[M][P][H]Bruiden, paarden & honden in het Hallerbos-17 april

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

[M][P][H]Bruiden, paarden & honden in het Hallerbos-17 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 12:39

Een bruids-, en paarden- en hondenmeeting in één. *\o/*
Samen met Shirley kwam het idee om een bruidsfotomeeting te organiseren. Tijdens het zoeken van een datum kwamen we op 17 april uit.
Omdat het Hallerbos dan vol in bloei staat met paarse boshyacinten leek dit ons de perfecte locatie!
Het is een aardig stukje rijden, dus we combineren deze meeting direct met paarden en honden :)

Afbeelding

Locatie en datum
De locatie is het Hallerbos in Halle (België). De fotomeeting zal plaatsvinden op zondag 17 april 2016.

Het adres van het bos is:
Vlasmarktdreef 4 – 1500 Halle

Kijk voor je je opgeeft even waar het is, om teleurstellingen en afzeggingen in verband met afstand te voorkomen!

Werkwijze
De fotomeeting zal zowel om bruidsmode als om paarden en honden gaan. De modellen zullen opgedeeld worden in twee groepen. In de eerste groep zullen de bruiden gefotografeerd worden en daaropvolgend nog twee aparte groepen met met honden en paarden.

Voor de paarden zal een paddock aanwezig zijn, zo hebben we ook de mogelijkheid om de paarden in vrijheid te fotograferen, zonder bijvoorbeeld tuig etc. Let op: de paddock wordt enkel geplaatst als het gebied dit toelaat. Mocht er geen ruimte voor zijn op de paden, dan wordt dit achterwege gelaten! We gaan niet in de bloemen staan. Er wordt enkel op de paden gefotografeerd. Om het gebied te sparen staan dan ook geen rijfoto's op de planning bij deze meeting. Een concreet tijdsschema volgt nog.

De bruiden zouden we graag met mooi opgestoken haar zien. Mocht er onder de modellen ook vraag zijn naar bijvoorbeeld visagie dan kunnen we even kijken of hier iemand voor te regelen valt. Anders zouden deelnemers die handig met make-up en haar zijn elkaar hierbij kunnen helpen.

Modellen
Er gaan 3 bruiden, 3 paarden en 3 honden mee. Modellen kunnen worden opgegeven via pb.

Iedereen met een bruidsjurk mag zich opgeven. We zouden het leuk vinden om ook koppels te fotografen. Mocht je een leuke man (of vrouw natuurlijk!) hebben die samen met jou in pak op de foto wil, dan kun je jullie samen opgeven. Stuur bij jouw opgave een foto van jou in de jurk of een foto van jou en een foto van de jurk waar je helemaal op staat. Hetzelfde geld qua pak voor de mannen die opgegeven worden. Mocht je nog extra attributen hebben die binnen het thema passen, dan kun je dat vermelden bij bijzonderheden. Omdat ik deze meeting met Shirley organiseer, staat dit model al vast. Er is daarnaast plek voor nog 3 modellen.

Opgeven kan via pb met dit lijstje:
Bruiden
Bokt naam:
Eigen naam:
Met of zonder partner:
Bijzonderheden:
3 foto's:

Afbeelding

Ook bij de paarden mag iedereen zich opgeven, maar bijzondere rassen en kleurtjes zijn natuurlijk meer dan welkom. We zijn op zoek naar een gevarieerde groep. Zorg ervoor dat de foto's die je bij opgave meestuurt overeenkomen met de conditie van je paard in die periode (denk aan vacht etc.) zodat wij een duidelijk en goed beeld hebben. Voor deze meeting zijn wij op zoek naar ongeschoren, of compleet geschoren paarden, half geschoren paarden helaas niet. Wil je met je paard op de foto? Dat kan eventueel! Zorg dan qua kleur wel voor neutrale kleding! Mocht je aparte/bijzondere kleding (jurken) of tuig (show) hebben, dan kun je dat bij bijzonderheden vermelden. Dit geldt ook voor bijvoorbeeld vrijheidsdressuuroefeningen.

Opgeven kan via pb met dit lijstje:
Paarden
Bokt naam:
Eigen naam:
Naam paard:
Ras paard:
Geslacht paard:
Bijzonderheden:
2 foto's:

Wil jij leuke foto's van jouw hond? Dat kan! Die kun je vanaf nu ook opgeven!
Bokt naam:
Eigen naam:
Naam hond:
Ras hond:
2 foto's:

Shirley en ik zullen uiteindelijk de modellen kiezen, overige modellen komen op de reservelijst te staan. Uiteraard wordt er gezorgd voor een variatie van verschillende bruiden, paarden en honden.

Fotografen
Er gaan 8 fotografen mee. Fotografen mogen worden opgegeven via pb. Ik zal zelf meegaan als fotograaf. Omdat ik bij deze meeting hulp krijg van Shirley zal zij nadat ze in de ochtendgroep als model aanwezig is in de middag meefotograferen bij de paarden. De eerste twee fotografen staan dus vast. De andere 6 fotografen zullen door ons uitgekozen worden. De overige fotografen komen op de reservelijst te staan.

Opgeven kan via pb met dit lijstje:
Boktnaam:
Naam:
Fotografienaam:
Website/Facebookpagina:
Ervaring met bruidsfotografie:

Afbeelding

Let op: opgave enkel via pb om het topic overzichtelijk te houden.
Om er zeker van te zijn dat iedereen op komt dagen verwachten wij van iedereen een actieve bijdrage in het topic.

Wij hebben er zin in, dus geef je snel op!
Laatst bijgewerkt door Warboel op 22-02-16 14:04, in het totaal 11 keer bewerkt
Reden: OP en titel aangepast op verzoek van TS

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: [M][H] Bruids- en paardenfotomeeting in het paarse Hallerbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:45

Yes! Mooi topic Jetske! Ik heb er zin in.

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:58

Wat een gaaf idee, als carpoolen een optie is dan zou ik graag mee gaan als fotograaf :)

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 13:02

Omdat het zo'n eind is gaan wij zelf al een dag eerder die kant op, we logeren halverwege bij de ouders van Shirley. Dus dat gaat met ons helaas niet lukken, maar misschien zijn er meer fotografen die zich opgeven vanuit onze regio :)

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 13:02

Gaaaaf, ik ga der nog even over nadenken. Lijkt me aan de ene kant wel wat, in een jurk met Duque met die mooie paarse bloemen :)

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 13:04

Lijkt mij ook gaaf! Met jurk haha. Heb je een idee hoe je dat wil doen met makeup enzo? Ik ben daar zelf niet zo goed in :') want dan moet ik kijken of ik iets kan regelen.

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 13:17

Koekeroekus schreef:
Lijkt mij ook gaaf! Met jurk haha. Heb je een idee hoe je dat wil doen met makeup enzo? Ik ben daar zelf niet zo goed in :') want dan moet ik kijken of ik iets kan regelen.


Goeie! Ik heb het even in de op gezet :)

MerelBormans

Berichten: 1153
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 13:19

Op de paden zal je niet een paddock opgebouwd krijgen die groot genoeg is voor mooie actiefoto's. Daarnaast zet je dan een heel stuk route af waar mensen toch veel overheen lopen. Ik vermoed zelf dat je de beheerder dan snel langs krijgt. Heb je de beherende organisatie al een berichtje gestuurd om toestemming te vragen? Het Hallesbos is tijdens de bloeiperiode erg druk bezocht, omdat iedereen van de prachtige bloemen wilt genieten :). Zeker op een zondag is het dringen geblazen bij de parkeerplaatsen ;).

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 13:20

Jets schreef:
Koekeroekus schreef:
Lijkt mij ook gaaf! Met jurk haha. Heb je een idee hoe je dat wil doen met makeup enzo? Ik ben daar zelf niet zo goed in :') want dan moet ik kijken of ik iets kan regelen.


Goeie! Ik heb het even in de op gezet :)


Miss dat lianne dat leuk vind? Zij is handig met haar :') weet niet of ze make up ook kan haha.

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 13:24

MerelBormans schreef:
Op de paden zal je niet een paddock opgebouwd krijgen die groot genoeg is voor mooie actiefoto's. Daarnaast zet je dan een heel stuk route af waar mensen toch veel overheen lopen. Ik vermoed zelf dat je de beheerder dan snel langs krijgt. Heb je de beherende organisatie al een berichtje gestuurd om toestemming te vragen? Het Hallesbos is tijdens de bloeiperiode erg druk bezocht, omdat iedereen van de prachtige bloemen wilt genieten :). Zeker op een zondag is het dringen geblazen bij de parkeerplaatsen ;).


Het gaat ook niet om actiefoto's bij de paddock, deze wordt enkel geplaatst voor portretfoto's in vrijheid. Zoals ik al zei, mocht het niet mogelijk zijn dan plaatsen we hem niet, maar hij is wel aanwezig. Bedankt voor de tips ;)

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 13:25

Jets schreef:
Koekeroekus schreef:
Lijkt mij ook gaaf! Met jurk haha. Heb je een idee hoe je dat wil doen met makeup enzo? Ik ben daar zelf niet zo goed in :') want dan moet ik kijken of ik iets kan regelen.


Goeie! Ik heb het even in de op gezet :)


Miss dat lianne dat leuk vind? Zij is handig met haar :') weet niet of ze make up ook kan haha.[/quote]

Wij hadden haar voor het haar willen vragen, maar deze locatie is te ver. Er kan dan beter gekeken worden naar iemand uit de buurt die beide kan.

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 13:51

Ik ga mijn nichtje nog vragen of ze het haar wil doen. Misschien kent zij ook nog wel iemand voor visagie . Ik ben ook wel handig met make-up.

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 16:50

Ja ik denk ook dat we een heel eind komen als als we elkaar een beetje helpen :j

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:37

Ik ga mijn PB naar jou sturen Jets!

Mocht ik mee mogen als fotograaf ga ik met de auto vanaf Den Bosch. Er kunnen dus mensen meerijden als ze dit willen.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:47

Wauw hele gave meeting! Wil vooral graag nog een keer bruidsfotografie doen, ga er even over nadenken het is voor mij wel een ruime 200 km rijden :')

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:47

Ik heb me ook aangemeld. Ben van limburg BE dus kan mss ergens wel mensen oppikken.

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 14:36

Het is vanaf Nederland wel ver ja, voor ons ook iets meer dan 300 km haha. Super, carpoolen is altijd handig!

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 19:19

Fotografen:
1. Jets - Jetske - Jetske Mulder Fotografie - http://www.jetskemulderfotografie.weebly.com http://www.facebook.com/jetskemulderfotografie
2. Sure_lee - Shirley - Fotografie Raadgever

Lijstje met aangemelde fotografen tot nu toe waar een keuze uit gemaakt wordt:
1. LOVESUSHI - Elin - Elin Daisy Fotografie - http://www.elindaisyfotografie.nl - één keer met een fotomeeting
2. kasanova - Stephanie - Stephanie Mullaart fotografie - http://stephaniemullaart.weebly.com http://www.facebook.com/stephaniemullaartfotografie - Nog niet zo veel
3. EquiPhoto - Jill - Equi Photography - http://www.facebook.nl/equiphotography - een beetje
4. RdLFoto - Rachelle - RDL Fotografie - http://www.rdlfotografie.weebly.com - geen
5. mellanca - Melissa - Melibre Fotografie - http://www.facebook.com/melibre-fotografie - ja, verschillende trouwreportages gedaan
6. Jikkeee - Jikke - Jikke Huesken Fotografie - http://www.jikkehuesken.com http://www.facebook.com/JikkeHueskenFotografie - Ja, maar minimaal.

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 00:26


Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 14:48

Wat leuk Jets, Nu hopen dat er meer modellen zich gaan aanmelden!

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 14:57

Zijn er al veel aanmeldingen? Anders hoor ik hier eens rond ? :)

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 15:01

Ik heb nu 7 aangemelde fotografen, 2 pony's en Shirley als bruid. Als je dat wil doen, graag! Ik heb niet echt connecties in België dus lastig promoten haha!

_Sanne

Berichten: 4422
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: België

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 15:11

Jammer, wij trouwen pas 3 juni :P Als het later was geweest dan had ik ons zeker opgegeven!

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 15:12

Okey ik zal eens promoten!! :D

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Re: [M][P] Bruiden & paarden in het paarse Hallerbos - 17 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:27

Helaas hebben jullie het een paar dagen voor mijn bruiloft gepland, anders was ik van de partij geweest!