Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 10 [ 243 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P] Fotomeeting 30 juli - Vrijheid - Strand Wassenaar

 
Profiel   

Prima neem ik mee! Zal even kijken of ik nog een wit touwhalster kan regelen. Is dat prettig?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 19:49 



 
Profiel   

Een touwhalster heeft ook mijn voorkeur! Wit is prima, maar het maakt niet zo heel veel uit hoor! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 19:52 



 
Profiel   

Heb er veeel zin in!
Helaas kan mn trailerchauffeuse met auto due dag niet dus ben hard op zoek naar wat anders! Mocht iemand nog vervoer weten voor n mini van Rdam naar Wassenaar dan hoor ik het graag!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:37 



 
Profiel   

Nee sorry. Rotterdam is wel een stuk om voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 15:43 



 
Profiel   

Hoi fotograven en organisator!
Ik vroeg me af of ik mn Lusitano ook mee kan nemen voor wat foto's?
Hij staat nu als reservemodel, en heb vervoer gevonden maar dat is nog best prijzig dus dacht dan is het ook wel leuk eens goede fotoos van hem te hebben want die heb ik nog niet helaas...

Ik hoor graag wat er mogelijk is :D
Groetjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 07:52 



 
Profiel   

Ik denk dat daar misschien na de meeting wel tijd voor is? Net als voor degenen die dan over het strand willen crossen.. ? Maar is natuurlijk grotendeels aan Wieneke om dat te beslissen.. ;)
(tja, ik had op hem gestemd, dus ik ben bevooroordeeld :o )

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 08:25 



 
Profiel   

Ik ben bewust in de laatste groep om nog even over het strand te rijden als alles dit toelaat. Ben ook bereid om hier evt wat voor te betalen omdat de fotograaf er toch langer tijd in steekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 08:46 



 
Profiel   

Het is denk ik een beetje afhankelijk qua tijd of dat lukt. Mochten we pas om 19:00 kunnen beginnen, aangezien dan de paarden officieel toegestaan zijn op het strand, dan is het denk ik al te donker om nog foto's te kunnen maken van het rijden. Echter mocht dit niet zo zijn, zal ik natuurlijk met plezier wat rijfoto's extra maken. Die foto's kunnen dan eventueel bijbesteld worden via een aparte pagina die ik zal maken. Dan kan je zelf bepalen of je de rijfoto's wilt of niet. :)

Een heel model extra zou bij mij kunnen tegen betaling, aangezien dat uiteindelijk om meer tijd qua fotograferen en nabewerking vraagt en natuurlijk krijg je dan meer foto's dan normaal bij een meeting. Ik zou wel een prijsje voor je kunnen maken als je minder foto's zou willen. Een foto samen met je andere paard erbij is dan natuurlijk mogelijk. Je kan mij altijd een berichtje sturen voor meer informatie! :)

Ik vraag mij wel af hoe je het wilt doen als je twee modellen meeneemt. Laat je er eentje in de trailer staan of neem je ze tegelijk mee het strand op? Als je in je eentje bent lijkt mij dat wel lastig om ook nog Bento zo mooi mogelijk voor ons te laten staan, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 09:48 



 
Profiel   

Haha ja das waar!
Hmm misschien toch beter 1 pony mee dan.. dacht idd 1 in de trailer laten; ze zijn allebei best chill namelijk.
Maar lees ik goed dat we pas na 1900 beginnen? Ik sta om half 2 gepland en als dat verandert moet ik dat ff regelen met mn vervoer.
Ik ga nog ff nadenken, op zich lijkt het me toch wel gaaf om Boum ook ns mooi op de plaat re hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 17:41 



 
Profiel   

Jolene85 schreef
Haha ja das waar!
Hmm misschien toch beter 1 pony mee dan.. dacht idd 1 in de trailer laten; ze zijn allebei best chill namelijk.
Maar lees ik goed dat we pas na 1900 beginnen? Ik sta om half 2 gepland en als dat verandert moet ik dat ff regelen met mn vervoer.
Ik ga nog ff nadenken, op zich lijkt het me toch wel gaaf om Boum ook ns mooi op de plaat re hebben!


Of meer mensen meenemen kan natuurlijk ook, haha! Je kan mij altijd een berichtje sturen! :D

Nee, TS is nog met de gemeente bezig volgens mij. Elke website zegt namelijk wat anders, dus bij de ene zegt het vanaf 19:00 open voor paarden en bij de andere is het de hele dag open voor paarden. Even afwachten dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 18:22 



 
Profiel   

Ik zou best meer mensen willen meenemen maar ik heb geen auto; ik huur dus een auto met trailer met chauffeur per km en dat is best prijzig helaas. Wilde eerst met mn mini naast de fiets komen maar zag dat dat toch wel best n lang ritje ging worden hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 20:22 



 
Profiel   

Jolene85 schreef
Ik zou best meer mensen willen meenemen maar ik heb geen auto; ik huur dus een auto met trailer met chauffeur per km en dat is best prijzig helaas. Wilde eerst met mn mini naast de fiets komen maar zag dat dat toch wel best n lang ritje ging worden hahaha


Je kan mij ook altijd een PB sturen, woon vrij dicht bij het strand

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 20:34 



 
Profiel   

Is er nog plek voor een fotograaf??

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 12:22 



 
Profiel   

Willen de mensen die met mij meerijden mij even een pb sturen met een adres om op te halen?

En mijn FB-pagina is eindelijk (weer) gemaakt *\o/* :+
https://www.facebook.com/pg/amandafotografie/posts/

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 12:35 



 
Profiel   

Jolene85 schreef
Haha ja das waar!
Hmm misschien toch beter 1 pony mee dan.. dacht idd 1 in de trailer laten; ze zijn allebei best chill namelijk.
Maar lees ik goed dat we pas na 1900 beginnen? Ik sta om half 2 gepland en als dat verandert moet ik dat ff regelen met mn vervoer.
Ik ga nog ff nadenken, op zich lijkt het me toch wel gaaf om Boum ook ns mooi op de plaat re hebben!


Zit je nog niet in de facebookgroep? :) Dan ben ik je vergeten hehe, stuur me even een berichtje op FB zelf graag, dit is namelijk voor het geval we geen toestemming krijgen. Maar ik zal t hier zo ook even updaten (druk druk druk, huis is voor dat t tekoop staat al verkocht, dus we moeten gaan opruimen XD)



kasanova schreef
Is er nog plek voor een fotograaf??


Nee helaas, wel een plekje op de reservelijst? :)


Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 24-07-17 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 11:37 



 
Profiel   

Update
24 juli

Hoi Allemaal,
Mail gecheckt, en heb ik een 'soort van' toestemming van de gemeente. Aangezien ik het mailtje nou niet gigantisch duidelijk vind (ik vroeg tenslotte of ik bij de kuil het strand richting ganzenhoek overdag in deze periode op mocht..) heb ik nog wel even terug gemaild met de vraag of ik dan nu ook het strand op zou mogen.
Dat is dus nog even afwachten maar voorlopig hebben we deze bevestiging van gemeente:

Goedemiddag,
Wanneer u parkeert bij parkeerterrein De Kuil en richting de Ganzenhoek het paarden pad op gaat komt u op het strand.
Met vriendelijke groet,
Conny Leget
Administratief medewerkster

Duss... allemaal nog even duimen voor nog zo'n makkelijke reactie haha ;)

Het weer ziet er als volgt uit, en wordt met de dag wat beter bijgesteld, duimen jullie even mee dat dit iedere dag nog wat beter wordt? (warmer is niet zo nodig, maar sowieso geen neerslag ^-^)


[ img ]


22 juli

Ik heb nog geen tijd gehad om mn mail te checken of de gemeente te bellen omdat er plots wat dingen tussen kwamen.

Maandag ben ik vrij, dan wil ik de gemeente gaan bellen en indien ik daar geen gehoor krijg de parkeerplaats beheerders zelf.

Nu hoor ik nogsteeds veel verschillende berichten van wel een kant op, helemaal niet of na 19.00 uur.
Na 19.00 mag het sowieso, vanaf 16 september mag je ook zeker het strand weer op.
Aan alle vaste modellen + fotografen hierbij de vraag:

Mocht het nu een nee worden voor overdag gaat jullie voorkeur dan uit naar de meeting om 19.00 te laten starten OF willen jullie deze verplaatsen naar een datum na 16 september (deze zoeken we met alle vaste modellen en fotografen uit)?

Ik hoor jullie mening graag!


Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 24-07-17 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 11:39 



 
Profiel   

Ik kan niet na 19u. Mocht het dus een nee zijn wil ik onder voorbehoud van dag in sep meedoen. Duimen dat ze akkoord gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 11:47 



 
Profiel   

Saaams schreef
Ik kan niet na 19u. Mocht het dus een nee zijn wil ik onder voorbehoud van dag in sep meedoen. Duimen dat ze akkoord gaan!


De dag in september zal dan ook na 19.00 uur worden, daar hebben we dan ook geen toestemming voor.
Dus dan kan je daar alvast rekening mee houden, maar stuur me mocht dat m worden voor 3 sept nog wel een bericht, anders ga ik je vergeten ;) of we moeten 16/17 september, ergens daar, precieze datum weet ik niet, wat plannen, dan is het strand weer open gesteld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 12:06 



 
Profiel   

Na 1900 maakt mij niet uit deze zondag,heb nu vervoer kunnen regelen dus wat mij betreft prima om door te laten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 19:59 



 
Profiel   

LET OP: MEDEDELING

Ik heb helaas nog geen mail terug van de gemeente, maar ik ga er vanuit dat ze het oke vinden.

Echter heb ik een vervelender nieuwtje, ik kan niet mee met de meeting a.s. zondag. Mea loopt niet helemaal lekker, we gaan morgen even op de voltes kijken en de veearts inschakelen. Mea liep regelmatig met 2 gebroken griffelbenen dus ik wil nu geen enkel risico nemen.

Omdat ik d'r absoluut niet iets wil overvragen nu (ik ben kapot als er iets blijkt te zijn en ik dat erger maak door een fotomeeting) kan er bij deze iemand in mijn plek (dat is de eerste op de reservelijst: ~ MyHorseGirl/Ottelie - Hendrik).

Ook hierbij mijn vraag wie de verdere organisatie op zich neemt?

Ik zal een printscreen van de e-mail sturen en de schema's staan al op de facebookpagina.

Ik hoop dat het met Mea mee gaat vallen en hoop dat jullie mij snappen.. ik had er erg veel zin in maar dit is paard-oneerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-17 21:06 



 
Profiel   

Oww, wat jammer Wieneke! En sterkte met Mea, hopen dat het meevalt! :(:)

En even heel praktisch gezien; dan kan ik misschien ook niet, heb alleen mn treinkaartjes al klaar liggen dus zal even moeten kijken of ik dat haal op tijd, gezien ik met TS mee zou rijden..
Was er nog iemand die plek had voor een lifter? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-17 22:33 



 
Profiel   

_l_amanda_l_ schreef
Oww, wat jammer Wieneke! En sterkte met Mea, hopen dat het meevalt! :(:)

En even heel praktisch gezien; dan kan ik misschien ook niet, heb alleen mn treinkaartjes al klaar liggen dus zal even moeten kijken of ik dat haal op tijd, gezien ik met TS mee zou rijden..
Was er nog iemand die plek had voor een lifter? :)


Waar kom je vandaan? En met paard of zo der?
Zo der paard kan ik je vanaf leiden meenemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 04:25 



 
Profiel   

Hoihoi fotograven!

Ik kom uiteindelijk met mn 2 minis die ik graag ns samen op de plaat zou willen hebben.
Ik zit in de middag groep met Bento, zijn er fotograven die hen samen op de foto willen zetten? Graag hoor ik via PB wat mogelijk is en de prijs hiervoor, alvast bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 10:24 



 
Profiel   

Jolene85 schreef
Hoihoi fotograven!

Ik kom uiteindelijk met mn 2 minis die ik graag ns samen op de plaat zou willen hebben.
Ik zit in de middag groep met Bento, zijn er fotograven die hen samen op de foto willen zetten? Graag hoor ik via PB wat mogelijk is en de prijs hiervoor, alvast bedankt!


Na de gewone fotoshoot moet dat wel mogelijk zijn hoor :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 10:44 



 
Profiel   

Volgens mij hadden een aantal aangeboden het niet erg te vinden om nog heel kort erna te blijven. Ik neem namelijk ook mijn zadel mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 10:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 10 [ 243 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen