Dierenbeul niet bannen, waarom???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 00:07


Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 00:18

Dit is gewoon een gevalletje "typisch bokt".
Het beleid is helaas niet altijd om over naar huis te schrijven.
In dit geval ook niet.
Ik ben benieuwd waar de mods mee aan komen zetten m.b.t. tot dit onderwerp. Vaak krijg ik het idee dat ze zelf nieteens snappen waarom een bepaalde regel bestaat.
Om meerdere redenen die ook in het andere topic genoemd zijn, moet deze vrouw gewoon van bokt af, klaar.

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 00:31

geen idee...misschien als de dierenbeul in kwestie het veel over sex gaat hebben?Dat is een goede reden voor een ban....dieren verwaarlozen niet.

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 00:34

geerke schreef:
geen idee...misschien als de dierenbeul in kwestie het veel over sex gaat hebben?Dat is een goede reden voor een ban....dieren verwaarlozen niet.


Dat zal het zijn :D
Wel triest overigens....

Fink

Berichten: 1776
Geregistreerd: 16-09-12

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 00:40

Kan iemand mij via PB de naam sturen?

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 01:25

Ik vind dat hier echt wat mee gedaan moet worden.. Er zijn mensen voor minder geband.

Fink

Berichten: 1776
Geregistreerd: 16-09-12

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 01:31

Dierenbeul vind ik een groot woord. Het is immers alleen ''maar'' verwaarlozing, en geen opzettelijke snijwonden oid.

primera

Berichten: 919
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 01:33

Denk niet dat ze minder schade maakt als ze van bokt af is. En als iemand wil dan kan degene gewoon een nieuwe boktnaam aanmaken, op een andere pc. Nu kan ze beter gevolgd worden lijkt me. Maar goed dat denk ik dan ;).

Anoniem

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 01:49

Beheer lijkt af en toe wel erg selectief te zijn ja. Paarden verwaarlozen is prima maar wee je gebeente als je je mening uit.

LynnDenise

Berichten: 6292
Geregistreerd: 04-02-04
Woonplaats: In de buurt van Rotjeknor.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 06:16

Bokt is toch geen rechter? Jeetje, dit voelt voor mij echt aan als een heksenjacht. Zo lang deze gebruiker gewoon de regels van Bokt opvolgt snap ik dat deze niet verbannen wordt.

Edit;
Denk dat we in het honden verhaal alleen maar moderators kunnen tippen als je een negatieve ervaring hebt.

gerban
Berichten: 650
Geregistreerd: 28-07-11

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 07:00

Hier valt mijn mond van open!

Ik heb meerdere bokkers om veel minder een ban weten krijgen!
In een ander topic over haar staat er ergens 'kijk eens op fb waar is Bono', moet je zeker eens doen, je komt daar ook een link tegen naar een topic hier op Bokt.

Ik ben sprakeloos, die vrouw zou zich moeten doodschamen!

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 07:36

NikkiEnJij schreef:
Dierenbeul vind ik een groot woord. Het is immers alleen ''maar'' verwaarlozing, en geen opzettelijke snijwonden oid.


Omdat het lijden gewoon wat langer duurt??
De titel 'dierenbeul' heb ik overigens gewoon van het topic op de voorpagina overgenomen..... Vsn Bokt dus!

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 07:37

gerban schreef:
Hier valt mijn mond van open!

Ik heb meerdere bokkers om veel minder een ban weten krijgen!
In een ander topic over haar staat er ergens 'kijk eens op fb waar is Bono', moet je zeker eens doen, je komt daar ook een link tegen naar een topic hier op Bokt.

Ik ben sprakeloos, die vrouw zou zich moeten doodschamen!


Dit inderdaad!!

Simbaa
Berichten: 3963
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 09:14

Die vrouw zou zich inderdaad dood moeten schamen, het boktbeheer niet.
Bokt is geen rechter en Nederland is een rechtsstaat. Zolang mevrouw zich aan de Bokt regels houdt is er voor Bokt geen reden om haar te bannen.

Dit betekent overigens niet dat ik haar gedrag goed praat!!

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 09:16

Simbaa schreef:
Die vrouw zou zich inderdaad dood moeten schamen, het boktbeheer niet.
Bokt is geen rechter en Nederland is een rechtsstaat. Zolang mevrouw zich aan de Bokt regels houdt is er voor Bokt geen reden om haar te bannen.

Dit betekent overigens niet dat ik haar gedrag goed praat!!


Toch vraagt ze naar honden op boktmarkt.... Niet geheel wenselijk lijkt mij, met deze voorgeschiedenis!

Anoniem

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 09:24

Kunnen we anders niet werken met een rating systeem op bokt markt of feedback mogelijkheid zodat mensen in ieder geval gewaarschuwd zijn?

En wat ook niet snap is dat op gebied naar privacy voor gewone bokker weinig mogelijk is, terwijl zo beul op bokt van alle kanten wordt beschermd en elk mogelijk bericht die zo verklappen wie ze is meteen gewist wordt.

minikatje

Berichten: 8965
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: sprookjesland

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 09:28

Het is gisteren getemd. Het beheer is niet 24/7 online :)
Mensen vergeten soms hoe groot bokt is en hoeveel werk erin gaat.

Izep

Berichten: 767
Geregistreerd: 19-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 09:40

Och ja, ponypletters zijn en blijven ook gewoon welkom op bokt. Maar oh jee als iemand n mening uit, of n verhaal verzint (waar op zich niet eens iemand kwaad mee wordt gedaan)....gelijk n officiele waarschuwing of ban. Schiet mij maar lek.

sneeuwpop

Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 09:50

Imo is het gewoon een soort van oplichting wat ze doet en daarom lijkt mij een ban heel logisch....

En idd, er worden mensen voor veel minder geband......
vind dat bokt hier wel een statement in mag maken - tis niet eenmalig dat ze in de problemen is geraakt en voordat het voor de rechter komt, moet je al ver heen zijn..

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 09:57

Het is redelijk simpel. Iemand wordt door het team van Bokt afgerekend op wat diegene hier op Bokt doet, niet op wat iemand daarbuiten doet. Dat valt voor Bokt sowieso niet te controleren, daarnaast is Bokt geen rechter. Dus er is geen enkele reden om zo iemand van Bokt te bannen.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 10:15

NikkiEnJij schreef:
Dierenbeul vind ik een groot woord. Het is immers alleen ''maar'' verwaarlozing, en geen opzettelijke snijwonden oid.

Katten worden geen vloerkleedjes door 'alleen maar' verwaarlozing.

Hevonen

Berichten: 5618
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 10:19

Verdorie. Ik zie dit topic en zoek even verder naar haar en ontdek dat ik haar drie hanen heb gebracht. Ze heeft me gemaild via het levendehave-forum, toen ik een goed huis zocht voor 3 jonge hanen.. Omdat je dieren nu eenmaal niet per post verzendt ben ik de hanen met de auto gaan brengen. Ze had gezegd dat de hanen vrij buiten mochten lopen. Dat vond ik belangrijk; onze hennen en hanen zijn niet anders gewend.

Ze deed eerst heel geheimzinnig over zowel haar naam als haar adres. Dat vond ik wel vreemd, maar goed uiteindelijk toch gekregen. Ik moest naar een stukje vogelreservaat aan de Westeindseweg in Zoeterwoude. Een soort eilandje. Er liepen al wat hennen en hanen, maar het stuk land was op zich groot genoeg voor nog een paar hanen. Ik geloof dat er ook wat geiten liepen. Het enige was wel dat het land vol lag met oude rommel. Niet zozeer gevaarlijk, maar wel heel erg lelijk. Zelf had ze een of meer honden bij zich, dat herinner ik me niet precies. Er liepen twee paarden. Ik herinner me vooral een erg mooie Arabisch-aandoende palomino. Quirine had een vuilniszak vol groenteafval mee voor alle dieren samen en die gingen ook gebroederlijk samen eten. De dieren zagen er wel okay uit. Het was in augustus 2013. Ik dacht wel dat ik nooit zo'n zooi zou laten liggen (kapot speeltuinspul, kratten, stukken zeil, basketbaldoelen, planken en balken, allerlei stukken plastic, etc.

Haar verklaring voor alle geheimzinnigheid was dat ze een 'klokkenluider' was die in de gemeente Den Haag frauderende raadsleden aan de kaak had gesteld.
Ze was nu bezig met het oprichten van een soort kinderboerderij in een park in Leiden(?) of Amsterdam(?)
Ik vond haar vreemd, de situatie raar, maar niet slecht voor de hanen, want in een hok zouden ze veel slechter af zijn. Ik heb ze dus niet weer 3 uur rijden mee terug genomen.

Izep

Berichten: 767
Geregistreerd: 19-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 10:21

Lalidan schreef:
Het is redelijk simpel. Iemand wordt door het team van Bokt afgerekend op wat diegene hier op Bokt doet, niet op wat iemand daarbuiten doet. Dat valt voor Bokt sowieso niet te controleren, daarnaast is Bokt geen rechter. Dus er is geen enkele reden om zo iemand van Bokt te bannen.


Ze is toch bewust op de boktmarkt aktief op zoek naar dieren? Lijkt me wel genoeg zeg in dit geval. Mits bokt het normaal vindt dat mensen worden opgelicht omdat ze dieren door verkoopt of idd eindigen als vloerkleedje. Walgelijk gewoon!
Laatst bijgewerkt door Izep op 11-11-14 10:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 10:26

Ik vind het ook heeel raar, durf er geld op in te zetten dat op dit topic een slotje komt.
Want als je het er niet over hebt is het er niet. :P

Izep

Berichten: 767
Geregistreerd: 19-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 10:29

MarlindeRooz schreef:
Ik vind het ook heeel raar, durf er geld op in te zetten dat op dit topic een slotje komt.
Want als je het er niet over hebt is het er niet. :P


+1

Dat is idd de normale gang van zaken op bokt als het "een beetje moeilijk" wordt.