Wie heeft er een Welsh Corgi?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:05

Vandaag naar de clubmatch geweest in zutphen. Wat was dat genieten zeg, overal waar ik keek corgi's <3 Is er verder nog iemand geweest?

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:15

Suusje1986 schreef:
Vandaag naar de clubmatch geweest in zutphen. Wat was dat genieten zeg, overal waar ik keek corgi's <3 Is er verder nog iemand geweest?


Ik had ingeschreven, maar was vanmorgen ineens zo ziek dat ik thuis ben moeten blijven. Vond het zo jammer!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:33

Ikke89 schreef:
Suusje1986 schreef:
Vandaag naar de clubmatch geweest in zutphen. Wat was dat genieten zeg, overal waar ik keek corgi's <3 Is er verder nog iemand geweest?


Ik had ingeschreven, maar was vanmorgen ineens zo ziek dat ik thuis ben moeten blijven. Vond het zo jammer!

He balen zeg! Voel je je alweer iets beter inmiddels? :(:)

Hier nog in Frankrijk, morgenavond gaan we weer terug. Het huisje hebben we tot maandag...echter willen we in de avond/nacht rijden om op tijd Parijs voorbij te zijn. Maandag moeten we om 12 uur smiddags het huisje uit, waardoor we lang moeten overbruggen voordat we kunnen rijden (om nog te zwijgen over het feit dat we dan niet goed kunnen rusten voor de terugreis).
Jarv heeft nog gebruik gemaakt van het zwembad := toen Sanne het luchtbed een zetje gaf had meneer een "disapproving" blik, maar het ronddobberen was leuk genoeg volgens meneer :') pretbek _O-

Afbeelding

Afbeelding


Vanaf aankomende week weer lekker aan de bak met sporten, trainen en meneertje lekker in vorm krijgen voor de cardigan show in oktober :D Weer even wat showtraining oppakken is geen overbodige luxe :')

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 00:20

Geweldige foto'! Wat een portret is het ook!

Mwah..zolang ik stil lig gaat het best oke. Als ik opsta word ik meteen weer misselijk. Dus dat probeer ik maar even te voorkomen.

In oktober zijn wij ook op de clubmatch als alles meezit! Ik moet wel nog even inschrijven bedenk ik net...

Showtraining doe ik eigenlijk nooit. Ik gooi zijn showlijntje om zijn nek en ga de ring in en dan hopen op een keurmeester die hem leuk vind :p

Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 09:16

Ja ik heb je nog gezocht nathalie! Zelfs iemand aangesproken die op jou leek. Ben jij toevallig Nathalie? Nee dus _O- Jammer dat je ziek was, beterschap!

En wat een fantastische foto's Tigress, grapjas. En slim dat jullie vanavond al gaan rijden! Goede reis alvast!

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 14:18

Suusje1986 schreef:
Ja ik heb je nog gezocht nathalie! Zelfs iemand aangesproken die op jou leek. Ben jij toevallig Nathalie? Nee dus _O- Jammer dat je ziek was, beterschap!

En wat een fantastische foto's Tigress, grapjas. En slim dat jullie vanavond al gaan rijden! Goede reis alvast!


Hahaha _O- Jammer! Ik ga wel weer inschrijven voor de clubmatch in oktober. Ben je er dan ook?

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:25

Jarvis vind de showtraining ontzettend leuk, dus die gun ik hem :))
Daarbij is de training voornamelijk voor mij, zodat ik er weer fatsoenlijk bij ga lopen :')

Hier is trouwens de foto waarbij meneer nog zijn bedenkingen had :')
Afbeelding

Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:53

Haha dat hoofd van Jarvis _O-

Ja in oktober ben ik er ook!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:05

Hahaha ja he :') heb me er kapot om gelachen _O-

Leuk! Ben benieuwd hoeveel bekenden ik daar tegen zal komen :D

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 13:31

Inmiddels weer thuis, en de inschrijving gedaan voor de clubmatch in oktober :D
Zondag naar Soesterduinen voor een corgi wandeling. Even wat meer uit de richting, maar weer even heerlijk wandelen met andere corgi's is wel zo leuk :D

Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 08:54

Leuk een corgi wandeling! Wordt dat vanuit een club georganiseerd?

Kaatastrof

Berichten: 6259
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 08:58

Corgi wandelingen zijn leuk! Moet je zeker eens doen. :j Word ook regelmatig door liefhebbers georganiseerd is mijn ervaring.

Hier terug begonnen met het nieuwe schooljaar. We mogen voor het vak Rassenleer onze honden meenemen. Uiteraard moét één van de Cardigans mee van mij. :o Dus volgende week mag Ginny haar ras vertegenwoordigen. (Ophélia kan niet, omdat ze niet altijd even lief is tegen andere honden)

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 12:55

Leuk Jackytje. Welke opleiding doe je? Clooney mocht vorige week ook mee naar school. Vond ie fantastisch :)

Kaatastrof

Berichten: 6259
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 16:12

Ik studeer Agro- en biotechnologie, optie Dierenzorg. :) Kan je o.a. dierenartsassistent mee worden.

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 11:43

We zijn afgelopen weekend heerlijk naar zee geweest. De hondjes zijn er nu nog moe van :')
Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 23:37

Wat een leuke zeehondjes! Wat kijken ze blij :+: En wat een leuke foto die met de voetjes van de vloer!

Kaatastrof

Berichten: 6259
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:46

Hier heel trots op mijn lieve knappe Ginny <3

Vandaag mocht ze dus mee naar de les. In een overvolle aula, 2 uur stilzitten is niet iets voor Corgi's. Maar ze heeft zich erg goed gedragen. In het begin beetje janken en toen er een rassenfilmpje van Dogs 101 getoond werd op het grote scherm, dacht Ginny dat er daar écht honden liepen en begon ze luid te blaffen. :') _O- Het uitleg geven ging bij mij niet zonder stress, en heb dan ook minder kunnen zeggen dan wat ik wou zeggen. Maarja. Ginny was wel echt een topper en bleef de hele tijd netjes vierkant staan ipv te zitten of te liggen.

In de pauze even uitgelaten. Uiteraard heleboel aaitjes en 'oeh's' en 'aah's' ontvangen van mijn medestudenten. Heel leuk ook dat mensen de Corgi kleiner inschatten dan dat ze werkelijk zijn. (Al is Ginny wel best groot natuurlijk) Het tweede deel was ze super rustig en heeft ze de hele tijd liggen dutten. :z

Afbeelding
Afbeelding

Wat vond ze er van? Nou niet zo spannend, hupakkee, sploot. :')
Afbeelding

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:54

Ikke89 schreef:
We zijn afgelopen weekend heerlijk naar zee geweest. De hondjes zijn er nu nog moe van :')
[ [url=m/mWLVYz.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/AtATcn.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/MLRR1D.jpg]Afbeelding[/url] ]

haha, vrijheid blijheid _O- Ik kan zo genieten van die foto's van jouw knapperds <3 <3


Jackytje schreef:
Hier heel trots op mijn lieve knappe Ginny <3

Vandaag mocht ze dus mee naar de les. In een overvolle aula, 2 uur stilzitten is niet iets voor Corgi's. Maar ze heeft zich erg goed gedragen. In het begin beetje janken en toen er een rassenfilmpje van Dogs 101 getoond werd op het grote scherm, dacht Ginny dat er daar écht honden liepen en begon ze luid te blaffen. :') _O- Het uitleg geven ging bij mij niet zonder stress, en heb dan ook minder kunnen zeggen dan wat ik wou zeggen. Maarja. Ginny was wel echt een topper en bleef de hele tijd netjes vierkant staan ipv te zitten of te liggen.

In de pauze even uitgelaten. Uiteraard heleboel aaitjes en 'oeh's' en 'aah's' ontvangen van mijn medestudenten. Heel leuk ook dat mensen de Corgi kleiner inschatten dan dat ze werkelijk zijn. (Al is Ginny wel best groot natuurlijk) Het tweede deel was ze super rustig en heeft ze de hele tijd liggen dutten. :z

[ [url=m/LDzvwM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Lbb8Fb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat vond ze er van? Nou niet zo spannend, hupakkee, sploot. :')
[ [url=m/Ubwogq.jpg]Afbeelding[/url] ]

wow, knap hoor!
Ginny is inderdaad wel groot. Hoeveel weegt ze nu ongeveer? :D

Kaatastrof

Berichten: 6259
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:01

Ik zal ze vanavond nog eens op de weegschaal zetten. :D Maar ik geloof dat ze de laatste keer al tegen de 17 kg aan zat. :o

Ja, echt knap dat ze was. <3 Zo trots op der! Nu ben ik vrijwel zeker dat showen met haar ook echt geen probleem zal zijn. Ik hoop volgend jaar eens mee te doen.

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:04

Haha, komt jarvis aanzetten met zijn 16/16,5 _O-

Leuk! Ik ben ook weer wat aan het oefenen met Jarv, en ik moet er steeds zo om lachen. Als ik hem vraag om te gaan staan, dan verzet hij nog even zijn achterpootjes. Als ik dan vraag of hij zijn voorpoten recht wil zetten door ''stapje'', doet hij dat ook...en dat alles met een pretbek _O-

Kaatastrof

Berichten: 6259
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:06

Ja, hier gaan we ook wel echt nog moeten oefenen op het vierkant staan hoor. Van het moment dat ze niet helemaal goed staat krijg je een soort opgekrulde rups ofzo. :')
Afbeelding

Zoiets dus. Is heel contrast als je de foto erboven kijkt, waar ze echt helemaal netjes staat. Op deze lijkt haar toplijn om te huilen terwijl dat eigenlijk wel meevalt. :o

En tja, Ginny is echt gewoon super zwaar en groot voor een teef. Als ik ooit met haar zou fokken, zou ik dan ook op zoek gaan naar een minder zware reu.

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:15

_O- opgekrulde rups :') You just made my day _O-

Flinke dame, beloofd gewoon heel wat voor de toekomst :))
Jarv deed voorheen altijd ''de kameel'' als hij niet goed in stand stond. Beetje hetzelfde idee dus _O- Was ook de opmerking bij hem tijdens de show in Groningen, dat hij nog wat mocht zakken in zijn toplijn :j

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:58

Het idee: Jarvis naar mij toe laten rennen vanaf de heuvel. Om mijzelf wat extra tijd te geven goed te focussen laat ik hem achter een boom vandaan komen.
Uitkomst: Mom...I'm stuck :') Zijn idee er even tussendoor te springen werkte niet uit zoals gewenst _O-
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tigress op 03-10-17 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:01

_O- _O- _O- Raap me op!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:09

Met vlagen twijfel ik over de intelligentie van mijn hond :')