Hoe Bok jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Hoe Bok jij?

Ik gebruik alleen de voorpagina
208 (38%)
Ik sla de voorpagina over
91 (16%)
Ik bekijk de voorpagina en blader verschillende subfora door
128 (23%)
Voor fototopics bekijk ik alleen de voorpagina
63 (11%)
Voor foto's ga ik (ook) naar de foto-subfora
57 (10%)

Totaal aantal stemmen: 547


Anoniem

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:17

Voor degenen die de voorpagina skippen en meteen naar de pagina met Eigen Berichten springen; hebben jullie dan zoveel eigen berichten/reacties/eigen topics tegelijk lopen die steeds weer actueel worden?
Ik reageer ook regelmatig in topics of open er zelf eentje, maar als ik op de voorpagina kijk dan passen alle topics waar ik in gereageerd heb en die door een nieuwe post weer actueel zijn geworden ruimschoots in dat hokje 'Eigen berichten' linksonder op de voorpagina. In de rest daaronder is niks gebeurd, dus voor mij heeft het weinig zin om naar de aparte pagina 'Eigen berichten' te gaan.

silverdapple
Berichten: 810
Geregistreerd: 22-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:25

Leuk om de verdeling te zien! De meesten bekijken dus grotendeels of alleen de voorpagina en eigen berichten, of komen juist helemaal nooit op de voorpagina.

Ik behoor tot de eerste groep, bekijk alleen de voorpagina voor actieve onderwerpen en eigen berichten - grotendeels topics waarin een interessante discussie gaande is of een volgtopic -, als ik me heel erg verveel dan bekijk ik de volledige lijst met actuele onderwerpen nog wel eens... :Y)

JudithGigi

Berichten: 4201
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:31

Lienie_F schreef:
Ik wissel eigenlijk alleen maar tussen "actieve onderwerpen" en "eigen berichten". Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik op de subfora kijken :=


Same here :') soms snuffel ik wat tussen HAW en springtopics als ik me verveel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:36

xyzutu2 schreef:
Voor degenen die de voorpagina skippen en meteen naar de pagina met Eigen Berichten springen; hebben jullie dan zoveel eigen berichten/reacties/eigen topics tegelijk lopen die steeds weer actueel worden?


Valt vaak wel mee. Mochten er geen topics zijn die op dat moment goed lopen dan doe ik wat anders, vaak kijk ik dan eventjes bij het voorpaginanieuws, zoek ik dingetjes op of ga ik youtuben ;)

En als ik heb gevonden wat ik zocht etc, dan kijk ik weer bij mijn eigen berichten en de recente berichten.

En zo ist cirkeltje rond...

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:44

xyzutu2 schreef:
Voor degenen die de voorpagina skippen en meteen naar de pagina met Eigen Berichten springen; hebben jullie dan zoveel eigen berichten/reacties/eigen topics tegelijk lopen die steeds weer actueel worden?
Ik reageer ook regelmatig in topics of open er zelf eentje, maar als ik op de voorpagina kijk dan passen alle topics waar ik in gereageerd heb en die door een nieuwe post weer actueel zijn geworden ruimschoots in dat hokje 'Eigen berichten' linksonder op de voorpagina. In de rest daaronder is niks gebeurd, dus voor mij heeft het weinig zin om naar de aparte pagina 'Eigen berichten' te gaan.

Ik open de voorpagina gewoon nooit. Vind het niet interessant. Moet langs veel te veel niet interessante tekst scrollen waardoor eigen berichten of actieve onderwerpen gewoon makkelijker werkt. Zowel op mijn telefoon als laptop krijg ik als ik "bokt" in tik gelijk eigen berichten te zien dus de voorpagina zie ik ook nooit, het is geen extra handeling om naar eigen berichten te gaan.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:44

Lienie_F schreef:
Ik wissel eigenlijk alleen maar tussen "actieve onderwerpen" en "eigen berichten". Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik op de subfora kijken :=


Same here :')

Goof

Berichten: 28780
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:50

xyzutu2 schreef:
Voor degenen die de voorpagina skippen en meteen naar de pagina met Eigen Berichten springen; hebben jullie dan zoveel eigen berichten/reacties/eigen topics tegelijk lopen die steeds weer actueel worden?
Ik reageer ook regelmatig in topics of open er zelf eentje, maar als ik op de voorpagina kijk dan passen alle topics waar ik in gereageerd heb en die door een nieuwe post weer actueel zijn geworden ruimschoots in dat hokje 'Eigen berichten' linksonder op de voorpagina. In de rest daaronder is niks gebeurd, dus voor mij heeft het weinig zin om naar de aparte pagina 'Eigen berichten' te gaan.


Ik vind die hele voorpagina met zijn blogs en uitgelicht en 'nieuws'berichten gewoon vreselijk oninteressant. Daar kom ik echt niet voor op bokt.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:53

Lienie_F schreef:
Ik wissel eigenlijk alleen maar tussen "actieve onderwerpen" en "eigen berichten". Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik op de subfora kijken :=


Precies dit haha

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 23:02

Ik lees eigenlijk amper meer paardgerelateerd nu ik daar zelf al jaren uit ben. Dus ik lees vooral 'Eigen berichten' en heb LZP en MWS onder 'Nieuwe topics' staan. Heel af en toe bij verveling klik ik op 'Actieve onderwerpen' maar verder kom ik eigenlijk niet :+

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 23:07

Jolien87 schreef:
Ik beperk me ook tot eigen berichten en actieve onderwerpen.


Hier idem. :)

Century

Berichten: 5962
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 23:07

Mijn optie staat er niet bij. Ik kijk bij "Eigen berichten" en "Actieve onderwerpen" (of er iets interessants bij staat) zoals velen al zeggen, en vaak op LZP.

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 23:10

Coconut schreef:
Lienie_F schreef:
Ik wissel eigenlijk alleen maar tussen "actieve onderwerpen" en "eigen berichten". Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik op de subfora kijken :=


Same here :')

Yep, en ik kijk ook veel op de boktmarkt, vind het leuk om te kijken wat mensen allemaal te koop aanbieden :')

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 23:54

Lienie_F schreef:
Ik wissel eigenlijk alleen maar tussen "actieve onderwerpen" en "eigen berichten". Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik op de subfora kijken :=



Gewoon dit.

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 00:09

xyzutu2 schreef:
Voor degenen die de voorpagina skippen en meteen naar de pagina met Eigen Berichten springen; hebben jullie dan zoveel eigen berichten/reacties/eigen topics tegelijk lopen die steeds weer actueel worden?
Ik reageer ook regelmatig in topics of open er zelf eentje, maar als ik op de voorpagina kijk dan passen alle topics waar ik in gereageerd heb en die door een nieuwe post weer actueel zijn geworden ruimschoots in dat hokje 'Eigen berichten' linksonder op de voorpagina. In de rest daaronder is niks gebeurd, dus voor mij heeft het weinig zin om naar de aparte pagina 'Eigen berichten' te gaan.


Interessante topics die ik tegenkom in actieve berichten geef ik een stipje zodat ze bij eigen berichten komen te staan, zo kan ik ze blijven volgen. Dat is dus de plek waar ik overzichtelijk de topics terugvind die ik graag wil volgen, en af en toe browse ik door de actieve berichten voor nieuw leesvoer.

Verder kom ik eigenlijk nergens. De voorpagina is voor mij te druk en onoverzichtelijk met teveel verschillende dingen erop, vooral omdat ik veel mobiel bok. Soms kijk ik eens naar uitgelicht, maar verder niet.

Namira542

Berichten: 1061
Geregistreerd: 09-06-16
Woonplaats: Grunnn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 00:12

Net zoals anderen al hebben gezegd. Kijk ik bijna alleen maar op ''actieve onderwerpen'' en ''eigen berichten''.
Heel af en toe kijk ik bij ''uitgelicht''.
Ik ben ook wel regelmatig op ''de boktmarkt'' te vinden. En zoek heel soms echt gericht op topics.

Elastiek

Berichten: 567
Geregistreerd: 09-04-12
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 00:14

Ook ik wissel eigenlijk alleen maar tussen eigen berichten en actieve onderwerpen.

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 00:34

Dan ben ik zeker de enigste boktverslaafde die allemaal topics gaat lezen die intressant lijken van soms wel jaren terug, ookal verrijkt het mijn kennis niet :') Ik kijk ook uitgelicht, nieuws, eigen berichten, laatste berichten, YRT kijk ik ook redelijk vaak, en alle ITP is ook leuk _O-

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 00:42

Vroeger keek ik alleen op de subfora via de laptop.

Maar sinds de voorpagina en iphone doe ik het alleen via de voorpagina.

Ik heb tijden dan kijk ik alleen in mn eigen berichten. Nu heb ik vakantie en bok ik meer en kijk ik verder dan mn neus lang is en Ik kijk of de titel me aanstaat en klik het aan.

Eerst vond ik die voorpagina niks en had ik mn browser ingesteld dat ie daar nooit op begon.

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 01:40

Lienie_F schreef:
Ik wissel eigenlijk alleen maar tussen "actieve onderwerpen" en "eigen berichten". Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik op de subfora kijken :=

Dit, met als aanvulling dat wanneer ik een bepaald topic zoek ik op het betreffende subforum ga kijken of de zoekfunctie gebruik.

Anoniem

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 03:23

Ik gebruik echt nooit de zoekfunctie op Bokt, ik ga gewoon naar Google en typ daar 'Bokt stijgbeugels' of iets dergelijks in. Dan krijg ik de resultaten netjes per topic (plus het aantal reacties in dat topic) opgesomd, wat voor mij veel makkelijker en leesbaarder is dan als ik via de Bokt zoekmachine zoek.

Anoniem

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 03:27

Ik kijk eigenlijk alleen bij Uitgelicht, Eigen berichten en Actieve onderwerpen (door de onderwerpen scrollen en popcorn-topics zoeken)

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 05:52

Ik ga ALTIJD eerst naar de voorpagina haha! Dan kijk ik bij laatse berichten en mijn berichten. Uitgelicht moet ik ook altijd even checken :D En af en toe scroll ik wel eens door subfora.

_Annemiek

Berichten: 1247
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 06:01

Ik kijk alleen de voorpagina, waarom? Weet ik eigenlijk niet eens. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 06:44

silverdapple schreef:
Leuk om de verdeling te zien! De meesten bekijken dus grotendeels of alleen de voorpagina en eigen berichten, of komen juist helemaal nooit op de voorpagina.

Ik behoor tot de eerste groep, bekijk alleen de voorpagina voor actieve onderwerpen en eigen berichten - grotendeels topics waarin een interessante discussie gaande is of een volgtopic -, als ik me heel erg verveel dan bekijk ik de volledige lijst met actuele onderwerpen nog wel eens... :Y)

Ik doe dit ook!

D_Travis

Berichten: 4928
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Hgv Drenthe

Re: Hoe Bok jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 07:36

Eerst eigen berichten en dan actieve berichten.
Soms subfora
Maar voornamelijk lezen en amper meer posten