Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar
capopjekop schreef:Maar in de ene bus passen pakketjes makkelijker dan in anderen. Ik verbaas me soms echt over wat mensen voor onhandige brievenbussen kopen. Die smalle busjes zien er mss elegant uit. Maar alles groter dan een envelop past er niet in. Dat is niet alleen voor ons irritant maar ze moeten zelf dus ook vaker pakketjes bij de buren ophalen.
Als bezorger heb ik het liefst brievenbussen met de sleuf aan de bovenkant. Daar past alles relatief gezien het makkelijkst in.
Overigens zou ik dan boos zijn op de verzender. Die moet een pakket zo inpakken dat het tegen een stootje kan. Als je een pakketbus hebt snap ik ook best dat de bezorger hem daarin heeft gedaan ipv aangebeld.
xSagan schreef:Hier 1,5 week geleden pakket laten bezorgen bij pakket punt via post nl. Status blijft hangen op pakketbezorger is onderweg naar pakket punt. Ik heb net twee keer in de chat gehangen, maar ben er 2x uitgegooid en het telefoonnummer wat ze gaven, is vervallen. Kan het zijn dat het pakket er al wel ligt maar niet in hun systeem verwerkt is? Of moet ik naar de leverancier van het pakket?
Biebz schreef:Biebz schreef:Ben benieuwd of hij nog komt.. en wanneer.. zou eigenlijk maandag al bezorgd moeten zijn..
[ [url=m/50XoHT.png]Afbeelding[/url] ]
Ja hoor.. opnieuw 1 á 2 dagen vertraagd voor de 3e dag op rij.....
[ [url=m/s0Fale.png]Afbeelding[/url] ]
robert45 schreef:xSagan schreef:Hier 1,5 week geleden pakket laten bezorgen bij pakket punt via post nl. Status blijft hangen op pakketbezorger is onderweg naar pakket punt. Ik heb net twee keer in de chat gehangen, maar ben er 2x uitgegooid en het telefoonnummer wat ze gaven, is vervallen. Kan het zijn dat het pakket er al wel ligt maar niet in hun systeem verwerkt is? Of moet ik naar de leverancier van het pakket?
Niet zelf gaan bellen maar contact opnemen met je leverancier.
PostNL doet helemaal niets voor je en kost je alleen tijd.
Biebz schreef:Biebz schreef:
Ja hoor.. opnieuw 1 á 2 dagen vertraagd voor de 3e dag op rij.....
[ [url=m/s0Fale.png]Afbeelding[/url] ]
Hmm met de klantenservice ook ik ook niet veel verder.. Ja sorry hij is 1 á 2 dagen vertraagd. Als hij over 2 dagen nog niet binnen is dan contact opnemen met de klantenservice.
Maar ik krijg die melding elke dag opnieuw..
Nu is het 'maar' een Temu pakketje. Dus ga mijn geld wel terug krijgen. Maar baal wel. Zaten knutselspullen in waar ik mee aan de slag wil.
Edit. Bij Temu kan ik niks zolang dhl zegt dat hij nog onderweg is