Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

foto's verwijderen uit de bokt upload?

 
Profiel   

als je foto's upload via bokt, gaat dat heel handig en ik maak daar ook goed gebruik van, maar er zijn ook foto's die ik graag weer zou verwijderen, die ik dubbel heb geplaatst of plaatjes van internet, kan dat? en hoe dan?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-17 16:08 



 

Omdat je topic meer forum gerelateerd is dan Wiki, heb ik je topic van WZ (wikizaken) naar FZ (forumzaken) verplaatst.

Ook kun je met de zoekfunctie heel wat topics hierover vinden :j Het verwijderen van foto's is nog niet mogelijk.

Edit: Het verwijderen uit een topic gaat via de moderators, daarvoor kun je een bericht TeMMen (rode uitroepteken). Het verwijderen uit de upload zelf, kan via support@bokt.nl

Het zelf kunnen verwijderen staat op de To-Do list van Bart :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-17 16:10 



 
Profiel   

oke dank je wel ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-17 16:11 



 
Profiel   

Ja zou wel handig zijn... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-17 13:34 



 
Profiel   

Het verwijderen van foto's is wél mogelijk, alleen kan je dat niet zelf doen. Even een berichtje naar een mod doen en hij word verwijderd.

Edit: Makkelijker is denk ik een mailtje naar support@bokt.nl, aangezien blijkbaar niet alle mods van de mogelijkheid op de hoogte zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-17 21:39 



 
Profiel   

Inderdaad even via support doen, de mods kunnen het namelijk ook niet doen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 11:29 



 
Profiel   

nou het ging me er niet zozeer om de foto's uit de topics te halen hoor, maar meer in je opslag, ik vraag me dus ook af, of die een keer vol zit en hoeveel er in kan blijven staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-17 12:13 



 
Profiel   

Ik heb geen puf om te zoeken, had eigenlijk gehoopt dat er vanuit het team antwoord zou komen, maar ik heb ergens gelezen dat er geen maximum aan je opslag zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-17 21:20 



 

Even navraag gedaan, maar er zit geen limiet aan inderdaad! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-17 21:38 



 
Profiel   

Dan zal ik de vraag nogmaals herhalen, want dat antwoord is voor mij ook interessant!!

Kan ikzelf foto's uit mijn opslag verwijderen?!
Dus niet uit een topic!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-17 21:48 



 

Dat kan alleen via de support@bokt.nl, als je daar een mailtje heen stuurt dan kunnen zij je verder helpen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-17 21:49 



 
Profiel   

[***] schreef
Dat kan alleen via de support@bokt.nl, als je daar een mailtje heen stuurt dan kunnen zij je verder helpen :j

Wat slecht :n
Kan jij niets aan doen. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-17 22:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen