Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 16 [ 394 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cremello en Perlino fanclub!

 
Profiel   

Niemand die met me mee kan denken O:) ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 23:09 



 
Profiel   

Meissieline schreef
Heey!
Ik ben al in geen tijden meer op bokt geweest.. maar nu zit ik met een dillema
Ik heb een merrie op het oog, gisteren bij toeval tegenaan gelopen
Handelaar zei dat het cremello was
Maar ik twijfel, heb zo gauw even geen foto.
Ogen waren lichtgroenig.. staart leek iets donkerder, maar ze was ook een beetje vies. Dus dan zou het ook een perlino kunnen zijn? Is dit alleen te achterhalen door het te testen?
En, dan nog een vraagje.. zijn deze paarden gevoeliger voor bijv huidkanker e.d?
Ze heeft flink wat look a like bijtwonden over het lijf. Wat volgens de handelaar kwam door in het koppel staan.. maar aangezien ik niet iedereen zomaar op zijn/haar woord geloof...
Alvast bedankt!
Ik hoop er vanmiddag nog even langs te gaan, dan zal ik ook foto's maken



Hoe oud is het paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 23:20 



 
Profiel   

Daphneeeej schreef
Naar mijn weten hebben cremello, perlino en smoky cream altijd blauwe ogen. Groenig past meer bij een champagne kleur dacht ik.



Champagne paardjes hebben als volwassenen zijnde amberkleurige ogen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 23:21 



 
Profiel   

Even weer war activiteit in dit topic!
Hallo allemaal! Hoe gaat het hier met al jullie prachtige paardjes?
Mijn zoektocht is inmiddels ook geslaagd, knappe Cremello merrie gevonden! Ze komt zo snel mogelijk hierheen! Omdat ik niet kan wachten, alvast een foto:

[ img ]

Meer volgen wanneer ze officieel verhuisd is! Ze zal wel een andere naam krijgen hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 02:20 



 
Profiel   

Wat een knappie zeg! Ben benieuwd hoe ze er in het geheel uit ziet.

Mijn 'perlino' veulentje word al een grote man. Hij is nu 1,5 jaar oud en groeit al flink. Denk wel dat ik hem ooit een keer op kleur ga testen. Ben benieuwd of hij nou Perlino of Smokey cream is. Iig geen cremello, daar is hij te gekleurd voor.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 09:06 



 
Profiel   

Zo, als je het hebt over een knappe, jeetje! Ik ben benieuwd wat uit de test komt! Is hij nog hengst/blijft hij hengst?

Hier een full body foto, een van de verkoopfoto's, niet helemaal gunstig, en een rijfoto van de voorrijdster met kijken:

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 12:39 



 
Profiel   

Ons veulen is nog een hengst (Lusitano) en mag hengst blijven als hij zich blijft gedragen en met 4 jaar door de hengsten keuring komt. Dus hij heeft nog wel even.

Hihi had ik het toch al wel goed gezien op de eerste foto dat het een spekkie is. Wat een leukerd! Paar kilo'tjes er af trainen denk ik? Ziet er uit als een vriendelijk diertje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 12:47 



 
Profiel   

Oh spannend! Dat zou wel heel leuk zijn zeg, en een aanwinst op uiterlijk is hij sowieso!

Nou zeg dat inderdaad := ! Al helemaal als je bedenkt dat ze nog vrij arm bespiert is, alles is vet op dit moment. Maar ze komt oorspronkelijk uit Engeland, dus als ze eenmaal verhuisd is wil ik haar voor de zekerheid ook even laten opvoelen door de DA, ik hoor te vaak verhalen van drachtige paarden uit de UK... En geloof niet dat de vorige eigenaar dat heeft gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 12:52 



 
Profiel   

Daphne, hij ziet erg goed uit zeg! Ben benieuwd wat er uit de kleur test zal komen. Is er bekend welke kleuren zijn ouders hebben?

StormMilagro@ knappe aanwinst zeg! Gekocht vanaf een filmpje/foto's vanuit de UK? Hopelijk is ze niet dragend.. haha! Of zou je het stiekem niet zo erg vinden?

Met mijn witte merrie gaat alles goed! Het veulen is er nu een paar weekjes vanaf. Dit weekend is ze geschoren en heb haar nu 1x weer aan de longe gehad (vanaf eind december vorig jaar heeft ze fulltime niks gedaan). Was bang dat ze er misschien roze onder vandaan zou komen, maar dat valt gelukkig mee! Ze lijkt nu nog witter, waardoor haar manen en staart nog geler lijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 17:09 



 
Profiel   

Spritz schreef
Daphne, hij ziet erg goed uit zeg! Ben benieuwd wat er uit de kleur test zal komen. Is er bekend welke kleuren zijn ouders hebben?

StormMilagro@ knappe aanwinst zeg! Gekocht vanaf een filmpje/foto's vanuit de UK? Hopelijk is ze niet dragend.. haha! Of zou je het stiekem niet zo erg vinden?

Met mijn witte merrie gaat alles goed! Het veulen is er nu een paar weekjes vanaf. Dit weekend is ze geschoren en heb haar nu 1x weer aan de longe gehad (vanaf eind december vorig jaar heeft ze fulltime niks gedaan). Was bang dat ze er misschien roze onder vandaan zou komen, maar dat valt gelukkig mee! Ze lijkt nu nog witter, waardoor haar manen en staart nog geler lijken.


Nee, gewoon in Nederland, ze was door degene van wie ik haar heb geimporteerd. Ik durf dat niet vanaf een filmpje := . Ik hoop inderdaad dat ze niet dragend is. Zou het ontzettend leuk vinden, maar mijn pony's staan 24/7 in een wei die niet heel geschikt is voor veulens. Daarnaast zou ik toch graag zelf een hengst kiezen en me er goed op voorbereiden wanneer ik een pony zo laten dekken haha!

Oh wat leuk! Heb je er een foto van? Ik ben benieuwd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 17:35 



 
Profiel   

@Spritz: De vader van hem is een Palomino. De moeder hebben we nog verschillende meningen over. Ik denk zelf dat de moeder een donkere tint valk is. Maar sommige denken dat ze smokey black is. Dus alles is eigenlijk mogelijk, alleen cremello is denk ik uitgesloten omdat hij zo goud gekleurd is. De manen en staart zijn ook echt 'donker'

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 18:09 



 
Profiel   

Ik heb nog geen foto van dat ze is geschoren, maar kan ik wel even maken natuurlijk :D.

Interessant Daphne, dan zou je voor de zekerheid inderdaad even een kleurtest moeten doen. Ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 19:39 



 
Profiel   

StormMilagro schreef
Zo, als je het hebt over een knappe, jeetje! Ik ben benieuwd wat uit de test komt! Is hij nog hengst/blijft hij hengst?

Hier een full body foto, een van de verkoopfoto's, niet helemaal gunstig, en een rijfoto van de voorrijdster met kijken:

[ [url=m/9wfnrh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tUY2vA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat is ze toch knap he. Kan niet wachten tot ze er is. <3
En als ze wel dragend is, je weet het he. :j :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 20:00 



 
Profiel   

Mooi die donkere kleur van de jonge hengst :~

Erg aansprekende merrie zeg, die cremello! <3 Heeft ze ook stamboek papieren en wat zijn je plannen met haar? Veel plezier samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 12:22 



 
Profiel   

Vealosz schreef
StormMilagro schreef
Zo, als je het hebt over een knappe, jeetje! Ik ben benieuwd wat uit de test komt! Is hij nog hengst/blijft hij hengst?

Hier een full body foto, een van de verkoopfoto's, niet helemaal gunstig, en een rijfoto van de voorrijdster met kijken:

[ [url=m/9wfnrh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tUY2vA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat is ze toch knap he. Kan niet wachten tot ze er is. <3
En als ze wel dragend is, je weet het he. :j :')


Haha komt goed xD

_Aine schreef
Mooi die donkere kleur van de jonge hengst :~

Erg aansprekende merrie zeg, die cremello! <3 Heeft ze ook stamboek papieren en wat zijn je plannen met haar? Veel plezier samen!


Nee helaas niet, ik wil nog wel even wat onderzoek doen of ik wat van haar achtergrond kan achterhalen, maar helaas waren de foto's van het paspoort niet zo duidelijk, dus ik wacht wel tot ik het in handen heb haha.
Ik wil gewoon lekker recreatief rijden, lekker het bos in :)! Dankjewel!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 12:48 



 
Profiel   

Mocht iemand hier het leuk vinden, ik heb een volgtopic gemaakt voor de lol :) Morgen gaan we haar ophalen!
[PP] [VOLG] Het zoveelste droompony volgtopicā€¦

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 21:54 



 
Profiel   

StormMilagro schreef
Mocht iemand hier het leuk vinden, ik heb een volgtopic gemaakt voor de lol :) Morgen gaan we haar ophalen!
[PP] [VOLG] Het zoveelste droompony volgtopicā€¦

Leeeeuk! En al lekker thuis las ik, geniet van dr!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 20:46 



 
Profiel   

Dankjewel :D!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 22:49 



 
Profiel   

Leuk! Ik zie alweer hele mooie cremepie's.
Hoe gaat het met jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 12:18 



 
Profiel   

Met mij en Raven gaat het goed! We doen rustig aan, het is wel een paardje dat tijd nodig heeft maar ik merk wel dat ze me vertrouwd en dat vind ik het belangrijkste!

Ik ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat! En met jou Charica, heb je Bugatti uiteindelijk verkocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 15:55 



 
Profiel   

Met onze scampi gaat het ook heel goed. Meneer staat nu in de opfok met de groep waar hij al bij stond ( 1,5 jarige veulens) en die groep is nu samengevoegt met de 2,5 jarige paardjes. Hij trekt zich het meest op aan de oudere paardjes. Ik vermoed omdat hij zelf ook al wat volwassener is, heel rustig mannetje is het.
Staat nu toevallig ook samen met de 2,5 jarige palomino tinker van mijn vriendin. Van het voorjaar gaan we scampi ophalen vanuit de opfok en komt hij op de stal waar mijn volwassen paardje staat.


[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 16:12 



 
Profiel   

Hier ook alles goed.. mijn cremmie loopt lekker in de kudde nog. Volgende maand beginnen we weer met trainen voor de hengstenkeuring. Heb hem laatst ook nog kleur laten testen. Naast cremello en bont is hij ook nog eens LWO positief. Ben dus erg benieuwd hoe zijn veulentjes gaan worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 21:53 



 
Profiel   

Daphneeeej schreef
Met onze scampi gaat het ook heel goed. Meneer staat nu in de opfok met de groep waar hij al bij stond ( 1,5 jarige veulens) en die groep is nu samengevoegt met de 2,5 jarige paardjes. Hij trekt zich het meest op aan de oudere paardjes. Ik vermoed omdat hij zelf ook al wat volwassener is, heel rustig mannetje is het.
Staat nu toevallig ook samen met de 2,5 jarige palomino tinker van mijn vriendin. Van het voorjaar gaan we scampi ophalen vanuit de opfok en komt hij op de stal waar mijn volwassen paardje staat.


[ [url=m/Tvbitf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rYBKEX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XaVwRq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ah hij is toch zo knap <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 22:19 



 
Profiel   

Leuk kan ik me ook melden. Heb sinds vorige week een perlino AMHA ruin erbij :D <3

Lekker in dikke wintervacht :o
[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-17 20:35 



 
Profiel   

Welkom Zamora :) Wat een super knappe pony!! Wollig beertje hihi
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-17 20:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 16 [ 394 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen