgd, van 10 minuten tot meer dan een uur later gebeurd ook wel eens. Dan weet ik het ook niet meer. Wil ze het leven niet zuur maken hoor maar heb bijna het idee dat ze dat bij mij wel bewust doen. Dus dan maar pakketpunt wat gelukkig heel vaak een optie is.

_Lobke_

Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 13:11

Ik heb eigenlijk nooit problemen met post nl. Handel heel veel op marktplaats via post nl en gaat altijd netjes. Ik zag ook dat track en trace werd genoemd dat is inderdaad heel handig

Marije_jiplover

Berichten: 25356
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 13:17

capopjekop schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ben maar verhuisd... die postbode deed niet aan traplopen en pleurde alles op de begane grond bij 1 iemand.


Als het echt een postbode is dan kan dat kloppen. Wij mogen, in tegenstelling tot pakketbezorgers, onze fiets met post niet uit het oog verliezen en mogen dus geen complexen in. Dat leidt weleens tot irritatie als ik aanbel omdat een pakje niet past. Want die andere van postnl komt wel naar boven

Hmmm, hier wordt in de flats toch echt post deur aan deur bezorgd door de postbezorgers en (uitstervende) postbodes van PostNL, wanneer er geen centrale ruimte met brievenbussen is.
En daar zijn aardig wat flats van hier in het dorp, mijn man is postbezorger van PostNL en die moet echt naar de 12e verdieping met al z'n bundels post en dan galerij voor galerij tot die weer beneden is.

Overigens heb ik hier weinig tot geen klachten met PostNL.

Ik heb meer last van een krantenbezorger die er regelmatig een potje van maakt.
Krant hoort door de week voor 7 uur bezorgd te zijn. De ene keer kom ik 6.15 beneden en dan ligt die er al, de andere dag is die er om 7.15 nog niet.
Ik doe nu standaard als die er om 7.15 niet is, een bezorgklacht krant niet bezorgd invoeren.
Vaak hoor ik van mijn man dat die wel een krant op de mat vindt als hij naar beneden komt (meestal 8.15 a 8.30).
En soms kom ik hem zelf nog wel eens tegen rond half 8 aan het andere eind van mijn straat.
Maar ik ga niet pas 's avonds klagen dat de krant te laat was, ik meld gewoon 's morgens op 't moment dat ik zo'n beetje vertrek en als die er dan net wel is, dan meld ik dus, krant te laat bezorgd, is die er op dat moment nog niet, dan krant niet bezorgd.

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 13:21

Hier gister op een pakket zitten wachten die ook al een dag eerder had moeten komen ... na ja ok kan... maar zou tussen 9-11 komen 13 uur nog niks bezorger onderweg 2 uur kijk ik nog een keer staat er u was niet thuis u pakket wordt volgende dag afgeleverd bij dichtstbijzijnde afleverpunt. Niet dat ik dat erg vind maar waarom weer een dag later? En ze zijn helemaal niet aan de deur geweest was meer van ow we brengen hem daar wel heen scheelt weer een adres of zo...

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 14:54

Marije_jiplover schreef:
Citaat:
Als het echt een postbode is dan kan dat kloppen. Wij mogen, in tegenstelling tot pakketbezorgers, onze fiets met post niet uit het oog verliezen en mogen dus geen complexen in. Dat leidt weleens tot irritatie als ik aanbel omdat een pakje niet past. Want die andere van postnl komt wel naar boven

Hmmm, hier wordt in de flats toch echt post deur aan deur bezorgd door de postbezorgers en (uitstervende) postbodes van PostNL, wanneer er geen centrale ruimte met brievenbussen is.
En daar zijn aardig wat flats van hier in het dorp, mijn man is postbezorger van PostNL en die moet echt naar de 12e verdieping met al z'n bundels post en dan galerij voor galerij tot die weer beneden is.


In de werkinstructie van postbezorgers staat dat je alleen naar boven mag als het veilig is om je fiets of kar achter te later. Dus kan je bv je fiets binnen zetten, of je kar mee in de lift dan mag het wel. Als dat niet kan, dan moet het pakketje naar het pakketpunt en mag je het daar ophalen. Die regel telt blijkbaar ook als er geen bel beneden is en je dus niet in contact kan komen. Postbezorgers mogen namelijk voor de wet en arbo regelgeving geen trappen op van hoger dan 2,5 meter.

En voor galerieen telt: In een galerijflat moeten de brievenbussen bij elkaar geplaatst zijn, zo dicht mogelijk bij de ingang. Is er een lift die op iedere etage stopt? Dan mogen de brievenbussen van een etage bij elkaar hangen op de etage – maar wel direct in de buurt van de lift.
In collectieve gebouwen, zoals ziekenhuizen, verzorgingsflats en kazernes, wordt de post in de gemeenschappelijke brievenbus bezorgd. Er mag ook een centraal punt in de hal van het gebouw zijn ingericht waar de postbezorger de post afgeeft.

https://wetten.overheid.nl/BWBR0025578/ ... 2_Artikel5

Punt is meer dat mensen tegenwoordig de regelgeving niet meer kennen. Het verschil tussen pakketbezorging en postbezorging niet meer weten en dat we steeds meer tot in huis willen krijgen.

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 15:30

Heb 1 keer een proevenboekje in een envelop gehad. Envelop was aan alle kanten beschadigd, gelukkig het boekje zelf niet. Week later kreeg ik een kaart van ze in de bus, of ik even 3.20 wou betalen want het was niet genoeg gefrankeerd. Heb de winkel gemaild waar ik het gekocht had en zij zeiden niet betalen we gaan er achteraan ook al krijg je nog 1 niet betalen. Ze hadden de fotos gezien die ik had geplaatst en ze hadden al contact met me gehad van de winkel. Winkel heeft het destijds heel netjes gedaan. Postnl niet.

1 keer gehad dat ik niet thuis was en net op het moment van bezorging reed mijn schoonvader langs. Die zei ben haar schoonvader geef maar mee. En dat hebben ze gedaan ook zonder ook maar te weten wie hij was. Bedoel iedereen kan zeggen dat hij of zij familie is maar ik had op deze manier mijn pakket wel kwijt kunnen zijn. Zeer slechte service van postnl

Marije_jiplover

Berichten: 25356
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 15:36

@Veulen84: zoals ik al zei, een aantal oudere flats in het dorp zonder brievenbussen die bij elkaar hangen, waar de postbezorgers van PostNL echt de galerijen afgaan met de brievenbussenpost. Mijn man loopt die wijken waar die flats in zitten en hij moet echt alle flats deur aan deur de post in de brievenbus doen.
Fiets staat beneden (voor zover ik weet niet binnen in de hal, maar al zou die binnen staan, als je op de 12e bent zie je 'm dan toch ook niet meer.

Ik zal hem eens vragen of hij weet dat dit in het werk voorschrift staat en hoe daar binnen zijn team naar gekeken wordt.

Modernere flats hebben idd brievenbussen bij elkaar hier.

Dat over die maximaal 10 meter regel dat herinnerde ik mij ook uit mijn tnt bezorgersperiode, maar toen ik dat vertelde en hij dat in zijn team besprak (zelfde team/gebied als ik 10 jaar geleden), werd er verteld door de collega's die ook mijn collega destijds waren, dat die regel niet meer geldt en dat ze dus gewoon aan de deur moet bezorgen als een oprit langer is dan 10 meter.