Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 64 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[TECH] Ingelogd en steeds weer er uit geknikkerd

 
Profiel   

Gisteren nog geen last van gehad maar nu om de haverklap. Ongeveer per minuut een keer. In mijn mobiel is niks veranderd qua instellingen.



Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-04-17 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Tag [TECH] toegevoegd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 11:08 



 
Profiel   

Ik heb het niet zo vaak gehad als dat jij het hebt, maar bij mij is het vandaag ook al 2x gebeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 17:09 



 
Profiel   

Ik had het vanochtend het gaat nu goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 18:05 



 
Profiel   

Nog steeds. Met name bij bericht plaatsen. Tekst dan ook weg. Dit is nu 2e poging voor dit bericht. Kopieer het nu maar vast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-17 11:30 



 
Profiel   

Alweer 4x er uit in paar minuten

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-17 11:34 



 
Profiel   

Bij het inloggen zojuist: u bent succesvol uitgelogd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-17 16:50 



 
Profiel   

Ja hier vandaag dus ook alweer 2x ineens uitgelogd. Gisteren ook zonder enige reden een paar keer gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 12:40 



 
Profiel   

Dat is een vervelend probleem! Hebben jullie dit probleem specifiek op je mobiele telefoon, of ook op de computer/laptop? Wat voor browser gebruiken jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 22:35 



 
Profiel   

Op de laptop / windows egde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 22:37 



 
Profiel   

En had je al eens geprobeerd je cookies te verwijderen/cache te legen? In de sticky: [FZ] Technische problemen, wat nu? over technische problemen hier op FZ staat een link naar een webpagina waar uitgelegd wordt hoe dat moet, mocht je er niet uitkomen.

Soms kan zoiets relatief simpels het probleem nl. oplossen. Als dat niet het geval is, dan is het iets waar Bart hopelijk raad mee weet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-17 07:33 



 
Profiel   

Ja, koekjes verwijderen ed doe ik regelmatig. Ook mobiel opnieuw opgestart en updates bekeken. Soms nu nog er uit geknikkerd maar is gelukkig minder vaak. Heb alleen mobiel internet via wifi. Browser van google Chrome. Gebruik pc nagenoeg nooit dus weet niet of dit ook op pc zich voor doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-17 09:35 



 
Profiel   

Koekies verwijderen gebeurt bij het afsluiten van browser.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-17 09:41 



 
Profiel   

Bravura schreef
Bij het inloggen zojuist: u bent succesvol uitgelogd :')


Gisteren 3x achter elkaar. :D Toen maar opgegeven.
Nu nog geen last gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-17 10:28 



 
Profiel   

Ja hooorrrrrr....het is weer zoverrrr!!!Weer er uit geknikkerd bij verzenden van een reactie -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 20:43 



 
Profiel   

Vervelend Bravura dat je er nog steeds last van hebt. Ik zie dat er meer gebruikers last van hebben. Ik sein direct Bart in en hopelijk weet hij hoe het opgelost kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 22:08 



 
Profiel   

Heb er de laatste tijd geen last meer gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 22:14 



 
Profiel   

Ik moet de laatste maanden ook echt vaak opnieuw inloggen, soms een paar keer per dag, soms een paar x per week. Ik vind dit best wel vervelend :=
Ik druk gewoon op dat knopje dat ze mij ingelogd moeten houden maar dat werkt niet.

Ik bok op mijn iPhone 6 en ik gebruik safari.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 22:28 



 
Profiel   

Nou...hier log ik in om soms een reactie te geven maar wordt er dan uitgegooid als mijn reactie geschreven is en verzonden wordt. Weg reactie en opnieuw inloggen. En idd dat ingelogd blijven heeft bij mij nog nooit gewerkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-17 17:58 



 
Profiel   

Vervelend dit :\ Raar probleem ook dat bij sommige mensen ineens de kop opsteekt, even duurt en dan meestal weer net zo plotseling weg is als het is ontstaan. Hierdoor is het bijzonder lastig om de echte oorzaak te achterhalen -O-

Zetten jullie 'automatisch inloggen' aan of uit bij het inloggen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-17 19:58 



 
Profiel   

Heb nooit automatisch inloggen aan eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-17 20:06 



 
Profiel   

Ik haal even een oud topic omhoog, anders moet ik een nieuwe openen. Ik heb hier helaas vandaag heel veel last van. Na elk geopende topic moet ik op nieuw in loggen. Hebben meer hier last van?

En nog een probleempje gelijk maar in dit topic. Mijn ava is niet meer zichtbaar maar die van anderen wel. Zien jullie die van mij wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-17 15:08 



 
Profiel   

Heb er ook nog steeds last van. Wel in mindere mate. Alleen wanneer ik naar een andere site ga en terug ga naar Bokt ben ik nu automatisch uitgelogd. Bij berichten plaatsen gelukkig niet meer.
Heb automatisch inloggen nooit aan. Heb dat een paar keer geprobeerd maar het werkt nooit bij mij. Ook niet als de koekjes er nog op staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-17 15:56 



 
Profiel   

Ik heb er de laatste tijd ook wat last van. Laatst 3 x in een halfuur

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-17 19:25 



 
Profiel   

amado7 schreef
Ik haal even een oud topic omhoog, anders moet ik een nieuwe openen. Ik heb hier helaas vandaag heel veel last van. Na elk geopende topic moet ik op nieuw in loggen. Hebben meer hier last van?

En nog een probleempje gelijk maar in dit topic. Mijn ava is niet meer zichtbaar maar die van anderen wel. Zien jullie die van mij wel?

Ik zie jouwe wel +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-17 19:26 



 
Profiel   

Oke mooi. Ik zelf nog steeds niet :+

En wordt er helaas nog steeds uitgegooid. Niet zovaak als toen gelukkig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-17 16:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 64 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen