Modereren op mods

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-17 09:58

Anoniem schreef:
Ik vind dat het hebben en geven van een scherpe, al dan niet geaccepteerde, mening en het uitvoeren van een functie als mod niets met elkaar te maken hebben.
Deze berichten bevatten een mening en vragen, insinuaties kun je ze zelfs noemen, die door het meerendeel als slecht wordt opgevat, vooral omdat het onderwerp zo gevoelig is. Ik zie niets wat tegen de regels is en al zeker geen reden om iemand van groen naar zwart te zetten. Als je als mens een afwijkende mening hebt, kun je als Mod prima functioneren. Het zijn net mensen he die modjes.


In mijn ogen gaat het erom dat er ogenschijnlijk met twee maten werd gemeten, een 'gewone' bokker hoeft al veel minder te doen om een tik op de vingers te krijgen. Maar gelukkig heeft ods duidelijk gemaakt dat er zeker aan gewerkt wordt.
Nogmaals bedankt voor je toelichting, ods!

Mars

Berichten: 33262
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Modereren op mods

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 10:02

Ook mods hebben zich aan regels te houden, als ik me goed herinner is één van die regels dat het niet de bedoeling is de grenzen of controverse op te zoeken. En niemand heeft gezegd dat ze de mening niet mag hebben maar deze ook te posten onder je groene naam is imo wel in strijd met die regel.

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 10:04

Anoniem schreef:
Ik vind dat het hebben en geven van een scherpe, al dan niet geaccepteerde, mening en het uitvoeren van een functie als mod niets met elkaar te maken hebben.
Deze berichten bevatten een mening en vragen, insinuaties kun je ze zelfs noemen, die door het meerendeel als slecht wordt opgevat, vooral omdat het onderwerp zo gevoelig is. Ik zie niets wat tegen de regels is en al zeker geen reden om iemand van groen naar zwart te zetten. Als je als mens een afwijkende mening hebt, kun je als Mod prima functioneren. Het zijn net mensen he die modjes.


Een scherpe en afwijkende mening is imo wat anders dan het uitten van ernstige beschuldigingen naar mensen die zichzelf niet kunnen verdedigen.
Dat ik deze beschuldigingen uitermate walgelijk vind is inderdaad mijn mening, bij een normale bokker zou aanspreken en bericht wissen genoeg zijn... echter in voorbeeldfunctie not done.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38710
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 10:06

Graag gedaan Jolien87!

Omdat hiermee je vraag is beantwoord wil ik een slotje hangen aan dit topic. Wat Angela heel goed aangaf is dat we het normaliter niet toestaan gebruikers te bespreken op FZ, zo ook niet individuele Mods. Wel begrijp ik dat er vragen zijn hierover en die hoop ik bij deze zo goed mogelijk te hebben beantwoord.

Om verdere speculaties en gedachtes over het hele gebeuren in te perken gaat hier een slotje op. Er is absoluut begrip voor jullie vragen hierover maar wees ervan overtuigd dat wij dit als team hebben opgepakt.

Dank voor jullie berichten tot zover!