Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[TECH] pagina's laden niet

 
Profiel   

Ik heb heel vaak als ik een topic open ik een wit scherm krijg met alleen bovenin de link van het topic in de webbrowser, soms moet ik doe wel 30x kopieren en plakken voor hij het topic laad. wil ik naar een volgende pagina heb ik dit weer en bijna bij elk topic.

meer die er last van hebben?



Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-05-17 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Tag [TECH] toegevoegd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 22:29 



 
Profiel   

Klinkt als een vervelend probleem! Gebeurt dit alleen bij het laden van Bokt, of ook andere webpagina's? En welke browser gebruik je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-17 22:22 



 
Profiel   

Hanmar schreef
Klinkt als een vervelend probleem! Gebeurt dit alleen bij het laden van Bokt, of ook andere webpagina's? En welke browser gebruik je?


echt alleen bij bokt.nl en ik browse via Google Chrome.
Hij heeft het eerst wel altijd gewoon goed gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-17 21:56 



 
Profiel   

Ik heb de laatste tijd ook vaak dat ik pagina's moet herladen. Dan doet hij het vaak wel bij de tweede of soms derde keer laden.

Ik werk in Safari op een Macbook Pro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 12:29 



 
Profiel   

Hetzelfde als _Eef. Bij mij moet ik hem vaak twee keer laden en dan doet hij het wel weer. Alhoewel ik het de laatste tijd niet meer vaak hoef te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-17 12:36 



 
Profiel   

Ik heb dit ook op mijn laptop. Bij Chrome en Mozilla laadt de hoofdpagina wel, maar niet als ik iets aan klik op de site.
Via Microsoft Edge lukt het me wel om door te klikken
Via mobiel werkt het wel gewoon

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-17 15:12 



 
Profiel   

via mijn mobiel doet hij het inderdaad ook gewoon maar blijf het probleem op mijn laptop houden, helaas doet hij het na 2 to 3 keer bij mij niet en moet ik soms wel 20 keer klikken

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-17 17:18 



 
Profiel   

Ook al is er een tijdje niet meer gereageerd, ik heb er ook al een tijd last van en blijf er last van houden. Sterker nog, dit topic wilde toevallig al helemaal niet meer laden :') . Browser is Firefox, gewoon op pc, koekjes zijn op, alles is zo afgestoft dat mijn opruimprogramma wanhopig riep "Geef 't stof een kans!" en de virusscanner is er drie keer overheen geweest en adviseerde me op naar 't ziekenhuis te gaan, misschien hadden ze daar nog een leuk virusje als ik er zo graag eentje wilde hebben.
Mobiel gaat wel redelijk goed, wat daar niet wil ligt eerder aan het mobieltje dan aan Bokt, iets met simpel en goedkoop.

Maar blijft lastig op de pc en maakt het Bokken er niet leuker op...
Niet dat ik zo'n enorme poster ben, maar mag af en toe graag meelezen of plaatjes kijken en dan is het wel leuk als je niet een half uur moet refreshen voor een nieuwe pagina.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 21:37 



 
Profiel   

De belangrijkste tip die ik kan geven is:

https://support.mozilla.org/en-US/kb/ho ... efox-cache

Voor zover ik weet staan er geen rare dingen op Bokt die ervoor zorgen dat pagina's niet meer laden. Zeker als je de site wel kan bekijken in een andere browser of op je telefoon is de kans bijzonder groot dat er 'iets' niet helemaal OK is met de browser die problemen geeft.

Vaak is dat een probleem met een bestand dat in je 'internet cache' staat. Met een beetje geluk los je de problemen op door deze bestanden te verwijderen (en dus opnieuw te laden).

Daarnaast zijn er nog een paar opties:

- Adblockers doen soms vreemde dingen. Kijk eens wat er gebeurt als je deze (helemaal) uitschakelt
- Soms zijn er extensies geinstalleerd in je browser die problemen geven. Loop die lijst eens kritisch door en schakel uit wat je niet herkent.
- Firewalls en anti-virussoftware creeren regelmatig meer problemen dan ze oplossen. Zorg er op z'n minst voor dat die software helemaal up to date is als je het gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 14:21 



 
Profiel   

Mja, ik kan de adblockers nog wel eens bekijken maar verder krijg ik 'm niet veel schoner dan dit. Blijf het toch apart vinden dat het alleen op Bokt gebeurt en dan specifiek alleen op het forum gedeelte. Markt en wiki doen normaal...
En ach, anders probeer ik gewoon een andere browser voor Bokt. Das dan ook nog een optie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 10:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen