Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:09

KarmaWitch schreef:
Ik vind dat de simpele standaard topics met normale kwaliteit foto's en geen op en top ruiter en ga maar door ook bij uitgelicht moet komen.

Ja want dat is óok bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 12:54

MarlindeRooz schreef:
KarmaWitch schreef:
Ik vind dat de simpele standaard topics met normale kwaliteit foto's en geen op en top ruiter en ga maar door ook bij uitgelicht moet komen.

Ja want dat is óok bokt.


Maar kijk dan vandaag eens bij Uitgelicht.
3 van de 5 topics hebben geen professionele foto's. Ik zie 1 FNRS ruiter die schrijft net begonnen te zijn met wedstrijdjes, 1 B dressuur ruiter, 1 ouder paard, 1 topic met standfoto's en 1 topic van een showteam (wat ik erg leuk vind, maar wat ook allemaal geen Z+ ruiters zijn).

Zijn dat de op en top ruiters die jullie bedoelen?
Want eerlijk gezegd zie ik die juist heel weinig, de topics van Z ruiters en hoger. Heel vaak juist de B-L ruiters en recreatieruiters. Wat ook logisch is, daar zijn er nu eenmaal veel meer van op bokt :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-12-13 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 13:26


Cemlys

Berichten: 14967
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:31

Fiffill schreef:
Ik snap dat mensen teleurgesteld zijn als ze weinig reacties krijgen, maar dat soort dingen kun je moeilijk afdwingen. Ontzettend veel topics plaatsen geeft ook geen garantie dat je ineens heel veel reacties krijgt. Als jij elke maand topics opent met kwalitatief slechte foto's en een niet al te interessant paard dan krijg je heus niet ineens 5 pagina's aan reacties.
Het is toch niet meer dan logisch dat aparte paarden of erg mooie foto's er meer uitspringen en daarom ook meer reacties krijgen? Dat is jammer voor degenen met een huis-tuin-en-keuken KWPN'er of Haflinger (noem maar wat) maar ik kijk er niet van op. Zo werkt dat nu eenmaal.

Waarom zijn sommige mensen 'bekende bokker'? Omdat ze een mooi paard hebben. En op dat mooie paard krijgen ze veel reacties. Is dat oneerlijk? Ik lees hier vaak dat onbekende bokkers minder reacties krijgen ook al hebben ze een erg mooi/bijzonder paard. Als jij een leuk paard hebt, krijg je vanzelf veel reacties. Dan ben je straks ook een bekende bokker, zo simpel werkt het nu eenmaal! Iets wat eruit springt krijgt vanzelf meer aandacht.

Het is voor mij dan ook niet raar dat de specialere dingen gekozen worden voor uitgelicht. Het staat toch op de voorpagina, het is het eerste wat je ziet als je bokt opent. Logisch toch dat dat een beetje aantrekkelijk moet zijn?
En als ik heel eerlijk ben dan kijk ik ook gewoon liever naar mooie foto's en een speciaal paard :)

Wbt mammaforum, ik heb daar ook echt zeer weinig mee al die kindertopics maar dan klik je ze toch gewoon niet aan? :+

Maar vaak ook de kwaliteit van de foto's, al is het mooie paard en mooie settings wel een plusje :o en logisch ook

FenrirJarig
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:35

Ik noem ook de kwaliteit van de foto's :)

AnnemiekvM

Berichten: 8255
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:37

Ik vind dat bij uitgelicht juist de gewone paarden zijn. Die natuurlijk heel leuk zijn!
Maar kan er niets bijzonders aan ontdekken. Dus ik denk dat je echt niet heel speciaal hoeft te zijn om er te staan hoor.
Maar er worden veel topics geplaatst, dus niet iedereen kan aan de beurt komen.

Daihyo

Berichten: 88091
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:32

Ik zou vandaag met wat antwoorden komen, maar gister heeft de huisarts me aangeraden om nog 2 weken niet achter een pc te werken.
Dit geldt dus niet alleen voor mijn werkgever, maar helaas ook voor bokt.:\

Antwoord is dus nog even 2 weken vertraagd

Nynke_Mandy

Berichten: 3946
Geregistreerd: 29-05-11
Woonplaats: Kloosterburen (GR.)

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:38

Ik heb in totaal 3x in uitgelicht gestaan. Heel erg leuk! Ik heb hier ook een printscreen van gemaakt, omdat ik het een leuke herinnering vind. Het is, vind ik, best een eer om in uitgelicht te mogen staan.

Ik begrijp wat sommigen bedoelen met steeds dezelfde personen. Dit vind ik zelf best meevallen. Bekende bokkers hebben meestal een verhaal erbij, of mooie foto's met goede kwaliteit.

Uitgelicht is, vind ik, een soort visitiekaartje voor bokt. Mooie foto's met goede kwaliteit trekt mensen sneller aan dan foto's met een mindere kwaliteit. Net als topics met een mooi verhaal.

Ik vind uitgelicht goed zoals het nu is. Er staan iedere dag mooie en verschillende topics in. Toch wel een gedeelte van bokt dat ik iedere dag even wil bekijken en wanneer ik tijd heb, op te reageren :)

Amanda, heel veel sterkte! :(:)

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 01:13

sinds wanneer wordt het om 00:00 eigenlijk niet gewisseld? :+ dat ging toch altijd stipt 12 uur? :D

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 01:31

unihorses schreef:
sinds wanneer wordt het om 00:00 eigenlijk niet gewisseld? :+ dat ging toch altijd stipt 12 uur? :D


Zit ook al raar te kijken ...

Maar soms gaat het niet altijd goed toch

romyloverrr

Berichten: 6856
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: Limburg

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 01:35

ik ook...

Celine_Famke

Berichten: 6739
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 01:37

Laatst was het ook pas overdag ergens gewisseld.. komt omdat Amanda het nog niet regelt denk ik, hihi :p

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 01:44

Is het zo erg dat het niet stipt om 12 is gebeurd? := :=

romyloverrr

Berichten: 6856
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: Limburg

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 01:46

nee, alleen wel raar normaal is dit altijd exact om 0:00

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 01:49

Het is natuurlijk maar wat je raar vindt, misschien is de vervanger even afwezig o.i.d. door privé zaken etc...

RoWi

Berichten: 6886
Geregistreerd: 27-12-05
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 09:24

Klopt Batlow :j Na een heel gezellige, maar ook drukke kerst ben ik weer thuis :D
Nog een paar minuutjes, dan staan ze online!

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:12

het is niet erg :+ het gaat gewoon altijd om 12 uur om :D

Marjo

Berichten: 37292
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 02:32

Vriendjespolitiek zal het zeker niet zijn. Ik heb persoonlijk nog nooit om uitgelicht temmetjes gevraagd, en heb met bijna al mijn topics van Winston in uitgelicht gestaan :P

Vind het erg leuk dat Bokt Winston blijkbaar zo leuk vind! :D Maar voel me ook wel l*llig tegenover mensen die er dan eigenlijk nooit staan en ook een heel leuk topic hebben.

Ik vind het ook erg jammer als je om temmetjes gaat vragen in je topic. Uitgelicht is iets waar je niet om moet vragen vind ik.

Daihyo

Berichten: 88091
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 13:31

Alvast een waarschuwing voor een uitgebreide post :))
Excuses voor de vertraging, maar dat was helaas even niet anders.
Ik hoop dat ik alles te pakken heb. Voor het gemak ook even met quotes. Veel vragen zijn al beantwoord, maar ik heb er nog wat uitgepakt.

Maartje1990 schreef:
Ik vroeg me af wat nu (vanuit bokt) het doel is van uitgelicht, wat is nu het idee erachter?

Gaat het hier met name/alleen om de bijzondere foto's. Of ook om de 'vergeten' topics van diegene die eigenlijk (anders) vrij weinig berichten krijgen omdat ze wellicht wat ondergesneeuwd worden door de topics van bekende (itp) bokkers/paarden.

Ook vraag ik me af in hoeverre dat uitgelicht temsysteem wel 'doet wattie moet doen'. En dat het niet een beetje vriendjespolitiek (bijv. in de HK topics gevraagd wordt om te temmen) is en dat er meer getemd wordt op die dus wat bekendere bokkers.

Het doel van Uitgelicht is inderdaad het visitekaartje van Bokt. Eigenlijk laten zien wat Bokt is. En Bokt is heel divers, dus dat proberen we met Uitgelicht ook te laten zien. Dit kunnen professionele ruiters zijn, amateurs op behoorlijk niveau in de sport (in welke discipline dan ook), maar ook de recreatie ruiter die heerlijk geniet van een bosrit in het zonnetje. Aan de andere kant hebben we ook een stel goede kunstenaars op Bokt zitten op paardengebied. Neem de sieraden van paardenhaar, maar ook fotografen en tekenaars. We hebben liefhebbers van hele verschillende paardenrassen, ook die laten we zien.
Kortom, de selectie proberen we zoveel mogelijk divers te houden.

Het temsysteem is vooral in het leven geroepen omdat niet alles in de lijst met fototopics komt. De lijst die we hebben laat alleen fototopics zien met meer dan 3 foto's. Veel IM topics hebben er bijvoorbeeld minder, maar ook deze topics verdienen een plekje in Uitgelicht. En om die in de lijst te krijgen, kun je temmen. Ditzelfde geldt voor filmpjes.
Daarnaast is het ook een belangrijk instrument om te zien wat andere mensen dan ik interessant vinden. Topics die ik misschien over zou slaan, blijken door de hoeveelheid tems ineens wel interessant. Maar ik probeer hier ook zeker te kijken naar populariteit en vriendjes zeg maar. Waterdicht is het niet, maar sommige mensen komen zo vaak voorbij dat je ze wel herkent :j
Maar veel tems betekent zeker niet automatisch een foto in Uitgelicht.

En een absolute voorwaarde is een goede kwaliteit foto. Dat hoeft zeker niet altijd een fotomeetingfoto te zijn, maar wel scherp, fatsoenlijk belicht en juiste compositie om uit te snijden.

Maartje1990 schreef:
En begrijp dat het momenteel maar door 1 persoon wordt gedaan, zou het niet iets zijn waar juist wellicht meerdere personen op gezet kunnen worden en die dan alleen over uitgelicht gaan? Heb ook begrepen dat het een flinke klus is om te doen, dus 1 persoon die nog andere taken heeft lijkt me dat toch best allemaal heel veel. En als die persoon (zoals nu) dan even in de lappenmand zit of iets anders, dat er dan ook eigenlijk niet echt iemand is om dit goed op te vangen. Dit 'probleem' zou je al niet hebben als er hiervoor een apart team zou zijn.

Uitgelicht is lastig om af te wisselen. De hoeveelheid werk is op zich prima te doen, als je eenmaal een systeempje hebt. En juist omdat je het elke dag doet. Ik spaar bijvoorbeeld foto's als reserve op. Elke dag loop ik even de lijst door en selecteer daar weer foto's uit. Ik heb dus eigenlijk een soort databank waar ik elke dag foto's uithaal. En dat is dan een databank met foto's van topics die niet ouder zijn dan 10 dagen. Dus kan het zijn dat er een foto in staat van een week oud en 1 van gister. Als je dit met meerdere mensen zou doen, dan moet je elke dag kijken wat een ander heeft geplaatst, dat weer aanpassen, enz. Daarom is het veel makkelijker om met 1 persoon te doen :j

unihorses schreef:

Zeker interessant om eens door te lezen. Hier staan ook criteria, aandachtspunten en zaken waar we na dit topic aan gewerkt hebben :j

HTM schreef:
_San87_ schreef:
Kunsttopics komen regelmatig voorbij. Een beestenboel topic heeft in Uitgelicht niets te zoeken. Tenzij er ezels in dat topic staan.



Ik zou niet weten waarom kunsttopic's er wel horen, en een ITP beestenboel alleen als er een ezel in staat...

En ik weet dat er af en toe een kunsttopic voorbij komt, maar dat is niet zo vaak.
Natuurlijk snap ik dat dat niet elke dag kan omdat er niet zo veel topic's aangemaakt worden daar als bij de "normale" foto topic's.

Een van de voorwaarden voor Uitgelicht is dat het paardgerelateerd moet zijn. Beestenboel is dat vaak niet. Deze kunnen overigens wel op FB komen. Daar zijn de criteria iets minder streng. Maar ook kunstwerken moeten dus paardgerelateerd zijn. Tekeningen, maar ook sieraden van paardenhaar bijvoorbeeld.

_Femkeeex schreef:
Misschien hoort het hier niet thuis, maarja dit topic gaat over uitgelicht toch?

Ik ben erg benieuwd hoe de foto, die op de voorpagina gezet wordt, uitgekozen wordt? Kiezen ze gewoon de mooiste foto uit het topic uit?

Meestal wel de mooiste foto. Maar dan moet hij wel qua compositie uit te snijden zijn. De foto's op Uitgelicht hebben een formaat van 280x150. Een foto moet dus te verkleinen zijn en een uitsnede van dit formaat moet gemaakt kunnen worden. Met een staande foto is dit bijvoorbeeld heel lastig en zal dan ook meestal niet gekozen worden. Tenzij er een leuke uitsnede gemaakt kan worden. En ik kijk ook naar de afwisseling van foto's die ik al heb. Heb ik bijvoorbeeld al een aantal hoofdfoto's staan is de kans groot dat ik die dan niet meer pak, maar bijvoorbeeld een foto onder het zadel of los.

Mjetterd schreef:
Goed dat je er voor open staat Amanda *D!
Ik vraag mij af, is er ook enige afstemming tussen uitgelicht en de bokt fb?
Het komt namelijk redelijk vaak voor dat er op de facebook een topic komt te staan wat ook al in uitgelicht heeft gestaan.
Zoals vandaag, een topic wat zowel in uitgelicht als op fb staat.

Aan de hand van deze opmerking hebben we besloten om dit wat beter af te stemmen en niet meer dezelfde topics te gebruiken. Het zal misschien nog wel eens voorkomen, maar we gaan er beter op letten om dit zoveel mogelijk te voorkomen :j

[***] schreef:
Ik vind dat er sinds de vorige keer meer variatie in zit, elke keer staat er wel een andere discipline tussen en verder inderdaad ook eens tekeningen of andere kunst en dat is altijd wel leuk als afwisseling. Ik snap dan eigenlijk ook niet goed dat er nog steeds problemen met uitgelicht zijn .. Ik vind het al heel erg verandert tov de vorige keer .. wat kan er nog verandert worden dan?

Leuk om te horen. Ik ben er ook echt anders naar gaan kijken door dat topic. Super leuk! Ook ik zie nu topics die ik anders niet opgemerkt zou hebben. Dus zeker bedankt voor het commentaar. Als het bruikbaar en haalbaar is, zullen we er zeker wat mee doen.

unihorses schreef:
er worden wel vaak ruiters onthoofd de laatste tijd :')

Excuses :+
Soms kan het door de compositie even niet anders. Is het topic wel Uitgelicht geschikt, maar dan zit er net geen foto bij die past binnen de 280x150 compositie. Dan is het kiezen: ruiter onthoofd, of paard ontbeend :))
Nee, zonder gein, dat moet zeker geen gewoonte worden, maar soms kan het niet anders.

_Roxanne schreef:
Of zou het wellicht mogelijk zijn om juist te zorgen dat de onderbelichte delen (bv. de fotokunst en tekeningen e.d.) in Uitgelicht terecht komen?

Die nemen we wel degelijk mee. :j
Voor morgen staat er ook weer 1 klaar.

MarlindeRooz schreef:
Mijn reactie was redelijk sarcastisch bedoeld, want mijn Shetlander is natuurlijk veel mooier dan een Andalusiër. In mijn ogen dan! <<)

Maar zou het graag zien dat er wat meer diversiteit komt in uitgelicht, dus ook een keer wat minder prachtige foto's qua kwaliteit, misschien zit daar wel een mooi verhaal achter!

Dit proberen we wel mee te nemen in de diversiteit, maar ook dat lukt niet altijd. We zitten wel aan de minimale kwaliteitseis vast. Maar ook bijzondere topics maken zeker kans. En op dit soort topics kun je overigens wel temmen, want daar is de temfunctie wel heel geschikt voor :j
Dat maakt mij namelijk attent op een topic. Geen garantie dat hij in Uitgelicht komt, maar ik word er dan wel op gewezen dat mensen het interessant vinden.

MissDD schreef:
Ik ben benieuwd of mijn ITP in uitgelicht komt. Al heb ik niet echt een thema gevolgd met het plaatsen van de foto's.
Maakt het ook nog uit hoe oude je topic is?

Ja, dat maakt uit. Er komen geen topics ouder dan 10 dagen in Uitgelicht. Met uitzondering van WIP topics op Uit de kunst, waar een update in is geplaatst die jonger is dan 10 dagen. Dat zijn vaak langlopende topics, maar updates kunnen wel dusdanig interessant zijn, dat ze wel in Uitgelicht kunnen komen.

Celine_Famke schreef:
*Stille meelezer komt ook even naar voren* :P

Ik wil even melden dat ik uitgelicht juist super leuk vind! Ik heb er zelf denk ik ongeveer 3 of 4 keer in gestaan, in de tijd dat ik op Bokt zit. Ik vind dat erg leuk, het voelt inderdaad als een compliment als je met jouw paard op de voorpagina van Bokt staat, als 'visitekaartje'.

Verder vind ik de foto's die verder altijd bij uitgelicht staan altijd heel erg goed uitgekozen. Vaak is het een goede kwaliteit, dat kijkt ook lekkerder naar de foto's.. Want eerlijk is eerlijk, maar mobielfoto's of onscherpe foto's trekken mensen gewoon niet. En hoe lief of leuk het paardje ook is, dat hoort gewoon niet op de voorpagina van Bokt.
Dat er vaak fotoshoots op de voorpagina staan, vind ik ook uitermate logisch. Foto's van fotoshoots zijn altijd super scherp en ik vind ze altijd meer dan prachtig! Vooral uit fotomeetings van Bokt, wauw, die zijn vaak echt onwijs mooi!
En ik vind het ook erg leuk dat je soms andere disciplines van de paardensport ziet. Soms springen, soms dressuur, soms gewoon portretfoto's of fotoshoots, soms gewoon recreatie paarden en soms western of andere takken van de paardensport. Dat vind ik erg leuk! Lekker afwisselend :D :j

Dikke pluim voor Amanda vind ik hoor! +:)+ En voor RoWi!
Ik zie zo vaak hele mooie topics langskomen op ITP.. Ik zou echt niet kunnen kiezen. En ik vind de topics die in uitgelicht staan altijd goed uitgekozen! :j Dus mijn complimenten voor jullie!
Het zou mij ook heel erg leuk lijken om topics voor uitgelicht uit te zoeken, maar het lijkt mij wel erg lastig haha! :+

Bedankt voor het compliment! Altijd leuk om te lezen :)
Leuk is het zeker, lastig ook. Zeker als je 10 leuke foto's (of meer) hebt en je er maar 5 mag plaatsen :D



Ik weet niet of jullie het leuk vinden, maar ik wil best eens wat printscreens maken van hoe ik foto's voor Uitgelicht selecteer. Dan hebben jullie een beetje een idee van de werkwijze, hoe foto's nu geselecteerd worden, hoe er uit de 1e selectie een 2e selectie gemaakt wordt voor daadwerkelijk Uitgelicht enzo.

KarmaWitch

Berichten: 4534
Geregistreerd: 12-04-09
Woonplaats: Bij de paarden

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 15:24

Wow bedankt Amanda voor deze zeer uitgebreide interessante uitleg!
Mij lijkt zo printscreen erg gaaf, om te zien hoe modjes te werk gaan.

Modwerk lijkt mij zelf ook gaaf om te doen, want krijg regelmatig berichten dat ik iets heb gedaan wat niet kan en dat begrijp ik dan weer niet. Zo ben ik erg benieuwd naar hoe alles te werk gaat!

Iolanthe

Berichten: 4078
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Antwerpen (BE)

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 18:28

Voor de zekerheid, voor ik je lastig val met onnodige TEMs :+ : Alle topics uit ITP zie je sowieso, dus temmen heeft enkel zin bij topics die niet uit ITP komen, bijvoorbeeld VVDD of IM?

Daihyo

Berichten: 88091
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 18:48

Nee niet helemaal. Ik zie alle topics met meer dan 3 foto's in de openingspost. Dus ook die van IM of zelfs BEU. Maar filmpjes of topics met minder foto's of foto's die verderop in een post staan zie ik niet. Ook niet die op ITP staan. Het heeft echt met de hoeveelheid foto's in de OP te maken, maar is dus niet forumafhankelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:24

Een tijdje geleden was er het idee om nog eens (op de voorpagina of elders) uit te leggen wat nou precies de bedoeling is van Uitgelicht. Staat dit nog in de planning?

Ik zie de laatste tijd namelijk erg veel topics waarin mensen zeggen te temmen voor uitgelicht. Blijkbaar denken steeds meer mensen dat het een wedstrijd is, de meeste tems is op de voorpagina. Het lijkt mij handig om daar nog eens op terug te komen, want A) TS snapt er niks van dat veel mensen temmen en ze misschien toch niet op uitgelicht komt, en B) enkel berichtjes met 'ik tem voor uitgelicht' zijn nu wel heel prominent aanwezig in topics.

Iris82

Berichten: 39858
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:26

Het zou wel een idee zijn als je gewoon op die 'ik stem voor uitgelicht' berichtjes (waar verder geen tekst bij staat) kan temmen als oneliner.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:29

Iris82 schreef:
Het zou wel een idee zijn als je gewoon op die 'ik stem voor uitgelicht' berichtjes (waar verder geen tekst bij staat) kan temmen als oneliner.


Dat is waar, maar als mensen niet weten waarom hun berichtje verwijderd word dan blijven ze het doen, word wel erg druk voor de moddies :) Dus misschien eerst wat meer info geven zodat mensen het weten, en daarna pas zulke oneliners verwijderen?