Hoe Bok jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Hoe Bok jij?

Ik gebruik alleen de voorpagina
208 (38%)
Ik sla de voorpagina over
91 (16%)
Ik bekijk de voorpagina en blader verschillende subfora door
128 (23%)
Voor fototopics bekijk ik alleen de voorpagina
63 (11%)
Voor foto's ga ik (ook) naar de foto-subfora
57 (10%)

Totaal aantal stemmen: 547


Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 11:30

BartVB schreef:
haha, tijd vliegt, maar ook weer niet zo hard :+
Maar helaas is dat niet het enige item dat al erg lang op de TODO lijst staat.

Overigens lijkt het effect daarvan redelijk beperkt aangezien het gros van de (reguliere) gebruikers vooral vertrouwt op de frontpage, eigen berichten en actieve onderwerpen. Hoger op de lijst staat dus het beter onder de aandacht brengen van nieuwe topics.

Als je al jarenlang roept jajaja, komt heus, is echt een actiepunt en er gebeurt niks, dan kun je ook besluiten dat het voor jou niet relevant genoeg is en het laten zitten. Met een goede zoekmachine (hoera Google!) kom je ook overal.

De voorpagina bekijk ik zelden, favorieten in gesteld op 'mijn berichten' en dan kijk ik via 'actieve onderwerpen' nog wel of er boeiende nieuwe dingen zijn. Overigens hulde voor de low level graphics van zowel m.bokt.nl als o.bokt.nl want de kakefonie aan kleurtjes is verschrikkelijk.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41661
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:44

xyzutu2 schreef:
Als er geen filter zit op het knopje favoriete fora dan vind ik dat niet zo interessant omdat ik dan steeds met voor mij niet interessante topics word geconfronteerd.


Hoe zou zo'n filter er dan uit moeten zien volgens jou? In de meeste fora verschijnen geen 20 nieuwe topics per dag, een paar keer een 'hoe leer ik mijn pony steigeren' topic overslaan is best te doen, toch? Overigens lijkt me daar vooral de uitdaging om dat soort topics uberhaupt te voorkomen, b.v. door goede FAQs en/of wiki-artikelen. Dat houdt zo'n forum een heel stuk interessanter.

Anoniem

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 17:04

Ik weet daar het antwoord ook niet op, alleen weet ik dat forums volgen voor mij zoals dat nu
gaat niets toevoegt omdat ik dan in leuke forums alsnog allemaal oninteressante berichten te lezen krijg.

Ik gebruik nu puur de voorpagina en als ik me echt dood verveel klik ik op de pagina Actieve Onderwerpen, dus favoriete fora heb ik niet nodig.