Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lynn_Nikita

Berichten: 25486
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 19:00

Sterkte yve. Moeilijke keuze. Jullie zijn bijna samen opgegroeid. Hij heeft het goed bij jou gehad

Zebrastreep

Berichten: 9785
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 19:06

Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte morgen :(:)

Amber_anne

Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 19:06

Sterkte Y;(

Molly1230

Berichten: 419
Geregistreerd: 04-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 20:47

Sterkte morgen :knuffel:

Ik merk dat het mij toch wel verdrietig maakt dat mijn twee beste vriendinnen in de klas volgend jaar allebei stoppen met de opleiding. Ze willen beide psychologie aan de universiteit doen. Ik hecht zoveel waarde aan het contact met hun. Mijn grootste motivatie om naar de les te komen is omdat hun er ook zijn. Ik vind de opleiding wel leuk en ik ga hem wel afmaken, maar het doet toch zeer of zo. Gelukkig ga ik wel met een andere goede vriendin volgend jaar dezelfde minor volgen.
Ik vind het gewoon lastig. Ook met de laatste opdrachten. Hun gooien met het portfolio al de handdoek in de ring omdat ze beide toch stoppen. Ik vond het zo fijn om samen met hun te blokken.

Kimmie235
Berichten: 316
Geregistreerd: 18-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 22:04

Molly1230 schreef:
Sterkte morgen :knuffel:

Ik merk dat het mij toch wel verdrietig maakt dat mijn twee beste vriendinnen in de klas volgend jaar allebei stoppen met de opleiding. Ze willen beide psychologie aan de universiteit doen. Ik hecht zoveel waarde aan het contact met hun. Mijn grootste motivatie om naar de les te komen is omdat hun er ook zijn. Ik vind de opleiding wel leuk en ik ga hem wel afmaken, maar het doet toch zeer of zo. Gelukkig ga ik wel met een andere goede vriendin volgend jaar dezelfde minor volgen.
Ik vind het gewoon lastig. Ook met de laatste opdrachten. Hun gooien met het portfolio al de handdoek in de ring omdat ze beide toch stoppen. Ik vond het zo fijn om samen met hun te blokken.



Dat is ook naar, het hebben van fijne vriendinnen tijdens de opleiding kan zo helpend zijn, samen studeren etc. Gelukkig heb je nog een vriendin. Hopelijk vind je nog meer mensen om je aan te kunnen verbinden.

Siers83

Berichten: 7361
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 07:42

AaronYve schreef:
Pfff ik kan niet meer, morgen komt de dierenarts om Aaron in te laten slapen. Hij heeft dan wel geen koorts meer maar beter is niet. Wilt alleen gras eten en wat wortels, hij is zo vermagerd.
Hij is op na 28 jaar |(

Heel veel sterkte

PotjeMayo

Berichten: 572
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 22:15

Dat ik mij de laatste tijd zo vreselijk voel. Niet meer als mezelf, meerdere mood swings door de dag heen, hoofd is echt continu vol (ADD) enzovoorts. Kan pas eind juni terecht bij het ziekenhuis om uit te vinden waardoor mijn pms klachten komen. Ik heb er zo'n hekel aan. Ik wil gewoon weer mezelf zijn en weer als mezelf voelen :(
poedersuiker hormonen |(
Ik vind het zo lastig dat ik me anders voel in de tijd voor, en soms tijdens, mijn menstruatie. Ik wil dat helemaal niet, en normaal ben ik zo niet, dat ik mijn emoties niet altijd onder controle heb of snel boos word. Soms voelt het dan echt alsof ik gek word ofzo.
Voel me er ook best alleen in, maakt me ook best verdrietig soms.

Lucht wel op om het even zo van me af te schrijven

Myfairytale
Berichten: 5394
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-24 23:13

Wat vervelend PotjeMayo!
Ik hoop dat als je dan eindelijk terecht kan, dat ze je dan ook gauw kunnen helpen en je snel weer jezelf (en dus prettiger) voelt!
Ander ziekenhuis is geen optie? En tot die tijd eventueel praten met iemand, zoals een praktijkondersteuner? Dan kun je in ieder geval wel je verhaal kwijt (al mag het natuurlijk ook altijd hier of via pb hoor).

Sterkte in ieder geval! :(:)

PotjeMayo

Berichten: 572
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 23:56

Myfairytale schreef:
Wat vervelend PotjeMayo!
Ik hoop dat als je dan eindelijk terecht kan, dat ze je dan ook gauw kunnen helpen en je snel weer jezelf (en dus prettiger) voelt!
Ander ziekenhuis is geen optie? En tot die tijd eventueel praten met iemand, zoals een praktijkondersteuner? Dan kun je in ieder geval wel je verhaal kwijt (al mag het natuurlijk ook altijd hier of via pb hoor).

Sterkte in ieder geval! :(:)


Dankjewel!

Ik hoop echt dat ik me snel weer de oude voel. Ik zit helaas met vervoer, ov word ook duur, en dit ziekenhuis is niet zo ver dus ik kan makkelijker iemand vragen om te brengen/halen als het nodig moet zijn.
Heb zelf nog geen rijbewijs.

Ik heb een 'praat persoon' vanuit de gemeente, dat helpt al wat gelukkig :)

Myfairytale
Berichten: 5394
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-24 08:44

Ah dan begrijp ik inderdaad dat je voor het dichtstbijzijnde ziekenhuis kiest.

Fijn dat je al wel met iemand kunt praten in ieder geval. En nu hopen dat ze je in juni goed en snel kunnen helpen.

@AaronYve, ik moet steeds aan je denken... je hebt er wel niets aan, maar weet dat ik met je meeleef. :(:)