Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 11 [ 272 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met Life Coach Leidy ?

 
Profiel   

Paris_ schreef
Wat een uiteenlopende reacties! Ik volg haar al een tijd op facebook maar zulke negativiteit heb ik nooit gemerkt.
Inderdaad jammer dat ze niet veel prijsgeeft mbt de methode, dat is mij wel opgevallen.
Ze komt op mij niet arrogant over, wel zelfverzekerd.

Waxmeltsenzo, ik heb gegoogeld op wat jij zei, maar kan er niks anders over vinden dan facebookpagina's die niet meer bestaan?



Ik kan het idd ook niet meer lezen die pagina's maar die naam is niet voor niets gegeven natuurlijk.
En op haar eigen Facebook pagina verwijderd ze echt alles wat haar niet aanstaat dus de negativiteit merk je niks van ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 11:50 



 
Profiel   

Vanavond rtl late night gaat ze haar verhaal weer doen...wedden dat alles weer op haarzelf betrokken wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 19:15 



 

Och, zelfde verhaaltje zeker weer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 19:45 



 
Profiel   

Het gaat over de petitie die ze gestart is dus niks over haar zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 19:59 



 
Profiel   

Er staat nergens dat Leidy daar zal zijn.
Dat had ze vast en zeker bekend gemaakt ;)

O ja op haar Facebookpagina natuurlijk duuuuuhh :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 20:02 



 
Profiel   

Het zou inderdaad niet over haarzelf moeten gaan. Maar zelfs het feit dat ze iemand had aangesproken over dat ze haar kleine hond in de schaduw nog geen 100m naast de fiets liet lopen (los en op wandeltempo) zodat hij een plas kon doen terwijl hij daarvoor en daarna in de fietstas zat, wist ze nog zo te verpakken dat de helft van haar facebookpost over hoe zielig ze zelf was liet gaan. Iedere nuancering werd verwijderd en de persoon werd geblokkeerd. Uiteindelijk heeft ze het bericht maar verwijderd omdat er steeds weer commentaar op werd gegeven.

Het aanspreken is op zich goed, het feit dat ze volledig niet voor rede vatbaar was op straat (ondanks dat ze zelf moest vertragen om naast de fiets te blijven lopen) en er een zeikverhaal van maakte (over hoe ze vanwege ziekte half dood aan het gaan was en ze haar laatste krachten inzette om het te doen) en geen enkele nuancering accepteerde, maakt dat er een hele vuile nasmaak aan kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 20:05 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om in dit topic over het werk Life coach Leidy te blijven discussiëren. Hoe men over haar als persoon denkt is niet van belang voor de vraag van TS. Ook niet respectvol naar Leidy toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 20:46 



 
Profiel   

Uh haar persoonlijkheid heeft juist heel veel met haar werk te maken? Door haar persoonlijkheid zou ik haar niet als coach willen... En net wat Mizora zegt, het zal voornamelijk over haarzelf gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 21:18 



 
Profiel   

Uhm ze handeld als life coach Leidy mijn ervaring is met Life coach Leidy.
Dat ze mensen openbaar valselijk beschuldigd als life coach dat maakt dat men toch graag wil weten hoe het zit. Aangezien ze de berichten en vragen van klanten, volgers, likers en delers gewoon verwijderd maakt dat ze niet respectvol is naar mensen en al helemaal niet begaan met honden en daarom krijg je dit soort taferelen.

Ik vind het ook niet respectvol trouwens om dingen tot in de treuren te herhalen.
Maar ik vind wel dat zo lang ze zelf alles verwijderd mensen elders de kans moeten krijgen om eerlijk hun verhaal te doen of dat nou positief of negatief is dat maakt niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 21:24 



 
Profiel   

Uiteraard is het mogelijk dat iemands persoonlijkheid sterk doorkomt in de werkwijze of de manier waarop ze zichzelf naar buiten brengen. Daar een mening over hebben is prima, mits dit op een respectvolle manier besproken wordt. Het gevaar dat hier in ligt is dat het bespreken van die persoonlijkheid snel persoonlijk wordt. Zeker wanneer dat minder positief is vervalt dit al snel in persoonlijk aanvallen.

Het is dus niet dat er geen vraagtekens gezet mogen worden bij de methode en hoe ze dit naar buiten brengt, het is echter niet de bedoeling de persoon erachter aan te vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 21:40 



 
Profiel   

briitje schreef
Wat ik van leidy opgesomd vind :+ :

* ze geeft nergens haar manier van trainen bloot. Je kiest toch geen methode welke je niet kent en wellicht niet achter staat ?

* ze geeft geen papieren gehaald. Vind haar om die redenen alleen al, te weinig kennis hebben. Zo zie je maar weer. Iedere gek kan zichzelf GT noemen. Waar haakt ze die belachelijke prijzen dan ook vandaan?

* herkent en erkent geen ras eigenschappen

* boeit haar niks hoe de honden zich voelen, zolang de eigenaar maar blij is. Lijkt mij dat dit een mooie balans hoort te zijn.

* verwijderd alle reacties welke te kritisch voor mevrouw zijn en blokt je indien nodig zelfs. Dus echt een eerlijk beeld, krijg je niet van haar recensies

Al met al, die is me geen euro waard



precies dit! ik ben lid van een groep daar heet ze 'ananas'.

ze gebruikt trouwens de dominantie en rangorde methode een beetje wat al lang achterhaald is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 21:50 



 
Profiel   

Ninette schreef
Vanavond rtl late night gaat ze haar verhaal weer doen...wedden dat alles weer op haarzelf betrokken wordt.


Haha dat zei ik ook al.. Krijgen we vast weer te horen dat ze anorexia heeft gehad. Ik snap echt niet waarom ze dit elke keer zo specifiek benoemd. Ik heb deze ziekte helaas ook gehad maar voel nou niet echt de behoefte om dat aldoor te benoemen. Sterker nog, ik heb het er nooit over. Wat geweest is, is geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 21:55 



 
Profiel   

EJuniorJoost schreef
briitje schreef
Wat ik van leidy opgesomd vind :+ :

* ze geeft nergens haar manier van trainen bloot. Je kiest toch geen methode welke je niet kent en wellicht niet achter staat ?

* ze geeft geen papieren gehaald. Vind haar om die redenen alleen al, te weinig kennis hebben. Zo zie je maar weer. Iedere gek kan zichzelf GT noemen. Waar haakt ze die belachelijke prijzen dan ook vandaan?

* herkent en erkent geen ras eigenschappen

* boeit haar niks hoe de honden zich voelen, zolang de eigenaar maar blij is. Lijkt mij dat dit een mooie balans hoort te zijn.

* verwijderd alle reacties welke te kritisch voor mevrouw zijn en blokt je indien nodig zelfs. Dus echt een eerlijk beeld, krijg je niet van haar recensies

Al met al, die is me geen euro waard



precies dit! ik ben lid van een groep daar heet ze 'ananas'.

ze gebruikt trouwens de dominantie en rangorde methode een beetje wat al lang achterhaald is..



Dan zijn wij vast van dezelfde groep(en) lid :').

Maargoed ik vind - denk ik - nog het zorgwekkendste dat ze gedrag echt niet leest. Vaak zegt ze bij filmpjes iets in de trant 'De hond loopt nu relaxed en zonder stress mee'. Terwijl alle stress nog af te lezen is. Mist ze dit echt if gaat het er alleen om dat de eigebaar blij is ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 22:04 



 
Profiel   

De laatste keer kreeg ze de kans om op te komen voor het ras. Maar ze heeft er vooral gebruik van gemaakt zichzelf in kaart te zetten, heel jammer.
Maar de petitie die ze gestart is daar heb ik minder mee omdat het een marketingsstunt is ;)
Die wet bestaat al. Ze zouden beter dit onderwerpe gewoon jaarlijks onder de aandacht kunnen brengen bij de dierenbescherming, tijdens de reclame even een plaatje van 5 seconden met de tekst laat de hond niet in een snik hete auto achter. Dus ik ga er van uit dat vanavond in het teken gaat zijn van Leidy de coach.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 22:05 



 
Profiel   

Dat vind ik nou een goede. Inderdaad gewoon een klein reclame stukje erover. Waarom zoueen ze dat überhaupt niet doen ? Dat bereik is natuurlijk veel groter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 22:10 



 
Profiel   

Mag ik linkje van die groep in pb? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 22:31 



 
Profiel   

ze komt straks in RTL late night

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 23:20 



 
Profiel   

Ik zit te kijken en ze coacht dus ook kinderen en gezinnen. Ik vind het best apart dat dit kan zonder hier een opleiding voor te hoeven volgen en dus niet in 'het' register geregistreerd te staan? Ze zei net zelf dat ze geen hond aanraakt tijdens haar consult.... Dus wat is ze dan? Zelfbenoemde psych?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 23:37 



 
Profiel   

Iedereen mag zich coach noemen. Die naam is niet beschermd.
Er zijn trouwens veel beroepen die je zelf kunt doen zonder diploma's o.a makelaar bijv.
Maar weet je dat een papiertje mij eigenlijk niks intresseerd ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 23:49 



 
Profiel   

Nou zonder diploma en niet heel veel ervaring hebbende want ze is jonge meid, maar dan wel de prijzen hanteren die de experts vragen die jarenlange opleiding en training en dus ervaring hebben opgedaan. Is namelijk net zo als les krijgen van iemand met weinig wedstrijdervaring, die is stukken goedkoper als een lesje van een grand prix amazone.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 23:57 



 
Profiel   

Ninette schreef
Nou zonder diploma en niet heel veel ervaring hebbende want ze is jonge meid, maar dan wel de prijzen hanteren die de experts vragen die jarenlange opleiding en training en dus ervaring hebben opgedaan. Is namelijk net zo als les krijgen van iemand met weinig wedstrijdervaring, die is stukken goedkoper als een lesje van een grand prix amazone.


Ik denk wel dat in bepaalde beroepen de fealing belangrijker is dan de papierwinkel en dat ervaring opgedaan wordt in de praktijk.

Ik vind dat ze een groot ego heeft, maar ook ballen, mijn ervaring met haar was niet leuk maar eerlijk is eerlijk op het moment sprak ze mij aan, waar velen zullen weg kijken, wat ze daarna deed maakte voor mij dat ze zich totaal ongeloofwaardig maakte. Ik vind haar wel een enorm knappe verschijning ook in het echt. Dat heeft niets met haar kwaliteiten te maken, maar ik geloof dat dat wel lekker verkoopt ook natuurlijk haar voorkomen op tv want dat ze uitstraling heeft daar kan niemand omheen.

En je hebt nog altijd heel wat mensen die gewoon geloven dat die mooie praatjes allemaal waargemaakt worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 00:18 



 
Profiel   

Ninette schreef
Nou zonder diploma en niet heel veel ervaring hebbende want ze is jonge meid, maar dan wel de prijzen hanteren die de experts vragen die jarenlange opleiding en training en dus ervaring hebben opgedaan. Is namelijk net zo als les krijgen van iemand met weinig wedstrijdervaring, die is stukken goedkoper als een lesje van een grand prix amazone.


Leeftijd en opleiding zegt helaas niet altijd wat... Ik heb klanten die niks konden bij een gecertificeerde gedragstherapeut die al járen en jaren ervaring heeft en in mijn beleving deze klanten gemakkelijk had moeten helpen.
Je moet ook simpelweg gevoel hebben voor je werk in dit soort beroepen, niet alles is te leren uit een boekje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 09:19 



 
Profiel   

het gevoel is inderdaad belangrijk, maar ook dat vind ik dat ze niet heeft. wat hier al gezegd werd als zij zegt: ze zijn ontspannen vraag ik me af waar ze dat vanaf gelezen heeft...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 10:51 



 
Profiel   

Mensen ik heb al aangegeven dat ik mijn ervaring niet ga delen.
Daar zijn twee redenen voor. De eerste is dat zij zich niet kan verdedigen het is iets waar men al snel belachelijk over gaat doen of er een heftiger verhaal van gaat maken ;) en wat gij niet wilt dat u geschied doet dat ook een ander niet.
En de tweede reden is dat het geen zij zelf verwijderd heeft en het daarmee klaar is ;)

Ik kreeg er vragen over per pb. Maar had natuurlijk al aangegeven dat ik het verhaal niet nog een keer ga typen. Mijn ervaring zegt meer iets over haar als persoon. Ook al heeft ze gehandeld als life coach. Laten we het erop houden dat ze een verkeerde inschatting heeft gemaakt, en niet voor rede vatbaar was en vragen en reacties erop heeft verwijderd. Dit hoeft haar niet te blijven achtervolgen.

Ik hoop dat het verhaal gewoon klaar is, ik heb hier eigenlijk juist gereageerd omdat ik weet dat er ook veel leden van een ander forum komen en ik weet dat het verhaal dan vast wel boven komt drijven. Maar ik wil laten weten dat het voor mij klaar is en dat ik niet vind dat dit voor haar gevolgen moet blijven hebben.

Het is gebeurd,klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 11:37 



 
Profiel   

se7entje schreef
Ja, maar gewoon met de riem, halsband hoog dat je meer controle over het hoofd hebt en dan een rukte opzij en weer los, of het bekende shhht van Cecar


Ah daar komt de aap dus uit de mouw ;)
Verre van positief dus. Met een riempje hoog in de nek (het aller gevoeligste plekje van de hond) hou je ze allemaal in "toom"
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 17:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 11 [ 272 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen