Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 71 van de 107 [ 2664 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 107  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hondenshows

 
Profiel   

Chubby schreef
Joehoe!

Gaan er nog bokkers naar Zwolle? Zaterdag doe ik mijn allereerste show (op de kind-hond-shows heeeeel lang geleden na) met pupje Runa.


Onze hond gaat met zijn fokker naar Zwolle, als ik geen weeën lig weg te puffen kom ik kijken, hihi maar ik heb zelf helemaal geen verstand van shows dus geen idee waar ik heen zal moeten en noem t allemaal maar op. Dommel moet op zaterdag en zondag :P

Dommel loopt als Grand basset Griffon vendeen ook voor het Nederlands jeugdkampioen schap :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 15:22 



 
Profiel   

Gaan er nog mensen naar de Winner?
Hier staat de zondag op de planning. Ben benieuwd wat ze daar van mijn kroatische kreng vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 15:44 



 
Profiel   

Winner ook, en dan hopelijk wel mét meneer van Boevensteijn :) Hopen dat ie dan een beetje de breedte in gegaan is en niet meer zo'n "jochie van 12" om te zien :P


__PSM__ schreef
Dommel loopt als Grand basset Griffon vendeen ook voor het Nederlands jeugdkampioen schap :)


Leuk, heeft ie al puntjes? En waar komt ie vandaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 16:15 



 
Profiel   

IngeN86 schreef
Pikkepor schreef
Ik meld me ook voor het eerst hier! Leuk meer bokkers die shows doen.

Wij (mijn vriend en ik) hebben een Ierse Terriër reu van 16 maanden. Hij is ontzettend lief, en als zijn showriempje te voorschijn komt is hij er klaar voor.

We moeten nog 1 uitmuntend halen, dan kunnen we ons Nederlands jeugdkampioenschap aanvragen en met dat CAC wat je van cadeau krijgt zijn we ook meteen Nederlands kampioen :o

Wij hebben Zwolle ook op de planning! Wij zijn er zondags.

Ik zal als ik op de computer zit een foto van ons in Rotterdam plaatsen. Waren we voor het eerst BOB!

Dan is die niet gelijk Nederlands kampioen hoor;) Daarvoor moet die met 27 maanden nog een (reserve) cac halen.


Je moet toch vier CAC's hebben voor Nederlands Kampioen?

We hebben er nu drie. En op de site van RvB staat dat je een CAC krijgt als je het jeugdkampioenschap aanvraagt. :)
Dus daarom dacht ik dat... maar als ik jou dus begrijp moet ik een CAC halen buiten de jeugdklasse?

Edit; ik heb het al gelezen. Ik wist niet dat je dat dus pas ná 27 maanden kon halen.. dat is ook wat.

Dan eerst nog maar hopen op een Uitmuntend in Zwolle!

De Winner hebben we ook in de planning ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 17:25 



 
Profiel   

Pikkepor schreef
IngeN86 schreef

Dan is die niet gelijk Nederlands kampioen hoor;) Daarvoor moet die met 27 maanden nog een (reserve) cac halen.


Je moet toch vier CAC's hebben voor Nederlands Kampioen?

We hebben er nu drie. En op de site van RvB staat dat je een CAC krijgt als je het jeugdkampioenschap aanvraagt. :)
Dus daarom dacht ik dat... maar als ik jou dus begrijp moet ik een CAC halen buiten de jeugdklasse?

Edit; ik heb het al gelezen. Ik wist niet dat je dat dus pas ná 27 maanden kon halen.. dat is ook wat.

Dan eerst nog maar hopen op een Uitmuntend in Zwolle!

De Winner hebben we ook in de planning ;)

Jup.. mijn hond had met 11 maanden ook in 3 shows zn jeugdtitel klaar en totaal ook 4 cac´s.. en daarna nog eentje op de benelux winner gehaald dus nu 5, maar die moet dus ook wachten helaas.
Maar goed, zelfs als je dan een reserve haalt, heb je het en ben je klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 18:33 



 
Profiel   

Spannend voor Dommel, was de eerst keer niet?

Wauw Neej, je zal wel heel trots zijn op je jongste. Nu heb je 2 prijsbeesten :)

Cita was vorige week op de clubshow van de Belgische rasvereniging Beste jeugd (8 jeugd teven). En KM had haar bijna BOS gemaakt (arme man had niet door dat de BOB al een teef was :') ) Ben wel onwijs blij, want is pas de 3de keer dat ik haar zelf uitbreng op een officiële show en al 2x Best Junior.

Zijn er hier die naar de WDS in Leizpig gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 19:00 



 
Profiel   

Neej schreef
Winner ook, en dan hopelijk wel mét meneer van Boevensteijn :) Hopen dat ie dan een beetje de breedte in gegaan is en niet meer zo'n "jochie van 12" om te zien :P


__PSM__ schreef
Dommel loopt als Grand basset Griffon vendeen ook voor het Nederlands jeugdkampioen schap :)


Leuk, heeft ie al puntjes? En waar komt ie vandaan?


Dommel komt weg bij Karin en Steven van Viersen, van de Viersenhoeve, zij hebben hem op de clubmatch ook meegenomen omdat zij er zelf "iets" in zien, en er graag een nestje van willen fokken, en daar werd hij beste jeugdhond en reserve beste reu :) hij heeft dus al 2 puntjes :)

Voor ons is het een lieve huishond :') dus verder heb ik er geen verstand van, maar ze vroeg of ze hem nog 1 of 2* mee mocht nemen. Inmiddels is hij goedgekeurd dekreu op de foto's enzo, dus tja dan is een gooi doen naar dit wel heel leuk, en dan met 27 maanden misschien nog 1* maar dan is t voor ons wel klaar :P

Het is na de clubmatch zijn eerste echte hondenshow, dus ik ben heel nieuwsgierig hoe Dommel dat gaat vinden :) als ik niet of net bevallen ben of lig te puffen kom ik zeker kijken :)

Ons dommeltje ligt voorlopig als luie huishond lekker te snurken naast mij op de bank :) alvast keurig geplukt voor zijn show :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 19:56 



 
Profiel   

Oh in t Leesten? Dan heb ik 'm gezien :) Leuk hoor! En achter Frost eindigen als reservekampioen is meer dan netjes met een jeugdhond :)

@petitparis oh wat onwijs leuk! Gefeliciteerd! Ik ben inderdaad trots op m'n baby, al was het maar omdat ie zo vooruit is gegaan in de afgelopen 10 maanden :) Veel vrijer geworden enzo, heb er best wat werk in zitten maar het komt goed :)

Ik ben ook in leipzig ja, ook weer zonder honden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 10:29 



 
Profiel   

Oh, jij hebt hem daar gezien :') dan ben je al verder als wij als eigenaar :') vond het zo jammer dat we daar niet bij konden zijn... En nu staat het alweer zo op losse schroeven :(
Maargoed, we gaan t zien.... Haha leuk dat jij ook zo enthousiast bent :) ik zelf vind het vooral een lieve hond :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 12:40 



 
Profiel   

Oh da's wel heel jammer inderdaad! En op losse schroeven?

Ja och een mens moet een hobby hebben he _O- Mijn muppets zijn ook first en foremost huishondjes hoor, we hebben ze voor ons eigen plezier, het showen is óók voor ons plezier maar vooropgesteld staat wel dat de honden het ook leuk vinden. Mijn oudste vindt het geweldig en de jongste begint de leut er ook wel van in te zien. Maar zou James er nou na een paar shows ECHT niks aan vinden, dan stoppen we er gewoon mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 14:23 



 
Profiel   

Hihi ik ben 8 oktober uitgerekend van ons tweede kindje :P

Ja zo is t, de hondjes moeten er inderdaad zelf ook wel lol in hebben :) leuk hoor, misschien gaan we elkaar nog wel een x zien :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 14:56 



 
Profiel   

OOOOOOH ja dat is wel even een dingetje inderdaad, dan snap ik dat je er mss niet bij bent idd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 15:59 



 
Profiel   

Wij gaan naar Maastricht en Zwolle...in Maastricht hoop ik toch zo de laatste 2 puntjes voor deze 2 spikkels te behalen. 1 voor nl veteraan en 1 voor het nl kamp.....de laatste puntjes duren altijd t langst haha.
Daarna weer met andere reu starten in Vet.klas.
En nog 2 die in duitsland ieders nog 1 punt moeten...zo gaan we door haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 17:53 



 
Profiel   

Ik had jullie nog een foto beloofd...
[ img ]

Vandaag heb ik Hunter weer blij gemaakt met een dooie mus... Ik had het showriempje in mijn hand om de trimspullen te kunnen pakken, maar hij dacht dat het al weer zo ver was! Helaas... hij mocht alleen op de trimtafel vandaag.

Spannend dan dalmarieke! En je kunt inderdaar bezig blijven he :+ :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 20:51 



 
Profiel   

mag ik me hier melden? ik show mijn border reu in de jeugdklasse. hij is enkel nog wat smalletjes en hij is bruin wat veel keurmeesters niet graag zien. Dit weekend ga ik naar charleroi en naar Douai :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 10:07 



 
Profiel   

Jeej, weer een jeugdpunt erbij :) en bob in de jeugd :) knappe hond :)


Laatst bijgewerkt door __PSM__ op 07-10-17 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 15:42 



 
Profiel   

Wij waren ook in Zwolle met een 'veelbelovende' pup. Haar broer ging er met de bob-puppy vandoor dus ondanks de reistijd was ik toch best lekker op tijd thuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 16:14 



 
Profiel   

Vandaag 2u. Na een reu van dezelfde fokker die een half jaar ouder is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 16:38 



 
Profiel   

Wat een goede resultaten allemaal!
Wij mogen morgen. Ik ben benieuwd wie er nog meer is. Er zijn nog 4 andere Ierse terriers morgen... en meestal zijn het dezelfde mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 21:11 



 
Profiel   

Ons hondje is er morgen iig ook weer bij :) wij zelf niet denk ik, mijn man rijdt even heen en weer om hem op te halen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 21:14 



 
Profiel   

Mooie resultaten, gefeliciteerd :) Welkom ook Zoe_97, leuke border heb je daar, heb je een standfoto? Je ziet idd weinig bruine borders op show, leuke afwisseling dus imo :D

Ik had dit weekend in m'n agenda staan voor Kynoweb maar bleek toch niet nodig dus ik dacht, lekker weekendje vrij.. Toch niet! Ga alsnog morgen gezellig een dagje met de camera rondlopen daar, dus nu maar lekker te bed hahaha :P Ik zou willen zeggen "als jullie een blondie zien rondlopen met camera en kynowebshirt ben ik het waarschijnlijk", maar we zijn allemaal blond dus die vlieger gaat niet echt op _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 21:21 



 
Profiel   

Neej, kom je met de winner ook foto's maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 21:41 



 
Profiel   

Ik heb niet echt een goede standfoto. Even zoeken.
Vandaag ga ik naar Douai, 7 border collies maar. Dus hopen op een keurmeester die niet enkel de zwarte eruit pikt. Dat heb je namelijk erg veel bij borders.
Op deze foto was hij net 9 maanden
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 02:53 



 
Profiel   

Is wel de bedoeling maar of ik dan in de stand sta of impressie doe weet ik nog niet :) plus ik schrijf mijn minimonster ook in :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 10:33 



 
Profiel   

Jeeej, er ligt hier een uitgeteld Nederlands jeugdkampioen onder de tafel :) op naar de 27 maanden grens :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 11:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 71 van de 107 [ 2664 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 107  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen