Bloggen op Bokt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Bloggen op Bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 09:33

Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 21-06-16 09:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:36

Een blogger op bokt die niks van paarden weet en er weinig mee heeft..
Ik mis iets geloof ik :')

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:42

Ik snap 'm ook niet :o? Gewoon omdat vriendinlief mod is?

Bix
Berichten: 679
Geregistreerd: 05-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:44

NathalietjeB schreef:
Wat heeft dit voor bijgevoegde waarde voor bokt? >;)

Alleen al de hele intro is totaal niet boeiend := :x


Jeetje, waar slaat dit op?

Welkom Jeroen! Ik heb wel genoten van je intro! Succes met bloggen :)

SoleroLove

Berichten: 507
Geregistreerd: 19-05-13

Re: Blog: Mijn naam is Jeroen en ik ga voor jou bloggen op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:53

Ik snap niet dat dit bij het voorpaginanieuws hoort?

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:53

Ik vind het juist leuk! We hebben al genoeg hysterische paardenmeisjes op bokt dan is juist de kijk van een buitenstaander van het andere geslacht op dat hele hysterische gebeuren geweldig om te lezen.
Voor die hysterische paardenmeisjes hoef je geen blog te lezen/volgen. Klik maar een willekeurig topic aan op bokt en je bent voorzien. Inclusief de standaard reacties.

Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:58

Nouja, ik begrijp het oprecht niet. Is niet om zuur of negatief te doen. Ik vind dat hij leuk schrijft maar ik lees ook dat hij niks met paarden heeft. Waarom dan op bokt? Maar goed, ik ben benieuwd :)

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:59

EvaC schreef:
Aan alle sceptici: lees zijn blog eens. Dan snap je vast wel waarom hij door Bokt gevraagd is.

Omdat zn vriendinnetje mod is :+

Maar afijn... afbranden op zo'n eerste blog lijkt mij ook niet nodig.. Wel een kritische noot naar beheer. Er wordt jaren en jaren geroepen dat er nog geen plek is voor blogs, geintresseerden mensen worden afgehouden zolang dat ze helemaal afdruipen. Het kan niet want de huidige VP/VN is er niet naar en dat komt allemaal later. Dan rest natuurlijk de vraag waarom nu opeens wel.. VN wordt alleen maar meer ingeperkt. VN is er nog steeds niet naar, ook getuige de reacties hier.

Ibbel schreef:
Iedereen is MK Demanvan kennelijk vergeten? Die was toch wél vreselijk leuk?
Daar is er al een van, een tweede lijkt mij ook weer niet nodig. ;) Hij kan beter zichzelf wezen. :)
Laatst bijgewerkt door Sammie op 21-06-16 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:00

Maar daarom zit ik juist op bokt. Wil ik die andere verhalen lezen dan kijk ik wel op zo typisch mannen website.

Iloscorp

Berichten: 1232
Geregistreerd: 20-09-15
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:01

Tobbes schreef:
Maar daarom zit ik juist op bokt. Wil ik die andere verhalen lezen dan kijk ik wel op zo typisch mannen website.


Dan klik je dit topic niet aan +:)+

Welkom op Bokt Jeroen! Succes met het schrijven van je blog, daar gaat veel tijd in zitten!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:09

Sammie schreef:
Ibbel schreef:
Iedereen is MK Demanvan kennelijk vergeten? Die was toch wél vreselijk leuk?
Daar is er al een van, een tweede lijkt mij ook weer niet nodig. ;) Hij kan beter zichzelf wezen. :)


Dan kan iedereen wel stoppen met zijn of haar werk :+

Vraag Adelinde anders of ze ook stopt met rijden, we hebben Anky al en die was eerder :')

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:10

Dat is nou echt weer een opmerking die nergens over gaat.. Tenzij je spijkers op laag water wil zoeken natuurlijk. :+

Misschien zou je die opmerking eens niet zo negatief moeten lezen, maar gewoon zoals ie er staat. Wees je zelf en niet een aftreksel van een ander. Lijkt mij dat dat prima moet lukken.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:11

Het is niet zozeer te serieus nemen, tis gewoon bitchen om te bitchen.
Als men zo gesteld is op het paardengedeelte, dan zou het hele niet-paardengedeelte we opgedoekt kunnen worden. Toch ironisch dat degene die het meest negatief reageren hun meeste bokt-tijd lijken te spenderen op niet-paarden gedeeltes. :D

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:12

Ik vind dat jouw opmerking nergens op slaat. Omdat iemand iets al doet mag een ander dat niet ook doen?

Ik ben juist blij dat je het nergens op vindt slaan. Dan haal je mooi je eigen punt onderuit.

NZ92

Berichten: 3172
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:13

pfoe.. de normale bokker wordt meteen gecorrigeerd door een overijverige mod als hij/zij dan ook maar iets niets relevants of in een verkeerde rubriek plaatst.. en dit is voorpagina nieuws??

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:14

Ibbel schreef:
Iedereen is MK Demanvan kennelijk vergeten? Die was toch wél vreselijk leuk?


Daar moest ik idd ook meteen aan denken! :j

Ik kijk uit naar je blogs jeroen!

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:14

Ayasha schreef:
Het is niet zozeer te serieus nemen, tis gewoon bitchen om te bitchen.
Als men zo gesteld is op het paardengedeelte, dan zou het hele niet-paardengedeelte we opgedoekt kunnen worden. Toch ironisch dat degene die het meest negatief reageren hun meeste bokt-tijd lijken te spenderen op niet-paarden gedeeltes. :D


Maar dan kan het toch op het niet paard gerelateerde deel? Ik vind ook dat hij leuk schrijft, maar hij weet niets van paarden. Ik bedoel het niet negatief, ik snap oprecht niet waarom het op VN staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:15

Voorpagina nieuws? Serieus? Was het niet logischer te wachten met blogs, tot de hele boel al aangepast is?

Succes met je blog. Ik haak af.. niet omdat je op je vriendinnetje na niks met paarden hebt. Maar sorry, ik heb mij hier echt door moeten worstelen -O-

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:16

phormicola schreef:
Ayasha schreef:
Het is niet zozeer te serieus nemen, tis gewoon bitchen om te bitchen.
Als men zo gesteld is op het paardengedeelte, dan zou het hele niet-paardengedeelte we opgedoekt kunnen worden. Toch ironisch dat degene die het meest negatief reageren hun meeste bokt-tijd lijken te spenderen op niet-paarden gedeeltes. :D


Maar dan kan het toch op het niet paard gerelateerde deel? Ik vind ook dat hij leuk schrijft, maar hij weet niets van paarden. Ik bedoel het niet negatief, ik snap oprecht niet waarom het op VN staat.

Omdat het nieuw is over bokt. Net zoals BNB ook op de voorpagina staat en dat andere stuk wat meer bokttechnisch is waarvan ik de afkorting even niet weet er ook altijd staat.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:20

EvaC schreef:
Ik vind dat jouw opmerking nergens op slaat. Omdat iemand iets al doet mag een ander dat niet ook doen? Ik ben juist blij dat je het nergens op vindt slaan. Dan haal je mooi je eigen punt onderuit.

Gut.. azijn gedronken? Ik zeg nog niet zo negatief opvatten! :') Als je het nou eens leest zoals het staat dan snap je wellicht dat er niet staat dat een ander dat niet 'mag' doen, maar dat hij wellicht gewoon genoeg capaciteiten heeft om er zijn eigen draai (wees jezelf) aan te geven! Dus idd dat hele adelinde vs anky slaat nergens op.. En daarmee haal ik enkel jouw punt mee onderuit en niet die van mijzelf, aangezien jij mijn hele punt niet eens snapt. Hopelijk snap je het nu wel beter.

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 10:20

phormicola schreef:
Maar dan kan het toch op het niet paard gerelateerde deel? Ik vind ook dat hij leuk schrijft, maar hij weet niets van paarden. Ik bedoel het niet negatief, ik snap oprecht niet waarom het op VN staat.


Ik snap het eerlijk gezegd ook totaal niet waarom t op VN staat, waarom niet in niet paard gerelateerd daar hoort t veel beter dan op VN

idinn schreef:
Voorpagina nieuws? Serieus? Was het niet logischer te wachten met blogs, tot de hele boel al aangepast is?

Succes met je blog. Ik haak af.. niet omdat je op je vriendinnetje na niks met paarden hebt. Maar sorry, ik heb mij hier echt door moeten worstelen -O-


Ik denk er net zo over idinn

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Blog: Mijn naam is Jeroen en ik ga voor jou bloggen op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:32

Wow er is iets anders op bokt en de azijnpissers komen boven drijven.
Welkom op bokt Jeroen laat die vervelende saaie boktvrouwen maar een poepie ruiken

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Blog: Mijn naam is Jeroen en ik ga voor jou bloggen op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:35

Een sterkte is ondertussen wel op z'n plek. :')

Ondertussen wacht ik wel even een reactie van hogerhand af. Het is een discussie die hier niet op z'n plek is. Kan beter op FZ. Hier is het zonde.

Babootje

Berichten: 26270
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:37

Ibbel schreef:
Iedereen is MK Demanvan kennelijk vergeten? Die was toch wél vreselijk leuk?


Daar moest ik idd ook meteen aan denken! :j

Renske_W schreef:
Ik kijk uit naar je blogs jeroen!


MK de Manvan was geweldig. Wel wat meer kwaliteit dan de blogs van Jeroen (nog).
Dat komt omdat MK de Manvan wel degelijk heel veel van paarden wist en daar flink draak mee stak.

Maar goed, geef t een kans. Dit kan nog groeien. Ik vind de schrijfstijl zeker niet verkeerd.
En tussen ons gezegd Jeroen, ik denk ook wel dat je meer van paarden weet dan je doet voorkomen.
Welkom in ieder geval.
1 puntje van kritiek in ieder geval... "Ik ging mij registreren" is natuurlijk geen goed Nederlands.

Jessica
Berichten: 19840
Geregistreerd: 08-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 10:39

Afgelopen week hebben we Jeroen en zijn blogs aangekondigd: [VN] Geenpaardhaar.nl gaat bloggen voor Bokt. Daarin kun je onder andere dit lezen:

Citaat:
Op dit moment is Voorpagina Nieuws daarvoor als plek gekozen. Dit is op dit moment een verzamelplaats voor nieuws maar ook andere zaken kunnen hier aan de orde komen. Bokt is tenslotte een community en niet alleen een nieuwssite. In de toekomst, wanneer we met een nieuwe nieuwspagina aan de slag gaan, komt er wellicht een apart deel voor blogs.


En verder wordt er aangegeven dat ook andere bloggers die denken een aanvulling te zijn zich mogen aanmelden. :)