Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JudithGigi

Berichten: 4234
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 20:50

Ik weet het niet meer _O- zou best kunnen dat ik het ook door hetpaardenspel heb gevonden

Coco4life
Berichten: 1228
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-23 20:52

Wat hebben jullie toch met het paardenspel? :+

Lestrange01

Berichten: 2820
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 20:55

Via horsemasters in 2011. Ik heb een tijd accountloos rondgehangen en daarna met een ander account. Er werden daar soms linkjes naar bokt gedeeld.

DemiSisa

Berichten: 1053
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 20:59

Toch wel 'gewoon' via google. :) Volgens mij was ik toen met mijn sectorwerkstuk over koliek bezig en ik kon niet bij alle onderwerpen, dus heb ik een account aangemaakt.

Suzanne F.

Berichten: 49367
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 21:18

Via de chat op Horses.nl
Heeeeeeeel lang geleden. Ik hoorde van een nieuw forum. Toen was Bokt nog een Boktje.

Niqui

Berichten: 2187
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 21:32

In 2008 zocht ik een ponykamp voor mijn kinderen. Door Google kwam ik op Bokt uit.

Jokonootje

Berichten: 4860
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 21:50

Werkelijk geen idee meer volgens mij ben ik hier al 20 jaar lid.

gillian

Berichten: 4429
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 21:53

Kom hier al vanaf het begin, 2001 :')
Via Horses dacht ik, das echt al eeuwen geleden :D

Celebi
Berichten: 3784
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 21:58

Elke keer als ik iets paard gerelateerds zocht via Google kwam Bokt naar boven. Op een gegeven moment heb ik me ook maar aangemeld. Volgens mij nadat ik mijn eerste eigen paard kocht en zodoende ook wat vraagstukken had.

miccamaaike

Berichten: 8685
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 21:58

Toen ik in 2008 na een paardenpauze van een aantal jaren, weer wilde rijden, ben ik blijkbaar in mijn zoektocht naar een plek voor een buitenrit op bokt terecht gekomen en blijven hangen.

Siggislief

Berichten: 14059
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 22:12

Een oud schoolgenootje liet het weten, en eigenlijk sindsdien aangemeld.

Fitzroy

Berichten: 25159
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 22:15

Hier ook via de chat van Horses of icq := Vanaf het begin dus en nu alweer 23 jaar.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 22:18

Via Myhorsez.com!

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 22:20

Via mijn dochter en mijn zus.
Ik reed toen ook nog paard maar was niet echt actief met Bokken.

Iris82

Berichten: 39858
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 22:46

Ik was op zoek naar informatie over mijn vorige pony. Die stond op een stal in Heeze. Toen heeft Bokt mij naar een bepaalde stal doorverwezen en heb ik daar naar toe gebeld. Toen vertelde mij een medewerker dat ze naar de slager gebracht was vanwege hoefkatrolontsteking. En dat zou komen omdat ik haar 'afgeragd' zou hebben en het zou allemaal mijn schuld geweest zijn. Nou dat was janken dus. :(

Uiteindelijk bleek ze op een hele andere stal te staan, maar tegen de tijd dat ik daar eenmaal achterkwam was ze van ouderdom overleden. |( Dus die medewerker heeft het over totaal een ander paard gehad. En me zo veel trauma bezorgd. Echt niet oke. :n

Coco4life
Berichten: 1228
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-23 22:49

Iris82 schreef:
Ik was op zoek naar informatie over mijn vorige pony. Die stond op een stal in Heeze. Toen heeft Bokt mij naar een bepaalde stal doorverwezen en heb ik daar naar toe gebeld. Toen vertelde mij een medewerker dat ze naar de slager gebracht was vanwege hoefkatrolontsteking. En dat zou komen omdat ik haar 'afgeragd' zou hebben en het zou allemaal mijn schuld geweest zijn. Nou dat was janken dus. :(

Uiteindelijk bleek ze op een hele andere stal te staan, maar tegen de tijd dat ik daar eenmaal achterkwam was ze van ouderdom overleden. |( Dus die medewerker heeft het over totaal een ander paard gehad. En me zo veel trauma bezorgd. Echt niet oke. :n

Y;( voor je trauma, vervelend verhaal zeg. Het feit ook dat ze het paard niet herkenden :(

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:03

Ooit jaren terug door google ofzo gok ik. Toen heette ik nog Jilleroo op Bokt. Ik voel me nu echt oud. Toen waren er nog bokt meetings te paard die algemeen waren ipv alle clubjes nu op bokt. Ondertussen heb ik al ruim 15!jaar geen paard meer maar ik hang nog wat rond op algemene topics en beestenboel ofzo. Ik ken redelijk wat veteranen van naam of persoonlijk uit die tijd…

En weet je , nu hebben we facebook en smartphones. Dat was in het begin niet. Savonds inloggen op een koelkast van een computer checken of er nog wat gepost was.

Coco4life
Berichten: 1228
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-23 23:13

Waarom zijn er nu geen bokt meetings meer?

Dennis

Berichten: 31484
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:20

Via Horses ooit, heel lang geleden.
Toen de naam van mijn verzorgpony gebruikt, die later mijn eigen pony geworden is en hier nog steeds op het erf staat.

Er zullen nog wel meetings zijn van sommige (kippenhok) topics.
Maar de wat grotere zoals we echt heel erg in het begin hadden minder omdat er nu veel meer opties zijn kwa social media.

XXXX2015
Berichten: 1790
Geregistreerd: 26-01-01
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:29

Ik weet niet meer of het een bokt meeting was of een mrEd meeting. Maar heel in het begin zijn we met een groepje gaan ijslanderen, zo gaaf was dat. Erg leuke herinnering.

Elisa2

Berichten: 37537
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:37

VillaNeusjes schreef:
Ooit jaren terug door google ofzo gok ik. Toen heette ik nog Jilleroo op Bokt. Ik voel me nu echt oud. Toen waren er nog bokt meetings te paard die algemeen waren ipv alle clubjes nu op bokt. Ondertussen heb ik al ruim 15!jaar geen paard meer maar ik hang nog wat rond op algemene topics en beestenboel ofzo. Ik ken redelijk wat veteranen van naam of persoonlijk uit die tijd…

En weet je , nu hebben we facebook en smartphones. Dat was in het begin niet. Savonds inloggen op een koelkast van een computer checken of er nog wat gepost was.


Jaaa :j voor social media met de ellenlange inbelverbinding. Niet te lang achter elkaar want dan lag de telefoon lijn er uit van de vaste telefoon. :D

Vroeger verslond ik altijd alle paarden tijdschriften.

Ik kwam op Bokt omdat ik wilde gaan fokken en informatie zocht. Ik vermoed via Google of een andere zoekmachine oid.

pjer
Berichten: 1601
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:44

Ik zat ooit op tweakers en vond forums wel leuk. Maar ja je bent toch een paardenmeisje.. dus ik kwam al snel bokt tegen. Daar heb ik eerst nog een paar jaar meegelezen voor ik me eindelijk durfde aan te melden.

tiwi1969

Berichten: 7669
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:49

Lang geleden via Nimber, toen heel erg lang meegelezen, een tijd niks mee gedaan door drukte met werk en kinderen.
Nu alweer 7233 berichten verder sinds 2010

Cambionn

Berichten: 846
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 01:18

Kwam vroeger in zoekopdrachten Bokt veel tegen. Over de jaren veel gelezen omdat ik zo via de zoekmachine hier kwam. Toen ik zelf begon met rijden maar eens account aangemaakt. Werd wel tijd inmiddels. Toen ik hier voor het eerst meelas zaten we nog allemaal op MSN Messenger en kwam Hyves net op. Dat is al tijdje terug dus, hoewel niet zo ver terug als sommige hier.

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 03:26

Ik heb een lange paardenpauze gehad, maar al lange tijd voor ik weer een paard kocht kwam ik met elke Google zoekopdracht uit op Bokt gek genoeg :=.
Dus toen ik weer een paard had, heb ik me toch eens aangemeld voor tips & tricks en meekletsen enzo.