Hondenshows

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
petitparis

Berichten: 15988
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:24

NL doen we niet zo vaak en momenteel heeft mijn vriendin, met een drachtige teef thuis, weinig zin in shows. Ik ben niet fanatiek genoeg om dan alleen te gaan. Hier staat voor de gezelligheid alleen de clubshow van onze ringtrainngsvereniging op de planning.

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 13:07

Machie schreef:
Ja Fiji is er ook. In de puppyklasse voor de ervaring. Ze is de enige kroaat :+


Leuk! Wanneer? Welke ring?

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:00

zondag, s ochtends. We hebben 14 honden voor ons. in ring 27 :)

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:03

Oh ik ga altijd alleen naar shows.. maar daar zijn toch altijd mensen die ik ken en zo niet, vermaak ik mij ook wel hoor;)

Lewis is echt als eerste om half 10.. Dus als die beste jeugd is lekker lang wachten tot de erering, jeugd is pas na de groepen....

petitparis

Berichten: 15988
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:10

Goh ik ken wel redelijk wat mensen, dat is het probleem niet. Maar ik geraak niet alleen binnen en geïnstalleerd met mijn honden en benches :+ Iets met trekken en proberen ind e bench te kruipen nog voor ze opgengevouwen is :o

jullie alleszins veel succes!

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 14:27

Neem je er zoveel mee;p Ik mijn Pointer dan en de Weim gaat meestal ook mee. Die kunnen gewoon samen in de bench. Jachtlijntje maak ik een halti van zodat ik fatsoenlijk met de 2 springveren kan lopen door de drukte. Stoeltje in de bench en dan nog een tas. Dat lukt wel;P Maar meer honden zou ik niet doen nee haha.

petitparis

Berichten: 15988
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 15:05

uhm ikzelf normaal maar 2 en die kunnen ook in 1 bench, maar naar en op show trekken ze beide onwijs hard. Heb altijd blaren en aan de ring moet iemand anders mijn bench opzetten, want mijn honden staan er onmiddellijk op te dansen om er zo snel mogelijk in te kunnen.
En als mijn vriendin niet gaat, dan zou ik er voor haar eentje extra moeten meenemen. Eentje die mijn teef als allerbeste speelkameraadje beschouwd. Die 2 hebben mij al meermaals gevloerd :+

dalmarieke

Berichten: 677
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Hengelo

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 15:30

Hier 2 ingeschreven de Benelux..een veteraan en openkl.

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 21:31

Lewis kreeg 1U in de jeugd, beste jeugd hond, Benelux Junior Winner en BOB! *\o/* *\o/*
En een super keurrapport:
Outstanding well balanced masculine dog. Attractive head, good dish. Arched neck & correct topline. Good bend of stiffle. Moved soundly
Afbeelding

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:27

Gefeliciteerd IngeN86!

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:46

Wauw super! Gefeliciteerd!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:57

Fiji kreeg een veel belovend en beste puppy van het ras. Er waren er ook zoveel :+
Erering niks maar dat verbaast me niks.

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 18:14

Jamie is ook knap geweest in Rotterdam :) Op zaterdag een 2U (met een heel flauw rapport waar alleen in stond dat ie nog erg jeugdig was, ja duhhhh) en op zondag een 1U en dus Benelux Jeugdwinner :) Z'n zusje beide dagen beste teef (en dus ook beste jeugdhond) en vriendje Shane zondag BOB, BIG én BIS. Dus al met al een succesvol weekend :)

Afbeelding
Knappie even op de foto in de studio (met vriendinnetje die 'm voorgebracht heeft omdat ik moest werken)

Afbeelding
Gespot door Ron :D

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 19:32

Was een leuk dagje he;p

Bremen ben ik niet heen gegaan..volgende show is een clubshow van de Duitse Pointer & Setter club.

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 23:52

Heel de dag rare geluiden gemaakt en met speeltjes staan gooien, fantastisch _O-

Nee was echt leuk en ik heb leuke foto's gemaakt al zeg ik t zelf :D En dan zulke resultaten (want zusje Hayley werd ook nog eens 2x beste jeugd van groep 8 én mijn lievelingsveteraan BVIS2).. Je zou bijna vergeten dat we vrijdagavond nog tot kwart over 11 hebben staan wassen en knippen _O- team Chaos, zeg maar :+

Onze volgende is de KCM hier in NL, al ben ik er zelf niet want dan zit ik in Kiev op de EDS :Y) weer hele dagen met speeltjes gooien _O- Maar Jamie en Ollie gaan wel :D

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 08:58

Ja, deze foto heb je zo leuk gemaakt :)

Afbeelding

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 18:53

Onder andere :D

Knappe Fiji en Timber :+:

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 20:03

Ze waren zo zoet samen :)
Het is alleen wel heel duidelijk waar Wendy en ik staan :+

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 22:01

Ja bij sommige honden wérkt dat piepen en roepen en gooien met speeltjes nou eenmaal niet zo _O-

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 22:09

Hoi, ik val hier even binnen als het mag, ik vroeg me af of er hier mensen zijn die naar de rasloze hondenshow in Apeldoorn gaan 1 oktober? :)

Ik heb mijn Rottweiler Bordeauxdog kruising ingeschreven in de baby klasse. Heb vroeger altijd geshowd met mijn Cavaliertjes en nu wil ik weer, maar dat gaat meestal wat moeilijker met een kruising :))
Afbeelding

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 22:41

Neej schreef:
Ja bij sommige honden wérkt dat piepen en roepen en gooien met speeltjes nou eenmaal niet zo _O-


Fiji kan best heel erg goed blijven maar ga niet met speeltjes gooien want die wil ze dan wel heel graag hebben :+

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 17:48

Joehoe!

Gaan er nog bokkers naar Zwolle? Zaterdag doe ik mijn allereerste show (op de kind-hond-shows heeeeel lang geleden na) met pupje Runa.

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 08:04

Ik meld me ook voor het eerst hier! Leuk meer bokkers die shows doen.

Wij (mijn vriend en ik) hebben een Ierse Terriër reu van 16 maanden. Hij is ontzettend lief, en als zijn showriempje te voorschijn komt is hij er klaar voor.

We moeten nog 1 uitmuntend halen, dan kunnen we ons Nederlands jeugdkampioenschap aanvragen en met dat CAC wat je van cadeau krijgt zijn we ook meteen Nederlands kampioen :o

Wij hebben Zwolle ook op de planning! Wij zijn er zondags.

Ik zal als ik op de computer zit een foto van ons in Rotterdam plaatsen. Waren we voor het eerst BOB!

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 15:15

Hooi!

Ik ben wel in Zwolle (en Maastricht, en Dortmund, en Bleiswijk..) maar aan het werk en niet ingeschreven :P Jamie heeft op de KCM eind augustus de jeugklas gewonnen (7 reuen in de jeugd en hij had de enige uitmuntend!) en is daarmee jeugdkampioen, Ollie heeft op de clubshow in Engeland het weekend er na de veteranenklas gewonnen van 9 entries! Dus die is ook knap :D En nu zijn we even klaar, jamie mag lekker even uitzwaren en Ollie mag wachten tot ie hier in NL ook de veteranenklas in mag :)

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 16:15

Pikkepor schreef:
Ik meld me ook voor het eerst hier! Leuk meer bokkers die shows doen.

Wij (mijn vriend en ik) hebben een Ierse Terriër reu van 16 maanden. Hij is ontzettend lief, en als zijn showriempje te voorschijn komt is hij er klaar voor.

We moeten nog 1 uitmuntend halen, dan kunnen we ons Nederlands jeugdkampioenschap aanvragen en met dat CAC wat je van cadeau krijgt zijn we ook meteen Nederlands kampioen :o

Wij hebben Zwolle ook op de planning! Wij zijn er zondags.

Ik zal als ik op de computer zit een foto van ons in Rotterdam plaatsen. Waren we voor het eerst BOB!

Dan is die niet gelijk Nederlands kampioen hoor;) Daarvoor moet die met 27 maanden nog een (reserve) cac halen.