Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

De mensen op bokt zijn enorm negatief!

 
Profiel   

Charvin schreef
Ik stop met de discussie :D


Dit vind ik heel knap van je. Verder discussiëren heeft inderdaad geen zin. Jij hebt iets op een bepaalde manier ervaren, een ander kan hier een andere mening over hebben maar het gaat erom hoe jij het ervaren hebt.

Focus op de goede tips die hier zijn gegeven en dan zal bokt een heel stuk leuker voor je zijn! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 10:29 



 
Profiel   

emilyslaluna schreef
Charvin schreef
Ik stop met de discussie :D


Dit vind ik heel knap van je. Verder discussiëren heeft inderdaad geen zin. Jij hebt iets op een bepaalde manier ervaren, een ander kan hier een andere mening over hebben maar het gaat erom hoe jij het ervaren hebt.

Focus op de goede tips die hier zijn gegeven en dan zal bokt een heel stuk leuker voor je zijn! :)


Dankjewel super leuke reactie!
Als alle mensen op bokt zo waren <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 11:39 



 
Profiel   

Tja niet iedereen zegt nu eenmaal wat je wilt horen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 11:47 



 
Profiel   

Mars schreef
Tja niet iedereen zegt nu eenmaal wat je wilt horen ;)


Het gaat er niet om of je zegt wat ze wilt horen. Maar om het feit dat mensen moeten begrijpen dat een ander je geschreven bericht anders op kan vatten. Het ligt allemaal aan hoe je op dat moment voelt. Ik denk dat TS nu misschien de 'negatieve' berichtjes terug kan lezen op een andere manier en begrijpen dat het meestal niet slecht bedoeld is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 11:50 



 
Profiel   

Ik ben het er mee eens dat sommige kinderen op hun dertiende slimmer zijn en op bepaalde punten meer ervaren dan volwassenen. Ik vind de opmerkingen over leeftijd meestal dan ook storend. Wat wèl zo is: op jonge leeftijd moet je vaak nog leren incasseren. En dat vermogen is heel handig op bokt. Want meestal zijn de berichten niet heel onaardig, maar ik ken ook de topics waar iemand (niet altijd de ts) behoorlijk wordt afgebrand. Hoewel niet leuk en niet juist kun je dat wellicht niet altijd voorkomen op een openbaar forum.
Gelukkig zijn er dan vaak wel weer anderen (of mods) die het voor je opnemen.

Wat betreft dierenwelzijn moet je soms ook een beetje realistisch zijn. Dierenwelzijn is altijd een goed streven, dat voorop gesteld, maar in dat soort topics heeft iedereen altijd opeens de perfecte huisvesting voor zijn paard, en de best opgevoede en gehoorzame hond >;) Ik vraag me dan altijd af waarom ik in de praktijk toch vaak iets anders zie ;)

Het is wel zo dat sommige discussies veel emoties oproepen en dan gaat het er wel eens heftig aan toe. Dat is niet erg, zolang mensen maar inhoudelijk blijven en niet op de persoon spelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 12:16 



 
Profiel   

Charvin schreef
Heee,
Mij valt het op dat altijd als ik een topic plaats, dat ik ALTIJD commentaar krijg!
Ik vind dit echt heel erg jammer! Als ik een vraag stel krijg ik altijd een comment van ' Wat je doet/wil kan echt niet/ Nee dat mag echt niet dat is schandalig / Denk niet zo aan je zelf/het geld, doe wat het beste is voor je paard ' Tuurlijk iedereen wil het beste voor zijn/haar paard, maar onnodige kosten wil niemand maken. En volgens mij is bokt forum bedoelt om vragen te stellen en elkaar te helpen. Ben ik de enige die dit zo ervaart? Of krijg ik hier nu ook al weer commentaar op? :)
Xx


Je hebt helemaal gelijk, daarom open ik niet meer snel een rij-topic of dergelijke..
Tevens is de maatschappij ook verhard en dat zal ook zeker meespelen hier op bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 21:46 



 
Profiel   

Ene virtuele oor in en de ander weer uit en alleen het positieve eruit halen! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 21:51 



 
Profiel   

Er is een verschil tussen 'alleen maar negatieve reacties' en 'alleen maar reacties krijgen die niet in de lijn der verwachtingen lagen'.

Eenzijdig aangeven dat je stopt met de discussie is wat mij betreft een teken dat je niet met feedback/berichten buiten jouw verwachtingen om kan gaan. Dus helemaal niet zo 'knap' van TS.

Moet wel zeggen dat ik het forum minder informatief vind tegenwoordig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 21:59 



 
Profiel   

upendo schreef
Moet wel zeggen dat ik het forum minder informatief vind tegenwoordig.


Daar ben ik het zeker wel mee eens...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 07:34 



 
Profiel   

Klopt, maar toen bokt nog een boktje was... Was het een klein clubje paardenliefhebbers... en ondanks op welk gebied ook met veel ervaring. En dat werd gedeeld... nu is de groep extreem veel groter en zit er zo veel onzin tussen. Maar door de groep grootte zijn er altijd wel een aantal die dat beamen, de vertelde onzin. Dus als je echt een vraag hebt kan je veel minder snel het juiste antwoord eruit filteren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-17 17:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen