[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 09:24

Paarden zou ik ook willen kan alleen even zo geen goede locatie bedenken met alle regen ;)

jUst_eVa

Berichten: 1069
Geregistreerd: 26-01-07
Woonplaats: abbekerk

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 11:14

Lijkt me erg leuk.

Mijn hengst staat in Noord Holland. Vlak bij medemblik, is daar animo voor?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Shiyamala

Berichten: 96
Geregistreerd: 08-04-15
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:43

@jUst_eVa wat een prachtdier!
Die zou ik wel voor m'n lens willen hebben hoor :o
Medemblik is ook niet ver voor mij :)

xLillith

Berichten: 474
Geregistreerd: 17-12-13
Woonplaats: Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:05

Ik heb 2 vrijheidsdressuur pony's in de aanbieding, ze staan in damwoude. Eventueel is reizen naar bijvoorbeeld Appelscha of een andere leuke locatie geen probleem. Pony's worden wel pas weer gewassen als het warm genoeg is.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

horserider22

Berichten: 1017
Geregistreerd: 24-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:16

Ik heb net een nieuwe camera (canon 700d met kitlens, momenteel ervaring met sony a350) en wil wat meer ervaring opdoen met de instellingen van de camera. Ik kan eventueel mijn jack russel meenemen als model (als een bokker met hond/paard voor model wil spelen mag dat ook). Is er iemand die zin heeft binnenkort met mij te fotograferen (wel ervaring met canon)?

Het is in de omgeving Cothen (Utrecht). Met de hond zou bijv. de Helena Heuvel in Doorn een optie kunnen zijn.

Afbeelding
mijn hondje (locatie: Helena Heuvel in Doorn)

anne_joy

Berichten: 983
Geregistreerd: 22-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:36

horserider22 schreef:
Ik heb net een nieuwe camera (canon 700d met kitlens, momenteel ervaring met sony a350) en wil wat meer ervaring opdoen met de instellingen van de camera. Ik kan eventueel mijn jack russel meenemen als model (als een bokker met hond/paard voor model wil spelen mag dat ook). Is er iemand die zin heeft binnenkort met mij te fotograferen (wel ervaring met canon)?

Het is in de omgeving Cothen (Utrecht). Met de hond zou bijv. de Helena Heuvel in Doorn een optie kunnen zijn.


Ik heb vanaf de 20ste 1,5 week vrij dus dan lijkt het mij leuk om een dagje te gaan fotograferen :) Ik woon vlakbij. Ik fotografeer alleen zelf met een Sony A58, dus daar heb je misschien niet zoveel aan.

horserider22

Berichten: 1017
Geregistreerd: 24-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:42

anne_joy schreef:
horserider22 schreef:
Ik heb net een nieuwe camera (canon 700d met kitlens, momenteel ervaring met sony a350) en wil wat meer ervaring opdoen met de instellingen van de camera. Ik kan eventueel mijn jack russel meenemen als model (als een bokker met hond/paard voor model wil spelen mag dat ook). Is er iemand die zin heeft binnenkort met mij te fotograferen (wel ervaring met canon)?

Het is in de omgeving Cothen (Utrecht). Met de hond zou bijv. de Helena Heuvel in Doorn een optie kunnen zijn.


Ik heb vanaf de 20ste 1,5 week vrij dus dan lijkt het mij leuk om een dagje te gaan fotograferen :) Ik woon vlakbij. Ik fotografeer alleen zelf met een Sony A58, dus daar heb je misschien niet zoveel aan.


Wat leuk! Ik zou eventueel ook wel gewoon een fotografie dagje willen doen met mijn sony naast een keer mijn canon leren kennen of misschien is er nog iemand in de buurt met canon ervaring die mee wil doen (ook al wordt met zijn 3en op een klein hondje misschien een beetje veel).

anne_joy

Berichten: 983
Geregistreerd: 22-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:50

horserider22 schreef:
anne_joy schreef:
Ik heb vanaf de 20ste 1,5 week vrij dus dan lijkt het mij leuk om een dagje te gaan fotograferen :) Ik woon vlakbij. Ik fotografeer alleen zelf met een Sony A58, dus daar heb je misschien niet zoveel aan.


Wat leuk! Ik zou eventueel ook wel gewoon een fotografie dagje willen doen met mijn sony naast een keer mijn canon leren kennen of misschien is er nog iemand in de buurt met canon ervaring die mee wil doen (ook al wordt met zijn 3en op een klein hondje misschien een beetje veel).


Gezellig :) Ik kan anders wel even aan mijn vriend vragen of ik de honden van zijn ouders mee mag nemen. Dat zijn deze honden:
http://www.avdburgfotografie.nl/Picture ... 04logo.jpg
http://www.avdburgfotografie.nl/Picture ... 80logo.jpg

horserider22

Berichten: 1017
Geregistreerd: 24-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:53


jUst_eVa

Berichten: 1069
Geregistreerd: 26-01-07
Woonplaats: abbekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:56

Shiyamala schreef:
@jUst_eVa wat een prachtdier!
Die zou ik wel voor m'n lens willen hebben hoor :o
Medemblik is ook niet ver voor mij :)


Lijkt me leuk! Als het binnenkort een keer mooi weer wordt kunnen we wel afspreken! :D

Shiyamala

Berichten: 96
Geregistreerd: 08-04-15
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 00:16

jUst_eVa schreef:
Shiyamala schreef:
@jUst_eVa wat een prachtdier!
Die zou ik wel voor m'n lens willen hebben hoor :o
Medemblik is ook niet ver voor mij :)


Lijkt me leuk! Als het binnenkort een keer mooi weer wordt kunnen we wel afspreken! :D


Super! Doen we :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 02:11

horserider22 schreef:
Ik heb net een nieuwe camera (canon 700d met kitlens, momenteel ervaring met sony a350) en wil wat meer ervaring opdoen met de instellingen van de camera. Ik kan eventueel mijn jack russel meenemen als model (als een bokker met hond/paard voor model wil spelen mag dat ook). Is er iemand die zin heeft binnenkort met mij te fotograferen (wel ervaring met canon)?

Het is in de omgeving Cothen (Utrecht). Met de hond zou bijv. de Helena Heuvel in Doorn een optie kunnen zijn.

[ Afbeelding ]
mijn hondje (locatie: Helena Heuvel in Doorn)


Ik heb de canon 700d. Als je vragen hebt, mag je ze me stellen :) hij is best makkelijk in gebruik! Volgens mij zie ik jou ook op een meeting binnenkort, kan je dan ook altijd van te voren wat dingen laten zien enzo.

Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 10:00

Ik ga vanmiddag naar sonsbeek park in Arnhem fotograferen. Er komt in ieder geval 1 model (hond). Mocht er iemand zin hebben om mee te gaan, fotograaf of model :)

Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:56

Afbeelding
Het is zo mooi weer, vanochtend maar de kipjes op de foto gezet :D

SeaSide

Berichten: 2355
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 13:06

Als er fotografen in Noord-Holland zijn die de komende 3 weken niet zo veel te doen hebben. Ik heb hier 2 totaal verschillende pony's staan, aan het strand in Groote keeten.
Afbeelding

Afbeelding

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 13:25

Leuk topic! Jammer genoeg heb ik geen tijd dit weekend maar er komt vast nog wel een keer wat leuks :)

xLianneeee

Berichten: 359
Geregistreerd: 03-03-14

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 01:25

Mochten er ook fotograven in de buurt van Noord Drenthe zitten die graag een apart getekend paard op de foto willen hebben, heb ik hier een onwijs leuke merrie voor.
Ik heb haar net een maand, dus geen hele mooie foto van haar ;)

xLianneeee

Berichten: 359
Geregistreerd: 03-03-14

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 01:26

Hmmm, sorry het lukt me niet om een foto te plaatsen. Op mijn profiel staat er wel 1. Gaat om een vos kleurige gelderse kwpn met witte benen en wit hoofd :)

Herlinde98

Berichten: 481
Geregistreerd: 19-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 12:51

Super leuk dit!
Was hier zelf een tijdje afwezig door problemen met het internet thuis maar..
Volgensmij heeft iedereen hem al goed door :D
Echt heel erg gaaf.
Trouwens, de resultaten zie ik ook graag hoor !
Ik weet alleen niet of het door veel resultaten hier te onoverzichtelijk word, zo ja kan er misschien een apart topic voor worden aangemaakt maar dat zien we nog wel.

Dit is trouwens ook super om het overzicht een beetje te behouden:
horserider22 schreef:
Wat een leuke honden! Stuur anders even een pb. Dan spammen we niet het hele topic vol.

DShots

Berichten: 5206
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Maassluis ZH

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:01

Eventueel een lijstje met modellen maken per provincie!

Herlinde98

Berichten: 481
Geregistreerd: 19-08-13

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 13:17

DShots, dat zou kunnen maar deze lijsten bestaan volgensmij al, en de kans is groot dat bijvoorbeeld iemand dit weekend mee doet aan dit concept maar de weken daarna niet op korte termijn iets kan plannen. Dan zou diegene zich dus daarna ook meteen weer van die lijst moeten schrappen..

Isabel

Berichten: 2271
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:26

Leuk idee TS! Denk dat het voor beginnende fotografen such as myself ook een mooie kans is om ervaring op te doen :). Ik volg!

Herlinde98

Berichten: 481
Geregistreerd: 19-08-13

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 13:29

Precies isabel_94 ! Je kan natuurlijk zelf ook een oproepje plaatsen als je niet wilt wachten tot dat een model in de buurt zich meldt..

Artocreas

Berichten: 1710
Geregistreerd: 26-07-12
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:42

Wat een leuk topic! Voor mij is het kort van te voren makkelijker plannen dan op lange termijn vanwege schooldrukte.
Dus hier een fotograaf voor omgeving Amsterdam. Misschien kan ik komend weekend al :)
Gave modellen zie ik ook al!

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:48

voor geintreseerde fotograven wil ik als model in cosplay best model staan :) is omgeving 't Harde/Elburg :) in mijn onderschrift zijn fotos te vinden van de costumes. ben meestal weekenden wel vrij :D