Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33139
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 20:36

Sterkte Kimberley, heel veel beterschap!

xxxmh

Berichten: 3496
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 21:48

Dat precies nu mijn zadel gaat schuiven naar links terwijl m'n zadelpasser net 1 week met zwangerschaps verlof is. Heb een andere naam gekregen maar is een stuk verder dus moet dan best veel reiskosten betalen. Zadel is 6 maanden oud... baal momentje :(

PotjeMayo

Berichten: 572
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 21:53

Dat alle chocola foetsie is vandaag in de AH hier :?

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 22:11

Dat ik een paar dagen geleden blijkbaar zo afwezig en duf was dat ik de helft van mijn boodschappen ben vergeten te bestellen. Ik laat het altijd thuisbezorgen en nu heb ik dus wel pasta en saus, maar geen groente of vlees. Broodbeleg maar geen brood, geen koekjes, geen chips. Ik weet niet waar mijn hoofd was die dag, maar het was blijkbaar echt niet bij de boodschappen :')

imaudy
Berichten: 5072
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 22:17

Merlen schreef:
De hautaine overburen,die nog nooit een goeiedag hebben gezegd,die me in het oog aan het houden zijn en doorbriefen aan de verhuurder,die schuin achter hen woont,wanneer ik weg ga en thuis kom.
Het begint echt op te vallen dat de verhuurder me via telefoon lastig valt net na dat ik thuis kom.
Ik betrap mezelf erop dat ik amper nog in de voortuin kom,tenzij
's morgens heel vroeg of 's avond laat zodat ze me niet zien.


Oeh dat soort buren vreselijk! Staks ben je van ze af, kop op!

imaudy
Berichten: 5072
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 22:18

Kimberley_ schreef:
Vanochtend bloedgeprikt om te kijken of mijn bloedwaarden tegenover vrijdag/zaterdag beter waren geworden..
Helaas slechter geworden dus mocht weer naar de spoed in het umcg... weer opname ben er zo klaar mee!!


Hoe voel je je verder?

imaudy
Berichten: 5072
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 22:19

PotjeMayo schreef:
Dat alle chocola foetsie is vandaag in de AH hier :?


Bij onze AH waren ook dingen op :?

purny

Berichten: 27524
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 22:34

Vanmiddag op het werk had ik het idee dat ik met een kind werkte ipv met een volwassen vrouw van 53 jaar.
Mijn ergernis was dat ik er teveel op in ging, ik moest gewoon eerder weg lopen.
Uiteindelijk heb ik voor de eerste keer in mijn leven een klacht ingediend tegen haar. Maar dat had ze ook aan haar zelf te danken.

En ik moet leren om eerder weg te lopen om de discussie uit de weg te gaan

Zoolgangster

Berichten: 9673
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 22:34

PotjeMayo schreef:
Dat alle chocola foetsie is vandaag in de AH hier :?


NEEEEEEEE!!! :oo De horror!

Polarize
Berichten: 709
Geregistreerd: 25-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 22:53

Ik had een momentje met een klant :+
Klant maakte een opmerking over mij tegen iemand anders die al afgerekend had en op haar stond te wachten. Wat ze precies zei weet ik niet eens meer. Ik zei heel eerlijk tegen die klant dat het geen fijne opmerking was. Ja ik kan het zo laten gaan, t raakt me niet, maar het blijft erbij dat zo even indirect maar toch expres luid genoeg dat ik als cassière het kan horen niet leuk is. Nou, daar was ze niet van gediend :')
Ik had ook niks kunnen zeggen, maar ik laat ook niet over me heen lopen en ben er niet van gediend als klanten op die manier over/tegen mij praten en dat zeg ik dan ook gewoon tegen ze. Ene klant zegt sorry, deze besloot er even vol tegenin te gaan want "nou, als cassière moet je er tegen kunnen hoor." Ik kan er best tegen, ik laat me gewoon niet beledigen.

PotjeMayo

Berichten: 572
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 22:58

Zoolgangster schreef:
PotjeMayo schreef:
Dat alle chocola foetsie is vandaag in de AH hier :?


NEEEEEEEE!!! :oo De horror!


MAAR ECHT, ik schrok me helemaal te pletter!! wat moeten we nu doen?!

Dag chocola :evaw:

Tancreda4

Berichten: 24062
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 23:09

Geen chocolade in de super?? Dat zou ik ook niet vertrouwen, heb ik een apocalyps gemist?

Mensen met bedrijfsbussen in de straat waardoor er geen ruimte meer is voor de rest en je soms een hele straat verder moet parkeren. Net blij dat er een met pensioen was gegaan en een bedrijfsbus foetsie was, komt er een nieuwe wonen... enorme ergenis en ik voel me een verbitterd omaatje omdat ik eigenlijk wil gaan uitzoeken of ik hier niet wat tegen kan doen bij de gemeente :=

Hutcherson

Berichten: 7371
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 03:06

Ik erger me aan mijn butkwaliteit hooibalen. In november een hele partij gekocht van een manusje van alles. Natuurlijk net verhuist dus je hele netwerk moet opnieuw vorm krijgen. We hebben het hooi bekeken op locatie en hij kwam 15 balen leveren. Inmiddels hebben mijn paarden een bodembedekking van dat 'hooi'. De helft van de plakken is soort van stro, wat de paarden niet eten. Er zit bizar van stof in, zo heftig dat de jongste steeds aan een kuurtje moet. Dit ook medegedeelt aan de beste man maar die vind er niks van. Inmiddels bij een echte paardenman geweest die hooi uit frankrijk laat komen en wat klantjes in de buurt heeft en wij mogen ook bij hem afnemen. Morgen komt ie de eerste twee grote balen brengen.
Heb daar meer vertrouwen in.
Ben blij dat die kl*te balen op zijn.

hagelslag
Berichten: 9069
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 06:07

Ik dacht slim te zijn en een kortere route te weten......

Nu weet ik waarom mijn navigatie het niet aangeeft....
Extreem smalle weg waarbij ineens de weg smaller word omdat er een boom half op de weg staat/de weg om de boom gemaakt is zonder dat het wegdek breder naar links gaat....

LiannePuthzy

Berichten: 7002
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 07:26

Mijn broertje… hij denkt dat hij ook wel US dollar ipv Mexicaanse peso’s kan gaan halen voor in Mexico. Hij komt mij bezoeken, maar dit is niet zozeer een touristenplek zoals playa del carmen waar je soms wel met US dollar kan betalen

Schuur_

Berichten: 4889
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 07:32

Enkele weken geleden heeft een collega me iets meegegeven voor een andere collega. Dit kreeg ik terug en heb ik meteen de dag er na in zijn postvak gelegd zodat ik het niet zou vergeten. Ondertussen is dit 3 weken geleden en gisteravond begint de collega best passief-agressief via de groepsapp over wie dat item heeft want hij heeft dat aan mij gegeven en nog niet terug.
Heb geantwoord dat ik het item meteen de dag na gebruik in zijn postvak op kantoor heb gelegd maar zit er wel mee. Vandaag wordt het hele kantoor verhuisd inclusief de brievenbakken die als postvak dienen. Hoop zo dat het terecht komt en voel me stom dat ik niet tegen hem heb gezegd dat het in zijn postvak ligt. Ging er vanuit dat iedereen dat wel die ene keer in de week op kantoor checkte.

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 07:44

imaudy schreef:
Kimberley_ schreef:
Vanochtend bloedgeprikt om te kijken of mijn bloedwaarden tegenover vrijdag/zaterdag beter waren geworden..
Helaas slechter geworden dus mocht weer naar de spoed in het umcg... weer opname ben er zo klaar mee!!


Hoe voel je je verder?

Niet helemaal fit maar ook niet ziek

juval

Berichten: 13221
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 07:57

veel sterkte Kimberly!

mijn ergernis, nek/schouder spierpijn, geen idee waarom.

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 07:59

Ik erger me aan de oudere mensen waar ik regelmatig mee optrek. Het zijn echt lieve mensen maar ik begin er echt moeite mee te krijgen en kan ze niet heel lang meer verdragen om me heen. Zeker niet alle 3 tegelijk. En dan te bedenken dat ik later waarschijnlijk ook zo word, dat geeft nog meer ergernis.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 08:09

Naast een zere kaak (door zware naproxen heen) werd ik ook wakker met een zere schouder en nek. -O-

Zin in deze dag. :roll:
Maar eerst maar hardlopen.

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 08:21

5 graden regen en storm

TessaxQuincy

Berichten: 1039
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 08:37

Een draaiorgel een stukje verderop. Denk dat er iemand jarig is maar moet dit nou om half 9 's ochtends? :') Ik werd er wakker van. Ding is 100m verderop ofzo maar klinkt alsof ie onder m'n raam staat. |o

MyWishMax

Berichten: 25361
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 09:02

Weer amper geslapen vannacht. Eerst al na een uur wakker en daarna om 2 uur en nooit meer in slaap gevallen. Ik weet niet hoe lang ik dit nog trek...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41668
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 09:09

MyWishMax schreef:
Weer amper geslapen vannacht. Eerst al na een uur wakker en daarna om 2 uur en nooit meer in slaap gevallen. Ik weet niet hoe lang ik dit nog trek...

Kan ik je ergens mee helpen? Ik woon wat verder weg, maar vind t niet erg een tochtje te maken.

Marcella

Berichten: 36759
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 09:12

Kimberley_ schreef:


Niet helemaal fit maar ook niet ziek[/quote]
Beterschap