Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Berichten niet meer verwijderen

 
Profiel   

Je kon altijd enkele minuten na plaatsing met behulp van het kruisje je bericht verwijderen (handig als je snel bent of te haastig en dan domme dingen plaatst :+ gebeurt regelmatig haha)

Alleen heel het kruisje is weg? Je kan alleen nog maar wijzigen of een mod tippen..

Edit. Nu is ie er weer :+

Edit 2. Maar in topics zie ik hem niet :Y)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 20:50 



 
Profiel   

Verwijder dus maar. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 20:51 



 
Profiel   

Kan nu niet meer whahaha

Hoelang heb je trouwens de tijd om een bericht te verwijderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 20:53 



 
Profiel   

Tot er iemand gereageerd heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 20:57 



 
Profiel   

Heb even gekeken hoe het nu precies zit en je hebt 45 minuten om je bericht te verwijderen, maar dat kan alleen als dit het laatste bericht in een topic is.

Heb recent wel iets veranderd aan de verwijder knopjes op de site, maar dat zou (in theorie :+) geen gevolgen moeten hebben gehad voor de 'X' knop. Jij ziet geen verwijderknop dus? Ook niet als je bericht de laatste is in een topic?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 21:01 



 
Profiel   

Ja hoor, kan en werkt gewoon nog. Maar het kan alleen als er nog niemand na jou gereageerd heeft.

Ik heb het net getest en mijn eerdere bericht gewoon kunnen verwijderen uit dit topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 21:04 



 
Profiel   

Ik ben de laatste gereageerde in het betreffende topic. Ik heb geen kruisje

20 min geleden


Laatst bijgewerkt door Kabayo op 25-08-17 21:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 21:05 



 
Profiel   

Omdat je dus langer dan 45 minuten geleden gepost hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 21:07 



 
Profiel   

Sorry mijn internet is zeer sloom

20 min geleden

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 21:08 



 
Profiel   

Ik vind het soms wel vervelend dat je het niet meer kunt verwijderen. Zeg dan alleen als je bericht gequote is kun je het niet meer verwijderen. Ook berichten uit mijn geschiedenis zou ik graag zien verdwijnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 21:34 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Ik vind het soms wel vervelend dat je het niet meer kunt verwijderen. Zeg dan alleen als je bericht gequote is kun je het niet meer verwijderen. Ook berichten uit mijn geschiedenis zou ik graag zien verdwijnen.

Ben het helemaal met je eens

Vind sommige berichten van 5 jaar terug beschamend of ik wil ze graag van internet af hebben
Helaas kan dat niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 21:36 



 
Profiel   

Als je een goede reden hebt voor het verwijderen kun je gewoon een mod pb'en met het verzoek dat bericht te verwijderen. Maar dan moet je dus wel een goede reden hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 21:38 



 
Profiel   

Froukje schreef
Als je een goede reden hebt voor het verwijderen kun je gewoon een mod pb'en met het verzoek dat bericht te verwijderen. Maar dan moet je dus wel een goede reden hebben.

Ja weet ik :)
Wil het graag gewoon zelf kunnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 21:50 



 
Profiel   

Als iedereen dat zelf zou kunnen bestond half bokt uit alleen maar gaten.. Ben toch blij dat dat niet kan.

Beetje nadenken voor je iets plaatst is niet erg, dan hoef je er later ook geen spijt van te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 22:02 



 
Profiel   

Froukje schreef
Als iedereen dat zelf zou kunnen bestond half bokt uit alleen maar gaten.. Ben toch blij dat dat niet kan.

Beetje nadenken voor je iets plaatst is niet erg, dan hoef je er later ook geen spijt van te hebben.

Ik was toen 15 :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-17 22:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen