Deelnemers (bokt) clinics 2016

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sharonvd

Berichten: 123
Geregistreerd: 07-10-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:01

CastaMickey schreef:
Ik heb bij de SGW foto's gemaakt, bij de clinic van Jolien en nog op veel meer clinics en demo's maar ik weet niet of daar bokkers bijzaten :)



Ook om 1 u bij deze outdoor piste :D ?

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Re: Deelnemers (bokt) clinics 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:13

Fotograaf aanwezig morgen om kwart voor 5 op het outdoor terrein? :D ik rijdt morgen mee! Te herkennen aan het bruine paard (die zijn er natuurlijk niet veel :') ) in de witte bandages en ikzelf heb een blauwe broek en zwarte polo aan!

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:16

Rije, wat gaaf dat het zo goed ging, komen vast nog wel foto's van boven water.

Ik ben helemaal blij met mijn fjorden guppie die nog nooit een sgw hindernis had gezien en uche.. ook in de afgelopen 2 jaar wel 10 x gesprongen heeft, ze deed het echt braaf.

Oh, omdat niet altijd alles goed gaat, we hadden met inrijden wel een uche langsloper, maar moet ook zeggen dat we deze hoogte eigenlijk nog nooit gesprongen hebben en zeker niet met zo kort inrijden.
Uiteraard ging ze er later overheen.
Afbeelding
Afbeelding
Mocht er iemand echt springfoto's van ons hebben hou ik me aanbevolen.
Ik ben in ieder geval helemaal blij met hoe ze het gedaan heeft! Echt gouden pony!

Clinic van Katja was echt leuk, gewoon fijn voor het vertrouwen van ruiter en paard.

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Deelnemers (bokt) clinics 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:22

Paard gewassen op stal! Morgen knotten en we kunnen gaan!!
Afbeelding

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Re: Deelnemers (bokt) clinics 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:26

Tot morgen! Ik ga morgen vroeg pas aan de slag :D vandaag wel al z'n voetjes geschoren!

marshmellow

Berichten: 742
Geregistreerd: 10-01-10
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:36

Super leuke dag gehad! :)
Paardje was een beetje heel erg blij dus ik heb alleen nog maar zulke foto's doorgestuurt gekregen :') ( en nee bij die foto rechts boven springt hij niet over de hindernis maar ervoor.. :+)
Afbeelding

Mochten er hier op bokt ook mensen foto's van ons hebben zie ik ze graag! (Wil graag ook wel wat normale foto's als die gemaakt zijn :') )

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Deelnemers (bokt) clinics 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:37

Geweldig paard heb jij :+

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

Berichten: 26882
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:06

marshmellow schreef:
Super leuke dag gehad! :)
Paardje was een beetje heel erg blij dus ik heb alleen nog maar zulke foto's doorgestuurt gekregen :') ( en nee bij die foto rechts boven springt hij niet over de hindernis maar ervoor.. :+)
[ Afbeelding ]

Mochten er hier op bokt ook mensen foto's van ons hebben zie ik ze graag! (Wil graag ook wel wat normale foto's als die gemaakt zijn :') )


Cup heeft gewoon humor :D En jij bleef heerlijk ontspannen zitten. Geweldig duo zijn jullie!

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Deelnemers (bokt) clinics 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:15

@Marshmellow.. hmmm dan is die langsloper van mij ineens een minor problem, wel hele gave foto's zo..
Beetje het idee, van SPIDER!!! jump!!
Wel knap dat je erop bent blijven zitten als hij eigenlijk alleen dat heeft lopen doen.

Selina

Berichten: 14287
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Deelnemers (bokt) clinics 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:24

Hahah daar moest ik wel even hardop om lachen :+

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:36

Haha mel maf paard heb je ook :') ik heb je nog ff 5 min zien rijden toen ik naar t secretariaat racete. Toen was ie wel al gekalmeerd haha.

Mickey was super braaf vandaag bij Luc (14:35 springpiste) dus als iemand daar toevallig was *D

Romy_tessa

Berichten: 873
Geregistreerd: 27-04-07
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Deelnemers (bokt) clinics 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:40

Wij staan namens de dierfysiotherapeuten in de Beatrixhal (hippische ondernemers). we geven twee keer per dag een clinic over dierfysiotherapie en daarnaast zijn we beschikbaar in de stand voor vragen, dus wil je iets weten over je paard, zoek ons op.

debuitenkans
Berichten: 6
Geregistreerd: 30-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 12:37

Jammer genoeg kon ik niet naar Horse Event. Eigenlijk, zoals ik het verhaal van je Fjord lees, heeft Chris aan jouw paard laten voelen en laten ervaren, (door steeds de grens aan te geven,zodat je paard ervaart wat wel gewenst is) dat het best fijn is, als de mens voor het paard de leiding neemt. Ik vergelijk het wel eens met dansen: als jij zelf geen goede danser bent en de neiging hebt controle te willen houden.....is dansen een strijd, je staat op tenen en de dans gaat niet vloeiend. Het is dan een super gave ervaring om te dansen met iemand die echt goed danst en goed leiding geeft: het lijkt alsof alles vanzelfsprekend is: je zweeft over de dansvloer en je wilt niet meer stoppen! Je overgeven aan iemand waarbij je jezelf in goede handen voelt is gewoon heel fijn! De demo tijd op Horse Event eigenlijk te kort: Voor iedereen die meer wil weten over de werkwijze van Irwin Insights: Chris komt naar Castricum en daar is veel meer tijd om alle facetten te zien! Aanstaande dinsdagmiddag geeft hij 4 individuele lessen van een uur aan winnaars van de actie van BIT, en donderdagavond 15 september is er een gratis demo van 2,5 uur!Daarna volgen er nog lesdagen op 17 en 18 september, 29 en 30 september (alleen middagen) 1 en 2 en 5 en 6 oktober. Als je interesse hebt, stuur mij even een berichtje!
Afbeelding

Afbeelding

sariba

Berichten: 86
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Rhoon

Re: Deelnemers (bokt) clinics 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 15:23

Ik heb vrijdag mee gereden met de clinic over het fit houden van het oudere paard met mijn 24 jarige z1 paard in de knhs hal.
was een geweldige ervaring en super leuk!

Zyffah

Berichten: 156
Geregistreerd: 30-05-14
Woonplaats: Noordwijk

Re: Deelnemers (bokt) clinics 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 15:30

Ik heb een aantal foto's gemaakt bij de bokt kennismaking clinic centered riding op vrijdag op het outdoorterrein! Niet heel veel maar ik heb van alle combinaties wel een paar foto's :)

_yvonne

Berichten: 2902
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 15:33

Zyffah schreef:
Ik heb een aantal foto's gemaakt bij de bokt kennismaking clinic centered riding op vrijdag op het outdoorterrein! Niet heel veel maar ik heb van alle combinaties wel een paar foto's :)


Leuk ik ben benieuwd. Ik zat op de bruine met bordeaux dekje

borderjay

Berichten: 1489
Geregistreerd: 04-02-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 23:03

Zyffah schreef:
Ik heb een aantal foto's gemaakt bij de bokt kennismaking clinic centered riding op vrijdag op het outdoorterrein! Niet heel veel maar ik heb van alle combinaties wel een paar foto's :)


Die zou ik wel heel graag willen hebben
Ik reed op Chadou, de wildkleurige Henson ruin!