"Ik heb geen interesse in horse event"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 22:25

Je snapt het niet, prima, laat het daar dan bij...
De "waar maak je je druk om" discussie is eerder al gevoerd en zoals ik toen al opmerkte, ik heb geen verhoogde hartslag of bloeddruk en slaap er ook niet minder om.
Dus druk maken nee, een mening hebben ja.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:30

LadyMadonna schreef:
Je snapt het niet, prima, laat het daar dan bij...
De "waar maak je je druk om" discussie is eerder al gevoerd en zoals ik toen al opmerkte, ik heb geen verhoogde hartslag of bloeddruk en slaap er ook niet minder om.
Dus druk maken nee, een mening hebben ja.


Deze discussie komt toch ook ieder jaar weer terug? Dit is hetzelfde topic als een jaar geleden.

Maargoed Bart heeft aangegeven dat wanneer je dus de optie aanklikt dat je niet gaat, je dus ook niet ziet wie er wel gaat. Er is dus wel degelijk wat mee gedaan maar het is niet goed genoeg. Moeten andere mensen dan de berichten en updates weet ik veel wat missen omdat een deel van bokt het niet wil zien? En begrijp me niet verkeerd want ik wil niemand aanvallen (ondanks dat ik quote) maar waar ik topics over HE aanklik (wat ik ook niet doe) klikt een ander de topics over het EK aan waar het nu vol mee staat. Wat maakt dat dan uit?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 22:31

Voor mij niet. Ik zeg niks over topics, hoewel ik een apart subforum wat over de top vind, maar vooruit.
Het gaat mij om de vraag die je moét beantwoorden (anders blijft ie nl staan)

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:34

LadyMadonna schreef:
Voor mij niet. Ik zeg niks over topics, hoewel ik een apart subforum wat over de top vind, maar vooruit.
Het gaat mij om de vraag die je moét beantwoorden (anders blijft ie nl staan)


Maar hoeveel clicks ben je dan nu kwijt aan de reacties plaatsen in dit topic, terwijl je met 2 clicks met die optie klaar zou zijn?

Ik heb zelf een opleiding gedaan met het bouwen van websites en voor velen is het misschien een knopje toevoegen, maar er gaan (zeker met zo'n forum als dit) heel veel codes aan vooraf..

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:39

Nies_ schreef:
Bokt is toch ook een soort penny voor iets oudere kinderen en volwassenen. :+


Bokt is het excuus voor volwassenen die toch nog graag penny willen zijn.
*Steekt hand in eigen boezem.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 22:40

En dat bedoel ik met een principe kwestie.
Ik ga niet dit jaar niet naar HE, ik ga nooit naar HE.
Ik heb een héél klein beetje ervaring met php, en voor een ervaren techneut als Bart moet een zin toevoegen met "ik ga nooit naar he" en dat je dan gelijk geen meldingen meer krijgt zo gebeurt zijn.
Het subforum toevoegen kan ook, en dat zal nu enkel een vonkje aanzetten zijn, maar dat is ook ooit gemaakt.

Zoals ik eerder al zeg, het gaat niet om het aantal clicks wat ik moet doen, want dat is idd een kleine moeite.
Ik wil de vraag gewoon niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:49

LadyMadonna schreef:
En dat bedoel ik met een principe kwestie.
Ik ga niet dit jaar niet naar HE, ik ga nooit naar HE.
Ik heb een héél klein beetje ervaring met php, en voor een ervaren techneut als Bart moet een zin toevoegen met "ik ga nooit naar he" en dat je dan gelijk geen meldingen meer krijgt zo gebeurt zijn.
Het subforum toevoegen kan ook, en dat zal nu enkel een vonkje aanzetten zijn, maar dat is ook ooit gemaakt.

Zoals ik eerder al zeg, het gaat niet om het aantal clicks wat ik moet doen, want dat is idd een kleine moeite.
Ik wil de vraag gewoon niet


Maar als Bart die optie niet in wil stellen dan is dat zijn keuze, en dan heb jij 3 opties, of heel principieel zijn en in deze periode niet op bokt komen, of ik ga niet even aanvinken zodat je er vanaf bent, of niets doen en het laten staan. of natuurlijk elk jaar discussiëren maar als het een keuze is om het zo te laten dan hebben we het er mee te doen, heel simpel.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 22:51

Klopt, en als ik dat met de kleurengenetica sub had gedaan, hadden we die misschien nog steeds niet gehad....
Iets met de aanhouder wint :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:47

LoveUggs schreef:
Deze discussie komt toch ook ieder jaar weer terug? Dit is hetzelfde topic als een jaar geleden.


Dat komt omdat Bokt/Bart nog steeds de wet breekt met illegale reclame/spampraktijken en daarmee ook oneerlijke concurrentie.

Bokt is net zoals elk ander medium verplicht om het te melden als iets een reclameuiting of uiting van een affiliate partner enz is. Doe je dat niet, dan breek je de wet.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 16:53

Dan reageer je er toch gewoon niet op. Doe ik ook niet. Maak zelf wel uit of ik ga of niet.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 16:54

Als je niet reageert blijft de vraag staan, dat is de pest...

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:47

LadyMadonna schreef:
Als je niet reageert blijft de vraag staan, dat is de pest...


Idd. Waarom moet dat in vredesnaam onder je gebruikersnaam staan. 8)7

Ik heb maar een optie:
'ik ga alleen naar HE als ik de kaarten van Bokt win'

Maar die staat er nou niet tussen. -O-

Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:52

Je zou best die vraag kunnen stellen. Naar verwijs dan automatisch door naar een groot verzameltopic. Al dat opdringereig he gedoe is niet leuk.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 21:16

Zoveel zware zaken in het echt leven en dan zoveel mensen ontmoeten die echt oprecht reden hebben om te huilen en die gewoon doorgaan en de moed erin houden tegen beter weten in.

En dan even bijkomen in een topic waar de issues van anderen voorbijkomen. Een drukje op de knop of niet.

(Dat er altijd mensen zijn die het slechter hebben is geen reden dat je niet mag klagen over kleine dingen. Maar ik vind dit wel redelijk bizar. )

Viva la vida mensen. Er is genoeg echte ellende.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 21:19

Jou bericht is toch eerder bizar.
Dan kan bokt op een paar topics na wel opdoeken.

Laat mensen spam vervelend vinden. Hun goed recht.
Want spam is het. Wat op bokt verder toch niet is toegestaan.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 23:28

gekvanfleur schreef:
Zoveel zware zaken in het echt leven en dan zoveel mensen ontmoeten die echt oprecht reden hebben om te huilen en die gewoon doorgaan en de moed erin houden tegen beter weten in.

En dan even bijkomen in een topic waar de issues van anderen voorbijkomen. Een drukje op de knop of niet.

(Dat er altijd mensen zijn die het slechter hebben is geen reden dat je niet mag klagen over kleine dingen. Maar ik vind dit wel redelijk bizar. )

Viva la vida mensen. Er is genoeg echte ellende.

Ken jij mijn leven? Heb jij enig idee waar ik me écht druk om maak?

Mondy

Berichten: 11821
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 13:35

Misschien een idee om niet zo kattig naar elkaar te reageren en een mod een pb te sturen om Bart hierheen te halen ;)

De een heeft er geen last van en de ander wel dat is wel duidelijk toch.

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:07

gekvanfleur schreef:
Zoveel zware zaken in het echt leven en dan zoveel mensen ontmoeten die echt oprecht reden hebben om te huilen en die gewoon doorgaan en de moed erin houden tegen beter weten in.

En dan even bijkomen in een topic waar de issues van anderen voorbijkomen. Een drukje op de knop of niet.

(Dat er altijd mensen zijn die het slechter hebben is geen reden dat je niet mag klagen over kleine dingen. Maar ik vind dit wel redelijk bizar. )

Viva la vida mensen. Er is genoeg echte ellende.

Dit inderdaad. Als dit alles is waar je je zo ontzettend druk over moet maken in je leven. Wat ben je dan een gelukkig mens :D *\o/*

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:30

Of mensen komen hier lekker ontsnappen van de werkelijkheid en dan krijg je spam om de oren.
Het is nogal behoorlijk kortzichtig om te denken dat mensen dan meteen nergens anders meer zorgen over hebben.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:50

LadyMadonna schreef:
En dat bedoel ik met een principe kwestie.
Ik ga niet dit jaar niet naar HE, ik ga nooit naar HE.
Ik heb een héél klein beetje ervaring met php, en voor een ervaren techneut als Bart moet een zin toevoegen met "ik ga nooit naar he" en dat je dan gelijk geen meldingen meer krijgt zo gebeurt zijn.
Het subforum toevoegen kan ook, en dat zal nu enkel een vonkje aanzetten zijn, maar dat is ook ooit gemaakt.

Zoals ik eerder al zeg, het gaat niet om het aantal clicks wat ik moet doen, want dat is idd een kleine moeite.
Ik wil de vraag gewoon niet


Dat is het leven toch? Ermee omgaan dat niet alles gaat, zoals je dat zelf wilt. Er zijn ook dingen die ik niet wil en vragen waarvan ik niet wil dat ze gesteld worden, maar toch gebeurt het. Het is altijd aan jezelf hoe je met zulke dingen omgaat. Je kunt klikken op nee en dan heb je nergens meer last van. Tolerantie is niet een slecht iets. :)

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:08

Het is niet zo dat we niks gedaan hebben met jullie feedback, in tegendeel zelfs. We hebben binnen het HE-team gekeken waar we topics konden schrappen of waar we ze naar een ander deel van het forum konden verplaatsen. Voorheen stonden bijvoorbeeld de inschrijftopics voor de workshops en clinics op de voorpagina. Dit jaar hebben we besloten deze op het subforum [HE] Horse Event te zetten met een algemeen topic op de voorpagina. Ook hebben we ons best gedaan om zeker niet vaker dan eens per week een HE-gerelateerd topic te plaatsen.

Daarnaast kan je met 2 klikken van de muis dus zorgen dat je niet meer ziet of mensen wel of niet naar HE gaan. Dit is ook al een verandering ten opzichte van vorig jaar. Je kan ook op de voorpagina instellen hoe je het nieuws wilt zien. Je kan ervoor kiezen om het nieuws per dag te zien, maar ook om het in verschillende kopjes in te delen. Als je voor deze laatste optie kiest zal al het HE-nieuws onder het Community Nieuws komen te staan. Zo zie je daardoor momenteel één bericht over HE in het nieuws op de voorpagina.

Het klopt dat je soms inderdaad nog berichten over HE in de 'Actieve onderwerpen'-lijst ziet staan. Maar dat lijkt me vrij logisch als het een actief onderwerp is. Daar gaat dus ook niks aan veranderen.

Er is dus zeker wel wat met jullie feedback van vorig jaar gedaan. Dat het misschien nog steeds niet is zoals je graag zou zien, dat kan. Maar we hebben wel geluisterd naar jullie wensen.

Ik wil jullie ook vragen met respect naar elkaar te blijven reageren. Het is nergens voor nodig om persoonlijk te worden naar elkaar.

Achterom
Berichten: 23024
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 16:59

goldenarrow schreef:
Het is niet zo dat we niks gedaan hebben met jullie feedback, in tegendeel zelfs. We hebben binnen het HE-team gekeken waar we topics konden schrappen of waar we ze naar een ander deel van het forum konden verplaatsen. Voorheen stonden bijvoorbeeld de inschrijftopics voor de workshops en clinics op de voorpagina. Dit jaar hebben we besloten deze op het subforum [HE] Horse Event te zetten met een algemeen topic op de voorpagina. Ook hebben we ons best gedaan om zeker niet vaker dan eens per week een HE-gerelateerd topic te plaatsen.

Daarnaast kan je met 2 klikken van de muis dus zorgen dat je niet meer ziet of mensen wel of niet naar HE gaan. Dit is ook al een verandering ten opzichte van vorig jaar. Je kan ook op de voorpagina instellen hoe je het nieuws wilt zien. Je kan ervoor kiezen om het nieuws per dag te zien, maar ook om het in verschillende kopjes in te delen. Als je voor deze laatste optie kiest zal al het HE-nieuws onder het Community Nieuws komen te staan. Zo zie je daardoor momenteel één bericht over HE in het nieuws op de voorpagina.

Het klopt dat je soms inderdaad nog berichten over HE in de 'Actieve onderwerpen'-lijst ziet staan. Maar dat lijkt me vrij logisch als het een actief onderwerp is. Daar gaat dus ook niks aan veranderen.

Er is dus zeker wel wat met jullie feedback van vorig jaar gedaan. Dat het misschien nog steeds niet is zoals je graag zou zien, dat kan. Maar we hebben wel geluisterd naar jullie wensen.

Ik wil jullie ook vragen met respect naar elkaar te blijven reageren. Het is nergens voor nodig om persoonlijk te worden naar elkaar.

Maar jullie houden je dus nog steeds niet aan de wet en maken nog steeds sluikreclame.

Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:55

goldenarrow schreef:
Het is niet zo dat we niks gedaan hebben met jullie feedback, in tegendeel zelfs. We hebben binnen het HE-team gekeken waar we topics konden schrappen of waar we ze naar een ander deel van het forum konden verplaatsen. Voorheen stonden bijvoorbeeld de inschrijftopics voor de workshops en clinics op de voorpagina. Dit jaar hebben we besloten deze op het subforum [HE] Horse Event te zetten met een algemeen topic op de voorpagina. Ook hebben we ons best gedaan om zeker niet vaker dan eens per week een HE-gerelateerd topic te plaatsen.

Daarnaast kan je met 2 klikken van de muis dus zorgen dat je niet meer ziet of mensen wel of niet naar HE gaan. Dit is ook al een verandering ten opzichte van vorig jaar. Je kan ook op de voorpagina instellen hoe je het nieuws wilt zien. Je kan ervoor kiezen om het nieuws per dag te zien, maar ook om het in verschillende kopjes in te delen. Als je voor deze laatste optie kiest zal al het HE-nieuws onder het Community Nieuws komen te staan. Zo zie je daardoor momenteel één bericht over HE in het nieuws op de voorpagina.

Het klopt dat je soms inderdaad nog berichten over HE in de 'Actieve onderwerpen'-lijst ziet staan. Maar dat lijkt me vrij logisch als het een actief onderwerp is. Daar gaat dus ook niks aan veranderen.

Er is dus zeker wel wat met jullie feedback van vorig jaar gedaan. Dat het misschien nog steeds niet is zoals je graag zou zien, dat kan. Maar we hebben wel geluisterd naar jullie wensen.

Ik wil jullie ook vragen met respect naar elkaar te blijven reageren. Het is nergens voor nodig om persoonlijk te worden naar elkaar.


Maar waarom die optie onder de naam niet gewoon weghalen. Zo veel mensen maken er geen gebruik van en normaal zou er ook gewoon een meeting topic zijn. Dat is toch veel minder opdringerig en veel meer in lijn met bokts eigen beleid.

goldenarrow

Berichten: 8658
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 22:55

Geheel op persoonlijke noot en dus niet als teammening, maar ik vind het juist wel leuk om te zien wie er naar HE gaan :) En zo zullen er vast nog wel meer zijn. Ik denk ook dat we er genoeg in faciliteren dat mensen de optie weg kunnen halen. Met 2 klikken hoef je er een heel jaar niet meer naar te kijken. En zeg nou zelf, wat zijn die twee klikjes op jaarbasis?

Wendy, ik zou het geen sluikreclame willen noemen. Het is toch wel redelijk duidelijk dat het reclame is door het ook in banners e.d. te zetten :+

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 23:25

Maar je kent ze toch niet? Al die fictieve namen...volgens mij gaan er ook maar een handje vol zo te zien..

Willen we dan bokkers tegen komen? Je spreekt toch af met elkaar als je elkaar kent?