Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14756
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 21:15

Een collega vrijwilliger, ik heb haar al een paar keer betrapt op stelen van de organisatie. Telkens maar kleine dingen, maar ik vind het ZO laag.

Je weet die individueel verpakte koekjes die je bij een kop koffie kan krijgen, nou die gaan tassen vol per keer met haar mee naar huis. Die dingen zijn niet eens per se lekker, echt, waarom bedenkt en doet een mens zoiets.

Tigress

Berichten: 8945
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 22:23

Avondwandeling met 3 honden met beide buren, aangelijnd in het dorp, met een hond die hond-agressief is. Komt er een loslopende hond aan gerend op straat. Ik ben ertussen gaan staan om de hond te blokken, de hond gepakt in het nekvel (hij had geen halsband om) en geroepen dat iemand die hond moet komen halen omdat wij een agressieve bij ons hebben. Op z'n dooie gemakje komt er een kerel aangelopen met een lijn in z'n hand. In plaats van zich te bekommeren om zijn hond en deze aan te lijnen, hield hij hem los en zocht hij de confrontatie met ons op |o Adrenaline schoot omhoog bij mij, waar mijn jongste hond (die ik ook nog vast had) op reageerde en begon te grommen, die had door dat wat het ook was, het niet goed was. Ondertussen was mijn oudere hond -in handen van mijn buurman- aan het blaffen omdat ook hij aan sloeg op mij en de situatie.
Lekkere chaos dus.
Iets later zouden we weer doorlopen omdat de boel wat gesust leek te zijn, komt die kerel wéér aangelopen om de confrontatie te zoeken bij mn buurman, nog steeds met z'n hond los die inmiddels face to face bij Jarv stond. Ook daar bijna knokploeg, want daar was Jarv niet van gediend want die stond ingesloten en kon niet ontwijken. Ik kreeg zijn lijn gauw aangerijkt zodat ik met de beide jongens uit de situatie kon lopen.

Is gelukkig zonder gevecht afgelopen, maar het was close. En naast dat alles, erger ik me er nu ook aan dat ik daardoor nu klaarwakker ben :+

Loeky01
Berichten: 7317
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 22:30

Dat ik waarschijnlijk heel jong verkeerd gediagnosticeerd ben. Vermoeden had ik al wel, maar nu professionals mijn vermoeden bevestigen irriteert me aan het falen van de mensen vroeger.

Suliko

Berichten: 4323
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 08:12

Huisarts van mijn vriend die twee weken terug zei dat hij geen kinkhoest had, dus testen onnodig vond en het voor mij niet nodig was om een antibioticakuur te nemen (bij mij begonnen de klachten net). Nu is de huisarts ervan overtuigd dat het toch wel kinkhoest is, heeft een antibioticakuur voor mij geen zin meer, want ik zit al aan de enorm heftige hoestbuien en die kunnen blijkbaar nog weken tot maanden duren. ;(

fleurtjeuh
Berichten: 10333
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 09:41

NDA's onderhandelen met leveranciers...
Waar sommigen mee terug komen is echt bizar. Wat een NDA was met 19 punten, komt terug met 23 punten en voorstellen om volledige definities te schrappen, danwel anders te verwoorden..
Pffff

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 10:26

fleurtjeuh schreef:
NDA's onderhandelen met leveranciers...
Waar sommigen mee terug komen is echt bizar. Wat een NDA was met 19 punten, komt terug met 23 punten en voorstellen om volledige definities te schrappen, danwel anders te verwoorden..
Pffff


NDA? Non Disclosure Agreement?

Cambionn

Berichten: 795
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 10:31

Ik was bijna beter, maar moest gister ff naar buiten op een moment dat het hard regende. Dus maar warm aangekleed en met paraplu eruit, maar alsnog vandaag weer stuk zieker. Waarom duurt het zo lang. Ben al ziek sinds vorige week zaterdag :') .

Tancreda4

Berichten: 24061
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 10:52

Hoofdpijn en paracetamol helpt niet. Waarschijnlijk omdat ik ongesteld moet worden. Waarom wordt dat elke keer erger en erger? Grmbl.

Sansevieria
Berichten: 4212
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 11:03

Telpeva schreef:
Een collega vrijwilliger, ik heb haar al een paar keer betrapt op stelen van de organisatie. Telkens maar kleine dingen, maar ik vind het ZO laag.

Je weet die individueel verpakte koekjes die je bij een kop koffie kan krijgen, nou die gaan tassen vol per keer met haar mee naar huis. Die dingen zijn niet eens per se lekker, echt, waarom bedenkt en doet een mens zoiets.

Triest zoiets, gebeurde bij ons op het werk met de vaatwastabs.
Tegenwoordig mogen de mensen in het callcenter dus een tab gaan afhalen bij een teamleider :=

Cowboy55 schreef:
fleurtjeuh schreef:
NDA's onderhandelen met leveranciers...
Waar sommigen mee terug komen is echt bizar. Wat een NDA was met 19 punten, komt terug met 23 punten en voorstellen om volledige definities te schrappen, danwel anders te verwoorden..
Pffff


NDA? Non Disclosure Agreement?

Vermoed ook dat fleurtjeuh daarmee van doen heeft.

En ja, sommige zakenrelaties zijn draken :D

Foaly

Berichten: 4895
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 11:06

Hier vanochtend een email dat een klant een PO had aangepast met 4 x ons uurtarief van 40 euro

'4 x 40 = 80 EUR added to PO'

Dacht het niet, vriend _O-

Berdien

Berichten: 64531
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 11:17

Auto weggebracht voor onderhoud en APK. Groot onderhoud was nog niet nodig dus had een rekening van €300 geschat.

Belt garage net, rekening wordt dik €1000 want remmen achter zijn slecht, er moeten fuseekogels vervangen worden, stuurkogelhoesjes en dan nog het reguliere onderhoud. Fuuuuuuuck :\ Het moet, en veiligheid voor alles maar dit doet wel zeer.

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 11:18

Ahhh dat soort rekeningen zijn zuur!

Kirrietje
Berichten: 499
Geregistreerd: 09-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 11:19

Berdien schreef:
Auto weggebracht voor onderhoud en APK. Groot onderhoud was nog niet nodig dus had een rekening van €300 geschat.

Belt garage net, rekening wordt dik €1000 want remmen achter zijn slecht, er moeten fuseekogels vervangen worden, stuurkogelhoesjes en dan nog het reguliere onderhoud. Fuuuuuuuck : Het moet, en veiligheid voor alles maar dit doet wel zeer.


Ik heb echt precies net hetzelfde achter de rug |o

Waar blijft dat vakantiegeld 8)7

Berdien

Berichten: 64531
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 11:21

Oohh ook zuur Kirrietje! Vakantiegeld is wel welkom nu ja := :$

Kirrietje
Berichten: 499
Geregistreerd: 09-11-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 11:29

@Berdien ja deze onvoorziene kosten zijn altijd zo poedersuiker, en het komt ook net nooit uit :')

Moska

Berichten: 3403
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 11:37

Internetstoring van Odido. Blijkbaar zijn er werkzaamheden (die mail had ik niet gezien). Eigenlijk was dat gisteren volgens de mail, maar de planning kon wijzigen. Dus nu heb ik hond en laptop ingeladen en ben naar mijn schoonouders gereden. Die hebben wel internet. Kan ik tenminste nog wat uren werken

Marcella

Berichten: 36759
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 13:04

Vraag mij af wat het leven voor zin heeft met dag in en dag uit pijn. Dus mezelf zat en iedereen om mij heen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 13:13

Dag voor Koningsdag voor het eerst op de gebaksafdeling staan in de HEMA. Kan geen oranje tompouce meer zien. _O-

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-24 13:13

Hier op het werk stonden ze ook al op tafel.. ik hou niet eens van tompoucen. :+

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 13:14

MarlindeRooz schreef:
Dag voor Koningsdag voor het eerst op de gebaksafdeling staan in de HEMA. Kan geen oranje tompouce meer zien. _O-



Whahaha ik was om 09.00 bij de Hema voor iets anders en toen zeiden ze al dat ze er 2000 hadden en dat was gewoon in een kleine HEMA in een dorp. Dus veel s6, enige voordeel: de dag gaat wel snel zo

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 13:16

Ik snap dat hele gedoe om Koningsdag niet. :') dit jaar is het niet eens een extra vrije dag. Plus het enige wat ik hoor/lees over het koningshuis is vaak gezever over dat het afgeschaft moet worden. Maar op Koningsdag drinkt toch iedereen echt wel een paar pilsjes op de koning. :))

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-24 13:40

Ik vind de slingermarkt bij ons gewoon leuk. Maar welke feestdag eraan hangt boeit me dan niet zo.

Ik ben ook anti-monarchie, dus ja. :+

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 13:43

Ik vind het wel een gezellig feestje, maar heb er verder ook niks speciaals mee.
Ben benieuwd of ik morgen nog een tompouce kan scoren want daar heb ik nu natuurlijk ineens zin in.

Berdien

Berichten: 64531
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 13:48

Ik heb er ook weinig mee. En moet morgen ook nog vroeg op want m'n vriend wil over de rommelmarkt, jagen op lijsten voor nieuwe schilderijen.

Het voordeel is dat hij me daarna meeneemt naar de sauna. Niks geen oranje gedoe maar rrrrrrrust :z

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 13:49

Berdien schreef:
Ik heb er ook weinig mee. En moet morgen ook nog vroeg op want m'n vriend wil over de rommelmarkt, jagen op lijsten voor nieuwe schilderijen.

Het voordeel is dat hij me daarna meeneemt naar de sauna. Niks geen oranje gedoe maar rrrrrrrust :z

Die moet je houden. :j