Corrigerend badpak grote cupmaat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tango1979

Berichten: 2539
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Corrigerend badpak grote cupmaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 19:12

Marlies Dekkers! Via Otrium vaak met mooie kortingen.

s_casperJarig

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 19:13

Ik slaag bij Superbra, Annadiva of Naron. Of Bravissimo, maar dan komt het uit de UK.

Sannens
Berichten: 1429
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 19:15

AnnoNiemand schreef:
Sannens schreef:
Livera verkoopt Chantelle, die hebben grote cupmaten. Moet je alleen de winkel hebben die ze op voorraad hebben!

Er is ééntje zie ik, maar dat is niet een die gewoon normaal uitziende cups heeft, dus dat is helaas ook niks.

@Eloya: helaas ook niet. :=


Als ik op de livera site kijk zie ik er 4, 3 van dezelfde maar andere kleur en nog een ander model.

Wat bedoel je met normaal uitziende cups? ‘Normaal’ is nogal persoon afhankelijk haha.

AnnoNiemand

Berichten: 917
Geregistreerd: 16-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-24 19:26

Sannens schreef:
Als ik op de livera site kijk zie ik er 4, 3 van dezelfde maar andere kleur en nog een ander model.

Wat bedoel je met normaal uitziende cups? ‘Normaal’ is nogal persoon afhankelijk haha.

Nou, die ene die er in 3 kleuren is is geen corrigerende (niet die dubbele laag stof wat ik juist zo fijn vind). Die andere (groene) is ook niet corrigerend en heeft een enkele laag stof. Die heeft blijkbaar wel een beugel, maar van buitenaf zie je niet echt die cups en dat vind ik dan niet mooi. :Y)

Sannens
Berichten: 1429
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 19:28

AnnoNiemand schreef:
Sannens schreef:
Als ik op de livera site kijk zie ik er 4, 3 van dezelfde maar andere kleur en nog een ander model.

Wat bedoel je met normaal uitziende cups? ‘Normaal’ is nogal persoon afhankelijk haha.

Nou, die ene die er in 3 kleuren is is geen corrigerende (niet die dubbele laag stof wat ik juist zo fijn vind). Die andere (groene) is ook niet corrigerend en heeft een enkele laag stof. Die heeft blijkbaar wel een beugel, maar van buitenaf zie je niet echt die cups en dat vind ik dan niet mooi. :Y)


Duidelijk duidelijk! Succes! Ik denk dat dat eerder genoemde speciaal zaken een goede zijn! Ik heb zelf zo’n corrigerende bikini van Chantelle en daar ben ik erg blij mee.

Misschien ben je ook nog wat vroeg in het seizoen? Dat de nieuwe collectie nog moet komen?

AnnoNiemand

Berichten: 917
Geregistreerd: 16-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-24 19:33

Haha dat zou kunnen, ik wilde ineens zwemmen vanwege dit mooie weer en dan moet het NÚ. _O- Ik ga die merken eens bekijken!

AnnoNiemand

Berichten: 917
Geregistreerd: 16-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-24 19:36

Dit is trouwens wat ik bedoel met een 'normale cup'. :+

Alleen deze is dan weer niet corrigerend/ geen dubbele laag en daarnaast wil ik liever geen achtersluiting, vanwege gedoe met naar de wc gaan (een bh doe ik altijd aan de voorkant dicht en dan draai en hem, ik kan dat niet aan de achterkant dus dan kan ik niet zelfstandig naar een wc gaan _O- ).

Afbeelding

Emj_23
Berichten: 1207
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Corrigerend badpak grote cupmaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 20:04

Heb je al naar Tankini’s gekeken? Die hebben vaker een beugel en dan heb je dat probleem niet met de achtersluiting, want dan kan je wel draaien en je hoeft dat hele ding niet uit met naar de wc gaan.

Marie111
Berichten: 4681
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Corrigerend badpak grote cupmaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 17:43

Ulla Popken al bekeken of Decathlon?

En over met badpak naar de wc. Om te plassen kun je even met je hand het kruis opzij houden.

karrij
Berichten: 1061
Geregistreerd: 13-04-21

Re: Corrigerend badpak grote cupmaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 17:49

Misschien bij Paprika,Ulla Popken,Miss Mary.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Corrigerend badpak grote cupmaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 17:53

Betty’s boops in Amsterdam echt een gouden zaak met top advies.

Ik werk bij Ulla en wij verkopen wel badpakken maar niet op cup maat.

iirrssjjee

Berichten: 5950
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 09:55

Marie111 schreef:
Ulla Popken al bekeken of Decathlon?

En over met badpak naar de wc. Om te plassen kun je even met je hand het kruis opzij houden.


Dat doe ik inddd ook altijd. Ik ben badjuf, dus als ik telkens mn hele badpak uit moet doen duurt te lang :+ . Zeker als ik dan ook nog eens een shirt eroverheen aan heb.

Ik slaag vaak bij bonprix. Je kan altijd cup E passen, misschien valt hij wel prima.

Furst
Berichten: 662
Geregistreerd: 15-06-17
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 11:05

Je zou eens kunnen kijken bij Ulla Popken

Storm

Berichten: 20870
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 11:09

AnnoNiemand schreef:
Dit is trouwens wat ik bedoel met een 'normale cup'. :+

Alleen deze is dan weer niet corrigerend/ geen dubbele laag en daarnaast wil ik liever geen achtersluiting, vanwege gedoe met naar de wc gaan (een bh doe ik altijd aan de voorkant dicht en dan draai en hem, ik kan dat niet aan de achterkant dus dan kan ik niet zelfstandig naar een wc gaan _O- ).

[ [url=m/afnvGa.jpg]Afbeelding[/url] ]


Tipje om te plassen met een badpak aan, ik schuif gewoon het kruisje naar de zijkant als ik op de wc zit. Beetje voorzichtig plassen en alles blijft droog. Zo niet... Dan daarna snel het water in.