Hondenshows

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
essiesilly

Berichten: 7830
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: berkenwoude

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:36

Haha van Jûtta renee :D
o ja zoe dan zou genk een heel stuk handiger zijn :D

Zoe_97

Berichten: 9458
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:44

Wie ging er hier naar weelde? Ik ga zaterdag. Eerst mijn eigen reu voorbrengen in de jeugdklasse. Dan breng ik nog een reu voor van iemand ander in de open klasse voor het verkrijgen van zijn fokcertificaat.

petitparis

Berichten: 15994
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 18:17

Ikke! Wij moeten op zondag.
Heb mij ook al ingeschreven voor Gent. Wel alleen maar op zondag, ik ga geen 2 dagen.

Zoe_97

Berichten: 9458
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 15:06

Hier een leuke showdag! Kenai is beste jeugd van het ras geworden voor een andere kennel die normaal alles winnen :D

Machie

Berichten: 16016
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:27

Jaa echt super goed Zoe! Gefeliciteerd!!

Zoe_97

Berichten: 9458
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 23:27

Dankje :D mijn eerste punt is binnen

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:50

Wat een stilte hier!

Hoe is het met iedereen? En met de hondjes?

Wij gaan over 1,5 week ons debuut in België maken. De Brabo-show in Antwerpen.
We moeten wachten tot hondlief 27 maanden is om nog 1 CAC te halen en dan kunnen we onze aanvraag Nederlands kampioen indienen. En in de tussentijd hopen we Belgisch Kampioen te gaan behalen.

Wat zijn jullie plannen de komende tijd?

petitparis

Berichten: 15994
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:59

Hoi pikkepor, welke dag moet jij of welk ras?

Wij gaan ook naar Brabo en waren vorige week in Luxemburg, waar mijn angstig watje van een reu een CAC behaalde. Teef kreeg helaas 1ZG in de intermediare met als reden dat ze nog niet volwassen genoeg was.
Maar goed op naar de volgende show.

Weet iemand wanneer de KM's voor Venray bekend gemaakt worden?

Zoe_97

Berichten: 9458
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:04

Hier een tijdje niet geshowd. Ik ga op zaterdag naar bravo en op zaterdag naar louvanium. Dan volgende maand Wieze nog. Daarna is mijn reu te oud om in de jeugd te lopen en ik vind hem nog niet af genoeg hem in de tussenklasse te zetten. Dan mag hij een jaartje groeien.

Hopelijk heb ik in het najaar mijn nieuwe pup teefje ook om te showen.

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 14:26

petitparis schreef:
Hoi pikkepor, welke dag moet jij of welk ras?

Wij gaan ook naar Brabo en waren vorige week in Luxemburg, waar mijn angstig watje van een reu een CAC behaalde. Teef kreeg helaas 1ZG in de intermediare met als reden dat ze nog niet volwassen genoeg was.
Maar goed op naar de volgende show.

Weet iemand wanneer de KM's voor Venray bekend gemaakt worden?

Die zijn allang bekend hoor?

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 14:35

Ik heb teveel shows vanaf mei haha. Dan is mijn kereltje 9 maanden, dus lekker jeugdpunten en cac´s scoren. Hij zal bijna elke show alleen zijn dus tsja.. Maar goed, moeten we natuurlijk wel nog een Utje halen en goed keurrapport is altijd leuk.

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 18:27

Petitparis: wij zijn er zondag met onze Ierse Terriër ;)

Ook de eerste keer buiten de jeugdklasse, dus ik ben heel benieuwd. Ik zie hem wel echt steeds meer uitzwaren en minder slungelig worden. Ben benieuwd...

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 18:36

Ik twijfel een beetje wat te doen. Hondje is nu 12 mnd, in Zwolle in de Puppyklasse haalde ze een 'veelbelovend', in Eindhoven in de Jeugdklasse een 2ZG, in Goes vorige week een 1U en verloor ze nipt van de teef in de Open Klasse.

Ga ik dus nog voor het jeugdkampioenschap? Dan liefst dit voorjaar nog 1 punt halen en na 15 mnd (tussen 30 juni en 30 september) nog 2 punten.

We vinden het niet perse heel leuk om te showen. Voor de fokcommissie is 2x een ZG in de Open Klasse voldoende. Dus ja..

petitparis

Berichten: 15994
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 18:47

@iante: ik kreeg reclame maar vond geen link naar de KM's. Maar misschien heb ik fout gekeken, want ben niet vertrouwd met de shows in Nederland.. opnieuw zoeken dus...

En ik moet zaterdag naar Brabo. Geen mini bokt meeting dan :(

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 19:29

petitparis schreef:
@iante: ik kreeg reclame maar vond geen link naar de KM's. Maar misschien heb ik fout gekeken, want ben niet vertrouwd met de shows in Nederland.. opnieuw zoeken dus...

En ik moet zaterdag naar Brabo. Geen mini bokt meeting dan :(

Kijk je wel op de goede site?
https://www.pinkstershow.com/


Ik ga in Belgie geen jeugd doen, vind ik het niet waard. Duitsland, Nederland en misschien Lux, alles is te halen voor 15 maanden. Daarna zet ik hem gelijk in de tussenklasse voor de cacib´s en punten halen.
Alleen op de Winner nog een keertje in de jeugd voor de jeugdwinner en winner titel haha.

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 19:33

8 maanden <3 <3
Afbeelding

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:28

@petitparis: https://www.pinkstershow.com/keurmeesterlijst/:)

wij gaan pas op de jachthondenshow weer, Jamie in tussen en Ollie in veteranen. Jamie gaat er wel steeds meer pret in hebben en Oll.. tja da's Oll _O-

Ondertussen afgelopen weekend wel in Luxemburg gestaan met Kynoweb, komend weekend een dagje impressie in Utrecht en het weekend er op weer naar Antwerpen :) Dus voor de Antwerpen-gangers: vergeet vooral niet even langs Eukanuba/kynoweb te lopen, we hebben vrije studio (met een bankje of stoeltjes ofzo) en voor iedereen een free souvenir pic :D

Zoe_97

Berichten: 9458
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:29

Hoe herkennen we jouw?

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:32

Ik zou willen zeggen, een blond hoofd boven een kynowebshirt.. Dat is kómende zaterdag ook wel genoeg (dan ben ik alleen :P ) maar aangezien al mijn collega's blonde hoofden boven kynowebshirts zijn is die omschrijving voor Antwerpen niet genoeg _O-

Ga volgende week naar de kapper, zal daarna ff een selfie posten ;)

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:04

Afbeelding

Dit was mijn knappie in Goes

petitparis

Berichten: 15994
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:50

duidelijk :o? bedankt allemaal en alvast succes voor diegene die dit weekend al op show gaan :)

Tigress

Berichten: 8946
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:54

Leuk dat het topic weer wat loopt :D
Ik met Jarvis dit jaar testen doen voor de fokkerij, en moet nog minimaal 1 ZG halen. Dit jaar dus ook maar een echte show opzoeken, en iets verder van huis. Misschien kom ik jullie nog weer eens tegen dan :D
Eind deze maand nog een pretshowtje. Ik hoop dat ik dan weer wat zekerheid met shows lopen terug kan vinden :j

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 07:27

Ianthe; wat een stoere kerel voor 8 maanden!! En al plannen voor de Winner! Onze Hunter was net te oud om nog mee te mogen doen in de jeugdklasse daar. En het jaar ervoor te jong :+

Chubby; ik weet echt niks van jullie ras, maar dat bekje <3
En wat een nette resultaten! Ik zou zeggen: nog 1 punt... maar als je het showen echt niet leuk vindt, moet je t niet doen. Is er niet binnenkort een show bij je in de buurt? Dan hoef je al niet stad en land af te rijden. Of een clubmatch? Dat is leuker dan een gewone show, maar misschien de kans op dat ene punt wel wat minder.

Neej; zien we elkaar in Antwerpen misschien wel weer. Maar als je ons herkent moet je ook ff hoi zeggen he :')

Petitparis: dat is jammer... En dat zal dan wel zo blijven, vaak is de indeling van de dansgroepen redelijk standaard.

Zoe_97

Berichten: 9458
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 07:32

Petitparis. Ik ben ook op zaterdag naar bravo. En laraax uit heet puppytopic 2018 kwam normaal gezien kijken op zaterdag :D

petitparis

Berichten: 15994
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 08:24

Ik dacht ook dat de verdeling van de rasgroepen vrij standaard is, maar heb toch paar keer geweten dat we (in belgië althans) niet altijd de aussies en borders tegenkomen. Dit toevallig omdat ik een collega met een border heb en mijn vriendin goed bevriend met een aussie fokker.