Hoe Bok jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Hoe Bok jij?

Ik gebruik alleen de voorpagina
208 (38%)
Ik sla de voorpagina over
91 (16%)
Ik bekijk de voorpagina en blader verschillende subfora door
128 (23%)
Voor fototopics bekijk ik alleen de voorpagina
63 (11%)
Voor foto's ga ik (ook) naar de foto-subfora
57 (10%)

Totaal aantal stemmen: 547


Anoniem

Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 19:58

Ik ben al een tijdje best benieuwd naar hoe anderen Bokt gebruiken?

Ik merk zelf dat hoe uitgebreider de Bokt voorpagina wordt, hoe minder ik de rest van Bokt nog gebruik. Het enige wat ik nu nog doe is de voorpagina openen, op topics/foto's daar klikken die me interessant lijken en that's it. Vandaag voor het eerst in maanden ben ik weer alle subfora in gedoken om te kijken waar ik dit topic kon/moest plaatsen, maar daar kom ik echt nooit meer.

Vroeger, toen Bokt nog geen voorpagina had checkte ik altijd mijn favoriete subfora (vrijheidsdressuur, nh, voeding, ITP/HAW) en alle posts die daar geplaatst werden maar dat doe ik echt nooit meer. Ik kom dus eigenlijk niet meer op Bokt, alleen nog maar op de voorpagina. Ik ben dus wel benieuwd naar hoe anderen Bokken?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-08-17 20:08, in het totaal 3 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101723
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:01

Ik heb standaard eigen berichten open staan. Kijk alleen na middernacht even op de voorpagina voor Uitgelicht en de meest recente topics. Verder kom ik nooit op de voorpagina. Ik kijk bij actieve onderwerpen en eigen berichten...En ik heb een stel favorieten fora ingesteld en nieuwe topics daarin zie ik gelijk links in mijn scherm.

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:02

Ik wissel eigenlijk alleen maar tussen "actieve onderwerpen" en "eigen berichten". Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik op de subfora kijken :=

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:03

Bellatrix schreef:
Ik heb standaard eigen berichten open staan. Kijk alleen na middernacht even op de voorpagina voor Uitgelicht en de meest recente topics. Verder kom ik nooit op de voorpagina. Ik kijk bij actieve onderwerpen en eigen berichten...En ik heb een stel favorieten fora ingesteld en nieuwe topics daarin zie ik gelijk links in mijn scherm.

Dit inderdaad afgezien van Uitgelicht, bekijk ik eigenlijk ook nooit. :o

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:04

Ik heb nog nooit de voorpagina gebruikt. Ik ga meteen naar Bokt.nl/forums en switch meestal tussen eigen berichten (ik stip alles dat interessant is) en actieve onderwerpen.

ellepel

Berichten: 47337
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:04

Ik kijk alleen mijn berichten en soms actieve onderwerpen.
De rest bekijk ik zelden

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:06

Lienie_F schreef:
Ik wissel eigenlijk alleen maar tussen "actieve onderwerpen" en "eigen berichten". Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik op de subfora kijken :=

Ik ook, de voorpagina kom ik iig nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:07

Ik gebruik ook alleen 'actieve onderwerpen' en 'eigen berichten' op de voorpagina. Plus de foto's.
Heel soms (eens in de paar maanden) ga ik eens naar het ITP/HAW forum, maar dat is echt uitgestorven.

@ Bellatrix; zo Bokte ik vroeger ook. Hoe werkt dat eigenlijk, dat de nieuwe topics van je favoriete fora meteen links in je scherm komen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101723
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:08

Instellingen, overzicht, favoriete forums. Daar klik ik alle forums aan die ik interessant vind en nieuwe topics van wil zien.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:14

Ik kijk nooit op de voorpagina. Ga gelijk naar eigen berichten. Soms kijk ik bij actieve onderwerpen, door fora bladeren doe ik maar heel af en toe op een regenachtige dag ofzo :+

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:40

Ik open mijn bokt op eigen berichten. Maar ik heb als favoriete fora onder andere de voorpagina, daar kan ik zien wat er die dag allemaal op vp is gekomen. Ik doe bijna nooit wat met voorpagina, juist omdat er zoooveel op staat :')

Anoniem

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:42

Ik kijk als eerst bij eigen berichten, daarna actieve berichten. Het nieuws bekijk ik even en uitgelicht. Maar echt tussen de subfora's zoeken doe ik alleen als ik zelf iets wil plaatsen/vinden.

Selina

Berichten: 14284
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:45

Ik zit voor 90% van de tijd op de voorpagina. Klik dan nieuwe, interessante topics aan. Kan daar ook bij m'n eigen berichten. Heb ook aantal favo forums, dan klik op mijn berichten om die te bekijken, maar dat doe ik 1x per dag ofzo.

Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:46

Eline1510 schreef:
Lienie_F schreef:
Ik wissel eigenlijk alleen maar tussen "actieve onderwerpen" en "eigen berichten". Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik op de subfora kijken :=

Ik ook, de voorpagina kom ik iig nooit.


Idem. De voorpagina boeit me allerminst.
Fototopics bekijk ik heel soms als ik ze in 'actieve onderwerpen' voorbij komen en ik me verveel :')
De enige subfora die ik soms opzoek zijn BB, BEU en LZP.

Eloya

Berichten: 5189
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:49

Ik kom eigenlijk nooit op de voorpagina, eigen berichten is mijn homepage en ik switch tussen actieve onderwerpen en eigen berichten en heb idd een paar favoriete subfora die dan links in beeld komen bij eigen berichten

Jolien87

Berichten: 17408
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:54

Ik beperk me ook tot eigen berichten en actieve onderwerpen.

hwn
Berichten: 4694
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:57

Lienie_F schreef:
Ik wissel eigenlijk alleen maar tussen "actieve onderwerpen" en "eigen berichten". Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik op de subfora kijken :=


Idem hier! En soms es Uitgelicht als de foto me aanspreekt.

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:00

Ik kom nooit op de voorpagina. Ik switch tussen eigen berichten en actieve berichten.

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:02

Ik gebruik alleen de voorpagina. Waarom......,ehh,geen idee. :D

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:04

Ik gebruik vooral de voorpagina, maar als ik me verveel scroll ik door de actieve berichten op zoek naar iets interessants. Ik heb een paar fora, zoals In The Picture, bij m'n favorieten staan waar ik af en toe een kijkje neem, gewoon om foto's te kijken.

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:05

Ik wissel veel tussen eigen berichten en de voorpagina, al gebruik ik de voorpagina naast eenmaal per dag het nieuws checken vooral voor de actieve onderwerpen :') Soms ga ik ook wel naar de actieve onderwerpen zelf toe, maar ik vind de voorpagina fijner kijken ofzo :')
Heel af en toe ga ik ook wel naar de subfora, maar alleen als bokt heel rustig is en de hele tijd dezelfde topics bij actieve onderwerpen blijven staan. Of ik klik vanuit een topic door naar dat subforum en check het even. Dat doe ik nog wel regelmatig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:06

Eigen berichten en actieve berichten!

Af en toe de voorpagina voor het nieuws en ik zoek regelmatig dingen via de zoekfunctie. Want echt heeeul veel staat op bokt!

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:10

Lienie_F schreef:
Ik wissel eigenlijk alleen maar tussen "actieve onderwerpen" en "eigen berichten". Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik op de subfora kijken :=

Dit :j

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:10

Ik bekijk nooit de voorpagina. Heeeel af en toe staat er een rijtopic bij uitgelicht wat ik dan al zien kan, die klik ik wel aan. Voor de rest alleen eigen berichten en actieve berichten en dan het meest lzp, haw en rij-itp. En nog wat interessante titels.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:11

Ik gebruik de voorpagina nooit, ik ga naar m'n eigen berichten, en bij tijd over ga ik naar de actieve berichten...