Foto meeting Huls Horst (hond)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ApolloPaard

Berichten: 3368
Geregistreerd: 08-10-08

Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 18:57

Ik zie zo veel mensen die bij een fotoshoot zijn geweest & dan denk ik grrr wil ik ook!

Daarom organiseer ik u een honden shoot in Huls Horst (Gelderland) op 21 september! (zondag)
De datum staat al vast dus foto graven & modellen zijn nog welkom.

Ik kom zelf met mijn border collie teefje.

Tijd nog bespreekbaar =D

ApolloPaard

Berichten: 3368
Geregistreerd: 08-10-08

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 16:16

Niemand tijd en zin??

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 14:03

Lijkt mij wel leuk als fotograaf, maar weet de datum nog niet helemaal zeker ivm andere meeting!

ApolloPaard

Berichten: 3368
Geregistreerd: 08-10-08

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-14 11:04

We hebben er een border collie shoot van gemaakt.
& er gaan nu 7 of 8 Border collies mee.
Dus alleen nog foto graven!

Fotoveertje

Berichten: 178
Geregistreerd: 30-10-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:52

Lijkt mij leuk! Ik kan zelf zowel als fotograaf mee of mijn hond meenemen. :)

ApolloPaard

Berichten: 3368
Geregistreerd: 08-10-08

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 11:15

We hebben nu 2 fotografen voor 6 border collies.
Dank dat het nog wel makkelijk en fijn zou zijn als er nog een fotograaf is die mee wil?

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 20:36

Waar komen de honden vandaan? Denk dat je veel meer animo krijgt voor je shoot als fotografen eigen modellen kunnen kiezen. Het moet niet zo zijn dat jij een shoot organiseert voor eigen honden, of honden van vriendinnen of weet ik wat. Dan kun je beter een fotograaf inhuren en gewoon netjes betalen. Het moet voor een fotograaf aantrekkelijk zijn om mee te gaan, het moet het portfolio kunnen uitbreiden/aanvullen natuurlijk.

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:12

KimD schreef:
Waar komen de honden vandaan? Denk dat je veel meer animo krijgt voor je shoot als fotografen eigen modellen kunnen kiezen. Het moet niet zo zijn dat jij een shoot organiseert voor eigen honden, of honden van vriendinnen of weet ik wat. Dan kun je beter een fotograaf inhuren en gewoon netjes betalen. Het moet voor een fotograaf aantrekkelijk zijn om mee te gaan, het moet het portfolio kunnen uitbreiden/aanvullen natuurlijk.


Dit wilde ik net zeggen om alleen border op de foto te zetten. Zie ik niet zo zitten dan is t een gratis fotoshoot eigenlijk.
Wil wel als fotograaf kunnen kiezen

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:41

Ben het eens met wat hierboven gezegd wordt. Moet eerlijk zeggen dat alleen border collies voor mij niet heel interessant zou zijn. Voor mijn portfolio heb ik het liefst van alles wat, dus veel verschillende rassen.. Daarnaast weet ik de datum ook nog niet zeker, dus weet niet of je mij bij die twee fotografen mee geteld hebt?

ApolloPaard

Berichten: 3368
Geregistreerd: 08-10-08

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 22:21

1 ik ga niet tot een week voor de datum afwachten of mensen wel of niet reageren hoe graag ik ook wil.

2 het zijn 6 totaal verschillende borders in 2 pups.

3 er zijn vast wel mensen die er wel interesse in hebben.


Ook is dit mijn Eerste keer dat ik zo iets organiseer... ik heb geen idee hoe ik zo iets moet aan pakken en ik bedoel het bovenstaande echt niet lelijk!

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:41

Oke niet persoonlijk :) maar ik ga nooit mee naar meeting waarvan de ts nog nooit een meeting heeft georganiseerd omdat k vaak data vrij houdt en t niet door gaat of op plaats van bestemming ben en er niemand is.

Nee ik haal af, vooral door de honden keuze :) 1/2 borders oke maar 6 nee

VenoSnorlax

Berichten: 4520
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:43

Laat maar
Laatst bijgewerkt door VenoSnorlax op 02-09-14 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:57

ApolloPaard schreef:
1 ik ga niet tot een week voor de datum afwachten of mensen wel of niet reageren hoe graag ik ook wil.

2 het zijn 6 totaal verschillende borders in 2 pups.

3 er zijn vast wel mensen die er wel interesse in hebben.


Ook is dit mijn Eerste keer dat ik zo iets organiseer... ik heb geen idee hoe ik zo iets moet aan pakken en ik bedoel het bovenstaande echt niet lelijk!


1 dan moet je niet organiseren maar een betaalde shoot aanvragen bij een fotograaf.

2 dat kan een fotograaf een rest roesten, als ze niet zelf kunnen kiezen heb je waarschijnlijk geen zelf respecterende fotograaf die jou deze gratis shoot wilt cadeau doen en de foto's. En eeuuh border is border. Kleur en andere gekke fratsen doet er niet toe het blijft een border. ;)

3 ik denk dat beginnende of HTK fotografen interesse hebben, die geen eigen naam of bedrijf hebben. Die fotografen wat op de auto stand fotograferen. :j

Er zal geen enkele fotograaf zijn die jou deze meeting gunt, want dat is het niet, het is gewoon een zielig verzoek voor gratis mooie foto's voor eigen belang en niet in het belang van fotografen, die hebben er namelijk geen zak aan. :n
En de datum zal zeker jou goed uitkomen of niet? Je kunt ook in overleg met fotografen een datum prikken en iets verder van tevoren.

Jij moet gewoon een fotograaf inhuren en betalen, veel beter in jou categorie, maar jij wilt uiteraard voor een dubbeltje op de eerste rang.

Ik hoop van harte dat de fotografen niet reageren en je deze les leren.

Edit: ik zie nu in je profiel dat je 22 jaar bent, dan moet je toch zeker wel realiseren dat dit niet kan en dat een fotograaf gewoon ontzettend veel tijd en geld in het maken en bewerken van foto's stopt??

En voor iedereen is er een eerste keer, lees je dan eens even in bij andere topics, vraag daar om tips en dergelijke.

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 23:30

Amen !
*vindt ik leuk

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 23:42

Na het lezen van TS haar berichten wordt alles in een keer héél duidelijk. TS heeft zelf twee borders maar verwacht pups, dus dan is het voor TS natuurlijk ont-zet-tend handig als ze via deze weg een fotoshoot kan regelen van ik gok papa, mama en de kinderschoenen? :)*

TS, nu vind ik het zelfs nóg asocialer. ;)

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 00:00

Als dat zo is wauw das laag

Brainless

Berichten: 29736
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 00:23

ApolloPaard schreef:
We hebben er een border collie shoot van gemaakt.
& er gaan nu 7 of 8 Border collies mee.
Dus alleen nog foto graven!

Wie is "we"?

Had anders wel met mijn hond willen komen, maar er zijn niet ze heel veel mensen op Bokt met een Collie en deze zouden dan ook nog eens die datum moeten kunnen/willen.

ApolloPaard

Berichten: 3368
Geregistreerd: 08-10-08

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-14 12:32

Nu ik normaal achter een pc zit kan ik het uit leggen. Deze datum had ik afgesproken met een fotograaf maar goed ik zei tegen hem ik zie o veel meetings lijkt me erg leuk! Dus toen een topic aangemaakt waar ik alles behalve goed in ben! Toen er niemand reageerde vroeg ik aan 2 meiden op stal of die interesse hadden in een shoot met de hond, zijn dus border collie's. Vandaar dat het een border shoot is geworden! Als er mer fotografen komen & er melden zich mensen met andere honden is dat ook gwn welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugde!

En ja mijn eigen border collie is gedekt & die reu gaat ook mee, ik weet niet of ze dragend is.... Ik hoef ze niet perse samen op foto of wat dan ook ik verplicht mensen helemaal niks & ik wacht het gwn af ;) . Ik heb zelf dus 1 Border & geen 2...

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:13

Dan moet je gewoon je topic gaan aanpassen. En dus modellen en fotografen verzamelen en dan de fotografen laten kiezen. Maar dan heb je dus de kans dat je eigen hond niet tussen de selectie zit van de fotografen terwijl jij wel de meeting organiseert.

Voor een fotograaf zijn zoveel borders gewoon niet interessant. Zeker niet de standaard zwart witte, daar zijn er namelijk al heel veel van en menig fotograaf heeft zo ene al voor de lens gehad.

ApolloPaard

Berichten: 3368
Geregistreerd: 08-10-08

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-14 13:18

Kijk & dat snap ik en dus wacht ik af niks moet van mij=)
Maar ik verwacht niks & ik heb ook echt geen zin ineen rel topic.
Die stress en ellende ka ik niet aan helaas!

Mama_Rianne

Berichten: 2016
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: 't Harde

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:52

Ik wil ook wel mee met mijn Border Collies, is hier einde van de straat. ;)

Mama_Rianne

Berichten: 2016
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: 't Harde

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:53

Weet je wel dat er op de zandverstuiving in Hulshorst de honden officiel NIET los mogen?

ApolloPaard

Berichten: 3368
Geregistreerd: 08-10-08

Re: Foto meeting Huls Horst (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 21:35

Fijn dat je het meld we hebben nu 2 fotograven en 6 honden weet niet of het handig is 8 honden 7 2 fotograven? Maar hoe meer zielen hoe meer vreugde!