Show je Vinted koopjes!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Bonte_

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-06-06

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:49

_lautje_ kind op vinted en een ander kindje ? Eentje dat niet zo vuil wordt ?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:49

Mijn dochter draagt ook het liefst jurkjes in lichte kleuren. Soms is er geen beginnen aan met dat gele zandbak zand op school. (Dasty is wel een goede hulp, maar veel gaat ook de zak in)

Ja hier ook favoriet hoor Lautje!

Lisitano

Berichten: 4942
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 20:03

_San87_ schreef:
Lisitano schreef:
Hoe zie je dat aan een tweedehands verkoopprijs?

Dat zie je aan de naam.

Ik snap het nog steeds niet :+
Misschien lees ik het verkeerd.

Freekieee

Berichten: 1762
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 20:05

_lautje_ schreef:
Freekie: ik heb een hele mooie blauwe burberry wollen jas in maat 86 liggen die denk ik te klein is dit najaar/winter.
Als het najaar niet meer past laat ik t je wel weten :))
Overigens ook van Vinted :))

[ [url=m/OI3ZDQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hSlkwU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heeeel graag!! Klopt dat met de maten een beetje? Ben daar nog niet helemaal in thuis. 2 juni volgend jaar wordt ze 1

_lautje_

Berichten: 9281
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-23 20:12

Freekieee schreef:
_lautje_ schreef:
Freekie: ik heb een hele mooie blauwe burberry wollen jas in maat 86 liggen die denk ik te klein is dit najaar/winter.
Als het najaar niet meer past laat ik t je wel weten :))
Overigens ook van Vinted :))

[ [url=m/OI3ZDQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hSlkwU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heeeel graag!! Klopt dat met de maten een beetje? Ben daar nog niet helemaal in thuis. 2 juni volgend jaar wordt ze 1


Ja hoor dat klopt redelijk. Burberry valt vaak ook wel wat kleiner. Mijn jongste was op die foto 2,5jaar (in juni 3 geworden). Hij zat toen perfect.
Maar zeker bij jasjes vind ik het wel fijn als iets ruimer is. Mouwen wat langer is wel zo warm en past er een dikke trui onder.

_lautje_

Berichten: 9281
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-23 20:14

_Bonte_ schreef:
_lautje_ kind op vinted en een ander kindje ? Eentje dat niet zo vuil wordt ?

Dat is ook een optie idd. Maar heb zo hard m’n best gedaan op deze. Dus ook ergens wel weer zonde dan :') :D

verootjoo
Berichten: 35670
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 21:31

Oeh, vinted. Ik ben wel erg fan.

Mijn oudste heeft tegenwoordig een eigen smaak die ik niet veel op vinted zie. Z’n smaak is vooral sproet en sprout en gro compact tegenwoordig maar is ook niet zo prijzig. Dus dat verkoop ik vooral weer.
Jongste kan ik alles nog wel aantrekken.

Voor mezelf heb ik onlangs veel zgan Shabbies gekocht. Ik loop enorm graag op shabbies en vind de kwaliteit fijn maar een leuke collectie is ook gewoon prijzig.
En er zijn dus mensen die duur spul na 3x dragen voor een paar tientjes op vinted zetten.

Appeltje00

Berichten: 5020
Geregistreerd: 28-09-09

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 22:01

Hier ook een Vinted fan. Verkoop veel, maar koop net zo veel weer. Met name kinderkleding voor m’n twee kinderen, speelgoed en heel soms wat voor mezelf. Ik ga volgen :).

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 22:28

Ik heb vandaag heel goedkoop hondenjasjes gescoord :D
Ben fan van een bepaald merk sportleggingen en dat gaat ook goed.
En mn schoenen koop ik van skechers regelmatig op vinted :)

Corelli

Berichten: 9997
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 17:40

Loveee Vinted! Zowel voor kopen als verkopen

Mijn 3 beste deals:

Freebird jurk voor €15 (€130 nieuw)
Afbeelding

Cashmere vest voor €25 (€245 nieuw)
Afbeelding

Louizon jurk voor €60 (€180 nieuw) Niet de allerbeste prijs, maar wel een jurk die ik al heel lang wilde *\o/*
Afbeelding

Kana

Berichten: 9057
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 17:49

Groot fan van vinted maar ik heb echt nog nooit een designer item kunnen scoren voor 'weinig'.

Ik koop er veel baby wol. Dat is daar vaak heel fijn geprijsd. <3

Ellen_ov

Berichten: 1328
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 18:07

Ik heb vinted pas ontdekt en ben ook helemaal fan. Momenteel 24 weken zwanger dus lekker telkens rondstruinen in de app.

Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 18:25

Ik meld mij ook, heb een hoop Michael kors gekocht op Vinted, allemaal voor onder de 50 euro per tas of portomonee etc. Laat morgen wel mijn verzameling zien <3

8nnemiek

Berichten: 43472
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 19:20

Ik heb dankzij het topic vandaag mijn eerste Vinted aankoop gedaan :))
De app had ik al langer, maar nooit echt een koopje gevonden.. Maar vandaag kwam ik een leuke, bijna nieuwe surfshort tegen voor 5 euro. Nieuw kon ik niks naar mijn zin vinden, dus daar ben ik blij mee!
Afbeelding

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 19:49

Hier ook vinted verslaafd. Denk dat 3/4 van mijn zoontje z'n garderobe er weg komt. Met de snelheid waarmee hij soms zn broeken sloopt erg fijn! De rest komt vooral van Bataviastad, ook altijd fijne prijsjes. (Ik ga altijd als er kindersale is) Ik kom meestal uit op Vingino/Retour/Molo ed.
Complete sets inclusief skeelers en raceauto <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dalena

Berichten: 3143
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 19:56

Oh TS dat jasje is zooo schattig!

Ik koop niet zo heel veel kleding op vinted meer. Wel dingen die ik spaar, en die koop ik dan met wat er nog op vinted staat.
Vriend is er minder blij mee want er gaan veel dingen weg maar dus ook weer bij :+

CairnTerrier

Berichten: 990
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 21:32

Leuk; ik volg! Ik was altijd een beetje terughoudend met Vinted. Waarom tweedehands kopen als het eigenlijk niet nodig is? Maar er zit meer achter dan dat. Babys zitten maar een maand of twee in één maat en alles nieuw kopen vind ik dan zonde. Ben dus begonnen met Vinted en het bevalt tot nu toe heel goed. Ouder dan ”nieuw zonder prijskaartje” ga ik niet. Koop echt van alles voor onze kleine. Manlief had er in het begin wel moeite mee. “Moet dat nu tweedehands?”, maar ik vind het ergens ook wel mooi om kleding weer een nieuw leven en kans te geven. Ze slopen het nog niet, rollen nog niet door de modder en dus is elk pakketje is ook naar verwachting mooi :D

verootjoo
Berichten: 35670
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 21:39

Wat bedoel je met als het niet nodig is?
Ik denk juist dat het heel erg nodig is om tweedehands te kopen. :)

Wat ik bv ook graag op vinted koop zijn gymkleding en gymschoenen of zwemkleding voor zwemles.
Gymkleding wil ik gewoon niet veel geld aan kwijt maar ook geen troep kopen. En op zwemles moeten ze met kleding zwemmen en ik ga hun mooie kleding echt niet in het chloorwater laten bleken.
Dus daar haal ik ook kleding voor van vinted. (Een beetje lelijk anders vind ik het alsnog zonde :=) Zonde om troep te kopen wat nieuw geproduceerd is.

_lautje_

Berichten: 9281
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-23 22:50

Eens Vero! Juist tweedehands is nodig. Ze dragen het zo kort en kinderkleding is daarom zo vervuilend.

We zijn zo gewend geraakt aan kopen wat hip is en dan maar weg te doen. Terwijl tot een paar jaar geleden het normaal was kleding te kopen met idee dat het jaren mee moest gaan. En als niet meer paste of minder werd paste je het aan, vermaakte het of repareerde het.
Dat mag van mij best wel weer normaal worden.

En leuk allemaal Vinted pareltjes!!


Hier nog een paar van mij
RL black label vleermuis blouse. Was nieuw. €6 np €650 ong. Heb m in oranje en paars ook als tuniek (helaas niet via Vinted) en echt heerlijke print.
Afbeelding
RL Collection Mulberry zijden rok €10 np rond de €1500
Afbeelding
Rok en top van Natan €20 en €25
Afbeelding
Kasjmier en alpaca wollen blazer van RL Collection €40 np rond de €1500
Afbeelding
Zijden pieddepoulle blazer RL Vollection €45 np €1600
Afbeelding

En onlangs dit gave linnen pak voor m’n oudste van Tartine et Chocolat voor €60 np €140,-
Afbeelding
En haar favoriete kasjmier wollen rok van Gucci €40 np €650,-
Afbeelding

Cioccolato

Berichten: 6654
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 23:03

Ik koop voor de kleine geregeld wat, alleen nieuw met prijskaartjes. Van kleding tot speelgoed. Maar soms koop ik vaak wat en soms vind ik niks leuks.

Overigens vind ik de dure merk dingen niet om aan te zien.. ik zit bijvoorbeeld in little dutch en qua kleding wat noppies. Of ik scoor een setje dat ik toevallig leuk vind en voor minder dan korting in de winkel kan kopen.
Eigen kleding heb ik nog nooit gekocht. Als ik iets zoek is er niks. Heb ik niks nodig is het er ineens wel........

upendo

Berichten: 22305
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 23:18

Ik heb een lichte verslaving voor wollen pakjes voor ons (nog niet geboren O:) ) kindje.

Niet de beste foto want net even uit de Kledingkast getrokken en er mist er één, want die zit in de vluchtkoffer.. :)
Die wollen jasjes voor kinderen zijn echt to die for, zo schattig!

Afbeelding

_lautje_

Berichten: 9281
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-23 23:28

Ach zo heeft iedereen z’n smaak.
Alleen niet nodig om direct te zeggen dat dingen niet om aan te zien zijn toch?
Dat kan je ook anders verwoorden.
Ik vind mijn kinderen en hun kleding namelijk wel om aan te zien :)

Heerlijk die wolletjes voor baby’s!
Wat ik ook heel fijne merkjes vond voor een baby was 1+ in the family (super zachte katoenen stofjes), minimalisa (veel zijde en katoenzijde stoffen), Ketiketa heeft ook hele mooie zachte stoffen. Bonpoint en Tartine et Chocolat hebben ook veel fijne wollen vestjes met kasjmier.
En Oeuf NYC! Zo fijn en schattig en veel wol.

Cioccolato

Berichten: 6654
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 23:47

Lautje

Och nee. Jou foto's (kledingstukken) zou ik zelf niet kopen of dragen (zo zou ik het dan wel eerlijk verwoorden), maar die zijn nog wel om aan te zien hoor. Het was algemeen. Niet persoonlijk, wel een beetje over 1 kam :+

Cioccolato

Berichten: 6654
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 23:53

Overigens vind ik vinted echt slim :')

Maar een tip; ik kom nog regelmatig nieuw speelgoed tegen dat op vintes duurder is dan in de winkel in de korting. Met verzendkosten erbij ben je dan helemaal duurder uit.
Even googlen loont soms wel :j

zoef123

Berichten: 366
Geregistreerd: 08-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 03:19

Wat leuk ik volg.
Groot Vinted fan.
Vooral kleding verkopen van de kids.